LAİK EĞİTİM VURGUSU

19 Ocak 2020 14:57
LAİK EĞİTİM VURGUSU

KESK'e bağlı Eğitim Emekçileri Sendikası'nın 25. kuruluş yıldönümü, şube binasında gerçekleşen ve 'Hayattan Sesler Müzik Topluluğu'nin bir dinleti sunduğu etkinlikle kutlandı.

Eğitim-Sen Şube Başkanı Faik Alkan düzenlenen etkinlikte yaptığı konuşmasında laik, demokratik, bilimsel ve kamusal eğitimden yana olduklarına dikkat çekti. Alkan, "Bu mücadelenin onurunu taşıyoruz. Eğitimde onurla dolu bir 25 yılı geride bıraktık. Dayanışma içinde nice 25. yıllara oluşacağız" dedi. Etkinliğe CHP Milletvekilleri Jale Nur Süllü, Utku Çakırözer, Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, EBTO Başkanı Akif Aladağ, sendika ve meslek örgütü temsilcileri, sendikanın eski şube başkanları katıldı. Konuşmaların ardından 25. yıl pastası kesildi

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Utku

19 Ocak 2020 20:45
Laik kuik kukik ya siz hangi rüyayı görüyorsunuz , ne yiyip ne içiyorsunuz Ömrünüzü lak lak la geçirdiniz bir tane çivi çakmadınız bir duvara ki birisi ceketini assın . Yıl 2020.

Derdi bu

20 Ocak 2020 15:25
Dertleri bu olmuş. Binmişler bir kayığa gidiyorlar. Bu iyi prim yapıyor. Nasılsa belli zümre de bunları alkışlıyor. Tutturmuşlar lâiklik. İyi bir eğitimci isen eğitimci görevini üslen. O sendikalar siyaset makamı değil. Tabip odası da aynı siyaset yapar. Ve nice odalar siyasetten başka bir işle uğraşmazlar. Laiklik kavramı ne acaba? Sizin derdiniz islâm ile. Tümüyle islâm düşmanlığı. Elinize geçen her fırsatta bunu gösteriyorsunuz.

Talip cengiz

20 Ocak 2020 16:22
Öğrenci derse çalışmaz , öğretmenin en ufak sıkıştırmasında tam techisat kuşanıp okulda terör estiren veliler oldukça daha çokkkkkkk sıfırcılar türeyecek. Öğretmen canınımı ortaya koyacak tabiki ne haliniz varsa görün demez mi ?

Dostlar

21 Ocak 2020 12:05
60 yıldır iş yapıyoruz dostlar alışverişte görsün lafları bunlar.Yapması gereken vazifeleri yerine getirmeyip tek işinin kavramlar üzerinden bir iki demeç yayınlayıp iş yapıyor gözükmek.Elde ne somut proje ne örnek teşkil edecek bir muadili olmadan car car car konuşma.Kötü örnekleri mevcut bakınız Doğa Koleji günlerce gazetelere haber oldu başarınızın kanıtı.

Ukab UKABE

21 Ocak 2020 14:00
Laik eğitim devsirdiginiz Avrupa laik eğitimi bırakalı yüzyıl oldu.sizler laiklik adı altında İslâm dini düşmanlığı yapmakta hala israrlisiniz...unutmayın İslâm dini bilim karşıtı değil aksine bilimi tavsiye eden,ilim öğrenmeyi emreden bir dindir...ilk emri "OKU"olan bir dindir.bizce sizde OKUyun..Sizin laiklik devsirdiginiz Avrupa'da ki laikliğe benzemiyor nedense.onu bile yanlış devsirdiniz.

Faik atmaca

21 Ocak 2020 00:10
Kahrolsun guguk kuşlarının devamlı aynı ses ve ritimde ötüşüne laf edenler. Guguk kuşu öter öter öter kafaya takmazsanız bir süre sonra siz onu duymaz hale gelirsiniz . Ötün kuşlar ötün . Başka bir ritim tutturma şansınızda yok neylersin vermeyince MAĞRUP neylesin MAHMUT . Ondan dolayı hayatın doğal akışına müdahale etmeyiniz lütfen !

VATANDAŞ

20 Ocak 2020 09:47
ÜNİVERSİTE SINAVLARINDA MATEMATİK ORTALMASININ 1,5 , FİZİK ORTALAMASININ 0(SIFIR) OLDUĞU BİR ÜLKEDE EĞİTMENLERİN BAŞARISINDAN BAHSETMEK HAYALDİR.