paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

BUZDOLABINDA BOZULAN ETLER!

12.08.2018 06:00

BUZDOLABINDA BOZULAN ETLER!



Bir Tüketicimizin başından geçen üzücü olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Paylaşacağım konu; Ayıplı hizmet. Ben sadece konuyu özetleyeceğim çünkü o kadar uzun ve detaylandırılmış konu ki bana ayrılan köşeye sığamayacak kadar uzun.

Konu ayıplı hizmet. Ben en iyisi tüketicimizin bize yazılı ve sözlü olarak anlattığını sizlerle paylaşayım.

Tüketicimiz diyor ki ‘’Ben yurt dışından gelen ilaçlarla tedavi gören hasta biriyim.

Hastalığım yenide arttı tedavi ve kontrol için yurt dışına çıkmam gerekti.

Yurt dışına çıkmam için bütün hazırlıkları yaptıktan sonra, Elektrik faturalarımın daha önceden otomatik ödemesi talimatı verdiğim bankaya tekrar giderek ‘’ben uzun bir zaman yurt dışında olacağım ve banka hesabımda yeteri kadar para mevcut elektrik faturalarımın düzenli ödenmesi konusunda bankanın hassas davranmasını istedim.

Banka yetkilisi bana merak etmeyin talimatınız doğrultusunda işleminizi banka olarak sistemden gerçekleştiririz dediler. Bende gönül rahatlığı ile hastalığımla ilgili tedavim için yurt dışına gittim. Üç aylık tedavi sürecimi tamamladım ve evime döndüm, döndüm dönmesine ama karşılaştığım manzara karşısında eşimle birlikte şok geçirdim. Eşim o gördüğü manzara karşısında bayıldı ve o günüde hastanede geçirdi. Benimde hastalığımla ilgili gördüğüm tedavim sanki boşa gitti çünkü bende hastalandım.

Tüketicimizin başına gelen olay neydi? ‘’Biz eve geldiğimizde elektriklerin kesik olduğunu gördük. Bankanın hesabımda para olmasına rağmen ve elektrik hizmetlerinin faturalarının ödenmesi yönünde otomatik ödeme talimat vermeme rağmen, Banka elektrik faturasını ödemiyor ve elektrikler borçtan dolayı kesiliyor. Elektriklerin Borcundan dolayı kesilmesiyle birlikte buzdolabında bulunan başta et ürünleri ve diğer gıda maddelerinin çürüdüğünü, çürümeyle birlikte çürüyen ürünlerin kurtlandığını ve sıvı haline gelmiş gıda ve diğer ürünlerin buzdolabı kapağını açmamızla birlikte ağır bir koku ile yerlere sıçradı. Ayrıca ağır kokudan dolayı neredeyse zehirlenme tehlikesi geçirdik. Dahası tedavim için daha önceki aylarda yurt dışından getirttiğim pahallı ilaçlarında bozulduğunu görünce şok yaşadık. Bu konuyu o anda buzdolabı yetkili servisine de haber ettik servis geldi servis de rapor tutarak buzdolabının kullanılamayacağı yönünde rapor verdiler.

Yine hemen bu yaşanan olayı Bankanın müdürüne ilettim, müdür bey bankadan bir yetkili yolladı ve olayı fotoğrafladılar yine aynı zaman diliminde bir başka banka görevlisi elektrik şirketine giderek hatalarını gidermek için elektriği açtırdılar. Banka müdürü bu yaşanan kötü olayın sorumlusu olduklarını ve her türlü mağduriyetimin bankaca karşılanacağını söylediler. Biz bankanın kabahati yüzünden uğradığımız zararın karşılanmasını beklerken, bir hafta sonra banka bizi arayarak zararınızı karşılamayacağız dediler.’’

Tüketicimizin başından üzücü olaya öncelikle geçmiş olsun diyoruz. Bankanın bu yapmış olduğu hatayı, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkında Kanun’un 13. maddesinde Ayıplı hizmet tanımlanmıştır. Tüketicimizle görüştük ve yasal haklarının aranması yönünde gerekli yönlendirmeleri kendilerine söyledik. Bizde buradan tüketicimize geçmiş olsun diyelim.

Yorumlar (0) / Onay bekleyen (0)

Yorum Ekle