OSMAN TAŞ GİDİYOR

30 Ağustos 2019 10:29
OSMAN TAŞ GİDİYOR

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Osman Taş, işletmesini sürdürdüğü Esstore mağazalarını kapatma kararı aldı. Başkan Taş, “ Bursaspor maçı sonrası da Almanya'ya gidiyorum. Başkanlığı da bırakıyorum.” dedi. Yönetimin ise bu gelişmeler üzerine Bursaspor maçı sonrasında olağan üstü genel kurul alacağı ileri sürüldü.

ESSTORE KAPANIYOR

Eskişehirspor kulübün lisanslı ürünlerini satan Esstore mağazaları faaliyetlerine son verme kararı oldu. Yaklaşık iki sezondur resmi ürünlerin satıldığı mağazaları işleten Eskişehirspor Kulübü Başkanı Osman Taş, Pazar veya Pazartesi günü aktif olarak magazaları kapacaklarını duyurdu. Konuyla ilgili olarak kısa bir açıklama yapan Başkan Osman Taş, " “Esstore mağazalarımızı kapatma kararı aldık. Pazar günü akşamı itibariyle kepenklerimizi kapatacağız. Hayırlısı olsun” diye konuştu. Bilindiği gibi Taş, mağazaların daha fazla ilgi görmesi için önemli yatırımlarda bulunmuş ve bazı markaları ise lehine teshil ettirmişti.

BAŞKANLIĞI BIRAKIYOR

Osman Taş’ın resmi ürünlerin satıldığı mağazaları kapatma kararı alıp yönetim kurulu başkanlığını da Bursaspor maçı sonrası bırakacağı iddia edildi. Görüşlerini aldığımız Başkan Taş, " Pazartesi günü yöneticilerle arkadaşlarla bir araya geleceğiz. Kararı ona göre vereceğiz. Bu süreçten sonra artık ben yokum. Iyi niyetimle mücadele verdim. Olmadı. Almanya'ya dönüyorum." dedi. Milli ara nedeniyle liglere verilen ara nedeniyle yönetimin Eylül ayının ikinci haftasında olağan üstü genel kurul yapması bekleniyor. Osman Taş'ın aldığı karar ise spor kamuoyunda şok etkisi yaptı.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (6)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Ziyaaa

30 Ağustos 2019 13:55
Ya adam efsane ile oyuncak gibi oynadı iyice isim yaptı yeter adam olacak çocuk b....dan belli olur gitsin .Bu arada ona destek olan türbün lideri büyük isim sayın murat diri nerede her halde korkusun dan çıkamıyor meydana.

diri

30 Ağustos 2019 15:30
osman tasa pirim verenler.Kaan ayın yonetımını eleştiren sayın dirii artık istifa da senden bekliyoruz.Yeterr artıkkk kulube yaptığınız zararlar. sırf sız varsınız dıye maratona gırmıyorum ve bılın kı benım gıbı duşunen bır suru ınsan var

KAHRAMAN

30 Ağustos 2019 12:29
Hani taraftara verdiğin istifa eden başkan olmayacağım sözü, hani futbolculara verdiğin ödeme sözü, hani başkan olurken verdiğin yurt dışından sponsor ve kaynak bulma sözü...

esesli

30 Ağustos 2019 11:14
bundan şunu anlıyoruz. gerektiği kadar reklamımı yaptım ben gidiyorum diyor. ben bunu anladım. yanlışım varsa düzeltin lütfen. bu klüp böyle oyun oynanacak kadar düştü mü?

çok önemli degil

30 Ağustos 2019 13:48
giderse ekime kadar gitmezse kasıma kadar.

anonim

30 Ağustos 2019 12:40
Bunu başkan adayı diye karşımıza çıkaran,seçilmesi için destekleyen,kendi çıkarları için bunlara göz yuman kim varsa günyüzü göremez inşallah..vizyonsuzdan başkan olmayacağı ilk günden belliydi yine sevdalılar üzülüyo..

