NİCE BAŞARILI YILLARA ESKİŞEHİRSPOR

Son Güncelleme : 19 Haziran 2017 13:06
NİCE BAŞARILI YILLARA ESKİŞEHİRSPOR

Türk futboluna hizmet etmeye 19 Haziran 1965 yılında başlayan Eskişehirspor, ilk 10 yıl fırtına gibi esti. Kırmızı şimşekler Ramazan ayına denk gelmesi nedeniyle yaş günü kutlamasını ise 1 Temmuz'da yapacak.

ESKİŞEHİRSPOR'UN KURULUŞ GÜNÜ

Türk futbol tarihine ismini altın harflerle yazdıran Eskişehirspor bugün kuruluşunu sessiz sedasız kutlayacak. 19 Haziran 1965'de resmen kurulan Eskişehirspor, “ Es Es.” tezahüratlarıyla ilk 10 yıl İstanbul takımlarına kafa tuttu ve Avrupa kupalarında ses getirdi. Bünyesinden Fethi Heper, Ömer Kaner gibi gol kralları çıkartan, milli takımlara teknik adam ve futbolcular veren kırmızı şimşekler 1. lig, 2. lig ve 3.liglerde de ter döktü.

KUTLAMALAR 1 TEMMUZ'DA

Ramazan ayına denk gelen yaş günü kutlamaları ise 1 Temmuz Cumartesi günü Porsuk Bulvarı'nda yapılacak. Taraftarlar Birliği Başkanı Murat Diri. “ Bugün herkes siyah kırmızılı giysilerini giysin. Kutlamalar ise 1 Temmuz akşamı saat 20.00'de olacak.” dedi.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eşref ERYILMAZ

19 Haziran 2017 10:05
Anadolu'dan bir dost telefon etti. Ağlıyordu. Bu gün Anadolu'nun yiğidini kaybettik dedi. Ömrü 52 yılmış yiğidimizin. Yiğidimiz yarım asırlık ömrüne neler sığdırdı neler ? Eskişehir' den kükreyince İstanbul'un dizlerinin bağı çözülür korkudan titrerlerdi. İstanbul'a başka kafa tutan yoktu. Eskişehir'e hep korkarak giderlerdi. Hainler kutlama yaparken bizim YASIMIZ var. Başımız sağ olsun Koca çınar ES ES in bu ölüm gününde ağlıyoruz tüm yurtta bütün dostlar.....

TANBEY

19 Haziran 2017 11:46
Bİ ANADOLU EFSANESİ İDİN ESES İM . BASİRETSİZ , BECERİKSİZ YÖNETİMLER SONUCU NE HALLERE DÜŞÜRDÜLER SENİ . ES ES İMİZE NE ESKİŞEHİR YÖNETİCİLERDEN NE DE İLERİ GELENLERDEN FAYDA VER , OLMADI DA. ESKİŞEHİR İN EKMEĞİNİ YEDİLER AMA ES ES İME YARDIM ETMEDİLER . ES ESİM BİR GÜN AYAĞA KALKACAK O MUHTEŞEM GÜNLERİNE ELBET DÖNECEKTİR. BUNUN TEK ÇIKAR YOLU Bİ SPONSOR BULMAKTAN GEÇİYOR. BİDE ES ES TARAFTARLARINA SÖZÜM VAR . TARAFTAR BÖÜNMÜŞ DURUMDA Bİ TARAFTA ALTES Bİ TARAFTA NEFER Bİ TARAFTA EFELER BU NE YA BİZİM BİLDİĞİMİZ Bİ TAKIMIN Bİ ŞEHRİN Bİ TARAFTAR GRUBU OLUR ONUN ETRAFINDA TOPLANILIR. HERKES RANT PEŞİNDE ES ES İMİ DÜŞÜNEN YOK KALMADI. SEVDAM SIN ESES İM.

SS26

19 Haziran 2017 15:48
Elbette düzlüğe çıkacak bu takım.Zor günlerde geçiyoruz.Yeter ki birlik beraberlik içinde soğukkanlılıkla ne yapılması gerekiyorsa biran önce başlansın

ss

19 Haziran 2017 13:22
Bu takım küllerinden doğacak..Yeterki birleşelim.Dürüst ve işbilir bir başkan ve lider olsun.Gidemeyeceğini bildiği maça bilet alan yaz kış kar yağmur arkasında olan taraftarı var.

