ODUNPAZARI KÜL OLDU!

Son Güncelleme : 24 Temmuz 2016 10:07
ODUNPAZARI KÜL OLDU!

Eskişehir’in tarihi ve turistik bölgesi olan Odunpazarı Evleri’nde bir iş yerinde çıkan yangın, kısa sürede büyüyerek çevredeki binalara da sıçradı. Yangın yaklaşık 2 saatlik çalışmalar sonucu kontrol altına alınırken, 4 iş yeri ve 1 dernek binası kullanılmaz hale geldi.

Edinilen bilgiye göre, Paşa mahallesi Kemal Zeytinoğlu caddesi üzerinde bulunan bir iş yerinin arka kısmında çıkan yangın, kısa sürede büyüdü. Alevler, iş yerinin arka kısmında bulunan tüplere ulaşarak patlamalara neden oldu. Patlama sesini duyan vatandaşlar durumu polis ve itfaiye ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen polis ekipleri, yangının büyüyebileceğini belirterek takviye itfaiye istedi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri yetersiz kalınca, takviye ekipler istendi. Bu sırada yangının giderek büyüdüğünü gören vatandaşlar, yakındaki bir dükkanın önünde bulunan masa ve sandalyeleri el birliği ile olay yerinden uzaklaştırdı. Yanan iş yerlerinde aralıklarla küçük patlamalar meydana geldi.


Tarihi Odunpazarı Evleri’nde çıkan yangını gören vatandaşlar, itfaiye ekiplerinin geç müdahale etmesinden ve cadde üzerine yeni yapılan refüj çalışmasının itfaiyenin hareket kabiliyetini azalttığından dolayı şikayetlerini dile getirdi. Günay olay yerinde incelemelerde bulundu.


Sabahın erken saatlerinde kontrol altına alınabilen yangını duyan AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay’da Odunpazarı Meydanı’na gelerek bilgi aldı. Burada vatandaşlardan olayı ve şikayetleri dinleyen Günay, cep telefonu ile çalışmaları çekerek olayla ilgileneceğini belirtti.


İtfaiye ekiplerinin yaklaşık 2 saat süren çalışmaları sonucunda 4 iş yeri ve 1 dernek binası kullanılamaz hale geldi. Ekipler yangınla alakalı tahkikat başlattı.

Haberin fotogalerisi için tıklayın.

ODUNPAZARI KÜL OLDU

Etiketler: Odunpazarı, tarihi, yangın,

Yorumlar (33) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

İlkay Akdağlı

25 Temmuz 2016 02:42
"Odunpazarı Kül Oldu" diye başlık mı olur? Tüm mahalle yandı sandım, yüreğim ağzıma geldi. Ayıptır. Haberi satacağım diye başlıkta yalan söylemeyin, abartmayın lütfen. Geçmiş olsun.

İhsan Yurtalan

25 Temmuz 2016 09:50
Kardeşim nasıl başlık bu ? Aklıma ilk gelen sabotaj oldu...Güzel memleketime geçmiş olsun diyorum.

Nursel

25 Temmuz 2016 10:30
Böyle haber başlığı mı yapılır! Pes diyorum !

Odunpazarli

06 Eylül 2016 02:08
Butun esnaflara ve mahalle sakinlerine gecmis olsun.siyasi kisiler 3~5 gun rant elde etmek icin her turlu zararin karsilanacagini kisa surede binalarin tekrar yapilacagini ve bunun gibi vaadlerde bulundular.aradan nerdeyse 2 ay gecti.tepebasi belediye baskani alakasi olmamasina ragmen ilk hamle olan yangin temizligine basladi..bence esnafa verilen sozler yerine getirilmeli umutlari ve ekmekleriyle oynanmamali..

Anti yalanci

07 Ekim 2016 01:00
Sendemi oradaydin o 3 dakikada eröölll...buyuksehirin propagandasini yaparken daracik yolun ortadan ikiye bolunmesini betonla kaplanmasini veya gelen itfaiye aracinda su olmadigini da yalan dersin..ama video ceken cekene be erol bey..bidaha ki sefere..insallah.

Mehmet Tunçer

24 Temmuz 2016 18:48
Cok yazık.. Hangi birine uzulecegimizi şaşırdık..Ahsap yapılarda daha çok önlem alınmalı..

birten

25 Temmuz 2016 02:57
çok üzgünüm bugün eskişehire gelmeyi planlıyordum porsukçayında tatil yapmayı çok geçmiş olsun :(((( lütfen daha hassas olmalıyız bilhassa bu tür tarihi binaların yok olmaması adına hepsi birbirinden şaheser yapılar !!!!!

