Kimse yok Halil Ünal var!

Son Güncelleme : 07 Aralık 2017 08:12
Kimse yok Halil Ünal var!

Halil Ünal, kongre delegelerinin, taraftarların ve eski başkanların yoğun ısrarı üzerine ateşten gömlek giyerek Eskişehirspor başkanlığını kabul etti. Ünal'ın listesinde sürpriz isimler var.

 Eskişehirspor'da uzun süredir devam eden başkanlık krizi, Halil Ünal'ın yeniden göreve talip olmasıyla çözüldü. 
Mevcut başkan Sinan Özeçoğlu'nun görevi bırakacağını açıklamasının ardından gözler yeni bir adaya çevrilmişti. 3 haftadır art arda ertelenen olağanüstü kongrelerden bir sonuç çıkmayınca, Eskişehirspor'u bir kez daha zor günler beklemeye başladı. Bugün yapılan kongrede de son dakikaya kadar bir liste Divan Kurulu'na sunulmazken, kulübün zor günlerinde üstlendiği görevler ile bilinen Halil Ünal, elini bir kez daha taşın altına koydu.
Anadolu Üniversitesi Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi'nde düzenlenen kongreye eski başkanlar Halil Ünal, Mesut Hoşcan, Aydın Begiter, Nebi Hatipoğlu, sanatçı Mithat Körler ve Eskişehirspor'un efsane oyuncularından Fethi Heper katıldı. Salonun büyük çoğunluğunun doldurulduğu kongrede, herhangi bir liste Divan Kurulu'na ulaşmadı. Bunun için 3 kere ara veren Divan Kurulu, bir başkan adayının çıkmasını bekledi. Ardından söz alarak kürsüye çıkan Halil Ünal, başkan olmak için tüzüğün değiştirilerek herkesin katılacağı bir yönetimin oluşmasını teklif etti. İlerleyen günlerde yapılacak bir kongre ile bu teklifin görüşmesi yapılacakken, Halil Ünal listesini Divan Kurulu'na sundu.

Ünal: "Biz bu kulübe 40 küsur milyon para bulduk"
Oylamadan önce bir konuşma yapan Halil Ünal, "Tabii ki içimiz kan ağlıyor. Yüreğimiz yanıyor. Niye? Yaşadığımız süreçler, hoş olmayan süreçler. Ama çok mutlu günlerini de hep beraber yaşadık. Netice olarak bu 27 milyonluk yük, birimizin altından kalkması için çok ağır bir yük. Biz arkadaşlarımız ile birlikte bu yükün 7 milyonunu taşıyabiliriz. Bu acil bulunması gereken bir para, zaman içerisinde yine kulübe para bulacağız. Geçen sene de biz bu kulübe 40 küsur milyon para bulduk. Yine gelirimiz yoktu ve nelerle yaşadık? Her gün bir puan silme cezası geldi. Onları neyle idare ettik.? Bu oyuncuları neyle alıp takımı kurduk? O finale nasıl gittik? 1 lira gelirin yoktu. Bu sezon da yoktu. Sinan başkan buldu, cebinden verdi bu kadar götürdü ama o da yoruldu. Yarın yine birisi yorulacak" dedi.

"Yarın sabah hep beraber takıma moral verelim"
Kulübün yaşadığı borç batağından nasıl kurtulacağının yol haritasını da çizen Ünal, "Bunun reçetesi, sevgili genel kurul uygun bulursa, Eskişehirspor Yönetim Kurulu'nun 50'ye çıkmasını talep ediyorum. Normalde 15, bizim 15 kişilik listemiz zaten vardı. Her vakit vardı, bıraktığımız zamanlar da vardı. O 15 kişiden olmuyor. Bunu 50'ye çıkartalım. Daha ortak akılcı modelde hep birlikte yönetelim. Yönetime gelecek her arkadaş 200 bin lira para veya kaynak bulma sözünü versin. Bir ricam ise eski başkanlardan oluşan Ali Eldem ağabeyimin de yer aldığı bir icraat kurulunun oluşmasıdır. Hep bize hırsız diyorsunuz ya, sanki kulübe para yağıyor da, onun için hem denetlesinler hem de bize 10 milyon para kaynağı oluştursunlar. Bu modeli benimserseniz, buyurun hep beraber bu kongrede bu işi kapatalım. Yarın sabah hep beraber takıma moral verelim. Bir başkası varsa, ben aday değilim, desteklemeye hazırım. Bugün Nebi başkana da söyledim, 300 bin lira gibi bir para gücüm var. Diğer arkadaşlarla beraber 2 milyon 400 bin lira gibi bir kaynağı biz Nebi'ye yapabildik. Ama borç çok" şeklinde konuştu.

