KAZA ANI KAMERADA

Son Güncelleme : 05 Şubat 2019 10:02
KAZA ANI KAMERADA

Eskişehir'de belediye otobüsünün TIR'a çarptığı kaza güvenlik kameralarına yansıdı.

Kazayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlatılırken, feci kazanın meydana geldiği anlar güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı. Görüntülerde çevreyolundan sağa dönüş yapan tırın dorse kısmına, belediye otobüsü hızlı bir şekilde çarptığı görülüyor. 

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Biri Denetlesin

05 Şubat 2019 13:17
Belediye otobüs şöförleri araçlarla aşırı hız yapıyorlar.Adeta Ralli!!!Araçlarda yeni ya!!!! Duruş ve kalkışları çok sert,millet canını sokakta bulmadı!!!!Bunları biri denetlesin. Otobüs Araç hızları 50 km/h olarak sınırlandırılsın

Aras

05 Şubat 2019 18:56
takip mesafesi nedir ve neden dikkat edilmelidir ????

es es 34

06 Şubat 2019 08:09
çağlayan,akçakaya güzerğahına çalışan belediye otobüs şöförü,o kadar hızlı araç kullanıyor ki hem yetimin hakkı olan devletin malını (otobüsü) hor kullanıyor ,kasismiş çukurmuş umrunda değil....uyaranlarıda azarlıyor...İnsan hayatını da riske atıyor..kaza olduktan sonra yorum yapmanın faydası yok..

Caner kayar

05 Şubat 2019 18:16
Evet belediye otobüsleri şehir içinde hızlı gidiyor katılıyorum bunun sebebi şoförler değil ona sure dakika sınırlaması getiren belediye suçludur .

suç otobüsçüde

06 Şubat 2019 06:43
YAVAŞ GİT KARDEŞİM .KÖRMÜSÜN.

Mustafa

05 Şubat 2019 20:18
Bütün kırmızı ışıklardan geçiyorlar onların öelligi ne

Esesli vatandaş

05 Şubat 2019 16:26
Kusur tamamen belediye otobüsü şoföründe tırın kıçına girmiş aşırı sürati var.boylelerine nasıl bu otobüsleri teslim ediyorsunuz.siz bunları işe alırken nasıl bir kriter uyguluyorsunuz. yoksa siyasi olarak size yakınlarımı işe alıyorsunuz.yazik bu insanlar can taşıyacak.

GECECİ

05 Şubat 2019 22:19
Otobüs şöförü yırttı tırcı %100 kusurlu, tır 90 derece dönerse karşı şeride 30cm sarkma yapar tırcı bunu hesaplamak zorundadır.

Okur

05 Şubat 2019 15:44
Görünen o ki hata tır şoförünün. Yola hatalı çıkmış. Ölen vatandasimiza Cenabi Allah rahmet eylesin.

Çok Yazık

05 Şubat 2019 23:05
Otobüs şöförleri babasının yolunu kullanıyormuş gibi araç kullanıyor sanki onlardan başka araç yokmuş gibi bayan sürücüyüm ne zaman denk gelsem hep sıkıştırıyorlar zaten belediyenin otobüsü, ceza da Yok basıyorsa basıyor. canları böyle şöförlere emanet etmek çok yazık.

Kuralsız BŞB şöförleri

05 Şubat 2019 19:47
Büyükşehir belediye şöferleri kuralsız,dere tepe düz ,kırmızı ışık ihlali en açık kural ihlali denetimsiz ve eğitimsizler , kontrol yapmayan büyükşehir belediyesi ne işe yapar.

gurbetci

27 Mart 2019 21:36
tirafik kurallari vardir basta onlari guzelce ogretin ondan sonra ehliyet verin yoksa bu tur kazalar bitmez

Seso