ODUNPAZARI KÜL OLDU!

Son Güncelleme : 24 Temmuz 2016 10:07
ODUNPAZARI KÜL OLDU!

Eskişehir’in tarihi ve turistik bölgesi olan Odunpazarı Evleri’nde bir iş yerinde çıkan yangın, kısa sürede büyüyerek çevredeki binalara da sıçradı. Yangın yaklaşık 2 saatlik çalışmalar sonucu kontrol altına alınırken, 4 iş yeri ve 1 dernek binası kullanılmaz hale geldi.

Edinilen bilgiye göre, Paşa mahallesi Kemal Zeytinoğlu caddesi üzerinde bulunan bir iş yerinin arka kısmında çıkan yangın, kısa sürede büyüdü. Alevler, iş yerinin arka kısmında bulunan tüplere ulaşarak patlamalara neden oldu. Patlama sesini duyan vatandaşlar durumu polis ve itfaiye ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen polis ekipleri, yangının büyüyebileceğini belirterek takviye itfaiye istedi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yetersiz kalınca, takviye ekipler istendi. Bu sırada yangının giderek büyüdüğünü gören vatandaşlar, yakındaki bir dükkanın önünde bulunan masa ve sandalyeleri el birliği ile olay yerinden uzaklaştırdı. Yanan iş yerlerinde aralıklarla küçük patlamalar meydana geldi.


Tarihi Odunpazarı Evleri’nde çıkan yangını gören vatandaşlar, itfaiye ekiplerinin geç müdahale etmesinden ve cadde üzerine yeni yapılan refüj çalışmasının itfaiyenin hareket kabiliyetini azalttığından dolayı şikayetlerini dile getirdi. Günay olay yerinde incelemelerde bulundu.


Sabahın erken saatlerinde kontrol altına alınabilen yangını duyan AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay’da Odunpazarı Meydanı’na gelerek bilgi aldı. Burada vatandaşlardan olayı ve şikayetleri dinleyen Günay, cep telefonu ile çalışmaları çekerek olayla ilgileneceğini belirtti.


İtfaiye ekiplerinin yaklaşık 2 saat süren çalışmaları sonucunda 4 iş yeri ve 1 dernek binası kullanılamaz hale geldi. Ekipler yangınla alakalı tahkikat başlattı.

Haberin fotogalerisi için tıklayın.

ODUNPAZARI KÜL OLDU

Etiketler: Odunpazarı, tarihi, yangın,

Yorumlar (32) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

İlkay Akdağlı

25 Temmuz 2016 02:42
"Odunpazarı Kül Oldu" diye başlık mı olur? Tüm mahalle yandı sandım, yüreğim ağzıma geldi. Ayıptır. Haberi satacağım diye başlıkta yalan söylemeyin, abartmayın lütfen. Geçmiş olsun.

İhsan Yurtalan

25 Temmuz 2016 09:50
Kardeşim nasıl başlık bu ? Aklıma ilk gelen sabotaj oldu...Güzel memleketime geçmiş olsun diyorum.

Nursel

25 Temmuz 2016 10:30
Böyle haber başlığı mı yapılır! Pes diyorum !

Odunpazarli

06 Eylül 2016 02:08
Butun esnaflara ve mahalle sakinlerine gecmis olsun.siyasi kisiler 3~5 gun rant elde etmek icin her turlu zararin karsilanacagini kisa surede binalarin tekrar yapilacagini ve bunun gibi vaadlerde bulundular.aradan nerdeyse 2 ay gecti.tepebasi belediye baskani alakasi olmamasina ragmen ilk hamle olan yangin temizligine basladi..bence esnafa verilen sozler yerine getirilmeli umutlari ve ekmekleriyle oynanmamali..

birten

25 Temmuz 2016 02:57
çok üzgünüm bugün eskişehire gelmeyi planlıyordum porsukçayında tatil yapmayı çok geçmiş olsun :(((( lütfen daha hassas olmalıyız bilhassa bu tür tarihi binaların yok olmaması adına hepsi birbirinden şaheser yapılar !!!!!

Anti yalanci

07 Ekim 2016 01:00
Sendemi oradaydin o 3 dakikada eröölll...buyuksehirin propagandasini yaparken daracik yolun ortadan ikiye bolunmesini betonla kaplanmasini veya gelen itfaiye aracinda su olmadigini da yalan dersin..ama video ceken cekene be erol bey..bidaha ki sefere..insallah.

Mehmet Tunçer

24 Temmuz 2016 18:48
Cok yazık.. Hangi birine uzulecegimizi şaşırdık..Ahsap yapılarda daha çok önlem alınmalı..

Aynur Ertek

25 Temmuz 2016 10:40
Başlığı ilk okuduğumda kahroldum. Bir kültür mirasımız daha yok oldu diye... Eskişehir i gidip gördüğümde hayranlıkla sanki bir avrupa şehrini geziyormuş gibi duygular içinde Sayın Yılmaz Büyükerşen i takdir ederek herkeslere gidip görmelerini tavsiye etmiştim... Yanan dernek binasının batıda örneklerini gördüğümüz gibi, bir an evvel aslına uygun bir şekilde tekrar yapılmasını diliyorum.....

Cavidan

25 Temmuz 2016 18:21
Çok çok üzüldüm. Mayıs ayının ortasında Eskişehir e geldiğimde görmüştüm ,çok beğenmiştim . İnşallah en kısa zamanda restore ederler . Eskişehir halkı böyle iyi bir belediye başkanına sahip olduğu için çok şanslı .

Müge Onat

25 Temmuz 2016 00:40
Tahmininizden çok üzüldüm. Bu gibi tarihi yerlerde daha ciddi önlemler alınabilmeli. Bizlerin canlı tarihi bu binalar. :(

Nurten Cansız

25 Temmuz 2016 12:01
Yüreğim ağzıma geldi.O güzelim tarihi Odunpazarı Evleri yandı sandım gazetedeki başlık yüzünden.Lütfen reyting uğruna böyle çarpıcı başlık yazmayın.Şükürler olsun ki küçük bir alanda yangın çıkmış.Tabii ki zarar gören esnafa ve Eskişehir'e geçmiş olsun.Tarihi değerlerimizi ne pahasına olursa olsun korumamız gerek.

Yurdanur Çevik

25 Temmuz 2016 09:00
Geçmiş olsun Eskişehir'im.

Ayşe Baylan

26 Temmuz 2016 22:51
Tarihi değeri olan yerlerdeki küçük büyük tüm işletmelerin yangına karşı gerekli tertibatı almaları gerekmektedir. Otomatik yangın söndürme gibi.

Odunpazarli

01 Kasım 2016 21:05
Emine nur hanima belediye baskanlarimiza akp il teskilatina chp il teskilatina esnaf odalari baskanlarina ve odunpazarinda sozler verip sozunun arkasinda durmayan butun yetkililere eskisehir huzurunda minnetlerimizi sunup yanan isyeri ve evlerin yeniden yapilmadigi icin tesekkur ediyoruz...vicdaniniz ve sizi basbasa birakiyoruz.

Fatos Dedeoglu

25 Temmuz 2016 17:40
Buyuk gecmis olsun

Ünal Algın

25 Temmuz 2016 13:06
Aman tanrım nasıl bir gaflettir bu?..

guheryakar @yahoo.com

25 Temmuz 2016 04:49
Cok emek verildi uzun zaman aldi kisa surede yok oldu.

Çok üzlüdm,yazık oldu

25 Temmuz 2016 10:40
Çok üzlüdm,yazık oldu

Kenan GÜRAYDIN

28 Temmuz 2016 10:29
Sevgili Eskişehirlilere geçmiş olsun,bir an içim cız etti tamamı yandı diye

Ayşe Göreceli

26 Temmuz 2016 19:38
Offff yaa ödüm koptu.. doğup büyüdüğüm yerler kül oldu diye.. buna şükür geçmişler olsun

Esesli

18 Kasım 2016 23:04
Herkese gecmis olsun.da.Harbiden emine nur gunay hanim olayla cok ilgilenmisti.olayla ilgili zararlar karsilanacagina dair sozler vermisti boyboy..nerde bu devlet...

H t

28 Ekim 2016 12:18
Odun pazarı akp başkanlığında Burhan sakallı zamaninda güzelleştirdi buyuk sehir belediyesininalakasiyoktur bilmeyenlere duyurulur

Bayram ugur

01 Aralık 2016 20:02
Neden sadece malic lokali yapildi.koftecininve pipocunun oldugu yerde icraat yok.boyboy odunpazari reklamlari..bir adam garip olunca adam yerine bile konmazmis yazik.

