OLMUYOR ESKİŞEHİR

26 Mart 2020 09:18
OLMUYOR ESKİŞEHİR

Yetkililer tarafından korona virüs salgını tehdidine karşı yapılan 'Evde kal' uyarılarına rağmen, Eskişehirli vatandaşlar park ve bahçelerde dolaşırken, banka önlerinde ise tüm uyarılara rağmen sosyal mesafe olan 1 metre kuralı ihlal ediliyor.

Polis ekipleri uyardı

Emniyet Müdürlüğü, Korona virüs salgınına karşı ekipler halinde sokakları, parkları tek tek dolaşarak vatandaşları evde kalmaları konusunda uyardı. Güneşli havayı fırsat bilerek parklara giden bazı vatandaşlar, polis ekiplerinin uyarılarını dikkate alıp daha sonrasında evlerinin yolunu tuttu.

DİP DİBE KUYRUK

Banka önlerinde oluşan kuyruklarda sosyal mesafe olarak adlandırılan 1 metre kuralını göz ardı eden vatandaşlar vardı.

PARKTA SPOR

Parklara giderek spor yapan bazı vatandaşları polis ekipleri bilgilendirip evlerinde kalmaları konusunda uyardı.

 BANKLARDA MUHABBET

Polis ekipleri, güneşli havayı fırsat bilerek parklarda oturanlara da yetkililerin 'Evde kal' çağrılarına kulak vermeleri gerektiğini söyledi.

 BİSİKLET TURU

Polis ekipleri, yapılan uyarıları dikkate almayan veya kendince esnetmeye çalışan vatandaşları salgın hakkında bilgilendirdi.

Yorumlar (15) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cifteler li

26 Mart 2020 09:43
Vurdum duymaz milletiz vesselam.yumurta kapiya gelince de bagiririz.parkta dolasmak neyin nesi , spor yapmak simdimi akliniza geldi. Allahim sen bu illet virusu biran evvel yok et. Amin....

Fatih

26 Mart 2020 12:48
Bunlar 20-40 yaş grubu gibi.Üstelik anlaşılan eğitimli.Oturun kardeşim evinizde.Mecbur kalmadıkça çıkmayın deniyor.

Tfdt

26 Mart 2020 12:46
Hastalık herkes için geçerli.Gençler de kurala uyacak.

ahmet

26 Mart 2020 09:43
Görünüşe göre eğitim almış kişiler, sokaktaki virüsü eve taşıyacağından bihaberler

Ali Haydar

26 Mart 2020 15:13
Bazen düşünüyorum da onca tiyatro salonu opera vs. Bu cahil insanlar için mi yapıldı diye!!!! Hani kültürlü şehir hani modern şehir Eskişehir di! Hani eğitimli insanların yaşadığı avrupa şehriydi!

Bşr

26 Mart 2020 12:53
Görevliler dışında yasak herkese uygulansın.Belirli bir kesim evde..ötekiler hastalığı eve taşıdıkdan sonra ne anlamı kaldı.

Cemal

26 Mart 2020 12:51
Daha dün 19 yaşındaki bir kız corona virüsten vefat etti.Biraz ders alalım lütfen.

Ukab UKABE

26 Mart 2020 12:17
Sanırım sokağa çıkma yasağı ilan edilmeli.zira durum ortada,genci yaşlısı hala sokakta ve vurdum duymaz bir şekilde yaşamlarına devam ediyor.her zaman olduğu gibi bu kural tanımaz cehalet abideleri sokaklarda olduğu sürece kurallara uyan duyarlı vatandaşlar evlerinde kalmaya devam edecek.ve eğitim hala uzaaaaaktan yapılmaya devam edilecek...

Hakan

26 Mart 2020 12:03
Herkes için sokağa çıkma yasağı olmadan önlenemez... Sonuçta hayat devam ediyor. İnsanlar bankaya gitmek zorunda ise mecbur gidiyorlar... Ertelenemiyecek işler var hayatta. Demekki ertelenebilse banka, market v. b. Tamamen kapatılır ülkede.. Demekki tamamen kapatılmadığına göre Bi yandan hayatta devam etmeli anlayışı var...

METEHAN

26 Mart 2020 14:07
Okullar üniversiteler bir yere kadar eğitim veriyor! Bu eğitimli cehalet! Her şey okullarda eğitimle çözülmüyor maalesef! Böcek kaçtığı için boğazına tarım ilacı içen var bu memlekette. Inanması zor bir durum ama yoğurt ile arap sabunu karıştırıp yiyen bile olmuş! Uçuş yasaklaması ile de çözüm olmaz! Milletin aklı yetmiyor mu buna! Talep olmazsa zaten uçuş iptal ediliyor genellikle! Hava şartlarından dolayı uçuş iptal edildi diye milletin etmediği küfür kalmıyor !!! Millet gezme meraklısı 350bin kişi avrupada! Haydi inancı, işi gereği avrupaya, umreye gitti millet! Ya Fas ta olan 3bin kişi niçin gitti! Herkes düşünecek kendisini ailesini! Allah akıl fikir versin. Bir de düşünüyorum da bu virüs her ne ise müslüman bir ülkede ortaya çıksaydı! Vay müslümanın başına geleceklere!

Ne virüsmüş be

26 Mart 2020 10:59
Virüs korkusu, Allah korkusunu sollamış vaziyette...

İsmail Özdemir

26 Mart 2020 20:04
Evde kalalım

MULAYIM

26 Mart 2020 14:45
KESINLIKLR ÇOK İVEDİ DEVLET " SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINI TOPLUM SAĞLIĞIMIZ AÇISINDAN UYGULAMAK ZORUNDADIR ". G E Ç K A L I YO RU Z

BİROL

26 Mart 2020 15:10
ŞU ANDA KASET ÇALIYOR PAUSE TUŞUMUZDA VAR NEDEN BASILMILYOR BU TUŞA ? tehilikeden sonra tekrar play yapalım hayat kaldığı yerden devam etsin bence.ÇÜNKÜ HİÇ BİRŞEY SAĞLIKTAN ÖNEMLİ DEĞİLDİR ÖNCE SAĞLIK

Yani

26 Mart 2020 10:32
Vatandaşa evde kal demek kolay, bu kadar üstüne gelip sıkmayın milleti kardeşim. Koca koca yaşını başını almış insanlar bunlar. Hem ne o öyle iki kişi yan yana oturanın yanına kabadayı gibi gelip, yassah hemşerim yassah diye taciz etmek? Dün benim bunlar yüzünden cinlerim tepeme çıktı. Canı tatlı olan zaten evden çıkmıyor, bunun adı resmen zorbalıktır, tacizdir. Madem virüs bu kadar tehlikeli, niye en önce hava yollarının tehlike kol gezerken vızır vızır uçuşunu yasaklamadınız? Virüsü para kazanacam hırsıyla memlekete getirenler getirsin. Ondan sonra vatandaşa yasak şu bu diye taciz yapılsın. Oh ne ala memleket!

depolama

evden eve nakliyat çeviri şehirler arası nakliyat ofis taşıma