"Kimse yok ama biz yine varız"
Konuşmasının ardından tek adayın olmasından dolayı açık oylamaya gidilirken, Halil Ünal Eskişehirspor'un bir kez daha başkanlık koltuğuna oturdu. Başkan Ünal'ın açıkladığı listede başlıca Gürdal Abacı, İsmail Ilgaz, İsmail Hakkı Gül, İlhan Arslan, Erdal Şahbaz, Kaan Ay, Harun Adıgüzel, Gültekin Güvensoy, Murat Ilgaz, Murat Kahya, Ekrem Birsen isimleri yer alırken, Divan Kurulu mazbatayı yeni yönetime teslim etti. Bu sırada salonda bazı üyeler ortamı gerecek hareketlerde bulunurken, yeni başkan Halil Ünal teşekkür konuşması yaptı. Salonda taşkınlık çıkaranlara seslenen Ünal, "Eskişehirspor'un yeni Olağanüstü Genel Kurulu hepimize hayırlı ve uğurlu olsun. Nasıl bir sürece, yine ne adına girdiğimizi inşallah tahmin ediyorsunuz. Kimse yok ama biz yine varız" diye konuştu.

Yorumlar (35) / Onay bekleyen (9)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

mehmet

06 Aralık 2017 20:09
Esese hayırlı olsun. İnceleme minceleme de olmaz artık.

eses

07 Aralık 2017 08:50
Sayı Sinan Özecoğlu herkes yanıda idi.Tarafar öl desen canını verecek kadar seviyordu.Bu kadar desteğe rağmen devam etmedin.Emeklerine saygı duyuyoruz ama kırgınız.

Davut

06 Aralık 2017 22:26
Kulüpleri değişmeyen kurallar yönetmeli.Başkanın kim olduğunun önemi olmamalı.Maaşlı profesyonel başkanlık sistemi ve iyi bir kontrol mekanizması olmazsa olmaz.Kulüpler başkanların çiftliği olursa borç çoğalır asla azalmaz.Kayyum ötelenir ama önlenemez.

EsEs

07 Aralık 2017 08:39
Bütün eski yöneticilerin el birliği, işbirliği ile kulüp kurtulurdu.Ama bazılar yalancı pehlivan gibiymiş.Yalandan ortaya çıktılar.Hepsi başkası kurtarsın ben rol çalayım mantığında.

''ESKİŞEHİRSPOR DİREKTEN DÖNDÜ''

07 Aralık 2017 12:45
ELEŞTİRİ YAPMAYACAKSIN DIŞARDAN GAZEL OKUMUYACAKSIN BİLMİYORSAN BEN BUNU YAPAMAM DİYEREK SUSACAKSIN SUSMAKTA ERDEMLİKTİR.BU İŞ ÖLE KOLAY DEGİL YAPANADA TAM DESTEK OLACAKSIN VALLAHİ ADAMA HELAL OLSUN DİYORUM İNSAN EVDE RAHAT UYUYAMAZ İŞİNEDE KONSANTİRE BİLE OLAMAZ. YANİ DÜN HERKES DİKEN ÜSTÜNDEYDİ!!!!!

Kuşadalı

07 Aralık 2017 08:55
Geçmişe sünger çekip temiz bir sayfa açılması dileğiyle ESES mize hayırlı olsun. Yönetim kurulunun 50 ye çıkarılması çok güzel bir fikir. 50 aslan neler neler yapmaz ki.İlk 6 ve ve ilk 2 hiç de hayal değil.Niye olmasın. İnşallah ESES miz süper liğ de olur.

