KONGREDEN BİRLİK ÇIKTI

29 Kasım 2017 19:41
KONGREDEN BİRLİK ÇIKTI

Eskişehirspor'da gerçekleşen Olağanüstü Kongre, 6 Aralık 2017 tarihine ertelendi.

Kongre sonunda Eskişehirspor'da çeşitli zamanlarda görev yapan başkanlar el ele tutuşarak, Eskişehirspor'un geleceği için birlik olacaklarını vurguladılar. 

Verilen arada Ali Eldem başkanlığında bir araya gelen eski başkanlardan Aydın Begiter, Halil Ünal, Nebi Hatipoğlu, Ali Çelikoğlu ve Mesut Hoşcan'ın yanı sıra yeniden başkan olması için ısrar edilen Sinan Özeçoğlu da, fikirlerini sundular. Çözüm olarak, Genel Kurul'da seçim maddesinin ötelenmesi üyelerin oylarıyla 6 Aralık 2017 saat 17.30 Anadolu Üniversitesi Salon 2006'da yapılması kabul edilirken, tüm eski başkanlar üyelerin ısrarı üzerine kürsüye çıkarak el ele tutuştular. 

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (6)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

hasan

30 Kasım 2017 00:23
BURSA MAÇINI BIRAKIP SİZİN HALİL ÜNAL,IN İLGİNÇ KONUŞMASINI İZLEDİM AKLIMA GEÇEN DÖNEM BURSASPORUN İÇİNE EDEN RECEP B.BAŞI GELDİ KONGREDE KÜRSÜDE KENDİ YÖNETİCİSİ BİLANÇOYU OKURKEN 270 TRİLYON BORÇ VAR DİYORDU O HALA 80 MİLYON DİYORDU GALİBA SİZİN HALİL ÜNAL FAZLA POPULİST AMA İNŞALLAH BUGÜNLERİ ATLATIR SINIZ EN KISA ZAMANDA SİZ TİMSAH ARENAYI BİZDE YENİ ESKİŞEHİR STADINI GÖRÜRÜZ

Uğural

30 Kasım 2017 08:24
Basın ve kalabalıklar önünde ne yaptıkları ne poz verdikleri değil, kapalı kapılar ardında bu takım için ne yaptıkları önemli.. İşin şov kısmında maşallah kimse geri kalmıyor zaten..

Naci

29 Kasım 2017 21:35
Helal olsun...İşte bu..EsEsEskikiki

ESES

29 Kasım 2017 21:34
BRAVO

2626

29 Kasım 2017 21:38
EsEsEs

Cemali CCCC

30 Kasım 2017 23:43
Şu spor haberlerinin altına , siyaset yorumları yazan şu veya bu partili kim olursa olsun herkesi kınıyorum..Kardeşim yorumlarınızı gidin siyaset haberlerinin altına yazın...Biz siyaset haberlerinin altına spor yorumu yazıyormuyuz...Eskişehirspor siyasetle kurtulacaksa hiç kurtulmasın...Bir futbol zevkimiz vardı ona da siyaset bulaşırdınız...Eskişehirspor hiç birinizin umurunda değil , şunu unutmayın ki hiç birinizin malı da değil , siz kendi dalganızdasınız...Adamı spordan da soğutuyorsunuz artık yeter...Şimdi nereye yorum yapacağımızı sana mı soracağız diyeceksiniz ama aklı başında ki herkes ne demek istediğimi anlayacaktır ...Spor ayrımcılık değil kardeşliktir , lütfen kimse bunu unutmasın.

Akın Türk

30 Kasım 2017 07:23
Daha önce de bu görüntüleri gördük sonuç????????

rahmi

30 Kasım 2017 14:53
hayırlı olur inşallah...

m.ali duman

30 Kasım 2017 10:16
eller havaya kalkınca olmuyor eller cebe gidince olur

Mehmet

30 Kasım 2017 08:41
Eski hamam eski tas. Neresi birlik bunun. Eskişehirsporu bu hale düşürenler kendilerini bulunmaz Bursa kumaşı olarak takdim ediyorlar. Kimse çıkıpta bu borç nereden geldi,kim yaptı,neden oldu demiyor. Taraftar yırtınıyor üçü beş ediyor ama buna bile saygıları yok.Yazık ki çok yazık. Eskişehirsporu bunlardan kurtarıp tertemiz bir sayfa acacak bir yönetime ihtiyaç var. Dışarıdan öyle görüyorum.