Fatoş

30 Ağustos 2019 13:51
Osman Taş geldi, gidiyor. Bir özgeçmişini bile bilmiyor Eskişehir. Türk halkı tanımadığı kişinin peşinden gitmez. Osman Taş nerede doğdu kimdir nedir? Almanya'da iş yapmış Sararın bayisi imiş. Bu mu yani?

Ali Rıza

30 Ağustos 2019 12:26
Bu adamı ta başından beri gözüm hiç tutmamıştı

ercan

30 Ağustos 2019 15:39
bu osman nereliydi bilen tanıyan yok bir rüzgar estirdi onu geticem bunu getircem dedi tıs oldu

AZİZ USTA

31 Ağustos 2019 01:22
murat dirinin adamları ne olcak hepsi eses bitirme peşinde

Ahmet Adar

30 Ağustos 2019 17:53
Ya bir an önce çek git,senin şımarık lık larını seyredecek halimiz kalmadı.

cann

31 Ağustos 2019 11:53
amigonun eskişehirsporun başkanını alaşağı etmesi ne acı, getirdiği adamı da gördük, balon çıktı..

Es 26

01 Eylül 2019 16:42
Ne oldu osman nereye gidiyosun?Hani çok esip gürlüyor,savuruyodun.Dilenci olmayacaktın,paran vardı.Uçuyoduk,kaçıyoduk.süperlige çıkıyoduk.Madem bir halt beceremeyecektin, ne demeye Kaan başkanı başkanlıktan ettin?Bu muydu amacın? Yoksa Esstor'u kapatmak mıydı sadece?

Ali

31 Ağustos 2019 15:56
Güvenilmeyecek biri olduğunu söylemiştik baştan

Faik

30 Ağustos 2019 13:47
Genelde zaten Almanya'dan gelenler buraya uyum sağlayamıyor. Gitmesi çok düşündürücü. Beyin göçü, tüccar göçü... Eskişehir'in ekonomik olarak da küçüldüğünün göstergesi. Gerçekten çok üzücü. Paylaşılamayan başkanlık tutanın elinde kalıyor. Kaçacak yer arıyorlar. Demek ki, Eskişehir bu tür atılımları kaldırmıyor. Küçük bir kasaba seviyesinde iş hacmi var. Dua edelim öğrencilere. Hatta keşke bir de özel üniversite kurulsa.

Ahmet

30 Ağustos 2019 22:43
Adamın bir atımlık barutu vardı. Onuda attı gitti. Başkan ve yöneticilik yapacak olan kişi önce külübe en az 10 milyon nakit vereceğini noter aracılığı ile garanti versin. Ondan sonra vatandaş olarak bizlerde yardımcı olalım.

ms26

31 Ağustos 2019 11:03
daha önce de söyledim seçilmeden önce birbirlerini eziyorlar seçildikten sonra "verilen sözler tutulmadı , bize destek verilmedi" ne istiyordunuz cebinize 10 milyon dolar verip hadi bunu harca mı diyeceklerdi dedim ya bu iş çocuk oyuncağı değil arkadaşım ESES sana birkaç gömlek büyük geldi bu iş çoluk çocuk işi değil ...hadi selametle....

Hyt

31 Ağustos 2019 00:39
Maden gidecektin niye geldin.Kimlere güvendin de geldin.Bu ekip işi..Ekibin neden ne diyor.Mustafa beyden açıkcası çok şeyler bekliyorduk. Kulubü düzlüğe çıkaracağını umuyorduk.Mustafa bey iyi bir ekiple başkan olmanı bekliyoruz.

yirmialtı

31 Ağustos 2019 07:36
Diri sen gel başkan ol ama önce git B.Erşen hoca ya yalvar yakar BB yapmasını sağla kurtuluşun tek çaresi bu herkes anladı bir tek sen anlayamadın

Aras

30 Ağustos 2019 13:01
Adam belli bir yatırım yapmış ve haklı olarak da bu yatırımın karşılığını almak/görmek ister ama demek ki alamamış/görememiş ve kapatmak konusunda haklıdır. Neden zarar etsin ki. Hayırlısı olsun.