paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

MİLLİ EĞİTİM KİTABINDA ŞOK İFADELER!

Son Güncelleme : 10 Eylül 2018 13:09
MİLLİ EĞİTİM KİTABINDA    ŞOK İFADELER!

Eskişehir Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlatılan 'Kalemin Ucundaki Öyküler' kitabında kadınlara sık sık hakeret ediliyor, şiddet uygulanıyor. 14 yaşındaki kız evlendirilmek isteniyor.

APTAL KARI

İşte kitapta yer alan şok ifadeler: 'Aptal karı' diye homurdandı kendine. Aptal karı, aptal karı, aptal karı...' 'Bu kadınları alın buradan. Leş hepsi leş! Kadınların bedenlerini sürüye sürüye götürdü...' 'Babası annesinin saçından tutmuş, salona sürüklerken, suçsuz kadına tokadı geçirdi...'

14 YAŞINDAKİ KIZ

Kitapta ayrıca 30 yaşındayken, 15 yaşında kızla evlenmekle övünen baba, eşini devamlı dövüyor. 14 yaşındaki kızını da 'Vaktin geldi' diyerek evlendirmek istiyor. Kız da 'Tamam' diyor, sonra evden kaçıyor.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TEB

10 Eylül 2018 17:55
MALUM SENDİKADAN OLDUĞUN SÜRECE SIKINTI YOK.LİYAKATTAN ANLAŞILAN YALAKALIK OLDUĞU SÜRECE SONUÇ KAÇINILMAZ.

cemal cankat

11 Eylül 2018 11:16
bunu kitap olarak yayınlayanlar kendinize saygınız yoksa yakınınızdaki kızkardeşinize,teyzenize halanıza sizi büyüten ananızada mı saygınız yok ben sağduyulu biri olarak utandım ya sizler? kahrolsun yobazlık ve kara cehalet

veli

11 Eylül 2018 11:14
ifadeler şok değil, maalesef toplumsal gerçeği yansıtıyor. ama gencecik beyinlere realiteyi değil olması gerekeni, özleneni hikaye olarak sunmak lazım...

yirmialtı

11 Eylül 2018 10:42
eğitimi mahvettiniz . gerçi 16 yılda bu iktidar herşeyi mahvettide.

metin tetik

11 Eylül 2018 11:48
16 yılda ülkenin geldiği eğitimsizlik=ahlak seviyesi budur. "1, 2, 3, 4 kadın alın, erkeklerin azmaması için (Nisa suresi 3. ayet...) diyen kitapla eğitilen insanların çoğu bu seviyede ve ahlaktadır. Dört evli olan, kuma üstüne kuma getiren milletvekilleri dolu idi TBMM'inde, hâlâ da var... Yeni MEB'nın lise son sınıftan önceki 10 yıllık eğitimini hangi okullarda aldığı bakanlık sitesinde bulunmamaktadır.. sehven unutulmuş olmasını dilerim.

Usta Kaportaci

11 Eylül 2018 15:55
Basi acik yada etekli mayolu resimlere kisilere veya karakterlere ahlak bekciligi yapanlarin dilinden yazilmis oykulerde ancak bu kadar olur..

İsmail

11 Eylül 2018 15:03
Atamaları sendika değil bakanlık yapıyor.

Davut

11 Eylül 2018 15:00
Eğitimde çağı yakalamak üzereyiz.Elektronik alanda çağ atladık.Kaç ülkede öğrencilere tablet verildi.

Narin

10 Eylül 2018 12:51
Koskoca Milli Eğitim öyle hata yapmaz.Mutlaka yanlış anlaşılmıştır.

Kazım

10 Eylül 2018 11:32
Tamamen kara propaganda.. gazeteciliğe yakışmıyor.. çamur at izi kalsın.. kitabın neresinde ne şekilde geçmiş.. "katil maktulü öldürdü" demek cinayeti teşvik midir? Önemli olan övüp övmedigi..
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
Eskişehir, Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen şehircilik projeleri ile Dünya’nın dört bir yanından 115 kentin yaklaşık 200 projeyle yarıştığı WRI Ross Ödülü’nde finale kaldı.
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
Erasmus Plus Öğrencileri, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen ziyarette 6 ülkeden 42 katılımcı yer aldı.
MUHTARLARDAN  BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
MUHTARLARDAN BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
Tepebaşı İlçesi Gazipaşa Mahalle Muhtarı Gülnazik Yüksel ve Mihalıççık İlçesi Kayı Mahalle Muhtarı Hüseyin Geren Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e, gerçekleştirilen altyapı çalışmalarından dolayı teşekkür ziyaretinde bulundu.
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
Edebali Anadolu Lisesi öğrencileri, soğuyan hava ile birlikte yemek bulmakta zorlanan sokak canlıları için gönüllü öğretmenlerinin de desteği ile bir farkındalık çalışması başlattı.
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AK Parti Tepebaşı Belediye Başkan aday adayı Ahmet Sivri’nin annesi Hafize Sivri son yolculuğuna uğurlandı.
SIKINTILARI BİLİYORUZ
SIKINTILARI BİLİYORUZ
AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan esnaf ziyaretlerine devam ediyor. Geçtiğimiz gün Asarcıklı Caddesi’nde bulunan esnafları ziyaret eden Çalışkan, vatandaşlarla sohbet etti.
SARAR'I GEZDİLER
SARAR'I GEZDİLER
Ankara Merkezli İslam Ülkeleri İstatistik, Ekonomik, Sosyal Araştırmalar ve Eğitim Merkezi Genel Müdürü Büyük Elçi Musa Kulaklıkaya, BEBKA Genel Sekreteri İsmail Gerim ve Mehmet Fatih Serenli Sarar'ı ziyaret etti.
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
Ressam Eda Baran’ın İçimdeki Kadınlar Resim Sergisi, Büyükşehir Belediyesi Kent Müzeleri Kompleksi Sergi Salonu’nda açıldı.
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
2017 Yılın Dünya Basın Fotoğrafı Ödülü’nü kazanan usta gazeteci Burhan Özbilici, Anadolu Üniversitesi’nde genç gazeteci adayları ile buluştu.