LİSANSLAR YİNE ÇIKMADI

Son Güncelleme : 17 Ağustos 2018 16:08
LİSANSLAR YİNE ÇIKMADI

Eskişehirspor'da yeni transferlerin lisansları çıkmadı. 29 Ağustos'a kadar lisanslar çıkmazsa Es Es'i zor günler bekliyor. Öte yandan Balıkesir maçında ise Giresun maçındaki kadro ter dökecek.

SORUN ÇÖZÜLMEDİ

Eskişehirspor'da yeni transferlerin lisansları yine çıkmadı. Aylardır yaklaşık 15 Milyonluk kaynak için atanmışlara ve seçilmişlere yapılan çağrılar olumlu sonuç vermezken bazı yerli ve yabancı futbolcularda olumlu yaklaşmayıp imza vermeyince kriz sona ermedi. Öte yandan lisansları çıkmayan futbolcular ile Başkan Halil Ünal'ın bir toplantı yapacağı öğrenildi. Futbolcular lisansları 20 Ağustos Pazartesi günü mesai bitimine kadar çıkmazsa sıkıntı sürecek. Tatil araya girdiği için transfer ise 29 Ağsutos'da sona erecek.

Yorumlar (31) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

SARP

17 Ağustos 2018 16:54
trabzon 2 günde 180 milyonu buluyorsa es es 3 aydır 15 milyonu bulamıyorsa ilgisiz alakasız işadamları seçilmişler utanın

Hakan

17 Ağustos 2018 16:30
Başka şehirler’in ve kentlerin seçilmişleri ve milletvekilleri,şehrin önde gelenleri ve işadamlarına imrenerek bakıyorum. Bravo hepsine. Eskişehir’e bakıyorum.Bomboş 0 puan.

hakan

17 Ağustos 2018 16:17
Kökten kapatsınlar herkes kurtulsun. Kıllı bacaklara yardım etmem diyen Büyükerşen, Ankaragücüne oluk oluk para akarken bakan Esk.Akp seçilmişleri. Para bekleyen Porsche'sine benzin almayan Emre Güral. Ucu bana dokunmasin diyen Mesut hoşcan Bunların 2.sorumlusu Halil ünal Herkes Kurtulsun!Bize mustehakmış ne diyelim. Protesto yapmayalım takim etkilenir diyen amigolar. Herkes Kurtulsun kısacası ne bitmeyen çilesi varmış bu taraftarın

hasan

17 Ağustos 2018 17:35
SİZE TARAFSIZ GÖZLE SORUYORUM HALİL ÜNAL DEĞİLMİYDİ KONGREDE 50 TRİLYON LAZIM 10 UNU SİZ BULUN ÜSTÜNÜ BEN DİYEN NE OLDUKİ SÖYLEYEYİM HEP GÜNDEMDE OLMAK İSTİYOR GERİSİ HİKAYE

cem

17 Ağustos 2018 17:23
federasyon bize 3 ay daha süre verse biz bu paranın hiçbirini bulamayız gene aynı son güne kadar heyecanla bekleriz sonumuz gene aynı olur bu şehirden para çıkmaz u 21 le yolumuza devam allah onları nazardan saklasın bize kimseden hayır yok

Rıza

17 Ağustos 2018 20:48
15 milyomu bü şehir 1 saatte toplar.Tabi bir lider olursa.

Aferin

17 Ağustos 2018 20:50
Eskişehiri kimler temsil ediyor.Neden bir tek açıklama yapmıyorlar. Demek ki Eskişehir gözden çıkarılmıiş.