Cengiz yilmaz

21 Ocak 2017 22:13
Sayin buyukersen hocamiz ilgilenir yanginzede arkadaslar merak etmeyin.ama kazim bey icin ayni seyi soyleyemiyecegim.halktan kacan muhtariyla kavga eden odunpazarinda gorunmeyen bir baskan.secim zamani sanki cikar ortaliga.yanan iki dukkani yapsaniz ne kaybedersiniz hamamyolu projesi icin gereksiz para harcayacaginiza..ama halk kor degil sayin kurt.

OK

16 Kasım 2016 07:11
BUNLARIN ELİNDE NORMAL HAZIR OLANIDA YAKIP KURTULUYORLAR

okur

01 Şubat 2017 17:16
sizin TAHKİKAT ınızı yirim;;))))

Zekiye

06 Aralık 2016 11:36
Bunla geçmiş olsun allah beterinden korusun

Hasan dal

05 Aralık 2016 07:30
Bende zannettim odun pazarı komple yandı abartmayin büyük geçmiş olsun yılmaz hoca gereken tamirati yaptırır yardımcı olur ümit ediyorum

Sedat Zırığ

06 Kasım 2016 14:57
Kahve yeniden yapılacaksa isminin ziya kıraathanesi olması çok yerinde olur.

e

24 Temmuz 2016 23:10
daa

Kayhan Özel

25 Temmuz 2016 22:55
E adı üstünde 'odun'pazarı.

Erol

31 Temmuz 2016 07:39
İtfaiye tam 3 dakikada oradaydı.Yanlış bilgi veripte insanları Büyükşehir Belediyesi ile karşı karşıya getirmeyin.Siyasi oyunlardan vazgeçin.Büyükşehir Belediyesi itfaiyesi vatandaşın malına ve canına en kısa zamanda müdahale eder bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın.Bu kadar açık ve net...
ÇİFTELER'DE  KAZA: 1 ÖLÜ
ÇİFTELER'DE KAZA: 1 ÖLÜ
Çifteler ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1 kişi öldü.
SİVRİHİSARLILAR'DA OLAĞANÜSTÜ KONGRE
SİVRİHİSARLILAR'DA OLAĞANÜSTÜ KONGRE
Sivrihisar Sosyal Kültür ve Dayanışma Derneği tüzük değişikliği için, dernek binasında olağanüstü kongre yaptı. Kongreye dernek üyeleri ve davetliler katıldı.
OY KULLANMAYA ENGELİMİZ YOK
OY KULLANMAYA ENGELİMİZ YOK
AK Parti Engelliler Koordinasyon Merkezi Başkanı Soner Çoban 16 Nisan Cumhurbaşkanlığı Hükûmet Modeli Halk Oylamasında engelli vatandaşların daha rahat oy kullansın için yapması gerekenler hakkında bilgi verdi.
FECİ ÖLÜM
FECİ ÖLÜM
Eskişehir'de üzerine iki buçuk ton demir düşen işçi hayatını kaybetti.
35 EMNİYET PERSONELİ TUTUKLANDI
35 EMNİYET PERSONELİ TUTUKLANDI
Kars Cumhuriyet Başsavcılığı'nca aralarında Eskişehir'in de bulunduğu 15 ilde yürütülen FETÖ/PDY soruşturması kapsamında ByLock kullandıkları tespit edilen ve daha önce ihraç edilen 41 emniyet personelinden 35'i tutuklandı.
CİNAYET HÜKÜMLÜSÜ PARMAK İZİNDEN YAKALANDI
CİNAYET HÜKÜMLÜSÜ PARMAK İZİNDEN YAKALANDI
Eskişehir'de polis ekipleri 13 aylık cezaevi firarisini parmak izinden tespit ederek yakaladı.
İHTİYAÇLAR SINIRSIZ İMKANLAR SINIRLI
İHTİYAÇLAR SINIRSIZ İMKANLAR SINIRLI
Eskişehir’e gelen Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'a gün boyu AK Parti Eskişehir Milletvekili Harun Karacan da eşlik etti.
HIRSIZLIK ŞEBEKESİ ÇÖKERTİLDİ
HIRSIZLIK ŞEBEKESİ ÇÖKERTİLDİ
Eskişehir'de yaşanan bazı hırsızlık olaylarıyla ilgili oldukları iddiasıyla 4 şüpheli gözaltına alındı.
ESKİŞEHİR DENİZE YHT İLE BAĞLANACAK
ESKİŞEHİR DENİZE YHT İLE BAĞLANACAK
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Eskişehir'i Yüksek Hızlı Trenle Akdeniz'e bağlayarak ulaşımın merkezi haline getireceklerini söyledi.