OLCAY GÜVEN TAZELEDİ

19 Şubat 2018 08:37
OLCAY GÜVEN TAZELEDİ

Eskişehir Kırım Türkleri Kültür Yardımlaşma ve Spor Kulübü Derneği 22. Olağan Genel Kurulu Toplantısı gerçekleşti. Kongrede iki aday yarıştı. Metin Gündoğan 572 oy alırken, Evren Olcay 642 oy alarak güven tazeledi.

Önemli olan birlik

Eskişehir Kırım Derneği 72 yıldır faaliyetini sürdüren bir dernektir diyen başkan Olcay, "Sonuç ne olursa olsun önemli olan birlik beraberliğimizi teşkil etmek. Bu salondan kol kola çıkacağız. Hepimiz akrabayız. Asli vazifemiz soydaşlarımıza yardımcı olmaktır" dedi.

Yönetim Kurulu

Yönetim kurulunda yer alan asil liste ise şöyle: Ercan Bozkurt, Abdullah Akkurt, Hakan Tarkan, Sabiha Kurulay, Nihat Harmankuyu, Mürvet Pınarlı, Uğur Kulcunay, M.Kazım Özenli, Yasin Kulcanay, Hikmet Özbek, Yücel Taştaban, Münir Çelik, Tuncay Alpan, Cihan Indır

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ÖZ KIRIM TATARI ......B.....

19 Şubat 2018 13:25
Gerçek Kırım Tatarı Olmayan Herkesi Üye Yaparlarsa Güven Tazelendi Denmez ....KIRIM TATAR DERNEĞİNİN Adınıda Değiştirsinler...Niğdeli Hurda ve Sanayici Derneği Yapsınlar........Biryerlere Gelebilmek Adına Yapılan Bu Çirkinlikleri Esefle Kınıyoruz.....Gerçek KIRIM Tatarları Olarak......

tatar

20 Şubat 2018 08:33
öz kırım tatarına katılıyorum bu şahıs kırım türkleri derneğinin başkanı olamaz

gerçek kırımlı

20 Şubat 2018 08:31
yapılan gelen kurulda herkes görmüştürki etnik kökeni kırım türkleri olmayan ve yapılan üyelerle kaznılan bir seçim olmuştur.bir kırım tatarı olarak bu yönetimi kesinlikle kabul etmiyor ve kınıyoruz.evren olcay denilen şahıs kırım türkleri derneğinin değil niğdelilerin başkanı buda eskişehir de böyle bilinsin.

Antisiyaset

20 Şubat 2018 21:11
Dernek tarihinde son iki seçimi kirim türkü olmayan vatandaşları oy için kayıt ederek kazanan bir yönetim, sizin yaptıklarınız hiç unutulmayacak, dernek davasından vazgeçip siyasete atılma derdine dusmussunuz.

selamlar

20 Şubat 2018 16:01
Siyasileri seçime dahil edip seçmenleri aratmak ne kadar doğru soruyorum,Yeni yönetimi tebrik ederim,demokrasi sandıktır,sandık haklıdır.Saygılarımla

Soda

20 Şubat 2018 15:04
Öz Kırım Tatarı olan arkadaşlar; derneğin yolunu sadece seçimlerden önce, menfaatleri uğruna buluyorlar. 18 Mayıs Anma Etkinliği gibi, hiçbir etkinlikte yoklar. Dernekte yapılanlar, 4 senede katedilen yol bellidir. Eğer gerçekten Kırım Tatarı olduğunuza inanıyorsanız, amacınız Kırım Derneği'ni yönetmek değil, davanız için her zaman dimdik durmaktır.

gulden

20 Şubat 2018 09:45
ınsanlar kaybolan hayallerıne nıcın kendılerını ve durumlarını kucultuyorlar bılınmez yapılan ortada oylama bellı pekı demezlermı sızı oylamadan evvel elınız kolunuz beynınız baglımıydı nıcın ıhtıraz etmedınız hurdacı tatar yokmu sanayıcı tatar yokmu sızın ısınız pısmıs asa su atmaktır bıraz kendınızı ve gelecegınızı dusuncelı harekete davet edıyorum

HAKİKİ TATAR

20 Şubat 2018 09:43
Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz,4 yıldır Evren Olcay'ın camiaya kazandırdıklarını aklı olan herkes görüyor,Hayırlı uğurlu olsun.

Erdem ulucay

19 Şubat 2018 13:51
Tebrikler kardeşim
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
 Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
Kütahya ve Eskişehir sınırları içinde yer alan Porsuk Barajı'nda binlerce ölü balık ve kerevitin kıyıya vurması vatandaşları endişelendirdi. 
BOKSÖR DOKTORLAR
BOKSÖR DOKTORLAR
Eskişehir'de çeşitli hastanelerde görevli profesörden pratisyene birçok doktor, günün stresini ve yorgunluğunu boksla atıyor.
ES-ES AŞKI
ES-ES AŞKI
Eskişehirspor’un Gazişehir Gaziantep FK’yı konuk ettiği TFF 1. Lig 6. hafta maçında tribünde gelinlik ve damatlıkla maç izlemeye gelen çift ilgi odağı oldu. 
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından gerçekleşen ‘Okul Geçit Görevlileri’ projesi ile okul önlerinde öğrencilerin karşıya daha güvenli geçmeleri sağlanıyor. 
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
Eskişehir'de bir evcil hayvan dükkanının önünde bulunan tavşanı çalan hırsızlar, saniye saniye güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. 
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
 Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesinde bir araya gelen 4 nine, ilerleyen yaşlarına rağmen balkonu sınıfa çevirerek okuma öğreniyor. 
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
Ülke genelinde 65 ilde eş zamanlı olarak düzenlenen "Süslü Kadınlar Bisiklet Turu" Eskişehir’de de renkli görüntülere sahne oldu. 
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI