MUHTEŞEM GALİBİYET

Son Güncelleme : 13 Şubat 2020 01:02
MUHTEŞEM GALİBİYET

Eskişehirspor kendi sahasında karşılaştığı Altınordu karşısında muhteşem bir galibiyete imza attı.

Eskişehirspor Eskişehir Yeni Atatürk Stadyumu'nda Altınordu ile karşı karşıya geldi. Buz gibi bir havada oynanan maçı Kırmızı Şimşekler 3-0 kazandı. Eskişehirspor'un golleri Mete Kaan Demir (2) ve Mehmet Feyzi Yıldırım'dan geldi. Eskişehirspor bu galibiyetle puanını 16'ya yükselterek rahat bir nefes aldı. 

çeviri

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Gecekondu

08 Şubat 2020 23:40
Ankaragücü ve Es Es düşmeyecek futbol taraftarla güzel tebrikler komşu.

KAHRAMAN

08 Şubat 2020 21:58
Bu şehir sizinle gurur duyuyor, 65 ruhu geri geliyor... Küllerimizden doğacağız.

Ibrahim eydir

08 Şubat 2020 17:50
Şimdi çocukların hakkını vermek lazım primleri ödenmeli onlarda sevinsin

Helalin de helali olsun..

09 Şubat 2020 08:47
Aferin çocuklara. Çizgiyi bozmadan yola devam. Helal olsun.

şahin

09 Şubat 2020 08:10
tesekkürler efsane kalan galibiyet 7 yalnız bu oyunu gördükten sonra kurulus yılımızdan 1973 tarihine kadar dönemi hatırladım kosan pres yapan kendine güvenerek rakibi pes ettire bir takım otakımda böyle dogmuştu altınordu eses in sogugunda dondu kaldı hepınızden allah razı olsun sıra önümüzdeki hafta izmirin menemenini yemege geldi degilmi arkadaslar.........

cemal

09 Şubat 2020 07:03
Memnuniyet verici. Doğru yoldasınız. Vakur ve ciddiyetle devamınız, tüm ESES sevenlere büyük umut aşıladınız. Yeis bulutlarını dağıttınız. "DİP YAPAN SIÇRAR!"

Eses26

08 Şubat 2020 17:41
Herkese inat hakemlere federesyona inat düşmiycez

mert yurt

09 Şubat 2020 19:31
esesin efsaneleri haydi birazdaha nefes verin

Mçakır

09 Şubat 2020 15:18
Çocukların hakkını vermek lazım. istanbuldan maça geldim Es-Es'im ayrı bir güzellik. Böyle ruh dünyanın hiçbir takımında yok. Seyircimiz bir harika, Yalnız puan silme asla gelmesin.Gelirse herkesin direnci kırılır. Bunu Bize Allah yaşatmasın!

ULAŞ

10 Şubat 2020 08:52
ANKARADAN SEVGİLER HELAL OLSUN BİZLERİ GURURLANDIRDINIZ

ESES

10 Şubat 2020 11:02
HEMEN BU GÜN İTBAREN METE SÖZLEŞMESİNİ UZATIN MESALA 20 MİYON EURO SERBEST KALIR GİBİ MADDE EKLEYİN

tades

10 Şubat 2020 08:45
ne varsa kendi öz evlatlarımızda var yönetime çok teşekkürler elalem in döküntülerinden vaz geçip kendi şehrimizin çocuklarına şans tanıdılar

best bestami

10 Şubat 2020 10:05
Tatar olmasa dunya batar. gercekten helal olsun. bu ne beee.

esadaes

10 Şubat 2020 11:31
Kuşadasından sevğilerle helal olsun sizlere ÇAMKERTEN sana da selam olsun hep böyle her zaman böyle sakın ha sakın gevşemek yok

Cifteler li

09 Şubat 2020 12:58
Tatar nikli sozum sana..cengizhan yaptiklarinizi unutmadi.obur tarafta tatar lari beklyo....

mustafa

10 Şubat 2020 08:10
Bu takım geçn oyuncuların inanmışlığı ile gidiyor ama doğru dürüst bir yönetim gelmez ise düşmesekte sonuç aynı olacak seneye yine diplerde oynayan bir takım olur. Bu takımın düşeceğini tahmin ediyorum.

Tatar olsun , çamurdan olsun.

08 Şubat 2020 19:44
Bu takımı Tatar Mustafa yönetiyor , Odunpazarı'ni Tatar Kâzım..Ne varsa Taraflarda var , Büyük Şehir'i de bize emanet edin , biz yonetelim.

depolama

evden eve nakliyat çeviri şehirler arası nakliyat ofis taşıma