PARA İSTEMEKLE YOL ALINMAZ

17 Haziran 2017 09:42
PARA İSTEMEKLE YOL ALINMAZ

Amatör takımlarının yöneticileriyle iftar yemeğinde buluşan Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen, “ Her sezon sonu gündeme para geliyor. Para istemekle yol alınmaz. Dernek statüsü bırakılmalı ve Anonim Şirket kurulmalı” dedi.

ESKİŞEHİRSPOR A.Ş OLMALI

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen, geleneksel hale gelen iftar buluşmalarında bu defa Büyükşehir Belediyesinde amatör kulüplerin yöneticileriyle bir araya geldi. Yemeğe spor taban birliklerinin başkanları ve temsilcileri katılırken Başkan Büyükerşen, imkanları ölçülerinde amatörlere katkı sunmaya devam edeceklerini söyledi.

ÖNERİMİZ KULAK ARKASI EDİLDİ

Yemek sonrası konuşan Başkan Büyükerşen, konuyu doğal olarak Eskişehirspor'a getirdi. Büyükerşen, “ Defalarca söyledim. Anonim şirket kurun. Dernek statüsü ile bu işler olmuyor. Hep para istemekle yol alınmaz. Davul bile dengi dengine çalar. Tavsiyelerimiz hep kulak arkası edildi. Her sezon sonu mutlaka gündeme para ve seçim geliyor.” diye konuştu.

ÜRETİM YAPILMALI

Başkan Büyükerşen, “ Paradan çok derdimiz üretim olmalı. Avuç açarak futbol yönetilmez. Kurtuluş para aramada ve bulmada değil alt yapıdadır. Örneğin yöneticilere söyledim. Şehre yakın yerleşim yerlerinden tarla alın. Burayı konut alanına çevirmek için başvurun Belediyeye, bizlerde imara açalım ve kulübe yüklü miktarlarda gelir gelsin. Yapmadılar. Olumlu adım atmadılar. Belediyelerin nakit para verme gibi bir lüksü yok. Sadece amatörlere katkı yapabiliyoruz. Birde kulüpler siyasetten uzak tutulmalı. Siyasetin bulaştığı yerde spor olmaz.” dedi.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

BRAVO

17 Haziran 2017 12:11
Olmaz hocam balmumu heykel penguen yapma bunları bizeee. TURİST istemiyoruz esnaf taş kemirsin.Eskişehirspora yardım et sen.Yıllardan beridir aynı senaryo!!!Kulüpler belediyelerle yönetilmez taşıma suyla değirmen dönmez!!Sen A.Ş olmayacaksın gelen geçen kulübü kemirecek yönetemiyecek sonra yardım edin..Siyaset ayağına her türlü engellemeleri yapıyorlar belediyeye siz çıkıp penguen almasaydın diyeceksiniz.Siz kumda oynayın beyler gerçek dünyaya dönün..SİYASETİN BULAŞTIĞI YERDE SPOR OLMAZ...

ss

17 Haziran 2017 14:55
Tamam ...başkan ol.Klup nasıl idare edilir öğret.Yanına iş bilir adamları da al.

haklı

17 Haziran 2017 22:38
bu kadar amatör kulüp var sorarım size kaç yıldır bir yıldız fulbolcu çıkardınız. ya adam gibi futbolcu seçemiyorsunuz yada yeteneksiz hocalarınız kendilerini bu işe vermiyorlar.. bir de kendi özeleştirinizi yapın beyler.

Hakan

18 Haziran 2017 03:57
Belediye geliri EsEs'e ait olmak üzere Küçük bir şirket kurun..Bu konuda yol açın,örnek olun.Bir faydanız olsun.Eskişehir halkının en büyük tutkusu EsEs'tir.Yani yapacağınız yardı halka yapılan hizmettir.

