PES DEDİRTEN GÖRÜNTÜ

16 Nisan 2018 12:35
PES DEDİRTEN GÖRÜNTÜ

Eskişehir'in simgesi olan Porsuk Çayı'ndaki manzara sosyal medyada büyük tepki topladı.

Havaların ısınmasıyla birlikte üniveriste öğrencilerinin çoğunluğunu oluşturduğu gençler Porsuk'un kenarında oturmaya başladı. Ancak öğrencilerin geride bıraktıkları çöple 'bu kadar olmaz' dedirtti. Fotoğraflar sosyal medyada büyük tepki topladı.

Yorumlar (24) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

eskişehirli

16 Nisan 2018 14:49
ben olsam burayı temizletmem...nasıl bıraktılarsa öyle bulsunlar...yine onlar gelip oturacak...

okan

16 Nisan 2018 12:48
sonra Eşek heykeli dikilince bozuluyor bazıları...

Cecey

16 Nisan 2018 13:38
Kendileride birer çöp gibi yaşıyorlar okumak hariç her türlü pislik var ESKİŞEHİR'imizi ne hale getirdi ka....lar.

Ziya

17 Nisan 2018 09:45
Eşek heykelini dede neden yapmış anladınız mı? Malum heykel çekirdek çıtlayanlar için öğrenciler için değil! Onlar alkol ve bira kullanır her türlü züppeliği de yapar. Dedenizin de onlarla bir sorunu yok! Oy potansiyeli oradan geliyor çünkü. Şimdi eğitilmesi gereken insanlara hakaret eden zat bu eğitimli sıpaların kendi eseri olduğunu hala anlayamamış mı? Yoksa anlamazdan mı geliyor ama biz biliyoruz! Bizler yani Eskişehir halkı.

Nasrettin Hoca

16 Nisan 2018 16:33
Hey öğrenciler, utanmıyor musunuz, bu rezilliği yaratmaya. İnsan biraz utanır, ananızdan babanızdan aile terbiyesi almadınız mı? Hoca, sizin için çekirdek çitleyen eşşek heykeli yaptı, anlamadınız mı? Başka bir heykel daha mı istiyorsunuz?

Bilal

16 Nisan 2018 14:06
PES

süleyman

16 Nisan 2018 15:22
eşşek heykeli koyunca adama kızıyorsunuz

Eskişehir Çocuğu

17 Nisan 2018 08:36
Sadece üniversiteliler değil, Eskişehir'in kendi çocuğuda bu işi yapıyor maalesef. Eğlenmek iyi vakit geçirmek herkesin en doğal hakkı tabii ki, fakat bir laf vardır; "Nasıl Bulmak İstiyorsan Öyle Bırak!". Bilmem anlatabildin mi? Kişi kendine yakışanı yapar. Eskişehir çocuğu da öyle yapmalıdır!

arkadaşım eşşek

17 Nisan 2018 09:09
özlenen gençlik - özgür gençlik - hocanın özlediği özendiği şimdi tam avrupa şehri olduk .. ne var bunda kızacak .

metin çakır

17 Nisan 2018 08:38
belediye oraya 2 bekçi dikmeli. elinde çekirdek bira yiyecek içecek olanı oraya oturtmamalı. banka otursunlar.

OKAN

17 Nisan 2018 12:45
BURALARI KULLANANLARI EŞEK HEYKELİ DİKTİ DİYE ELEŞTİRENLER BU MANZARA ÇOKMU HOŞUNUZA GİDİYOR BURALARI KİRLETEN NEDİR SİZCE.

musti

16 Nisan 2018 23:10
Eşşek heykeli değil eşşoğlueşşek heykeli diksen yine anlamazlar..

kaya

17 Nisan 2018 09:30
eğitimli, laik, demokratik, çağdaş ve medeniyet şehri eskişehir mi burası? yok canım, kesin, doğu illerinden birisidir.

Hakan

17 Nisan 2018 00:13
Üniversitelerde zorunlu temiz çevre yaşamı dersi verilsin.

Pusat

16 Nisan 2018 21:22
yapacak birşey yok çağdaş kentin çağdaş insanları işte

ali baba

16 Nisan 2018 20:49
Öküz heykeli diksen öküze hakaret olur.

heykel bizim işimiz

17 Nisan 2018 11:52
büyükerşen dedenin yetiştirdiği , çağdaşsal , özgürlükçü , sanatsal , çalıştay larda yetişen okumuş cahil öğrencileri bunlar ..

onur uçungan

17 Nisan 2018 09:18
oturma yasağı gelsin verin buraya suyu bak kimse oturuyormu klasik haline getirlmis bu işi bu halde bırakılıyorsa bence oturmaya haklarının olmadığını düşünüyorum

Cahit çerçicioğlu

17 Nisan 2018 08:32
Bu duruma artık güvenlik güçleri müdahale etmeli. Eskişehir'e gelen turist buraya geliyor. Porsuk için ve temizlik için geliyor. Ya da belediye buralara girişi engelleyivi tel örgü koymalı. Böyle de olmaz ki.