Hayırlı Olsun

08 Aralık 2017 06:26
Eskişehirspor için olumlu gelişmeler olmaya başlar artık umarım. Yönetim kurulu listesinde 2 adet Ilgaz soyadı gördüm biraz ümidim kırıldı.. ancak Gürdal Abacı ismini görmekten de mutlu oldum. Önemli sanatçılarla Es-Es'e yardım konserleri düzenleyebilir. Ayrıca mekanlarında yardım kutuları bulundurup belli bir miktarın üstünde yarımda bulunana ikramlarda bulunabilir. Sözün özü, muhtemelen ihtiyaç duyulacak olan yardım hareketini geniş bir tabana yayabilecek en iyi isim.

Cemali CCCC

07 Aralık 2017 11:35
Halil Ünalın başkan olmasını olumlu karşılayanlara veya destek olanlara hakaret edenleri esefle kınıyorum..Herkesin kendine göre bir fikri ve görüşü vardır..ARİF terbiyeni takın , o zaman bende sana soruyorum : SEN KİMİN KUÇU KUÇUCU SUN? EsEs in başkansız kalması demek Eskişehirspor un Amatöre kadar yolculuğu demek..Tekrar toparlanması enaz 15 yıl demek ...Bu 15 yılda nelerin kaybolacağını bir düşünün, 15 yılda yetişen bütün çocuklar EsEs i tanımayacak ve Üç büyük denilen takımların taraftarı olacak , şu anda biz ve bizim yaşlarda ki taraftarlar haricinde belki de çok az çocuk EsEs li kalacak..Sakaryaspor'a ,Kocelispor'a bir bakın..Sinan Başkanı hepimiz sevdik ve seviyoruz.Ama tüm ısrarlara ve desteğe karşı devam etmedi..Kendine göre haklı sebepleri var , kınamıyorum, haklıdır..Ama bu zor durumdaki camiayı ayağa kaldırıp, sahiplenen bir başkanı da desteklerim, kimse kusura bakmasın....

serdar

07 Aralık 2017 11:03
yorumları yine eskişehirspor düşmanı arkadaşlar doldurmuşlar...öncelikle şunu bilin özeçoğlu 17 milyon harcadım dedi fakat -24 puan silme hala duruyor 2.5 milyona dosya kapanıyor.niye kapatamadı 17 milyon nereye harcadı.fakat halil başkan bugün ilk iş o parayı ödeyip -24 tehdidini kaldırıyor ve takımı küme düşmekten kurtarıp süperlig moduna sokacak...büyük başkan halil başkandan başkası yalan arkadaşlar bunu kabul edelim..takım zaten süper ve eski günlerine dönüyor artık hermaç 3 puan

Hüseyin aytar

07 Aralık 2017 08:32
Haydi hayırlısı. Es. Es imiz için inşallah hayırlı olur

Kadir

06 Aralık 2017 22:15
Hayırlı olsun.

ali çelik

07 Aralık 2017 23:42
1970 li yıllarda esk.demirspor o yıl şampiyon olan trabzonsporu yendi kupada galatasarayı yendi şimdi demirspor nerede 40 yıldır amatör kümede tekrar profosyenel lige çıkamadılar es es demi aynı olsun 40 - 50 sene amatör kümede oynasın dursun şu anda o kadar uğraş ikna sonucu zorla takıma başkan bulunuyor kimse es esesahip çıkmıyor takım amatöre düşerse kimse arkasını dönüp es ese bakmaz bile biraz mantıklı olalım öncelik es es in var olması

onur sezen

07 Aralık 2017 21:02
Koskoca eskişehirspor için bir tane aday yok ortada yazıklar olsun hepinize,bu şehirde kim ne derse desin birtek deli var oda Halil ünal emin olun ne 24 puan silinir nede futbolcular biyere gider hepsi halledilecek,kongrede halil ünal alehine bağıran kayyuma devrolursa neler olacağını bilmeyenlere söylüyorum siz daha misket oynarken biz üçüncü liglerde deplasman yapıyorduk neymiş efendim kayyuma gitsin borcu yapanlar ödesin dernekler yasası diye bir şey var bu ülkede kimseden para falan alınmaz satarlar kulübü okadar sizde pazar günleri parkta cekirdek yiyip oturursunuz Halil ünal bu takımı sahipsiz bırakmadı helal olsun sinan neyi destekledik ama sorulan hiçbir şeye cevap bile veremedi 17 milyonu unala verseydi bugün transfer yasağı olmazdı

