MİLLİ MAÇ BİLETLERİ TÜKENDİ

04 Mart 2019 08:42
MİLLİ MAÇ BİLETLERİ TÜKENDİ

Milli Futbol Takımı'nın 25 Mart 2019 Pazartesi günü Eskişehir'de Moldova ile oynayacağı 2020 Avrupa Futbol Şampiyonası Elemeleri H Grubu maçının biletleri tükendi. 

Türkiye Futbol Federasyonu'nun resmi internet sitesinden konuyla ilgili yapılan açıklamada, "A Milli Takımımızın Moldova ile oynayacağı 2020 Avrupa Futbol Şampiyonası Elemeleri H Grubu maçının biletleri tükendi. Eskişehir Yeni Stadyumu'nda 25 Mart 2019 Pazartesi günü oynanacak ve saat 20.00'de başlayacak karşılaşmaya gösterilen yoğun ilgiden dolayı başta Eskişehir halkı olmak üzere tüm futbolseverlere teşekkür ederiz" denildi. 

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hamdi

05 Mart 2019 15:08
once kendi takimimiza sahip cikalim; TFF nin kasasini dolduracagimiza: ES ES in kasasini dolduralim. KILICOGLU KIREMIT FABRIKASINA SONSUZ TESEKKURLER. HATAY DEPLASMANI ICIN TUM MASRAFLARI USTLENMIS. HELAL OLSUN. SARAR/ ETI/ ARCELIK/ CIMENTO FABRIKALARI NERDE????

hamdi

05 Mart 2019 15:02
TURKIYE FUTBOL FEDERASYONU/ ONCE STADIMIZIN ADINI DUZELTIN. ESKISEHIR ATATURK STADYUMUNU YIKTINIZ. YENI STAD YAPILDI. ISMI DE AYNEN KALMALIYDI ESKISEHIR YENI ATATURK STADYUMU. BU MACA NE BILET ALIRIM/ NEDE IZLERIM.LUTFEN. GERCEKCI OLUN. PARANIZA YAZIK.

hamdi

05 Mart 2019 15:19
bir lafimda gecen gun gelen bakana: siz kimsiniz ki ? KONYA/ KAYSERI ILE ESKISEHIR II BAGDASTIRIRSINIZ.SAYIN BAKAN KESKE SAYDIGIN SEHIRLER / ESKISEHIR GIBI OLSUN. YANLIS ANLASILMASIN LUTFEN. HER IKI SEHRIMIZE DE SAYGIM SONSUZ.

Eses

04 Mart 2019 13:33
Ey Eskişehirliler neden bilet alıyorsunuz? Bu şehre maç verip sonra da birilerinin çocuğu evlenecek diye keyfi olarak maçı utanmadan Konyaya aldılar. Hiç bir sebep göstermediler. siz de bu tipleri bilet alarak ödüllendiriyorsunuz.

mustafa

04 Mart 2019 09:38
Biletler çok az satışa çıktı. Kalan yerler nerede sponsorlardamı acaba?

EsEs2626

24 Mart 2019 10:44
EsEs tarftarı elbette ölümüne milli takıma destekleyecektir.Parayla pulla olmaz.Her camia önemlidir büyüktür ama başka taraftarlarla kıyaslamayın..

Cihan

04 Mart 2019 20:21
Hadi ya maç şeker sahasındamı oynanacak dıda 500 biletmi satıldı.desene maç günü resmi karaborsa var.