KURTULUŞ SAVAŞI VERİYORUZ

19 Ocak 2020 16:45
KURTULUŞ SAVAŞI VERİYORUZ

Eskişehirspor Teknik Direktörü Mustafa Özer, Keçiörengücü galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada “Bu galibiyet ileriye dönük bizi ligde tutmak için çok önemli bir galibiyetti. Şehir olarak biz kurtuluş savaşı veriyoruz. Eğer Türk futbolunda devrim olacaksa bu Eskişehir’den ve Eskişehirspor’dan başlamalıdır. Mücadelemiz aynı zamanda Anadolu takımları için örnek olacaktır” dedi.

Özer maç sonunda şu açıklamalarda bulundu:Öncelikle futbolcu kardeşlerimi kutluyorum. İnanılmaz bir mücadele verdiler sahada. Gerçekten biz zor günler yaşıyorduk. Oyuncularımız bizi bırakıp gitti. Ama ben her zaman şunu söylüyorum aslan gibi 23 kardeşimizi hazırladık ve lige başladık.Sizlerle taktik sistem konuşmak isterdim ama şu anda bulunduğumuz durum çok farklı. Şu an şehir olarak biz kurtuluş savaşı veriyoruz Eskişehir’de. Eğer Türk futbolunda devrim olacaksa bu Eskişehir’den ve Eskişehirspor’dan başlamalıdır. Mücadelemiz aynı zamanda Anadolu takımları için örnek olacaktır. Bu galibiyeti başkanımıza, yönetim kurulumuza ve bizi her zaman destekleyen Eskişehirspor taraftarlarına armağan ediyorum.” diye konuştu

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hakan

20 Ocak 2020 09:22
Yendik...haklı çok sevindik ama....Çok pozisyon verdik. Adamlar beceriksizdi.

Engin

19 Ocak 2020 17:37
Tebrik ediyoruz.

Sıradan Vatandaş

20 Ocak 2020 10:05
Bizim çocuklar ilk maçlarından büyük bir başarı ile çıktılar. Bu takım sahiplenilmeli. Sonrasında gösterecekleri gelişim ile gelecekteki Eskişehirspor'un omurgasını oluşturacaklar. Büyük başarıların yaşandığı 70'li yıllarda da, tıpkı bugün olduğu gibi "biz bize"ydik.. Teşekkürler Mustafa hoca, teşekkürler çocuklar..

yirmialtı

19 Ocak 2020 20:18
Helal Mustafa sana ancak ve ancak SAKIN GEVŞEMEK YOK aynen devam

şahin

19 Ocak 2020 20:24
tesekkurler efsane soguk kıs gününde bizi galibiyetimizle içimizi ısıttınız 10 gitti 9 kaldı sıra adanada ilk yarıda bedava yenilmistik simdi sıra bizde 6 puanlık mac maclarımızı sahamız direkleri omarılanıncaya dek teknik üniversitenin sahasında oynamalıyız seyırcı avantajini krsinlikle kaybetmeliyiz bunu yönetim halledecektir biz onlara güveniyoruz

OSMAN SAYIN(SAYIN EMLAK)

20 Ocak 2020 11:20
MUSTAFA HOCAMI VE OYUNCU KARDEŞLERİMİ CANI GÖNÜLDEN KUTLUYOR ;DEVAMINI TEMENNİ EDİYORUM.

Mustafa

20 Ocak 2020 15:20
HELAL olsun böyle canla başla oynarlarsa bu takım küme düşmez,İNŞALLAH devamı gelir

mustafa

20 Ocak 2020 14:31
Gecen yılda bizim çocukların sayesinde ligde kaldık. Neden bir kez daha olmasın. Ama bu çocukların gayreti ile ligde kalsak da yine sonuç hüsran olacak. Yönetim lazım, para lazım.

263435

21 Ocak 2020 11:32
İç saha maçları mutlaka Eskişehirde oynanmalı..Afyon veya başka yerde oynanırsa zaten zor alanı imkansız hale getiririz.. EsEs taraftar önemli bir güç.Bu gücü kaybetmemek için şehirde herkes elinden geleni yapmalı.Vekiller şeçilmişler atanmışlat kulup yönetimi iş size düşüyor.Cumhurbaşkanına kadar götürün bu işi.

İlhan

20 Ocak 2020 07:36
Ya ne demezsin? Sen de Es Es e Allah rızası için geldin zaten! Para falan dahi almıyorsun!