Müge Onat

25 Temmuz 2016 00:40
Tahmininizden çok üzüldüm. Bu gibi tarihi yerlerde daha ciddi önlemler alınabilmeli. Bizlerin canlı tarihi bu binalar. :(

Aynur Ertek

25 Temmuz 2016 10:40
Başlığı ilk okuduğumda kahroldum. Bir kültür mirasımız daha yok oldu diye... Eskişehir i gidip gördüğümde hayranlıkla sanki bir avrupa şehrini geziyormuş gibi duygular içinde Sayın Yılmaz Büyükerşen i takdir ederek herkeslere gidip görmelerini tavsiye etmiştim... Yanan dernek binasının batıda örneklerini gördüğümüz gibi, bir an evvel aslına uygun bir şekilde tekrar yapılmasını diliyorum.....

Cavidan

25 Temmuz 2016 18:21
Çok çok üzüldüm. Mayıs ayının ortasında Eskişehir e geldiğimde görmüştüm ,çok beğenmiştim . İnşallah en kısa zamanda restore ederler . Eskişehir halkı böyle iyi bir belediye başkanına sahip olduğu için çok şanslı .

Yurdanur Çevik

25 Temmuz 2016 09:00
Geçmiş olsun Eskişehir'im.

Nurten Cansız

25 Temmuz 2016 12:01
Yüreğim ağzıma geldi.O güzelim tarihi Odunpazarı Evleri yandı sandım gazetedeki başlık yüzünden.Lütfen reyting uğruna böyle çarpıcı başlık yazmayın.Şükürler olsun ki küçük bir alanda yangın çıkmış.Tabii ki zarar gören esnafa ve Eskişehir'e geçmiş olsun.Tarihi değerlerimizi ne pahasına olursa olsun korumamız gerek.

Ayşe Baylan

26 Temmuz 2016 22:51
Tarihi değeri olan yerlerdeki küçük büyük tüm işletmelerin yangına karşı gerekli tertibatı almaları gerekmektedir. Otomatik yangın söndürme gibi.

Odunpazarli

01 Kasım 2016 21:05
Emine nur hanima belediye baskanlarimiza akp il teskilatina chp il teskilatina esnaf odalari baskanlarina ve odunpazarinda sozler verip sozunun arkasinda durmayan butun yetkililere eskisehir huzurunda minnetlerimizi sunup yanan isyeri ve evlerin yeniden yapilmadigi icin tesekkur ediyoruz...vicdaniniz ve sizi basbasa birakiyoruz.

Fatos Dedeoglu

25 Temmuz 2016 17:40
Buyuk gecmis olsun

Ünal Algın

25 Temmuz 2016 13:06
Aman tanrım nasıl bir gaflettir bu?..

guheryakar @yahoo.com

25 Temmuz 2016 04:49
Cok emek verildi uzun zaman aldi kisa surede yok oldu.

Çok üzlüdm,yazık oldu

25 Temmuz 2016 10:40
Çok üzlüdm,yazık oldu

Esesli

18 Kasım 2016 23:04
Herkese gecmis olsun.da.Harbiden emine nur gunay hanim olayla cok ilgilenmisti.olayla ilgili zararlar karsilanacagina dair sozler vermisti boyboy..nerde bu devlet...

Kenan GÜRAYDIN

28 Temmuz 2016 10:29
Sevgili Eskişehirlilere geçmiş olsun,bir an içim cız etti tamamı yandı diye

H t

28 Ekim 2016 12:18
Odun pazarı akp başkanlığında Burhan sakallı zamaninda güzelleştirdi buyuk sehir belediyesininalakasiyoktur bilmeyenlere duyurulur

Bayram ugur

01 Aralık 2016 20:02
Neden sadece malic lokali yapildi.koftecininve pipocunun oldugu yerde icraat yok.boyboy odunpazari reklamlari..bir adam garip olunca adam yerine bile konmazmis yazik.

