METİN TOKAT ES ES'İ HEDEF GÖSTERME!

Son Güncelleme : 09 Ocak 2017 21:01
METİN TOKAT ES ES'İ HEDEF GÖSTERME!

Merkez hakem kurulunun İstanbul'da düzenlediği hakem seminerinde Eskişehirspor'un Mersin İdman Yurdu ile oynadığı maçta kazandığı penaltı kararını tartışması dikkatlerden kaçmadı.

Merkez hakem kurulunun İstanbul'da düzenlediği hakem seminerinde Eskişehirspor'un Mersin İdman Yurdu ile oynadığı maçta kazandığı penaltı kararı gündeme bomba gibi düştü. Dün Hürriyet'in deneyimli spor yazarı Adil Demirçubuk bu gelişmeyi geniş bir şekilde duyurdu.

Haberde Es Es'in isminin geçmesi ise siyah kırmızılı camiada tepkilere neden oldu. 

TOKAT: PENALTI KARARI YANLIŞ

MHK üyesi Metin Tokat, sezonun ilk yarısında bazı maçlarda yaşanan tartışmalı pozisyonlarla ilgili analiz yaparken, sözü 2 Aralık 2016’da oynanan Eskişehirspor- Mersin İ.Y. (6-0) maçının 32. dakikasında verilen penaltıya getirdi. Salondaki ekrandan pozisyonun görüntüsünü seyrettiren Tokat, “Bu penaltı yanlış. Bize göre penaltı değil” dedi ve gerekçelerini kısa biçimde anlattı.

ABAY: “YİNE PENALTI VERİRİM”

Metin Tokat tam başka bir pozisyona geçerken o maçın hakemi Süleyman Abay söz alıp, “Bana göre penaltı. Böyle bir pozisyon bir daha olsun yine penaltı veririm” dedi. Abay’ın çıkışı salondakilerde şaşkınlık yaratırken, Metin Tokat, “Biz böyle düşünüyoruz. MHK’nin görüşü budur” diyerek kestirip attı. Ancak Abay geri adım atmadı ve FIFA ile UEFA'nın bu tip pozisyonlardaki görüşlerini detaylı biçimde anlattı.

ILGAZ ÇIKIŞTI

MHK üyesi Murat Ilgaz, Eskişehirspor-Mersin İdmanyurdu maçında verdiği penaltı kararında haklı olduğunda ısrar eden hakem Süleyman Abay'a “Ukalalık yapma” diye çıkıştı. Bu sözlerden çok etkilenen Abay, telefonla MHK Başkanı Yusuf Namoğlu'nu arayıp, “Moralim bozuldu” dedi ve semineri terk etti.

VERİLMEYENLERE BAKSIN İlgili haber için tıklayın.

VERİLMEYENLERE BAKSIN

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

M.Can

09 Ocak 2017 22:27
Verilmeyenlere baksana sen bu tokat sülalesinin esesle derdi ne göztepe maçında yegenine bak doğradı bizi

Nasrettin Hoca

10 Ocak 2017 08:37
Vay bee! Sen Göztepe maçında herkesin gözü önünde 6 puanı gaspettiğin maçı gösterme. 6-0'lık maçtaki penaltıyı göster. Bu kadar göstere göstere düşmanlık olur mu? Tokat istifa...

Serkan

10 Ocak 2017 06:17
Göztepe -EsEs maçından örnekler ver sayın Tokat..

ender akcan

10 Ocak 2017 07:39
tokat sülalece eses düşmanı

EsEs

10 Ocak 2017 06:14
İstanbul takımlarından örnek ver..Çok daha güzellerini bulursun..Tabi sıkarsa..

Hakan-s

10 Ocak 2017 06:16
Ağzı var dili yok takımlara vurun..Cesaretin varsa Gs ,Fb.Bjk gibi takımlardan örnekler ver..

ali

10 Ocak 2017 09:55
istanbul takımlarını örnek ver metin tokat...ağ babaların izin vermezler ona demi.

es es

10 Ocak 2017 14:23
yil 70 lerin sonu, turkiye kupasi final macinda 90. dakikada uydurma penaltiyla es es in hak ettigi kupa fenere gitmisti.O macta skandal penaltiyi kim vermisti.TALAT TOKAT denen ve turk futbolunu yuz karasi TOKATGILLERIN babasi......

