PES DEDİRTEN GÖRÜNTÜ

16 Nisan 2018 12:35
PES DEDİRTEN GÖRÜNTÜ

Eskişehir'in simgesi olan Porsuk Çayı'ndaki manzara sosyal medyada büyük tepki topladı.

Havaların ısınmasıyla birlikte üniveriste öğrencilerinin çoğunluğunu oluşturduğu gençler Porsuk'un kenarında oturmaya başladı. Ancak öğrencilerin geride bıraktıkları çöple 'bu kadar olmaz' dedirtti. Fotoğraflar sosyal medyada büyük tepki topladı.

Yorumlar (24) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

eskişehirli

16 Nisan 2018 14:49
ben olsam burayı temizletmem...nasıl bıraktılarsa öyle bulsunlar...yine onlar gelip oturacak...

okan

16 Nisan 2018 12:48
sonra Eşek heykeli dikilince bozuluyor bazıları...

Cecey

16 Nisan 2018 13:38
Kendileride birer çöp gibi yaşıyorlar okumak hariç her türlü pislik var ESKİŞEHİR'imizi ne hale getirdi ka....lar.

Ziya

17 Nisan 2018 09:45
Eşek heykelini dede neden yapmış anladınız mı? Malum heykel çekirdek çıtlayanlar için öğrenciler için değil! Onlar alkol ve bira kullanır her türlü züppeliği de yapar. Dedenizin de onlarla bir sorunu yok! Oy potansiyeli oradan geliyor çünkü. Şimdi eğitilmesi gereken insanlara hakaret eden zat bu eğitimli sıpaların kendi eseri olduğunu hala anlayamamış mı? Yoksa anlamazdan mı geliyor ama biz biliyoruz! Bizler yani Eskişehir halkı.

Nasrettin Hoca

16 Nisan 2018 16:33
Hey öğrenciler, utanmıyor musunuz, bu rezilliği yaratmaya. İnsan biraz utanır, ananızdan babanızdan aile terbiyesi almadınız mı? Hoca, sizin için çekirdek çitleyen eşşek heykeli yaptı, anlamadınız mı? Başka bir heykel daha mı istiyorsunuz?

Bilal

16 Nisan 2018 14:06
PES

süleyman

16 Nisan 2018 15:22
eşşek heykeli koyunca adama kızıyorsunuz

Eskişehir Çocuğu

17 Nisan 2018 08:36
Sadece üniversiteliler değil, Eskişehir'in kendi çocuğuda bu işi yapıyor maalesef. Eğlenmek iyi vakit geçirmek herkesin en doğal hakkı tabii ki, fakat bir laf vardır; "Nasıl Bulmak İstiyorsan Öyle Bırak!". Bilmem anlatabildin mi? Kişi kendine yakışanı yapar. Eskişehir çocuğu da öyle yapmalıdır!

arkadaşım eşşek

17 Nisan 2018 09:09
özlenen gençlik - özgür gençlik - hocanın özlediği özendiği şimdi tam avrupa şehri olduk .. ne var bunda kızacak .

metin çakır

17 Nisan 2018 08:38
belediye oraya 2 bekçi dikmeli. elinde çekirdek bira yiyecek içecek olanı oraya oturtmamalı. banka otursunlar.

OKAN

17 Nisan 2018 12:45
BURALARI KULLANANLARI EŞEK HEYKELİ DİKTİ DİYE ELEŞTİRENLER BU MANZARA ÇOKMU HOŞUNUZA GİDİYOR BURALARI KİRLETEN NEDİR SİZCE.

musti

16 Nisan 2018 23:10
Eşşek heykeli değil eşşoğlueşşek heykeli diksen yine anlamazlar..

kaya

17 Nisan 2018 09:30
eğitimli, laik, demokratik, çağdaş ve medeniyet şehri eskişehir mi burası? yok canım, kesin, doğu illerinden birisidir.

Hakan

17 Nisan 2018 00:13
Üniversitelerde zorunlu temiz çevre yaşamı dersi verilsin.

Pusat

16 Nisan 2018 21:22
yapacak birşey yok çağdaş kentin çağdaş insanları işte

ali baba

16 Nisan 2018 20:49
Öküz heykeli diksen öküze hakaret olur.

heykel bizim işimiz

17 Nisan 2018 11:52
büyükerşen dedenin yetiştirdiği , çağdaşsal , özgürlükçü , sanatsal , çalıştay larda yetişen okumuş cahil öğrencileri bunlar ..

onur uçungan

17 Nisan 2018 09:18
oturma yasağı gelsin verin buraya suyu bak kimse oturuyormu klasik haline getirlmis bu işi bu halde bırakılıyorsa bence oturmaya haklarının olmadığını düşünüyorum

Cahit çerçicioğlu

17 Nisan 2018 08:32
Bu duruma artık güvenlik güçleri müdahale etmeli. Eskişehir'e gelen turist buraya geliyor. Porsuk için ve temizlik için geliyor. Ya da belediye buralara girişi engelleyivi tel örgü koymalı. Böyle de olmaz ki.