Ayşe Göreceli

26 Temmuz 2016 19:38
Offff yaa ödüm koptu.. doğup büyüdüğüm yerler kül oldu diye.. buna şükür geçmişler olsun

Cengiz yilmaz

21 Ocak 2017 22:13
Sayin buyukersen hocamiz ilgilenir yanginzede arkadaslar merak etmeyin.ama kazim bey icin ayni seyi soyleyemiyecegim.halktan kacan muhtariyla kavga eden odunpazarinda gorunmeyen bir baskan.secim zamani sanki cikar ortaliga.yanan iki dukkani yapsaniz ne kaybedersiniz hamamyolu projesi icin gereksiz para harcayacaginiza..ama halk kor degil sayin kurt.

Zekiye

06 Aralık 2016 11:36
Bunla geçmiş olsun allah beterinden korusun

OK

16 Kasım 2016 07:11
BUNLARIN ELİNDE NORMAL HAZIR OLANIDA YAKIP KURTULUYORLAR

okur

01 Şubat 2017 17:16
sizin TAHKİKAT ınızı yirim;;))))

Hasan dal

05 Aralık 2016 07:30
Bende zannettim odun pazarı komple yandı abartmayin büyük geçmiş olsun yılmaz hoca gereken tamirati yaptırır yardımcı olur ümit ediyorum

Metin Yutbay

21 Mart 2017 11:58
Haberi verinde abartı başlıklarla kendinizden soğutuyorsunuz!!!

Sedat Zırığ

06 Kasım 2016 14:57
Kahve yeniden yapılacaksa isminin ziya kıraathanesi olması çok yerinde olur.

e

24 Temmuz 2016 23:10
daa

Kayhan Özel

25 Temmuz 2016 22:55
E adı üstünde 'odun'pazarı.

Erol

31 Temmuz 2016 07:39
İtfaiye tam 3 dakikada oradaydı.Yanlış bilgi veripte insanları Büyükşehir Belediyesi ile karşı karşıya getirmeyin.Siyasi oyunlardan vazgeçin.Büyükşehir Belediyesi itfaiyesi vatandaşın malına ve canına en kısa zamanda müdahale eder bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın.Bu kadar açık ve net...
ÇALDILAR  YAKALANDILAR
ÇALDILAR YAKALANDILAR
Çamlıca Mahallesi'nde iki ayrı hırsızlık olayına karışan 4 şüpheli, çaldıkları malzemelerle birlikte yakayı ele verdi. Zanlılar dün adliyeye sevk edildi.
GAZETECİLİK TUTUKLANDI
GAZETECİLİK TUTUKLANDI
Türkiye Gazeteciler Federasyonu (TGF) Genel Başkanı Yılmaz Karaca, Sözcü Gazetesi çalışanlarından Mediha Olgun ve Gökmen Ulu'nun tutuklanmasına tepki gösterdi.
HUZUR İSTİYORUZ
HUZUR İSTİYORUZ
Kütahya'da partisinin toplantısına katılan CHP Eskişehir Milletvekili Gaye Usluer, Nuriye Gülmen ve Semih Özakça için yapılan oturma eylemine katıldı.
6 KİŞİ TAVUKTAN ZEHİRLENDİ
6 KİŞİ TAVUKTAN ZEHİRLENDİ
Eskişehir’de, satın aldıkları pişmiş tavuğu yiyen 6 kişi zehirlendi.
27 MAYIS'I UNUTMADIK
ÇİFTÇİLER DAHA ÇOK DESTEKLENMELİ
ÇİFTÇİLER DAHA ÇOK DESTEKLENMELİ
CHP Eskişehir milletvekili Utku Çakırözer, Eskişehir’in Avdanlı köyünde düzenlenen Bahar Şenliği’ne katıldı, Karagözler, Yusuflar, Turgutlar ve Boyacıoğlu köylerindeki yağmur duasında çiftçilerle bir araya geldi.
LÖSEV UMUT OLUYOR
LÖSEV UMUT OLUYOR
Lösemili Çocuklar Vakfı (LÖSEV) Eskişehir Şubesi, 16. Uluslararası Lösemili Çocuklar Haftası kapsamında etkinliklerine başladı.
UYUŞTURUCUYA 4 GÖZALTI
UYUŞTURUCUYA 4 GÖZALTI
Eskişehir'de uyuşturucu madde satın aldıkları belirlenen 4 kişi gözaltına alındı.
GENÇLİK MECLİSİ’NDE YENİ DÖNEM
GENÇLİK MECLİSİ’NDE YENİ DÖNEM
Tepebaşı Belediyesi Gençlik Meclisi’nde Genel Kurul heyecanı yaşandı. Tek liste ile seçime giren Elif Tatar, oy birliği ile başkan seçildi.