PERSONEL KAÇSIN VATANDAŞ YANSIN!

27 Ocak 2020 08:55
PERSONEL KAÇSIN  VATANDAŞ YANSIN!

Eskişehir Şehir Hastanesi'nde bulunan yangın merdivenleri, 'Hastane Personeli' tarafından personel kartı ile açılabiliyor. Bu durum olası bir yangın durumunda yaşanacak faciayı gözler önüne seriyor.

Kartla açılıyor

Yaklaşık 1 buçuk yıl önce açılışı yapılan Eskişehir Şehir Hastanesi'nde yer alan ve acil durumlarda, bina içerisinde bulunan kişilerin güvenli bir biçimde tahliyesi için kullanılması gereken yangın merdivenlerinin giriş ve çıkışları ancak personel kartı ile açılıyor.

Vatandaş ne yapacak

Yangın merdivenlerinin vatandaşa açık olmamasını değerlendiren vatandaşlar, “İlk kez böyle bir şeyle karşılaşıyoruz. Yangın merdiveni her ihtimale karşı açık olmalı. Bir yangın durumunda personel kartı ile açıp kaçabilecek. Peki vatandaş ne yapacak?” dedi.

HABER: MERVE DEMİR

Yorumlar (27) / Onay bekleyen (9)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sağlık memuru

27 Ocak 2020 10:38
arkadaşlar haber yaparken lütfen iyi araştıralim sadece görevli personelin görebileceği birimlerde çalışan personel için yapılan yangın merdiveni çıkışlari kartla aciliyor örneğin ameliyathane steril bir ortam olduğu için hasta ve hasta yakınları giremesin diye kartlı sistem var yoksa ameliyathanenin altındaki kapıda yok sadece birimlere açılan yerlerde kart var bu haberi yapan arkadaş bunu bir araştırsin

Veli

27 Ocak 2020 13:07
Bu haber kötü niyetle yapılmış bir haberdir. yada hastanede çalışan art niyetli bir personelin çekmiş olduğu bir fotoğraftan ibaret

Eskişehirli

27 Ocak 2020 10:52
Hastane on numara.gittim mis gibi ilgilendiler. Devletimizden ALLAH razı olsun.eski SGK hastanelerinin yanında bu yeni yapı hastaneler 5 yıldız otel konforunda.

İrına.

27 Ocak 2020 13:00
Yabançı olmama ragmen çok ılgılenıyorlar.Doktordan ,hemşıresıne kadar cok saygılılar.Hastanenın çok güzel yapımı var .Her yerınden kolay cıkış ımkanları mevçuttır.

Hüseyin

27 Ocak 2020 22:26
Beğenmeyen gitmesin köprülerden tünellerden otabanlardan geçmesin yht metroya binmesin hava alanından uçmasın tokiden ev almasın balık hafızalı olduğumuz için doktorlar caddesindeki doktorlar nerede hiç düşündünüzmü hastaneye sabah erkenden sıra almak için gidildiğini hastanenin imkanı yok diye doktorlar caddesine gittiğimizde ancak adam gibi muayene olduğumuzu yoksa köle muamelesi yağıldığını ilaç için ayrı sıraya gir başhekime reçete imzalat ilaç da bulabilirsen tuvaletleri rezil koridorlar rezil havasız ağır yemek kokuları kaloşu bile parayla alınan çarşafları hastabakıcıya bahşiş verirsen değiştirir yatak dersen bulabilirsen hapishane düzeni odalar sağlıkçılar insafına kalmış düzen hey gidi günler

Burak

27 Ocak 2020 15:50
Araştırılmadan yapılmış bir haber.. Bilip bilmeden yorum yapmayın, Bu hastane son sistem teknolojiler ile yapılmış bir hastane, Allah muhafaza herhangi bir yangın afet vs olduğu durumda yangın merdiveni kapıları otomatik olarak kendiliğinden açılmakta zaten...Eskişehir'in deprem afet yangın vs. en güvenilir binası.. Gazeteci arkadaş ilgililere sorsaydı konuyu detaylı bir şekilde aydınlanır, Ülkemizin içinde bulunduğu bu zor günlerde yangına körükle gitmezdi..

satoviç

28 Ocak 2020 12:41
Huseyin bey elinize sağlık kısaca özetlemişsiniz anlayan için

usta

27 Ocak 2020 10:19
Vatandaş'ı millet olarak değiştir, sonra azınlık varlık içinde yaşıyor konuşulacak şeyler iteleniyor...

polat

28 Ocak 2020 07:16
ne kadar kötü niyetlisiniz. personel o kartla kapıyı açıp kaçacak hali yok. azıcık iyi niyetli olun lütfen.