Hasan

17 Haziran 2017 19:55
Ya hoca birak bu isleri

Nedim

17 Haziran 2017 16:30
Bu adamı hala tanıyamadınız sa çok yazık. 1 e 5 almazsa hiç bir şeye elini sürmez, hatta tam tersini yapar.

Emre kara

18 Haziran 2017 18:52
İzmir marşı okumamiz neyine dokundu chpli trol adlı yazar yunan tohumusun herhalde sen ...

Hasan

18 Haziran 2017 16:20
Yiyiyosa geç kulübün başina gorelim öyle laf ebeliği ile olmaz 80 lik bize kafa yaptırma

ES - ES E NO

17 Haziran 2017 14:12
BALMM , HEYKIL , ZOO ,OPERA YA KAYNAK DA , PARA DA , İMKANDA VAR BULUR .

1965 ruhu

12 Temmuz 2017 15:27
arkadaşlar büyükerşeni açıkcası sevmem ama adama bir yandan hak veriyorum eskidende olsa eskişehirspora destek vermiyordu şimdi de destek vermiyor bakıyor futbola yatırılan paralar akıl karı degil diyor geçiyor...( yatırım yapacaksam altın alırım diyor) ya başkan tamam güzel de insan bu da söylemez bu kadar da şeffaflık olmaz tamam sen sevme ama eskişehirspora gönül verenlerede böyle bir cevabı senden beklemiyordu şimdi seni sevenleride az çok kaybettin farkında degilsin galiba bir özür borcun var eskişehirsporu sevenlerden yoksa ayıp ettin başkan

ak troller

18 Haziran 2017 14:08
vıcık vıcıksınız ne dediği anlaşılmayan zavallılar

ss

18 Haziran 2017 03:58
Tepebaşı ve Odunpazarı kaynak buluyor.Hatta ilçe belediyeleri bile yardımcı oluyor.

Alinail

18 Haziran 2017 01:24
Penguene dünyanın parası verilmeklede bu iş olmaz. Sen kendi işine bak

Vatandaş

17 Haziran 2017 14:52
İlk defa takdir edesim geldi Belediye Başkanımızı. Doğruyu söylemiş. Buna arada bakalım Hakkı Sağlam yarın ne yazacak konuyla ilgili :)

" chp li troller ,,

17 Haziran 2017 13:16
" chp li troller iş başında ,, - bir anda beğeniler geldi - demekki kendi aralarında anlaşıyorlar . büyükerşene laf söyletmiyorlar . onlar için büyükerşen ne yaparsa doğrudur ,, bunlar es - es maçında izmir marşı okuyanlar , Alpay hoca yı taraftarı ayrıştıranlar ,, şimdi çıkmışlar karşımıza gülüyorlar ..

Eskisehirsporacanveda

18 Haziran 2017 13:44
esnaf tas kemirsin eskisehirspor kazansin diyor milletin colugu çocuğu var eskisehirspor adam olsaydı semihi golcü oyuncu.penaltı atamıyor illaki superligde olmaya gerek yok hatta 1 tık daha düşelim ki yerden sekip çıkmamız daha kolay olsun

ayakabikutusuz

17 Haziran 2017 19:08
bakiyomda akpli troler ve bastonu mhp lilerde burada neyse adam zamaninda dedi etiye verin rahat edin diye bide eses bes sene sonra amatorde oynar

tek kuruş yardımını görmedik

17 Haziran 2017 13:03
Opera ya - balmumuna - heykellere - hayvanat bahç .- otobüs seyahatine daha bir çok boş işe kaynak ve para buluyorlar .. ES -ES dedinmi suç , para veremeyiz , para veremezsen bir kaynak yarat , kulübe sahip çık , şirket mi kuracan , pirket mi ne kurarsan kur , bir laf tutturmuşlar sporda siyaset olmaz , siyaset belediyede , okulda , hastane de , postanede oluyor da, ES -ES e gelince niye olmuyor .. sizin anlayacağınız ,eskişehir in bütün gelirleri saçma sapan yerlere gidiyor , herkez nemalanıyor . bir tek ES -ES faydalanamıyor ..

