Huzura Programlanıyorum

10.09.2020 06:30

Huzura Programlanıyorum



İnsanların pandemi nedeniyle artık iyice bunalması, sosyal mesafeyi koruyamamaları, düğünler, toplantılar, organizasyonlar derken gitgide artan covidli hasta sayıları, çoğumuzda sanki bir çıkmaza doğru gidiyormuşuz hissi yaratabilir. Bu dönemde kendinizi yörüngesinden çıkamadığınız bir girdaba çekiliyormuş gibi hissedebilirsiniz. "Geçtiğimiz kış yaşadıklarımızı tekrar mı yaşayacağız?" diye korkularınız ve kaygılarınız tavan yapmış olabilir. Hayatınızı ve iş yaşamınızı kısıtlamanıza neden olan bu döngü üzerinizde yoğun bir baskı hissettirebilir. Artık herkes sağlıklı beslenmenin, sağlıklı yaşamanın, fiziksel aktivite yapmanın ne kadar önemli olduğunu inkar edemeyecek şekilde öğrendi sanıyorum. Bunların yanısıra hepimiz biliyoruz ki, zihinsel sağlığımız da fiziksel sağlığımız için çok çok önemli. Kaygılarla, korkularla dolu bir zihin, ancak kişinin kendini kötü hissetmesine ve belki bir süre sonra da hastalanmasına neden olabiliyor. Bunun için zihni mutlaka rahatlatmak ve dinlendirmek gerekli. Zihni rahatlatacak teknikleri öğrenmek ve bunları günlük yaşamımızın bir parçası haline getirmemiz gerekli. Yani araştırmamız, öğrenmemiz ve uygulamamız gerekli. Çekim yasası, bedenimizin, duygularımızın ve bilincimizinin uyum içinde olduğunda, hayatımıza sağlıklı ve pozitif gerçeklikleri çekebileceğimizi, ancak o zaman bunlarla senkronize olabileceğimizi söylüyor. Kendimizi tanımlarken kullandığımız sıfatlar, yaptıklarımızla ilgili söylediğimiz sözler, geleceğe dair planlarımız ve en önemlisi şu anı değerlendirme şeklimiz hayatımızı yeniden şekillendiriyor. İşte bunun için sabretmeyi, şükretmeyi ve akışa güvenmeyi öğrenmek zorundayız. Zihnimizi eğiterek bu bakış açısına ulaşmamız mümkün. Mutlululuğu, güveni ve huzuru yemek yemekten başka şeylerle kodlamamız gerekli. Hayattan keyif alınacak anlar biriktirmek ve onları sık sık hatırlamak gerekli. Bazen güneşin doğuşunu ya da batışını izlemek, kuşların ötüşünü dinlemek dahi içinizdeki tüm olumsuzlukları bir an olsun unutmanızı ve zihninizin rahatlatmasını sağlar. O güzellik belki çok uzun zaman sürmeyebilir, ancak zihniniz o anı ömür boyu hatırlayabilir. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes alın. Kendinizi huzurlu hissettiğiniz bir anınızı hatırlamaya çalışın. Nefesinizle beraber o ana derinden bağlanın ve hissedin. Şimdi içinizden "huzur" kelimesini tekrar edin. Ne zaman huzura ihtiyacınız varsa bunu tekrar edin ve o ana, o frekansa bağlanın. Kendinizi huzura programlıyorsunuz. Bunu sık sık yapın. Sevgiyle...

Yorumlar (0) / Onay bekleyen (0)

Yorum Ekle

escort ankara
izmit escort