Adam gibi Adam

18 Ağustos 2018 01:02
Gerçek bir Eskişehirsporlu , kökten kapansın herkes kurtulsun temennisinde bulunamaz.Biz armanın peşindeyiz , amatöre düşsün takımımızı orada da destekleriz gibi saçma sapan düşüncelerde olan ya EsEs'li değildir ya da bu camianın büyüklüğünün farkında değildir...Bunu herhangi bir takım için söyleyebilirsin ama tarihi zaferlerle dolu , bir çok ilkleri yaşamış şanlı EsEs'ime bunları yakıştıranlara söyleyecek laf bulamıyorum...Önce böyle düşüncelerden kurtulup olumlu düşünmeli ve taraftarı ,seçilmişi,atanmışı, sanayicisi, iş adamı , esnafı, çalışanı , emekçisi elinden geldiğince hep birlikte henüz herşey bitmemişken takımı maddi olarak bu çıkmazdan kurtarmalıyız...Yoksa lafta maşallah herkes EsEs'li..Taraftarlık hep başkasından beklemekle , istemekle olmaz, önce kendine bakacaksın , 50 -150 tl olan kombineler bu güne kadar çoktan bitmesi gerekirken ,6000 küstürü ancak satılıyor , Nerdesin büyük taraftar?Önce biz üzerimize düşeni yapmalıyız sonra diğerlerinden beklemeliyiz..Hatası ile günahı , sevabı ile çoktan yok olup gidecek olan , sahipsiz camiayı , ayakta tutmak için gecesini , gündüzünü veren başta başkan olmak üzere tüm yöneticilere sonsuz teşekkürler...Allah yardımcınız olsun, kadir kıymet bilmeyenlere de yazıklar olsun....

askeri ücretli

17 Ağustos 2018 17:33
Takım küme düşecek,koskoca Eskişehirde hiçmi galantor ensesi kalın full hava yastıklı dört çarpı dört işadamı yokmu,birokrat yokmu amir memur yokmu vali belediye başkanı yokmu herkes nerede sesim geliyürmü memedali beyy aluuuuuuuuu hımmm kimse yokmuş pardon...el fatihaa

Davut

17 Ağustos 2018 21:27
Taraftarın içi yanarken sadece seyreden Eskişehirin seçilmişleri,atanmışları Gs den loca alan işadamları ,eski-yeni klup yöneticileri siz yerinizde nasıl rahat oturuyorsunuz.Göreviniz Eskişehir halkını mutlu etmek, hızmet etmek değil mi.Eskişehirli akan ağlıyor.Neden Eskişehirn simgesine yardımcı olmuyorsunuz.Yönetimi begenmiyorsanız değiştirin.Ama EsEs yardımcı olun.15 milyon için bu takım süper lig yerine 3 lige gidiyor.

SSSSSSSS

17 Ağustos 2018 20:46
Bu şehrin atanmışları ,seçilmişleri ve de iş adamlar en önemlisi de Eskişehirsporun eski yeni yöneticicileri EsEs sevdalılarının gözümüzden gönlünden düşdünüz.

TamEs

17 Ağustos 2018 19:59
Eskişehirspor 'un bu hale düşmesinin tek sorumlusunun Halil Ünal olduğunu söylemek ve haketmediği hakaretlere maruz bırakmak cahillik , işi basite almak ve eses düşmanlığı yapmaktan başka birşey değildir ve bizi bir adım öteye götüremez.Evet hatalar yapılmıştır , yapmıştır da ama son 12 yıldır Eskişehirspor'un tüm zor zamanlarında camiayı ayakta tutan çabalarını görmemezlikten gelmek , yok saymak nankörlüğün ta kendisidir.Takım iyi iken nereye gitti denilen paralarla , tüm takımlara korku salan , kadrosunda çok değerli futbolcular bulunduran , seyrederken zevk veren Avrupa'ya giden bir Eskişehirspor varken kimsenin gıkı çıkmıyordu. Şimdi böyle olununca mı Halil Ünal kötü oldu?Yok arkadaş yiğidi öldürecen ama hakkını vereceksin...Eses için 3 aydır koşturan bu adam kadar hangimiz, hanginiz birşeyler yaptık?Adam her şeye rağmen gece gündüz koşturuyor.Eses sevdası olmasa kim bu kadar koşturur?Ki takımın bu lige düşmesine O sebep olmadı.Bu lige düşmese borcunu çevrilebilecek bir Eses vardı.Bu takımı düşürenlerin bu borçta hiç mi sorumlulukları ve hataları yok? Yok paraymış yok pulmuş, kendimize bir soralım bakalım buna hangimiz kaç gün dayanır.Ben bunları A parti,B parti,C partisi için yazmıyorum.Ben bir Eses sevdalısıyım ve bu sezon bir şeyler yapılmazsa esesimizin yok olacağını içime sindiremeyenlerdenim...Takım kapansın , amatöre düşsün diyenleri Esesli olarak veya bir spor sever olarak kabul etmek çok zor...Bırakın süper ligi , kolay mı zannediyorsunuz tekrar bu lige geri gelmeyi?