büyükerşen den

17 Haziran 2017 11:46
eeee ne olacak . topu gene taça attı . bu külübe hiçmi faydan olmayacak .

BİR KATKI YAP ARTIK

17 Haziran 2017 11:23
18 SENEDİR AYNI KELAMLAR , AYNI NAKARATLAR ,, TAMAM SENİN DEDİĞİN OLSUN , GEÇ KÜLÜBÜN BAŞINA A .Ş Mİ YAPACAKSIN LTD .ŞTİ Mİ, KOOP MU , NE YAPACAKSAN YAP ARTIK , KENARDAN KONUŞMAKLA OLMUYOR , ŞİMDİ İÇRAAT ZAMANI .
Kazım Kurt'tan vefa örneği
Kazım Kurt'tan vefa örneği
23 Nisan’da başkanlık koltuğuna oturan Küçük Beyzanur’un park isteği üzerine Odunpazarı Belediyesi harekete geçti ve Türkmentokat Mahallesi’ne yeni bir park kazandırdı. Parkın açılışı ise yoğun bir katılımla gerçekleşti.
Bahar Bilen adaylığını açıkladı
KARDEŞİ DE GÖZALTINA ALINDI
KARDEŞİ DE GÖZALTINA ALINDI
Eskişehir'de sokak satıcılarına yönelik düzenlenen operasyon sırasında, üzerinde taşıdığı uyuşturucuyu yutan ve hastanede tedavi altına alınan kadının kardeşi de gözaltına alındı.
7 Yıl önce öldürülmüştü! Katili aranıyor!
7 Yıl önce öldürülmüştü! Katili aranıyor!
Eskişehir’de 23 Aralık 2010 tarihinde evinde bıçaklandıktan sonra evi yakılarak öldürülen 86 yaşındaki Emine Ekinay’ın katil veya katilleri 2 bin 549 gündür yakalanamadı.
Böyle bir haberi hiç okumadınız!
Böyle bir haberi hiç okumadınız!
Eskişehir’de tuvalet ve şadırvan işletmesinde çalışan Uğur Birer isimli vatandaş, günde tam 10 saat şadırvanın nerede olduğunu gösteren yön tabelasını elinde tutarak, yoldan geçenlerin dikkatini ilginç bir şekilde çekmeye çalışıyor.
ÖZEL ÇOCUKLARA ATLA TERAPİ!
ÖZEL ÇOCUKLARA ATLA TERAPİ!
Eskişehir Sessiz Meleklerin Sesi Derneği Başkanı Berrin Berru Çakır; Eskişehirli zihinsel yetersiz özel çocukları Mahmudiye ilçesindeki Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) At Binicilik Meslek Yüksek Okulu’na götürerek çok güzel terapi gerçekleştirdi.
Domatesin fiyatı cep yakıyor
Domatesin fiyatı cep yakıyor
Yaz aylarında kilosu bir liraya kadar inen domatesin fiyatı, henüz kış tam bastırmadan bile 4 liraya kadar yükseldi.
Sevgilisi yüzünü bu hale getirdi!
Sevgilisi yüzünü bu hale getirdi!
Eskişehir'de eski sevgilisi tarafından yüzüne yakıcı madde atılan Marina Lakvekheliani'ye saldırı olayı ile ilgili davanın ilk duruşması görülürken, dava sonrasında adliye önünde açıklamalarda bulunan Gürcistan uyruklu Türk vatandaşı 45 yaşındaki mağdur kadın psikolojisini bozulduğunu ve tek başına dışarı bile çıkamadığını söyledi.
FİLM GİBİ KOVALAMACA!
FİLM GİBİ KOVALAMACA!
Eskişehir'de polisin 'Dur' ihtarına uymayan ve ekiplere silahla ateş eden cezaevi firarisi bir kişi ile kardeşi, polisin kovalamacası sonunda yakalandı.