PUAN KAYBINA TAHAMMÜLÜMÜZ YOK

09 Mart 2018 19:19
PUAN KAYBINA TAHAMMÜLÜMÜZ YOK

Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Eskişehirspor'un teknik direktörü Yücel İldiz, 12 Mart Pazartesi günü oynayacakları Altınordu maçında puan kaybına tahammüllerinin olmadığını söyledi.

Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde gazetecilere açıklamada bulunan İldiz, ekibiyle göreve geldikleri günden bu yana Eskişehirspor'u sağlıklı bir yapıya ulaştırmaya çalıştıkları ifade etti. İldiz, kulübün içinde bulunduğu zor durumu herkesin iyi bildiğini belirterek, takımın geleceğiyle ilgili çalışmalarının devam ettiğini anlattı. Eskişehispor'un son 6 haftada iyi bir istatistik yakaladığını vurgulayan İldiz, şöyle konuştu: "Daha önce puan kayıplarımız olduğu için son 6 haftada yakaladığımız istatistik yeterli değil. Eskişehirspor camiası geçtiğimiz şu dar dönemde takıma destek olmalıdır. Kalan 8 maçın ardından sezonu, Eskişehirspor'a yakışan en iyi şekilde bitireceğiz. Bu kadar zorluklara rağmen Eskişehirspor'da bulunmaktan çok mutluyum. 12 Mart'ta sahamızda Altınordu'yu konuk edeceğiz. Çok zorlu bir maç bizi bekliyor. Altınordu karşısında hiçbir şekilde puan kaybına tahammülümüz yok. Pazartesi günü tüm Eskişehirlilerin en iyi şekilde takımını desteklemesini istiyorum. Bu çocukların iyi desteklenip, ateşlenmesi gerekiyor."

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemali CCCC

10 Mart 2018 00:23
Hocam seni seviyor ve saygı duyuyoruz..Teknik direktörlüğüne kimsenin laf söyleme hakkı yok..Eskişehirspor'da olduğundan da çok memnunuz , bundan hiç kuşkun olmasın.İnşaallah uzun yıllar bizimle olursun.Böyle düşünmeyenler de var mutlaka , onlara da saygı duyuyoruz.Lakin dar dönemden geçtiğimiz bu zor süreçte camianın yanımız da olmasını istiyoruz demişssin ya buna hiç gerek yok.Bu büyük camia , taraftar , hatta koskoca Şehir sizin yanınızda , futbolcularının yanında.Siz buna kafa yormayın...Futbolcu kardeşlerin bu sevgiye layık olmaları için , her futbolcunun hayel edipte giymediği bu asil formanın hakkını , zor şartlarda sağlanan ve kendilerine ödenen paranın hakkını, oynayarak , kıran kırana savaşarak ,istekli, arzulu mücadele ederek hak etmelerini istiyoruz..Biz yensek de yenilsek de sevdamızdan vazgeçmeyiz , istediğimiz tek şey futbolcularımızın canı gönülden yüreğini ortaya koymaları..Fedakarlık yaparak Km.lerce yol katederek arkalarından gelen insanları ,yağmur çamur demeden , ekonomik sıkıntısına rağmen bulup buluşturarak stadı dolduran insanları düşünmelerini istiyoruz..Asıl biz futbolcu kardeşlerimizin bu zor süreçte yanımızda olmasını istiyoruz , biraz gayret mücadele etmelerini istiyoruz..Ne dersin Yücel Hocam çok şey mi istiyoruz!!!!

neKati

10 Mart 2018 11:07
Dün oynanan maçta Alanya Başakşehir'e 4 atacak takım mı? Türkiye'de futbola nasıl müdahale ediliyor görüyoruz. Bu maça atanan hakem ile kazandığımız bir maç hatırlamıyorum. 1 lig puan durumuna bakın 4 hafta önceki duruma bakın. Bu hafta Altınordu ve haftaya Ankaragücü maçlarını kaybedersek tekrar potaya gireriz. Kayyumda olan Samsun ile Denizli yırtar...

Es Es

09 Mart 2018 21:38
İnşallah yeneriz ama altınordu çok zor bir rakip hep genç dinamik ama tecrübe ve hırs ile oynarsak yeneriz inşallah...

halil ceylan

10 Mart 2018 08:32
o zaman bu saatten sonra arayis icinde olmayacaksin tipki son macta oldugu gibi yeterki mezanga sevdasindan vaz gec semihi oynat yeter

Turgut

11 Mart 2018 10:12
Mezangaya nasil tahammül ediyorsun hoca

recep

12 Mart 2018 18:43
yaşlı takımız,olmuyor olmuyor.

meraklı

13 Mart 2018 14:19
bu adam niye böyle asık suratlı hiç mi yüzü gülmez bunun!

Bilal

10 Mart 2018 13:08
Kaybetti bile

eses li

12 Mart 2018 19:03
Es Es i yenmeyeni dövüyorlar!

semih

10 Mart 2018 09:28
yücel hoca sen galiba bunamışsın.Daha nasıl destekleyelim.Her maç bütün stat boğazlarımız yırtılıyor.Sen esas işini güzel yap.Saçma sapan kadro ve oyuncu değişiklikleri ile puan kaybediyoruz.
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.