H. TEMEL

10 Ocak 2017 11:35
Tokatgillerin tokadını biz çok yedik en sonda Serkan tokatlamıştı nesilden nesile bize ne husumetleri var?

Ekrem Can

10 Ocak 2017 10:34
Tokat ailesi Eskişehirden neden nefret ediyor. Bir acılarımı var.

Cem Akay

10 Ocak 2017 17:38
Bunun babası da Eskişehir düşmanıydı.Eskişehir'in Şampiyonluğunu yedi.Şimdi de bu herif.

Ahmet

10 Ocak 2017 17:37
Bir penaltı yanlış verilince tartışılıyor ama göztepe maçında hakemi yöneticisi ve maalesef göztepeli futbolcular hiç bir şekilde bırakın tartışmayı bütün sıkıntı ESES in sahadan çekilmesi gibi yansıtılıp üzeri kapatıldı.NerdesinTFF nerdesin MHK o maçta yaşananları örnek göstersenize hakemlere.

Esesli

10 Ocak 2017 23:09
Bu adam 1982 deki Beşiktaş maçındaki babası Talat Tokat'ın gördüğü muamelenin intikamını almak için kendi hakemliği zamanında yapmadığını bırakmadı. Şimdide MHK yöneticisi olarak ve kuzeni aracılığı ile buna devam ediyor. Eses kadar başına taş düşsün inşallah.

neKati

12 Ocak 2017 21:06
bu ne kin be? sülalece 35 senedir kan davası sürdürüyorlar! ESES-BJK veya GÖZ-ESES maçına değil, düdük öttürdüğün VAN-BJK maçına bak! bir tek hakem VAR mı Ankaraya ambargo koymuş aşiret emrinde olmayan? AŞİRET gerçeğini öğrendik tokatçılar nedeniyle...
Eski Maliyeciler FETÖ'den yargılanıyor
Eski Maliyeciler FETÖ'den yargılanıyor
Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan 6 eski vergi dairesi çalışanından 2'si adliyeye çıkartıldı.
Böyle olay milyonda bir olur!
Böyle olay milyonda bir olur!
Eskişehir'de otomobiliyle seyir halindeki bir vatandaşın kulağına saçma isabet etti.
Çifteler-Seyitgazi- Mihalgazi ve Alpu'da birbirinden ilginç olaylar
KAMYON DEVRİLDİ, SÜRÜCÜ ÖLDÜ
KAMYON DEVRİLDİ, SÜRÜCÜ ÖLDÜ
Eskişehir'de malzeme yüklü bir kamyonun devrilmesi sonucu, sürücü olay yerinde hayatını kaybetti.
550 BİN KİŞİ HAVACILIKLA TANIŞTI
550 BİN KİŞİ HAVACILIKLA TANIŞTI
Eskişehir'in İnönü ilçesinde 1935'te kurulan Türk Hava Kurumu (THK) Türkkuşu İnönü Havacılık Eğitim Merkezinde, bugüne kadar 554 bin 500 kişi havacılıkla tanıştı.
Çaldığı motosikletle hırsızlık yaptı
Çaldığı motosikletle hırsızlık yaptı
Eskişehir’de akaryakıt istasyonunun bahçesindeki elektrik trafosundan hırsızlık yaptığı öne sürülen şüpheli, gözaltına alındı.
BOĞAÇ, 100 BİN LİRA!
BOĞAÇ, 100 BİN LİRA!
Eskişehir’de Tepebaşı Belediyesinin katkılarıyla düzenlenen '2'nci Küçükbaş Çoban Festivali'ne tanıtım için getirilen 100 bin lira değerindeki 'Boğaç' adlı Anadolu Çoban köpeği ile fotoğraf çektirmek isteyen vatandaşlar sıraya girdi.
Uyuşturucu tacirine şok baskın!
Uyuşturucu tacirine şok baskın!
Eskişehir'de uyuşturucu madde ticareti yaptığı iddia edilen zanlı, polisin düzenlediği operasyonla yakalandı.
KARACAN BİRLEŞTİRDİ
KARACAN BİRLEŞTİRDİ
Karadeniz'in iki kadim ve kardeş kenti Gümüşhane ve Bayburt illerimizin Eskişehir de faaliyet gösteren dernekleri bundan böyle güç birliği yaparak aynı çatı altında dernek faaliyetlerine devam etme kararı aldılar.