OLCAY GÜVEN TAZELEDİ

19 Şubat 2018 08:37
OLCAY GÜVEN TAZELEDİ

Eskişehir Kırım Türkleri Kültür Yardımlaşma ve Spor Kulübü Derneği 22. Olağan Genel Kurulu Toplantısı gerçekleşti. Kongrede iki aday yarıştı. Metin Gündoğan 572 oy alırken, Evren Olcay 642 oy alarak güven tazeledi.

Önemli olan birlik

Eskişehir Kırım Derneği 72 yıldır faaliyetini sürdüren bir dernektir diyen başkan Olcay, "Sonuç ne olursa olsun önemli olan birlik beraberliğimizi teşkil etmek. Bu salondan kol kola çıkacağız. Hepimiz akrabayız. Asli vazifemiz soydaşlarımıza yardımcı olmaktır" dedi.

Yönetim Kurulu

Yönetim kurulunda yer alan asil liste ise şöyle: Ercan Bozkurt, Abdullah Akkurt, Hakan Tarkan, Sabiha Kurulay, Nihat Harmankuyu, Mürvet Pınarlı, Uğur Kulcunay, M.Kazım Özenli, Yasin Kulcanay, Hikmet Özbek, Yücel Taştaban, Münir Çelik, Tuncay Alpan, Cihan Indır

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ÖZ KIRIM TATARI ......B.....

19 Şubat 2018 13:25
Gerçek Kırım Tatarı Olmayan Herkesi Üye Yaparlarsa Güven Tazelendi Denmez ....KIRIM TATAR DERNEĞİNİN Adınıda Değiştirsinler...Niğdeli Hurda ve Sanayici Derneği Yapsınlar........Biryerlere Gelebilmek Adına Yapılan Bu Çirkinlikleri Esefle Kınıyoruz.....Gerçek KIRIM Tatarları Olarak......

tatar

20 Şubat 2018 08:33
öz kırım tatarına katılıyorum bu şahıs kırım türkleri derneğinin başkanı olamaz

gerçek kırımlı

20 Şubat 2018 08:31
yapılan gelen kurulda herkes görmüştürki etnik kökeni kırım türkleri olmayan ve yapılan üyelerle kaznılan bir seçim olmuştur.bir kırım tatarı olarak bu yönetimi kesinlikle kabul etmiyor ve kınıyoruz.evren olcay denilen şahıs kırım türkleri derneğinin değil niğdelilerin başkanı buda eskişehir de böyle bilinsin.

Antisiyaset

20 Şubat 2018 21:11
Dernek tarihinde son iki seçimi kirim türkü olmayan vatandaşları oy için kayıt ederek kazanan bir yönetim, sizin yaptıklarınız hiç unutulmayacak, dernek davasından vazgeçip siyasete atılma derdine dusmussunuz.

selamlar

20 Şubat 2018 16:01
Siyasileri seçime dahil edip seçmenleri aratmak ne kadar doğru soruyorum,Yeni yönetimi tebrik ederim,demokrasi sandıktır,sandık haklıdır.Saygılarımla

Soda

20 Şubat 2018 15:04
Öz Kırım Tatarı olan arkadaşlar; derneğin yolunu sadece seçimlerden önce, menfaatleri uğruna buluyorlar. 18 Mayıs Anma Etkinliği gibi, hiçbir etkinlikte yoklar. Dernekte yapılanlar, 4 senede katedilen yol bellidir. Eğer gerçekten Kırım Tatarı olduğunuza inanıyorsanız, amacınız Kırım Derneği'ni yönetmek değil, davanız için her zaman dimdik durmaktır.

gulden

20 Şubat 2018 09:45
ınsanlar kaybolan hayallerıne nıcın kendılerını ve durumlarını kucultuyorlar bılınmez yapılan ortada oylama bellı pekı demezlermı sızı oylamadan evvel elınız kolunuz beynınız baglımıydı nıcın ıhtıraz etmedınız hurdacı tatar yokmu sanayıcı tatar yokmu sızın ısınız pısmıs asa su atmaktır bıraz kendınızı ve gelecegınızı dusuncelı harekete davet edıyorum

HAKİKİ TATAR

20 Şubat 2018 09:43
Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz,4 yıldır Evren Olcay'ın camiaya kazandırdıklarını aklı olan herkes görüyor,Hayırlı uğurlu olsun.

Erdem ulucay

19 Şubat 2018 13:51
Tebrikler kardeşim
İLÇELERİ GEZDİLER SORUNLARI DİNLEDİLER
İLÇELERİ GEZDİLER SORUNLARI DİNLEDİLER
CHP Eskişehir Milletvekili Adayları 24 Haziran öncesi çalışmalarını ilçelerde ve kırsal alanda yoğunlaştırarak Eskişehir’in tüm noktalarında vatandaşlarla bir araya geliyor. CHP'li adaylar vatandaşların sorunlarını dinledi.
TÜRKİYE KALKINACAK
TÜRKİYE KALKINACAK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Nabi Avcı, Es Ağrılılar Kültür ve Dayanışma Derneği'ni (ESAĞDER) ziyaret etti. Avcı, önümüzdeki dönemde istikrar içinde kalkınan bir Türkiye olacak" dedi.
İÇ MİMARLARDAN YÖNETMELİK TEPKİSİ
İÇ MİMARLARDAN YÖNETMELİK TEPKİSİ
İç Mimarlar Odası Eskişehir Temsilcisi Esen Ünverdi, içmimarların temel mesleki ve insan haklarının ihlal edildiğini savunarak mevcut yönetmeliğe tepki gösterdi.
YENİDEN GÖZALTINDA
YENİDEN GÖZALTINDA
Eskişehir'de, dijital para sistemine yatırım yapma vaadiyle çok sayıda kişiyi dolandırdığı iddiasıyla gözaltına alınan ancak mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılan şüpheli, yeniden gözaltına alındı.
 ÜLKENİN KADERİNİ  BELİRLEYECEĞİZ
ÜLKENİN KADERİNİ BELİRLEYECEĞİZ
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, vatandaşların sandığa gidip oylarını kullanmaları çağrısında bulundu.
VALİ YARDIMCISI MEZUN OLDU
VALİ YARDIMCISI MEZUN OLDU
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) mezunları için hazırlanan törende mezun öğrenciler adına konuşmayı Eskişehir Vali Yardımcısı Aslan Avşarbey gerçektirdi.
SEYİTGAZİ SELE TESLİM
SEYİTGAZİ SELE TESLİM
Eskişehir’de etkili olan şiddetli yağışlar Seyitgazi ilçesinde sele neden oldu.
KAHREDEN KAZA
KAHREDEN KAZA
Yeni nişanlı çifti ölüm ayırdı. Eskişehir Afyonkarahisar karayolunda meydana gelen trafik kazasında Hilal Poyraz (21) hayatını kaybetti. Aynı araçta bulunan genç kızın nişanlısı uzman çavuş Hüseyin Kardeş ise kazadan yaralı olarak kurtuldu.
ZEHİR TACİRLERİNE GEÇİT YOK!
ZEHİR TACİRLERİNE GEÇİT YOK!
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen uyuşturucuyla mücadele çalışmaları kapsamında yakalanarak gözatına alınan 7 şahıstan 2’si adliyeye sevk edildi.