Yakup

27 Ocak 2020 23:40
Hastanenin fotoğrafını çekeceğinize sokakların fotoğrafını çeksenize. Her yer perişan

Songul

27 Ocak 2020 23:17
Hiçde kapali degil ben cok sık gidiyorum ben asansorden korktugum icin yagin merdivenleri kullaniyorum hic daha rastlamadim okadar guzel olmuski muhtesem allah devletimize zeval vetmesin

mete

27 Ocak 2020 20:43
sabahları erkenden sıraya girilen odaları koguş sistemi olan yerler lazım sanırım size bu durum çok dogal ve böylede olmalı yangın merdivenlerinden bazı şeyler istismar edile bilir o zamanda başka yerden yaygara koparırsınız yapandan da yaptırandanda ALLAH razı olsun.

Teknik

27 Ocak 2020 19:32
Acil durumlar senaryosu geregi yangin gibi durumlarda tum kilitli kapilar off durumuna gecer.Ve insanlara guvenli kacis guzergahi olusur.Keske teknik bilgi alsaydiniz.

hee

27 Ocak 2020 19:26
yazıklar olsun kocaman manşet yapmışsınız gazeteye yazacak kötüleyecek bir şey mi bulamadınız üzülüyorum hee valla bende kart var size veren olmadı mı neden acaba

DENİZZZZZZZZZZZ

27 Ocak 2020 17:42
Bak doğru yapılanları bir sayarım vallahi dişmi kırayım diyorsun ya ağzında diş kalmaz . Mesela ne çabuk unuttun demir yolu geçitlerinde manevra yapan trenleri mal gibi beklediğin günleri . Ama senin şahsında buna layıkmıyız acaba ?

Halil Toksöz

28 Ocak 2020 01:14
Gelişmiş ülkelerde mağzalarda bile acil çıkış kapı ve merdiven var , kapıyı ittirip çik , eğer keyfi açtıysan zaten kapı acılınca alarmlar çalmaya başlıyor, ve cezası ağır, keyfin bilir istersen dene. Biz hastaneye bile yapamadık, birde her türlü tehlike kol geziyor, deprem gibi...

Sefa

28 Ocak 2020 16:04
Yasalar,,yönetmelik ve kurallar yönetilen ve güdülenler içindir yukarıdakiler rahat etsin diye..Niye rahatsız oldunuz..vatandaşın yararına bir örnek gösterin.

cemal

27 Ocak 2020 17:05
Biz bir şey yaptık mı yarım yaparız. Sonradan düzelme çalışmaları başlar. Stadın hali ortada. Neymiş yangın merdiven çıkışı personelin kartıyla çalışıyormuş... O merdiven personel için mi yapılmış? Haydi çık işin içinden!

Hamit

27 Ocak 2020 09:12
Büyük habercilik başarısı.

Birisi

28 Ocak 2020 07:42
Benim aylar önce şikayet etmeyi düşündüğüm konuyu siz haber yapmışsınız. Herkes boynunda bı kartla kapı açıyor. Genci ihtiyarı asansör bekliyor. Bırakın gençler bari merdivenleri kullansın. Ben merdiven kullanmak istiyorum kullanamıyorum.

Gokhan

27 Ocak 2020 16:19
Eger yaşlı vs.yani yurume sıkıntısı yasiyorsaniz ve sizi taşıyacak birisi yoksa yanınızda yürü babam yürü hastane o kadar gereksiz büyük ve o kadar genis araziye ragmen otopark sorunu tamam kapalı otopark yapmissin ama kaybolmamak elde değil özellikle acilin önündeki otopark yetersiz

mehmet ali gurses

27 Ocak 2020 16:17
arkadaslar sanirim yeni hastanenin yangin raporu yok yani yamgin onlemleri onunden sinifta kaldilar

Misafir Yorumcu

27 Ocak 2020 11:15
Tek sorun bununla kalsa iyi. Hastanede yangın merdiveni dışında merdiven yok! Bir kat bile inecek olsanız asansörü kullanmak zorundasınız. Oldukça yavaş bu asansörler üstelik. 7. Kattan aşağı inmek o kadar zor ki normalde bile. Olası bir afet durumunda veya arıza durumunda tamamen mağdur olacak insanlar. Çözülmesi için illa bir felaket mi gerekiyor? Havalandırmasının kötü olmasından tutun diğer blokların birbirine uzaklığı, sadece hastalar için değil çalışan personel için de eziyet bir sistem içermesi, neresinden tutarsanız tutun elinizde kalır.

Durmuş

27 Ocak 2020 10:25
Malesef böyle yapilmamasi gereken kötü şeylere alıştık keşke artık böyle ufak tefek şeylere bile yetkililer bir çözüm bulsa

Hiç olur mu?