Kıllı bacak

17 Ağustos 2018 22:53
Kıllı bacak Emre .....şu zamanda para diye tutturma.Senin yaptığını Trump yapmaz.

Git işine

17 Ağustos 2018 22:23
Eskşehirspor kapanıyor demek Giresun başkanına düşmez.KULUPLER BİRLİĞİ BAŞKANI DEĞİL KİM OLURSA OLSUN.Sen kendi işine bak Giresun Başkanı

EsEsEskikiki

17 Ağustos 2018 21:57
Bu şehri idare edenlerin ,temsil edenlerin ayıbı ,Ankaragücü nasıl düze çıktı.Trabzon borçlarını nasıl ödüyor.Kayseri,Kasımpaşa,Konya,Erzurum nasıl ayakta duruyor.Bizim Ankarada ağırlığımız sıfır.Eskişehir garip,sahipsiz.Tıpış tıpış vergisini veriri,askerlik yapar ,yasalara saygılıdır kanunsuz iş yapmaz.. Ağzını vurur ekmeğini al sesi çıkmaz.Milletvekillerimiz ve atanmış bürokratlar Eskişehirli değildir.EsEs sevdalılarının yaşadığı duyguyu bilmezler yaşamazlar.Zaten EsEs değillerdir.İşadamlarımız daöyle.Çoğu Cincon,Dönerbahçe ve 8taşa sempati duyar.Açıktan söylemezler.Esnafın bazıları 5 kuruş için güya büyük takım malzemesi satmaktan utanmazlar.Geriye kim kaldı gerçek EsES sevdalıları,Onlar simit paralarını bile EsES'e veririler.GİTMEYECEĞİ MAÇA BİLET ALIRLAR.kULUP YÖNETİCİLERİMİZ DE HAR VURUR HARMAN SAVURURLAR KLUPÜ KAPATMAYA YELTENİRLER.

2626

18 Ağustos 2018 12:50
Bu maç önemli .yenmekmek yenilmek var elbette.Ama EsEs taraftarının bir duruş sergilemesi bakımından stadda olmalıyız.

usta

17 Ağustos 2018 23:59
Hiç bir M.Vekili açıklama yapamıyor, para iktidar partisinde ses yok, spor il müdürü havuz kapatıyor ve yeni havuz ne durumda iktidar partisinden ses yok, muhalefet zaten kendi derdinde bu iş bitmiştir fatiha.......

Tatar26

17 Ağustos 2018 23:27
"hayata bir es ver" kampanyasin da son durum nedir .. kombine satışlarında hedef 26000 iken son rakamlar 6659 bu durumların bunların baş sorumlusu Halil Ünal olsa da koltuğa oturacak başka kimse çıkmadı yada çıkamadı.. kombine satışları ve bir çok gelir rehinliyken bagislara haciz konulmaz ise tek çözüm bağış 100 bin es-es taraftarı 150 TL koyacak sanayici işadamları koymuyor demek çözüm değil.. uyeligi niye 500 TL ye düşürdüler o da başka mesele yıllık aidat 250 TL apartman aidatı yıllık 600 TL EsEs bu kadar ucuz olmamali.. güvenilir bir kampanya ile toplanmayacak para değil taraftar grupları gerekirse bayramda kapı kapı dolaşmali halk ve taraftar kampanya ya güvendirilmeli ve sonrada yonetim bırakıp gitmeli Es Es i kurtarma bahanesiyle siyaset yapilirsa bu iş olmaz..

murat uslu

17 Ağustos 2018 22:47
iş dönüyor dolaşıyor yılmaz hocaya geliyor yılmaz hocamı yaptı bu borcu ya ekrem birsenle halıl ünala hesap sorsanıza ikiside köşeyi döndü

Haydi başkan

17 Ağustos 2018 22:03
Saat şu anda 10 saat ...12 kadar umutla bekliyoruz.Başkan bir güzel haber verir çifte bayram yaparmıyız.