Ukab UKABE

16 Nisan 2018 21:52
Anlaşılan 10 m de bir zabıta koymak gerekecek.Bu nasıl eğlenme anlayışı,bu öğrencilerin ikamet ettikleri konutları düşünemiyorum.Aslan yattığı yerden belli olurmuş.Olurmus ta bu pislik içinde aslan ölür . özgürlük eğlenmek demek böyle etrafı kirletip ,ahlaka mugayyir davranmayı gerektirmez ki.Bizce belediye bahsi geçen alana kameralar yerleştirerek hem güvenliği sağlamalı,hem de bu güzel alanı bu hale getirenleri elektrikli bilbordlarda kendilerine izletmeli.

hakan

16 Nisan 2018 19:40
belediye orayı derhal yasaklamalı terbiyesiz kendinş bilmez öğrenci müsvetteleri

Tarzan

17 Nisan 2018 06:49
Hoca önce barlar sokağında çocukları suluyor sonrada çekirdek çitleyen eşek heykeli dikiyor ! Şehrin göbeğini barlarla doldurdu gençler kendilerinden geçmiş vaziyette sanki morfinlenmiş gibi geziyorlar şehrimiz pek yakında hertürlü berbatlıkla yarışır hale gelecek ?

Seçim

16 Nisan 2018 17:43
Seçimlerde oy almayı biliyor.ee o kadarda temizleyiversin hocaaa

HTC

17 Nisan 2018 10:13
CHP NİN " OTURAK EYLEMİ BURADAMI YAPILDI .
KOMİSYONLARI BELLİ OLDU
ÖNCELİĞİMİZ HAYATLARINI KOLAYLAŞTIRMAK
ÖNCELİĞİMİZ HAYATLARINI KOLAYLAŞTIRMAK
Odunpazarı Belediye Başkanı Av. Kazım Kurt, Göztepe Mahallesi’nde yaşayan 85 yaşındaki Alzheimer hastası Dursun Kahyalı’yı evinde ziyaret etti.
ÇAYLAR KARACAN'DAN
ÇAYLAR KARACAN'DAN
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Eskişehir milletvekili Harun Karacan, gerçekleştirdiği bir esnaf ziyaretinde çayları kendi doldurdu.
VATANDAŞ BÖYLE ÇÖZÜM BULMUŞTU! İŞTE SON HALİ
YIKIM KARMAŞASI
YIKIM KARMAŞASI
Zincirlikuyu'da arsasının içinde bulunan evinin bahçe duvarlarını yenilemek için Tepebaşı Belediye'sine başvuran Sedat Yüce izin verilmesinin ardından yapılmamasına karar verilmesine tepki göstererek yetkililere seslendi.
HAVACILARIN SÖZDE SORUMLUSU TUTUKLANDI
HAVACILARIN SÖZDE SORUMLUSU TUTUKLANDI
Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) Hava Kuvvetleri yapılanmasında Muharip Hava Kuvveti ve Hava Füze Savunma Komutanlığı sorumlusu olduğu iddiasıyla gözaltına alınan zanlı tutuklandı.
OTOMOBİLLER ÇARPIŞTI: 11 YARALI
OTOMOBİLLER ÇARPIŞTI: 11 YARALI
Eskişehir'in İnönü ilçesinde, iki otomobilin çarpışması sonucu 11 kişi yaralandı.
DEMOKRASİ ŞÖLENİ
DEMOKRASİ ŞÖLENİ
Eskişehir'de, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla Vilayet Meydanı'nda düzenlenen programa binlerce vatandaş, ellerinde Türk bayrakları ile katıldı. Buradaki törene Eskişehir Valisi Özdemir Çakacak, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Harun Karacan, AK Parti Eskişehir Milletvekilleri Nabi Avcı, Emine Nur Günay, MHP Eskişehir Milletvekili Metin Nurullah Sazak, İYİ Parti Milletvekili Arslan Kapukçuoğlu, askeri ve sivil erkan ile protokol üyeleri katıldı.
15 TEMMUZ İÇİN DALIŞ YAPTILAR
15 TEMMUZ İÇİN DALIŞ YAPTILAR
Eskişehir’in Çifteler ilçesinde 15 Temmuz Milli Birlik ve Beraberlik Günü nedeniyle düzenlenen programda dalgıçlar suya dalarak Türk bayrağı açtılar.