MİLLETİN EMRİNDEYİZ

24 Mart 2020 16:01
MİLLETİN EMRİNDEYİZ

Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi, yeni tip korona virüs salgınının ardından virüsün yayılmaması için gece gündüz çalışıyor.

Yardım yapılıyor

Yeni tip korona virüs salgını nedeniyle 65 yaş üstünün sokağa çıkmasının yasaklanmasının ardından Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi ihtiyaç sahibi yaşlıların yardımına koşuyor. Dışarı çıkamayan ve ihtiyacı olan yaşlılara gıda maddesi gibi yardımlar yapılıyor.

Devam edecek

Türk Kızılay Eskişehir Lubesi tarafından yapılan açıklamada , “ Ülkemiz ve milletimiz için bir tehdit olan Covid19 virüsünün yayılmaması amacıyla gece gündüz demeden çalışıyoruz. Mücadelemiz devam edecektir. Türk Kızılay 152 yıldır olduğu gibi bugünde milletinin emrindedir.” denildi.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

erkan

24 Mart 2020 16:43
kurum eskiden kutsaldı ama artık ortaya çıkan yüksek yönetici maaşları ve vakıftan geçirilen para bu kurumun gerçek yüzünü ortaya koydu. artık hafızalardan silinmez. gönüllü yapılmadığını para için yapıldığını herkes biliyor. zaten burada da birileri gütmüyor mu bu kurumu??

Palavra-ay

24 Mart 2020 16:51
Palavradır. Tek yardımları suriyelileredir. Binlerce maskeyi onlara gönderdiler.

Laf ile olmaz

25 Mart 2020 13:53
Siyasete alet etmeyelim diyen arkadaş, sen şu an Kızılay yönetiminin tamamıyla hangi siyasi partinin arka bahçesi haline geldiğini hiç duymadın mı? Örnek vereyimde anla; Hani geçtiğimiz belediye seçimlerinde bir ilçemizin belediye başkanı vardı. Kardeşide kizılayda yöneticiydi. Hah işte bu belediye başkanı arkadaş seçimi tekrar kazanmak için kardeşinin mevkisi aracılığıyla kizılayın gıda kolilerini partisi adına yağma hasan böreği gibi seçim kampanyalarında ev ev dağıttı. Hatta bunu anadolugazetesi haberleştirmişti. Zaten siyasete karışacağı kadar karışmış kızılay, malzeme olacak kadar olmuş. Daha ne olacak??

mustafa

25 Mart 2020 10:20
hiç görmedik bu dönemde bir yerde bişey yaptığınızı. Ben artık kızılayın maden suyunu bile içmiyorum.

Hangi milletin?

25 Mart 2020 11:07
Kongo, gana, malezya, zimbabwe, suriye, tacikistan, somali, çad, özbekistan? Söyleyin hangi milletin emrindesiniz? Maşallah Türkiye hariç heryerdesiniz. Malum partinin çiftliği haline geldiniz..

enes

25 Mart 2020 19:20
eskişehirdeki yöneticiler kimler? merak edip bakan oldu mu? o yönetici listesi herşeyi anlatıyor.

ATİLLA

25 Mart 2020 12:19
Milli bir kuruluşumuzdur eksikleri,yanlışları olabilir ama siyasete kurban etmeyelim.

ömür esr

24 Mart 2020 18:25
helal sana reissss cok yaşaa

depolama

evden eve nakliyat çeviri şehirler arası nakliyat ofis taşıma