KOCAMAN BİR AİLEYİZ

26 Mayıs 2019 15:42
KOCAMAN BİR AİLEYİZ

Sivrihisar Belediyesi tarafından her sene geleneksel olarak düzenlenen 'İftar Buluşmaları'nda yüzlerce vatandaş birlikte oruç açtı.

Anadolu Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırmaları Merkezi bahçesinde düzenlenen iftara bine aşkın vatandaşın yanı sıra AK Parti Eskişehir Milletvekili Nabi Avcı, Emine Nur Günay da katıldı. İftar programı tasavvuf müziği dinletisi ile başladı. Sivrihisar Belediye Başkanı Hamid Yüzügüllü, iftar sonrasında bir konuşma yaptı. Yüzügüllü “Sizlerle bir arada olmakta, Ramazan ayın maneviyatı ve bereketi paylaşmakta eşsiz huzur ve mutluluk duyuruyorum. Bizler genciyle yaşlısıyla 7'den 70’e kocaman bir aileyiz" dedi.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

okur

26 Mayıs 2019 17:37
Laf salatası yıllardır dinliyoruz millet aç sefil perişan..siz kalkmış müzik eşliğinde iftar açıyorsunuz..ben asla sizin aileden olmadım olmayacağım da..

B.l.ntt.........

27 Mayıs 2019 00:10
Sizlerin Üstleriniz Bile Göstermelik Yer Sofrasına Oturup İftar Yapıyorlar....Yaptığınız Etik Olmamış....

Sivrihisarlı

27 Mayıs 2019 09:37
Nerde kocaman aile Sivrihisar içinde rezilliği bizler çekiyoruz. Sizler orda zevkini sürerkenmi aile olduk. Çocuklar yoldaki çukarlardan dolayı okula gidemiyor. Arabalar perişan. Ama biz Eskişehir'de iftar veriyoruz. Hangi ilçe belediyesi veriyor bu iftarı Svirihisar'dan başka. Bizim veridiğimiz paralar bize hizmet değil, böyle havaya gidiyor.

Yeter

26 Mayıs 2019 17:39
Kopuk aile hani Karacan

murat mnc

27 Mayıs 2019 13:17
bir sivrihisarlı olarak asla gitmedim gidenlerde sivrihisarli diyil zaten ordan burdan toolama yazık belediyenin parasına

şimşek

27 Mayıs 2019 16:28
Ülkenin içinde bulunduğu ekonomik krizde tasarraf tedbirleri uygulanırken bu şatafat kime. Sivrihisar için gelen parayı kime harçıyorsunuz. Reklamlar Reklamlar.

Halil Toksöz

27 Mayıs 2019 01:33
Yerken elbette hep beraber yiyelim, afiyet olsun.

rahmi

27 Mayıs 2019 23:26
Hikaye.....

deniz

27 Mayıs 2019 17:24
Bu sofralar iftar değil fakirin,yetimin hakkının yendiği utanç sofralarıdır.

ali kemal

27 Mayıs 2019 11:31
iftar , beraberlik deyince atıp tutanlar açız naraları atanlar şarap sempozyumunda neredesiniz daha ayılamadınızmı

Veli

27 Mayıs 2019 07:49
Allah kabul etsin başkanım . sivrihisara yakışır bir iftar oldu.