KÖYLÜLER BARAJ İSTİYOR

23 Eylül 2019 17:13
KÖYLÜLER BARAJ İSTİYOR

Güzdüzler Mahallesi'ndeki vatandaşlar 2017 yılında temeli atılan barajın tamamlanmamasına tepki gösterdi. Köylüler "Yetkililer sesimizi duysun, bu baraj sayesinde biz ekmek kazanacağız" dedi.

Bizim aşımız demek

Gündüzler Mahallesinde 2016 yılında ihaleye çıkan 2017 yılında ise temeli atılan baraj projesi hala tamamlanamadı. 209 yılı Mayıs ayında bitirilmesi öngörülen proje henüz şekillenmedi. Gündüzler Mahalle Muhtarı Selim Kurnaz, barajın biran önce bitirilmesi gerektiğini vurgulayarak "Bu baraj köy halkı için çok önemli. Yetkililere sorduğumuzda ödenek olmadığını söylüyorlar ama bu baraj bizim aşımız demek. Bu sorun biran önce çözülmeli" dedi.

Sesimizi duyan yok

Barajın 12 bin dönüm aralanı sulama kapasiteli olacağını belirten Kurnaz "Mahsülümüzü sularken dönüm başına 130 TL ödüyoruz, bu baraj tamamlanırsa ödediğimiz tutar 10 TL'ye düşecek. Köylü mağdur oluyor. Yetkililer sesimizi duysun" diye konuştu. Zor geçindiğini ifade eden köylüler ise "Mazot, gübre, yem, elektirik hepsine zam üstüne zam geldi. Ne hayvancılıktan ne de çiftçilikten para kazanabiliyoruz artık. Üretim yapamaz duruma geldik. Bir baraj bize çok görülüyor. Ödediğimiz faturalar canımızdan bezdirdi. Sesimizi kimse duymuyor" diye isyan etti.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

milletin efendisi

23 Eylül 2019 23:00
Buradan Sayın muhtara bir çift sözüm olacak. Milletin efendisi olan köylüyü, uyguladıkları tarım ve hayvancılık politikaları ile yok ettiler. Muhtaç duruma düşürdüler. Tarım bakanı geçen hafta size yakın bir yerde göklerde uçuyordu. Derdinizi anlatabilmek için de yere inmesini bekliyecektiniz tabi. Ödenek olmadığı da doğrudur. Olsaydı inşaat devam ederdi. Eğer derdinizi Sayın bakana anlatabilseydiniz şunu söylemeliydiniz. Cumhurbaşkanlığına 8 zırhlı araç almak için 80 milyon TL para bulunuyor da, bizim bu barajın inşaatına neden para bulunamıyor ?

murat uslu

23 Eylül 2019 18:01
gündüzlerden en cok oy AKP cıktı söyeleyinde yapsınlar

kusur milletin efendisi'nin mi?

24 Eylül 2019 13:24
"Nedim Yazıcı" rumuz efendi. Devletin ve kurumların sistemi ve hiyerarşik çarkının nasıl işediğini , bir yatırımın başlangıcından sonuna kadar nasıl bir yol izlediğini eğer öğrenebilmiş olsaydın zihnin aydınlanır, dağarcığın büyür kusur ve eksiklikleri MİLLETİN EFENDİSİ sinde bulmazdın. Kusuru, milletten korunmak için 8 zırhlı araca 80 milyon TL ödemek için para bulabilenlere bulurdun.

Selim Kurnaz

25 Eylül 2019 22:42
SAYIN ARKADAŞLARIM BENİM GİBİ CESARETİNİZ VAR İSE TAKMA İSİMLE YORUM YAPMAZSINIZ BİZ YÖRE İNSANLARI OLARAK VATANINA SEVEN İYİ YATIRIMLAR VAR İSE YAPILMASI İÇİN MÜCADELE EDEN GELECEĞİMİZİ COCUKLARIMIZI, TOPRAĞIMIZA, SUYUMUZA SAVUNAN, VATAN SEVDALISI İNSANLARIZ KENDİ DÜŞÜNCESİNE TAKMA İSİMLERLE SÖYLEYENLER DİĞİLİZ BİZLER DOĞRUNUN SONUNA KADAR ARKASINDAYIZ

goll

25 Eylül 2019 10:44
termikle bölgenin makus talihi değişecekti uydunuz yalanlara ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, artık binin traktörlerede domates fidesi dağıtılın ca yetiştirin köşeyi dönün

Nedim Yazıcı

25 Eylül 2019 09:47
"kusur milletin efendisi'nin mi?" rumuz efendi ! Okuduğunu anlamamanı normal karşılıyorum. Zira daha adını yazmaya cesareti olmayan birisin. Burada eleştirilen gazetecinin haber yapma şeklidir, köylü değil. Anlamadan niyet okumak, birde kabahat bulmak, ama adını yazmamak ne ala iş değil mi?

Nedim Yazıcı

24 Eylül 2019 11:14
Peki barajı kim yapıyor? Eski mi DSİ mi? Yapmaya başlayıp sonra duran kuruma köylünün müracaatı var mı? Kurum ilgilenmedi ise üst kuruma bir talepleri olmuş mu? Habere bunları da katsanız daha iyi olurdu?

joun dündar

24 Eylül 2019 11:55
------------ köylüler baraj istiyor -------- kimden ----------- chp den --------- ha hahıyyyyyyyyy -------------- ( 90 senelik chp bir tane baraj yaptımı acaba )

JAN DÜNDAR

24 Eylül 2019 10:32
HOCA SİZE BARAJ YERİNE BALMUMU HEYKEL YAPSA DAHA İYİ OLMAZMI .

soru -chp yaptığı bir baraj varmı

24 Eylül 2019 10:20
chp engel olmuştur , baraj ve köprüleri sevmez , heykelden başkada bir iş bilmez . chp size baraj yerine heykel veya opera yapsa olmazmı .