gürcan

07 Aralık 2017 17:47
ben hayırlısı diyorum belki daha iyi olur

Ali

07 Aralık 2017 09:26
Tekrar kumar oynanmalı tıpkı geçen sene gibi süper lige çıka bilmek için bu sene son kez bu kumar tabir edilen şey oynanmalı transfer tahtası açılıp takviye yapılıp playoff oynamalı bu takım

eses

07 Aralık 2017 07:33
kayyum atanmasın hesaplar incelenmesin diye mecburiyetten bir başkanlık.. bu iş bitmiştir, bu takım kapanacak, yeni eskişehirspor için çalışmalar acilen başlamalı.. tesis ve stadın yeni açılacak kulube devir yapılmasının yolu aranmalı..

arif

07 Aralık 2017 07:59
ooooo takımı bu hale getiren adama yine takımı emanet ettiler. bundan sonra bekle dur daha takım adam olsun diye. bu arada bakıyorum yine bu başkanın kuçukuçuları hayırlı olsun başkan çekmeye başlamış. hepiniz takımı bu hale getirdiniz yazıklar olsun.

Suat Avni...

06 Aralık 2017 22:27
Amatör kümeye yolculuk başladı...Geçen defa niye bıraktıki?

Yıldırım

06 Aralık 2017 20:35
Neden ateşten gömlek giymişler. Keşke kayyum atansaydı

fuat

07 Aralık 2017 10:20
Eskişehirspor altınordu gibi sistemine geçmeli taşıma suile değirmen dönmüyor.Eskişehir amotör liglerinde ve Türkiyedeki yetenekli gençleri bulup onları yetiştirmek.Bir yabancı futbolcu parasına bunlar olur. 5,000,000 $ verip alacağınıza bu para ile alp yapı oluşturulur.Altınorduya bak. Helal olsun onlar takdir ediyorum kutluyorum ,

Hakan MALALI

07 Aralık 2017 09:49
Halil bey’e bende dahil kızıyoruz doğru ama başka bir aday varsa ben yokum destek olurum diyor.Şimdi soruyorum 800-900 bin nüfuslu şehirde ESKİŞEHİRSPOR’a bir tane Yönetici çıkmıyorsa ve bu kulübü Halil bey dışında yalnız bırakıyorlarsa kime kızmamız gerekiyor.

rahmi

07 Aralık 2017 08:59
iyimi oldu kötümü oldu hep birlikte yaşayıp göreceğiz.Hayırlı olsun.

Kadri

06 Aralık 2017 23:45
Borçtan Halil Ünal'ı sorumlu tutuyorsunuz ama oy birliği ile yeniden başkan seçiyorsunuz.

Cemali CCCC

06 Aralık 2017 23:13
Olması gereken oldu..Hayırlısı olsun..Başka bir yol yoktu..Bu camia Halil Ünal gibi gözü kara başkanlarla ayağa kalkar.Kayyum edebiyatı yapanlar , siz Eskişehirspor' un bitmesini mi istiyorsunuz, Anlamadım....Bu durumda başkanlığa soyunan adamın alnından öpülür..Halil Ünal, a haksızlık yapmayın..Ben de Sinan başkanı çok seviyorum ama 4 ay sonra kongreye giderek belkide EsEs ' i başkansız bırakarak uçuruma sürüklüyordu.Şimdi Şapkanızı önünüze koyarak gelişen olayları iyi düşünün...Bana para yok , para yok diyerek dolaşan değil EsEs i şahlandıracak başkan lazım, bunu bilir bunu söylerim.

Caner AKIN

06 Aralık 2017 22:06
gerçek es es'li Eskişehir sevdalısı Halil Ünal başarılar....

Kayyum

07 Aralık 2017 16:44
Halil ünal başkan EsEs şampiyon...

EsEs

07 Aralık 2017 07:22
Adamsın adam Hali ağam kimse yok sen varsın yarım kalan işi bitir artık

Kayyum

07 Aralık 2017 09:32
Kayyum atanmalıydı.Filmi hep başa sarmanın anlamı yok.Boşuna dememişler aynı yöntemi kullanıp başarı sağlanmıyorsa APTALLIK vardır o işde....

