MİLLİ EĞİTİM KİTABINDA ŞOK İFADELER!

Son Güncelleme : 10 Eylül 2018 13:09
MİLLİ EĞİTİM KİTABINDA    ŞOK İFADELER!

Eskişehir Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlatılan 'Kalemin Ucundaki Öyküler' kitabında kadınlara sık sık hakeret ediliyor, şiddet uygulanıyor. 14 yaşındaki kız evlendirilmek isteniyor.

APTAL KARI

İşte kitapta yer alan şok ifadeler: 'Aptal karı' diye homurdandı kendine. Aptal karı, aptal karı, aptal karı...' 'Bu kadınları alın buradan. Leş hepsi leş! Kadınların bedenlerini sürüye sürüye götürdü...' 'Babası annesinin saçından tutmuş, salona sürüklerken, suçsuz kadına tokadı geçirdi...'

14 YAŞINDAKİ KIZ

Kitapta ayrıca 30 yaşındayken, 15 yaşında kızla evlenmekle övünen baba, eşini devamlı dövüyor. 14 yaşındaki kızını da 'Vaktin geldi' diyerek evlendirmek istiyor. Kız da 'Tamam' diyor, sonra evden kaçıyor.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TEB

10 Eylül 2018 17:55
MALUM SENDİKADAN OLDUĞUN SÜRECE SIKINTI YOK.LİYAKATTAN ANLAŞILAN YALAKALIK OLDUĞU SÜRECE SONUÇ KAÇINILMAZ.

cemal cankat

11 Eylül 2018 11:16
bunu kitap olarak yayınlayanlar kendinize saygınız yoksa yakınınızdaki kızkardeşinize,teyzenize halanıza sizi büyüten ananızada mı saygınız yok ben sağduyulu biri olarak utandım ya sizler? kahrolsun yobazlık ve kara cehalet

yirmialtı

11 Eylül 2018 10:42
eğitimi mahvettiniz . gerçi 16 yılda bu iktidar herşeyi mahvettide.

metin tetik

11 Eylül 2018 11:48
16 yılda ülkenin geldiği eğitimsizlik=ahlak seviyesi budur. "1, 2, 3, 4 kadın alın, erkeklerin azmaması için (Nisa suresi 3. ayet...) diyen kitapla eğitilen insanların çoğu bu seviyede ve ahlaktadır. Dört evli olan, kuma üstüne kuma getiren milletvekilleri dolu idi TBMM'inde, hâlâ da var... Yeni MEB'nın lise son sınıftan önceki 10 yıllık eğitimini hangi okullarda aldığı bakanlık sitesinde bulunmamaktadır.. sehven unutulmuş olmasını dilerim.

veli

11 Eylül 2018 11:14
ifadeler şok değil, maalesef toplumsal gerçeği yansıtıyor. ama gencecik beyinlere realiteyi değil olması gerekeni, özleneni hikaye olarak sunmak lazım...

Usta Kaportaci

11 Eylül 2018 15:55
Basi acik yada etekli mayolu resimlere kisilere veya karakterlere ahlak bekciligi yapanlarin dilinden yazilmis oykulerde ancak bu kadar olur..

İsmail

11 Eylül 2018 15:03
Atamaları sendika değil bakanlık yapıyor.

Davut

11 Eylül 2018 15:00
Eğitimde çağı yakalamak üzereyiz.Elektronik alanda çağ atladık.Kaç ülkede öğrencilere tablet verildi.

Narin

10 Eylül 2018 12:51
Koskoca Milli Eğitim öyle hata yapmaz.Mutlaka yanlış anlaşılmıştır.

Kazım

10 Eylül 2018 11:32
Tamamen kara propaganda.. gazeteciliğe yakışmıyor.. çamur at izi kalsın.. kitabın neresinde ne şekilde geçmiş.. "katil maktulü öldürdü" demek cinayeti teşvik midir? Önemli olan övüp övmedigi..
 ESKİŞEHİR'İ  ALACAĞIZ
ESKİŞEHİR'İ ALACAĞIZ
Yerel seçimlerde yeni belediyeler kazanmak isteyen CHP'de hareketlilik başladı. Eskişehir'in kaybedileceği iddiası hakkında konuşan CHP Genel Başkan Yardımcısı Seyit Torun "Eskişehir'i kesin alacağız" dedi.
YENİBAĞLAR'DA KANLI KAVGA
YENİBAĞLAR'DA KANLI KAVGA
Eskişehir’de aralarında husumet olduğu iddia edilen iki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada 1 kişi yaralandı. 
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.