PARLEMENTER SİSTEME GERİ DÖNÜLECEK

22 Nisan 2018 17:04
PARLEMENTER SİSTEME GERİ DÖNÜLECEK

CHP Milletvekili Utku Çakırözer İzmir Kitap Fuarı’na katıldı. Çakırözer ““24 Haziran seçimlerinde bu ülkeyi hep birlikte Atatürk’ün kurduğu parlamenter sisteme, hukuk devletine döndüreceğiz” dedi.

Özgür kalmalı

CHP’nin gazeteci milletvekilleri tutuklu Enis Berberoğlu ile dayanışma göstererek, Berberoğlu’nun cezaevinde yazdığı “Siz Yürürken, Ben Yatarken” kitabını İzmir Kitap Fuarı’nda imzaladı.Fuara katılan CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer “İstanbul Milletvekilimiz Enis Berberoğlu’nun tutuklu bulunduğu her geçen gün hukuk, demokrasi ayıbı yaşanmaktadır. Enis Berberoğlu derhal özgür kalmalıdır” dedi.

Tek adam yönetimi

TBMM’nin açılışının 98. yılının kutlandığını anımsatan Çakırözer, Türkiye’nin AKP tarafından tek adam yönetimine götürüldüğünü, parlamentonun bypas edildiğini belirterek, “24 Haziran seçimlerinde bu ülkeyi hep birlikte Atatürk’ün kurduğu parlamenter sisteme, hukuk devletine döndüreceğiz” diye konuştu.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

gez oğlum

22 Nisan 2018 17:18
suriye deki öso ya gönderilen 1 tır silahı görüpte gambazlayan chp ,, abd nin pkk ya gönderilen 4000 bin tır silahı hiç , görmedi , duymadı , konuşmadı bile .

Eses

23 Nisan 2018 21:16
Bakıyorum da Tuğrul Türkeş'i, Numan Kurtulmuş'u, Süleyman Soylu'yu sineye çekenler mv. transferini eleştirir olmuş. Hadi bunlar İyi partinin sizin tezgahınızla seçim dışı kalmasını önlemek için transfer oldu. Sizinkilere ne demeli? Tamamen çıkar birlikteliği. Ayrıca insanları PKK lı olmakla Fetöcü olmakla suçlamadan önce adama şunu da sorarlar Haburda çadır mahkemeleri kim kurdu? Otobüsler üzerinde yurda giriş yapan, her fırsatta yaptıklarından pişmanlık duymadığını ilan eden bu tipleri kim getirdi, korudu? Barış görüşmeleri kimlerle yapıldı? 29 ekimde PKK lılar hangi ülkenin topraklarından Suriye'ye geçti? Sonra Suriye topraklarında hangi ülkenin askerine kurşun sıktılar? Bunların cevabı sizde varmı?

Ziya

22 Nisan 2018 19:29
Sen kafanı yorma batıda başka doğuda başka konuşanı Türk Milleti gayet iyi biliyor! Bunların muhalefetinde bu kadar tezat olursa iktidarından Allah korusun. Sonra cek cak la hiç bir şey olmayacağını gayet iyi biliyorsunuz!

Ali

22 Nisan 2018 19:12
Sizmisiniz demokrasiye dondureceksiniz 15 Temmuzda gördük sizin ne olduğunuzu şimdide verin 15 mv ekili iyi partiye oazsa hdpye bir 10 verin sizin demokrasi anlayışınız bu bu ülkeye hainler yapanların yanindayim iz. Bu.aziz millet size ve yandaslariniza 24 aziranda gostetecekhaziranda

Kemal

23 Nisan 2018 09:11
Sayın cakirozer pkk ve gerilla terör örgütü değil diyen demirtaş i ziyarete gittin mi gitme din mi,bunu Eskişehirli bir gazeteci ne zaman soracak.

Gurcan

23 Nisan 2018 09:08
Oy vermek isteyenler vazgeçecek.feto dayanışması için 20 vekille yapılan ortada.

alp

23 Nisan 2018 01:23
10 tanede sivas katliamında sorumlu tuttuğunuz temel beye , 10 tanede HDP ' ye verin nasıl olsa size oy verenler her şeyi sineye çekiyor !