İlyas

18 Ağustos 2018 11:53
Ey Eskişehir'in Ekmeğini yiyip suyunu içen Seçilmiş ve Atanmışları yarınki maçta stadta olacak Cesaretiniz Olacak mı? klüp bu halde iken Bayramı nasıl geçireceksiniz?Eskişehir Halkı Kapınıza gelecek Atanmış ,Seçilmiş Kim olursa Soracağınız Soru ESES İçin Ne Yaptınız? Hangi Yüzle Oy İstemeye Geliyorsunuz!!!!!!!!! Geceleri Rahat Uyuyabiliyormusunuz !!!!!!!

sami

18 Ağustos 2018 11:21
buu halele getirenler nasil geziiyo taraaftardan cit cikmiyo

Davut

18 Ağustos 2018 15:31
Lisansı çıkmayan yeni transferlerin durumu nedir?.Kalacaklar mı?,gidecekler mi?

Dardanelli ES ES ler

17 Ağustos 2018 18:53
Çanakkaleden her türlü yardımları gücümüze göre yapıyoruz Eskişehiri yönetenleri hayretle izliyoruz LANET OLSUN bu taraftar bunları unutmaz

Cihan

19 Ağustos 2018 14:05
Yüzlerce taraftar eylülde tatilden gelir kombine alamaz süresini bile öğrenemez üye olacağız açıklama belirsiz nerede yapılır foma benzin alırız meğer parayi başkası kazanır dergi alırız bı çıkar bı çıkmaz binlerce taraftar ve eski futbolculara eski tribün liderlerine itibar edilmezse nu akıbet normal

ali can güven

18 Ağustos 2018 12:24
Anlaşılmaz bir yönetim beceriksizliği. Başka kimsede başkanlık görevini üstlenmedi. Kişisel tek korkum gençlerin gücünün yetmemesi ve geçen seneki Antep durumuna düşmemiz.

Eses

18 Ağustos 2018 20:12
Harun Karacan randevu vermiyor diyorsun hemen bir taraf hocaya niye sallamıyorsun diyor. Hocaya niye kayıtsızsın diyoruz. Diğer taraf iktidarı niye eleştirmiyorsun diyor. Hepinizi Allah bildiği gibi yapsın. Taraftar ne diyor? Siz ne derdindezisinz?

mustafa

18 Ağustos 2018 18:40
her sene aynı işler plan yok program yok sezon başı futbolcularla anlaşılıyor peşinatları veriliyor peki eski borçların varken yeni transferlere neden para verilir sen ilk baş borcunu kapa daha sonra transfer yap ama malesef her sene borç üstüne koyuyor hala halil ünalı savunuluyor kimse hesap sormuyor eskişehirspor gün geçtikçe eriyor.

lisan

17 Ağustos 2018 16:14
eyyyy trump ; onların lisanslı futbolcuları varsa bizimde halkımız var.

esparta

18 Ağustos 2018 08:42
benim düşüncem bütün sezon u-21 le oynayalım takım sıfırdan yeni başlasın herşeye. Bırakalım ondan bundan medet ummayı bu sene toparlarsa 5 yıl sonra yine aynı kafanın değişmesi ilk önce. Yani kısaca demem o ki Dizlerimizin üzerinde yaşamaktansa ayaklarımızın üzerinde ölelim.

Doğa Sever

17 Ağustos 2018 20:37
Altınorduspor örnek alınacak mı acaba?
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
Konutlarda 80- 100 lira gelen elektrik faturları 140-150 liraya çıktı. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar elektrik kurumu önünde eylem yaptı.
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
Hayvancılık yaparak geçinen Kireç Mahallesi sakinleri yıllardır çektikleri su sıkıntısının ESKİ’nin yaptığı çalışmayla giderilmesinin mutluluğunu yaşıyor.
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
Eskişehir’e gelen 26 Afrika ülkesinin büyükelçileri ve ticaret ataşeleri onuruna Eskişehir Valiliği tarafından yemek verildi.
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent genelinde Genel Asayiş Uygulaması gerçekleştirildi.
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
Hamburg Türk Basın Birliği mensubu 15 gazeteci, Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Başkan Yılmaz Karaca "Kardeş cemiyet olabiliriz" dedi.
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
Eskişehir’de, üstüne tiner dökülüp yakılan Ahmet Çelik’in (40) öldürülmesiyle ilgili davanın ilk duruşması görülürken, ablası yürekleri dağladı. Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan abla Nilüfer Çakmak, “Ciğerimizi aldılar, onlar da yansın” dedi. 
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
 Eskişehir'de, FETÖ/PDY'ye yönelik gerçekleştirilen operasyonda, "ByLock" kullandığı iddia edilen 2'si kadın toplam 5 şüpheli yakalandı. 
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
 Eskişehir’de, bir kuryenin müşteriye götürmüş olduğu pizzaya tükürmesi sonucu açılan tazminat davası sonuçlandı. 
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'
Ünlü oyuncu Begüm Kütük, bir etkinlik kapsamında geldiği Eskişehir'e hayran kaldı.