EsEs

30 Kasım 2017 08:31
Başka türlü kurtulmazdı.Bravo..Bu birlik daimi olsun.

FRT

30 Kasım 2017 04:30
Önemli olan bu konsensüsün oluşturulmasıydı. Şimdi bu platformun başka iş adamları ve her partiden siyasiler ile de genişletilmesi lazım. Arkasında böylesi bir platform ve maddi güç olan, ortak akıl ile oluşturulmuş yönetim illa ki sürdürülebilir kazanç kaynakları oluşturacak ve buna bağlı olarak da başarılı olacaktır.

Hakan

30 Kasım 2017 09:57
Sayın Yılmaz Büyükerşen Şirketleşme ve A.Ş konusunda yardım etmiş ve katkıları olmuş. Ahmet beyi duymadım.

Aras

29 Kasım 2017 23:36
Yukarıdan ne yağacak acaba herkes ellerini kaldırmış

Es Es

29 Kasım 2017 20:25
Mahmut tuncer halay show

m.t

30 Kasım 2017 08:42
nebi hatipoğlu

ESES

30 Kasım 2017 08:22
Bakan Nabi Avcı 7 milyon , Kazım Kurt 4 milyon , katkı sağlamış Büyükerşen ve Ahmet ataç ı duyan gören oldumu ne kadar katkı sağlamışlar .

EsEsEs

30 Kasım 2017 08:44
AKPARTİ YE ÇATANLAR - BAKAN NABİ AVCI GENE YARDIM ETMİŞ . BÜYÜKERŞEN İ GÖREN DUYAN OLDUMU .
BARAJA İKİNCİ RET
BARAJA İKİNCİ RET
ESKİ'nin olağanüstü genel kurul toplantısında Ilıca Barajı'na 25 milyon bütçe aktarılması ikinci kez reddedildi. 3 saat süren toplantıda AK Partili meclis üyeleri ile Yılmaz Büyükerşen arasında gergin anlar yaşandı.
25 BİN HAYIR İMZASI
25 BİN HAYIR İMZASI
Eskişehir'e yapılacak termik santral ile ilgili tepkiler artarak devam ediyor. Eskişehirliler yaşadıkları kente bu santralin yapılmasını istemiyor.
Lüks araç dolandırıcıları işte böyle yakalandı
Lüks araç dolandırıcıları işte böyle yakalandı
Eskişehir'de lüks bir aracı satın alma bahanesiyle sahibini dolandıran 2 kişi Uşak'ta yakalandı.
Sıcaklık 13 derece! Kendimizi dışarı attık
Sıcaklık 13 derece! Kendimizi dışarı attık
Eskişehir'de, aralık ayına girilmesine rağmen bugün 13 dereceye çıkan hava sıcaklığı ile yazdan kalma bir gün yaşayanlar, bu fırsatla kendilerini park, bahçe ve sokaklara attı.
Eskişehir yaban hayatı büyük tehlike altında
Eskişehir yaban hayatı büyük tehlike altında
Eskişehir Merkez Avcılar Kulüp Başkanı Rıdvan Batır, kınalı keklik, çil gibi yabani hayvanlarda bilinçsiz kaçak avcılık ve zirai ilaçlamalar nedeni ile Eskişehir’de yüzde 90 azalma olduğunu söyledi.
BİRGÜN yazarı Termik Santrali yazdı
BİRGÜN yazarı Termik Santrali yazdı
Birgün Gazetesi yazarı Ümit Alan, Eskişehir'e yapılmak istenen Termik Santral konusu yazdı. Yerel medyanın önemine dikkat çeken Alan, gazetemiz koordinatörü Ali Baş'ın yazısını da örnek gösterdi.
Eskişehir'de hayvan sevgisi bir başka
Eskişehir'de hayvan sevgisi bir başka
Eskişehir’in en işlek yerlerinden olan İki Eylül Caddesindeki iki sokak köpeğinin tüm bakım masrafları, bölge esnafı tarafından karşılanıyor.
Polis otomobilde uyuşturucu buldu
Polis otomobilde uyuşturucu buldu
Eskişehir'de uyuşturucu madde ticareti yaptığı öne sürülen zanlı, gözaltına alındı.
HAVACI 22 FETÖCÜ ADLİYE'DE
HAVACI 22 FETÖCÜ ADLİYE'DE
Eskişehir merkezli 12 ilde düzenlenen operasyon kapsamında Fethullahçı Terör Örgütü (FETÖ) üyesi oldukları iddiası ile gözaltına alınan şüphelilerden 22 kişi adliyeye sevk edildi.