Ukab UKABE

16 Nisan 2018 21:52
Anlaşılan 10 m de bir zabıta koymak gerekecek.Bu nasıl eğlenme anlayışı,bu öğrencilerin ikamet ettikleri konutları düşünemiyorum.Aslan yattığı yerden belli olurmuş.Olurmus ta bu pislik içinde aslan ölür . özgürlük eğlenmek demek böyle etrafı kirletip ,ahlaka mugayyir davranmayı gerektirmez ki.Bizce belediye bahsi geçen alana kameralar yerleştirerek hem güvenliği sağlamalı,hem de bu güzel alanı bu hale getirenleri elektrikli bilbordlarda kendilerine izletmeli.

hakan

16 Nisan 2018 19:40
belediye orayı derhal yasaklamalı terbiyesiz kendinş bilmez öğrenci müsvetteleri

Tarzan

17 Nisan 2018 06:49
Hoca önce barlar sokağında çocukları suluyor sonrada çekirdek çitleyen eşek heykeli dikiyor ! Şehrin göbeğini barlarla doldurdu gençler kendilerinden geçmiş vaziyette sanki morfinlenmiş gibi geziyorlar şehrimiz pek yakında hertürlü berbatlıkla yarışır hale gelecek ?

Seçim

16 Nisan 2018 17:43
Seçimlerde oy almayı biliyor.ee o kadarda temizleyiversin hocaaa

HTC

17 Nisan 2018 10:13
CHP NİN " OTURAK EYLEMİ BURADAMI YAPILDI .
BASKIN SEÇİM
BASKIN SEÇİM
Emek Partisi (EMEP) İl Sekreteri Yahya Kaya seçimlerin erkene alınması ile ilgili basın açıklaması yaptı.
23 NİSAN KONSERİ
23 NİSAN KONSERİ
Tepebaşı Belediyesi Türk Sanat Müziği Çocuk ve Gençlik Korosu, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Konseri ile bayram coşkusunu marş ve şarkılarla yaşattı.
GÖNÜLLERİNCE EĞLENDİLER
GÖNÜLLERİNCE EĞLENDİLER
Hilal Otomativ, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle çocuklar için etkinlik düzenledi. Gönüllerince eğlenen çocuklara Hilal Otomativ personelleri ve çocukların aileleri de eşlik etti.
DENEYLERLE ÖĞRENDİLER
DENEYLERLE ÖĞRENDİLER
Eğitim Sen Şubesinin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı sebebiyle sendika binasında çocuklar için düzenlediği atölyelerde, minikler deneyler öğrendi.
SENFONİ BÜYÜLEDİ
SENFONİ BÜYÜLEDİ
Büyükşehir Belediyesi Senfoni Orkestrası’nın bu haftaki konuğu genç piyano sanatçısı Gökhan Aybulus oldu. Eskişehirli Gürer Aykal’ın orkestra şefliğini yaptığı konserde ünlü piyanist ayakta alkışlandı.
SOKAK ORTASINDA BIÇAKLI KAVGA
SOKAK ORTASINDA BIÇAKLI KAVGA
Vişnelik Mahallesi Yenibahçeler Sokak'ta çıkan bıçaklı kavgada bir kişinin yaralandı.
MİNİKLERİN ATATÜRK SEVGİSİ
MİNİKLERİN ATATÜRK SEVGİSİ
Eskişehir Şeker İlkokulunda eğitim gören öğrenciler 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Anıtkabir'i ziyaret etti. Bayraklarla Ata'nın huzuruna giden öğrencilerin Atatürk sevgisi görmeye değerdi.
UYUŞTURUCUYA DİKKAT ÇEKTİLER
UYUŞTURUCUYA DİKKAT ÇEKTİLER
Ülkü Ocakları Eskişehir İl Başkanlığı uyuşturucu ve madde bağımlılığına dikkat çekmek için "Cehalet" adlı tiyatro oyunu seriledi.
KUTUPLAŞMANIN FAYDASI YOK
KUTUPLAŞMANIN FAYDASI YOK
Demokrat Parti Tepebaşı İlçe Başkanı Şükrü Ketenci haftalık pazar toplantısında konuştu. Ketenci "16 Nisan referandumundan sonra Türkiye'de siyasi iklim değişerek iki kutupluluk oluştu. İki kutupluluğun Türkiye'ye faydası yok" dedi.