ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE

10 Aralık 2018 13:53
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE

Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.

Destek veriyor

“Çorbada bizim de tuzumuz bulunsun” diyen Odunpazarı Belediyesi, birbirinden güzel gelinlik ve damatlıklarla yeni evlenecek çiftlere destek veriyor. Tek şart ise nikâh işlemlerinin başlatılmış olması. Gelinlik ve damatlık talep eden vatandaşların, OMEK ya da Halk Merkezlerine başvuruda bulunması gerekiyor.

Bilgi alabilecek

Düğün hazırlıklarının yorucu ve pahalı olduğunu ifade eden yetkililer, zorlaşan ekonomik koşulların çiftleri iyice çıkmaza soktuğunu ve detaylı bilgi almak isteyen vatandaşların OMEK ve Halk Merkezleri’nden bilgi alabileceğini söyledi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

GECECi

10 Aralık 2018 16:26
Elbiseyi bile almakta zorlanan gençleri evlenmeye özendirmeyin. Yapabiliyorsanız üretim yapan işyerleri kurun boş yatan arazileri çalıştırmalarına öncülük edin gençler önce geçinebilecekleri bir iş sahibi olsunlar sonra devleti yönettiğini sananlara deyin ki "Bak arkadaş model bu ben bölgemde yaptım sende tüm ülkede yap"

ali

10 Aralık 2018 16:01
şimdi soruyorum kaç kişi gider oraya git sor bilgi al ordan öbür tarafa git gelinlik damatlık sadece ikisi gitmiyor ailece bakılan alınan kiralanan elti görümce alayı orda nasıl olur biri der bir gelinlik alamıyo biri der damatlık alamıyo aha sana kavga

UYSAL

11 Aralık 2018 10:06
fotoğrafta ortadaki gelinlik mi ?

nalın birini bulduk

11 Aralık 2018 06:48
geriye 3 nal bir at kaldı .

Avcı

10 Aralık 2018 23:19
Seçim öncesine kadar neredeydiniz

Gülderen aydiken

10 Aralık 2018 18:51
Seçime 3,5 ay kala ahmet Ataç niye böyle bir şov yapmıyor ?

BENGÜ CANSEVDİ

10 Aralık 2018 15:36
ben ve nişanlım , baharda evleneceğiz , 1+1 apart daire verirsen sana oy veririz..

atilla taşyürek

10 Aralık 2018 15:23
makarnalar , kömürler rüşvette , vadettiklerin rüşvet değil mi ?

Hüseyin Dinçkök

10 Aralık 2018 15:29
ne oldu k.kurt , seçim zora mı girdi :)

Gececi

11 Aralık 2018 22:34
O işler malesef őyle olmuyor madem biliyorsun oeojeyi açikla,yapalim kerat cetvelini.......

SEÇİM ZORAMI GİRDİ DİYEN

10 Aralık 2018 16:41
SEÇİM ZORAMI GİRDİ DİYEN YORUMCUYA YANIT AKP DAHA ODUNPAZARINA ADAY ÇIKARTAMADI.ZORUNA GİTMESİN AMA ŞU ANDA KAZIM KURT RAKİPSİZ.NE OLDU VOLKAN DOĞAN PISSSSS SIRF REKLAM

Hahha

10 Aralık 2018 22:11
Bedava kek ve çay yok,bizler böyle gelinlikle,damatlikla işimiz olmaz,dağıt bakalım ekmek arası,meyve suyu gör bakalım manzarayı,itiş,kakışla birbirimizi ezer alırız, löp diye çiğnemeden tutarız.