Buğra

20 Haziran 2017 13:10
Allah korusun Bal ligine düşse bile 20-30 bin kişye oynarız.En büyük EsES..

Yunus

20 Haziran 2017 00:26
Bizim yöneticiler EsEs o kadar kötü yönetmişler ki...Koskoca çınar namerde el açar hale geldi.Halbuki Yeri burası olmamalıydı Süper ligde Avrupa kupalarında olmalıydı.Neyse ki sahip çıkacak devasa taraftarı var.Düzlüğe mutlaka çıkacak.

Kadir

19 Haziran 2017 22:08
İnanıda EsEs............İnadına EsEs

ŞİMŞEK

20 Haziran 2017 18:06
ES ES= ZÜMRÜT ANKA BİZ KÜLLERİMİZDEN DOĞARIZDA BİZİ BU HALE DÜŞÜRENLERİ UNUTMAYIZ....

EsEs

20 Haziran 2017 13:08
Ne çok düşmanı varmış.Ama çatlasanızda amatöre düşsede biz EsEs diyoruz.Bu şehirde EsES'ten BAŞKA TAKIMIN BORUSU ÖTMEZ.

sinan alaç

19 Haziran 2017 18:55
kuruluş ve yıkılış yıldönümü..........
NASIL YÖNETİLECEĞİMİZ OYLANACAK
NASIL YÖNETİLECEĞİMİZ OYLANACAK
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, Ziraat Mühendisleri (ZMO) ve Maden Mühendisleri Odalarının (MMO) yeni yönetimlerini ziyaret etti.
CHP SEÇİME HAZIR
CHP SEÇİME HAZIR
Cumhuriyet Halk Partisi Eskişehir İl Başkanı Sinan Özkar, İlçe başkanları ve seçim koordinasyon kurulu ile seçim öncesi değerlendirme toplantısı yaptı.
KUŞLARIN YUVASI HAZIR
KUŞLARIN YUVASI HAZIR
Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü tarafından Mihalıççık, Alpu ve Sarıcakaya ilçelerindeki ormanlık alanlara kuşlar için özel üretilen yuvalar asıldı.
23 NİSANDA BİSİKLET TURUNA
23 NİSANDA BİSİKLET TURUNA
23 Nisan'da Odunpazarı'nda bisiklet sürme etkinliği düzenlenecek.
HERKESE EŞİT MESAFEDE DURDUM
HERKESE EŞİT MESAFEDE DURDUM
Savaş Özaydemir, Vali Özdemir Çakacak'ı ziyaret etti. Özaydemir “ESO başkanlığım dönemimde herkese eşit mesafede durdum” dedi.
İSTİSMARA KARŞI BİLGİLENDİRDİLER
İSTİSMARA KARŞI BİLGİLENDİRDİLER
Tepebaşı Belediyesi Belde Evleri’nde düzenlenen anneleri bilgilendirme ve eğitim çalışmaları ile anneleri çocuk istismarına karşı bilgilendiriyor.
SANAT OLMAZSA OLMAZ
SANAT OLMAZSA OLMAZ
Tepebaşı Belediyesi’nin 6 ülkeden 23 sanatçının katılımı ile gerçekleştirdiği 9. Uluslararası Sanat Çalıştayı sona erdi. Ahmet Ataç “Bir kent için sanat olmazsa olmazdır” dedi.
ESKİŞEHİR'E 3. ÜNİVERSİTE MÜJDESİ
ESKİŞEHİR'E 3. ÜNİVERSİTE MÜJDESİ
Eskişehir'e kurulması planlanan üçüncü üniversite konusundaki çalışmalar meclise sunuldu
ŞÜPHELİ ARAÇTAN ESRAR ÇIKTI
ŞÜPHELİ ARAÇTAN ESRAR ÇIKTI
 Eskişehir'de polis ekiplerinin şüphelenerek durdurduğu araçtan ve içerisindeki 3 şahıstan esrar maddesi çıktı.