Hıdır

06 Aralık 2017 23:48
Tek kurtuluş bu takımın süper lige çıkması olacak.Devre arası gerekli takviye yapılırsa olabilir.

EDİTÖR

07 Aralık 2017 12:59
YORUMLARI NIYE YAYINLAMIYORSUN.

bekir yıldırım

07 Aralık 2017 10:46
Es-Es'in ruhuna fatiha. Eski hesaplar incelenmedikten sonra eski tas eski hamam keşke küme düşseydik temiz bir sayfa açılsaydı da bunlar başa gelmeseydi.

Eses

07 Aralık 2017 13:44
Koca şehirden bir tane düzgün yönetecek adam çıkmadıysa ne diyebiliriz? Gelecek açısından hiç umudumuz olmasa da bu kişiye istemesek de katlanacağız. Yapacak bir şey yok.

Adnan İnkaya İst

06 Aralık 2017 20:56
Karagün dostu Halil Ünal sana ne kadar tşk etsek azdır Allah yardımcın olsun

halk

07 Aralık 2017 09:19
Hıdır kafanı çalışmaması bundanımdır ne transferinde söz ediyorsun tüm borçları sıfırlasa sıfır borç olsa 100 milyon dolar kasada para olsa yasak dan dolayı transfer yok ancak seneye

ayhan

06 Aralık 2017 20:00
iyiki sen varsinn yokdan var eder kullerinden dogdurursun evel allah sonra senseviyoz seni eskisehir sevdalisi adam gibi adamm
BÜYÜKŞEHİR MECLİS'İNDE GERGİNLİK
BÜYÜKŞEHİR MECLİS'İNDE GERGİNLİK
Dün akşam gerçekleşen Büyükşehir Belediye meclisinde gergin anlar ve sert diyaloglar yaşandı. Bizim Şehir Bülteni'nde çıkan "Baraj yatırımını 2018 programından çıkarmanın adı engelleme değil de nedir" başlıklı habere AK Partili meclis üyeleri tepki gösterdi.
1 MİLYONLUK  ATM VURGUNU
1 MİLYONLUK ATM VURGUNU
Aralarında Eskişehir'in de yer aldığı 6 farklı ilde ATM’lere taktıkları düzeneklerle kopyaladıkları hesap kartlarından yaklaşık 1 milyonluk vurgun yapan 5 kişilik Romanya uyruklu çete 11 aylık takibin sonunda yakalandı.
Müebbet ceza alınca avukatlarını dava etti
Müebbet ceza alınca avukatlarını dava etti
Eskişehir’de işlediği cinayet suçundan müebbet hapis cezası alan şahıs, sözlü savunma yapmadıkları gerekçesiyle baba-oğlu avukatlarından davacı oldu.
ÜNİVERSİTEDE PROTESTO
ÜNİVERSİTEDE PROTESTO
ESOGÜ'de Kudüs protestosu düzenlendi.
TÜLOMSAŞ'TA  ÖNEMLİ TOPLANTI
TÜLOMSAŞ'TA ÖNEMLİ TOPLANTI
TCDD ve Bağlı Ortaklıklar toplantısı Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Orhan Birdal başkanlığında gerçekleştirildi.
CİNAYETTE 'İFTİRA' İDDİASI
CİNAYETTE 'İFTİRA' İDDİASI
Eskişehir’de 15 yaşındaki genci göğüsünden bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen Aleyna İ.’nin yargılanmasına başlandı. 
KUDÜS TEPKİSİ
KUDÜS TEPKİSİ
Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu (KESK) Eğitim Sen Eskişehir Şubesi tarafından ABD'nin Kudüs kararına tepki açıklaması yapıldı. 
AKBAŞ'LAR 'POLİS KÖPEĞİ' OLUYOR
AKBAŞ'LAR 'POLİS KÖPEĞİ' OLUYOR
İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen "Asayiş Devriye Köpeği Olarak Kangal ve Akbaş Yetiştirme Projesi" kapsamında Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinden alınan 10 Akbaş cinsi çoban köpeği, eğitimin ardından kentin asayişi için görevlendirilecek.
TRAFİK CANAVARI KURBANI OLDU
TRAFİK CANAVARI KURBANI OLDU
Eskişehir'de, bir otomobilin çarptığı 23 yaşındaki üniversite öğrencisi genç yapılan tüm müdahalelere rağmen kuratılamadı.