KAYBETTİK AMA...

Son Güncelleme : 26 Ağustos 2018 21:08
KAYBETTİK AMA...

Eskişehirspor transfer tahtasının kapalı olması nedeni ile üçüncü lig maçına da gençlerle çıktı. 

Ankara'nın tecrübeli ekibi Gençlerbirliği karşısında onurlu bir mücadele veren siyah kırmızılı gençler rakibine 5-0 yenilmesine rağmen oynadıkları futbolla alkış aldılar,

OYUNU BIRAKMADILAR

Ev sahibi Gençlerbirliği 21. dakikada Mert Nobre ile öne geçti.

İlk yarı bu skorla kapanırken, Eskişehirspor'un gençleri oyunu hiç bırakmadı.

İkinci yarıya da istekli başlayan Eskişehirspor 47. dakikada Cemali'nin gole giden rakibini düşürmesi ile 10 kişi kaldı.

Bu dakikadan sonra rakip takımın atakları çoğaldı.

61 ve 67. dakikalarda Sessegnon75. Dakikada Bekir Yılmlaz ve 80. dakikada da Nadir Çiftçi maçın skorunu belirlediler.

KAHRAMAN TARAFTAR

Kendilerine ayrılan tribünde maçın başlangıcından sonuna kadar takımlarını destekleyen taraftar maçın kahramanıydı.

Kendilerine ayrılan tribüne zorlukla sığan yaklaşık bin Es-Es taraftarı takımını alkışlamaya bir dakika bile ara vermedi.



Goller: Dk.21 Mert Nobre, Dk.61 ve Dk.67 Sessegnon, Dk.75 Bekir Yılmaz, Dk.80 Nadir (Gençlerbirliği)

Kırmızı kart: Dk.47 Cemali Sertel (Eskişehirspor)

Yorumlar (19) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Akın

26 Ağustos 2018 22:11
Bir an önce as kadro ile maçlara çıkmamız gerekiyor.Mücadele iyi ama sonuçta 5 gol yiyerek mağlup oluyoruz.Büyük camia gençlerle yola devam edemez.Lisanslar çıkınca gençlerden hiçbiri kadroya giremez. Sezon başında kaybettiğimiz puanları her zaman arıyoruz.

Üzgünüz ama

27 Ağustos 2018 00:26
EsEs futbolun rengi, tatı tuzu.Taraftarı bir numara.Zor günler bunlar.Elbette iyi günler gelecek.

Taraftar

27 Ağustos 2018 00:30
Takım neyse....Taraftar muhteşem.Helal olsun size.

bekir yıldırım

27 Ağustos 2018 11:57
Ama nedir ya? 5 gol yemişsin kıl payı kaçırdık gibi haber yapıyorsunuz hayal satmayın,gerçekçi olun. Gençlerle mücadele edersin ama gücün yetmez küme düşersin gerisi lafü zaf

misafir

26 Ağustos 2018 21:45
Rezaleti bile başarı gibi göstermek için başlık atılıyor.Keşke 1-0 yenseydikte alkışlanmasaydık.

aras

26 Ağustos 2018 22:52
efsane yavaş yavaş sona yaklaşıyor. buna neden olanlar hayat size güzel çünkü üzülecek olan yine taraftar.

26EsEs

27 Ağustos 2018 00:28
Amatörle de sahaya çıksak armanın şerefi yeter.Her zaman En büyük EsEs

vatandas

26 Ağustos 2018 21:56
kaybettik ama... amasi ne? her maç bir kirmizi kart. yenilen golller. ve suçlu kim??? yazik

YAVUZ YILMAZ

27 Ağustos 2018 15:46
Takım 5-0 yenilmiş hala çok güzel oynadık diye avunuyoruz.Bu takım bir alt lige gidiyor biz hala onurlu mücadelemizle övünüyoruz.Takım için elini taşın altına sokmayanlar lütfen başkanlık için bir daha öne çıkmasınlar.

cemali

27 Ağustos 2018 01:26
Rahmetli Erbakan'da davayı kaybettik ama temyiz hakkını kazandık demişti.Peki şimdi Eskişehirspor ne kazandı

Baran eses

27 Ağustos 2018 13:50
Abi ne zaman çıkacak bu lisans yeter bu ne

mustafa

27 Ağustos 2018 11:09
bu işin aması maması yok. taraftar bin kişi değil onbin kişi gitse ne olur. 5 - 0 yenilmiş bir takım. Takımı bu hale getirenler halen daha yönetimde. Bu şehir bu taraftar bu rezaleti hak etmedi. Sebep olanları Allah bildiği gibi yapsın.

hepatlon

27 Ağustos 2018 11:47
MECBUR KALDIK....Ellerinden gelen gayreti göstermeye çalıştılar ancak yetenek bu kadar...dünyada 18 -20 yaşında elit takımların 11 inde oynayan futbolcular var. Yetenek kardeşim olmayınca olmuyor? SEMİH BİRAZ BEDİRHAN CEMALİ EH İŞTE BİRAZDA TALHA ...olmaz dahası olmaz ? Yetenek bu hayatta insanların haddini bildiren tek şeydir? Mecburiyetten oynayan her yetenek varsa kendini gösterir? YOKSA...DURUM ORTADA...MÜCADELE ASLA BİR YETENEK DEĞİLDİR...

Es26Es

28 Ağustos 2018 14:44
Yenildik, ezildik fakat paspas olmadık

Kemal

26 Ağustos 2018 23:12
Yönetim istifa

ESESESES

27 Ağustos 2018 09:46
Seneye üçüncü lig takımları stad ve taraftar görecek.

İnanıyoruz.

27 Ağustos 2018 00:27
Bu takım küllerinden doğacak.Eminiz.

teseliikramiyesi

27 Ağustos 2018 16:11
yenildik ama ezilmedik 6 da yiyebilirdik,sonuçta 5-0 yenildik 6-0 değil 7-0 hiç değil,arkadaşlar bardağın dolu tarafına bakmak lazım önemli olan oyunumuz güzeldi önümüzdeki haftalar için ben ümitliyim birinci olamazsak ikinci olup çıkarız süper lige ne demiş bob marley dayı"no woman no cry" allah rahmet eylesin güzel insandı.şampiyon eses en büyük eses ooooooooooooo

Nurettin

27 Ağustos 2018 13:22
Bu takımla devam edelim Küme düşmeyiz ama seneye Başa oynarız
OKULDA SİYASET OLMAZ
OKULDA SİYASET OLMAZ
Eğitim İş Şube Başakanı Abdülkadir Önder AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın okulları ziyaret etmesine tepki gösterdi. Önder “Okullar siyaset dışında tutulmalı” dedi.
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
Eskişehir'de, usturayla kendisini yaralayan şahıs, polis ekiplerinin müdahalesiyle etkisiz hale getirilip hastaneye kaldırıldı. 
TRAMVAYIN ALTINDA KALDI
TRAMVAYIN ALTINDA KALDI
Yolun karşısına geçerken tramvayın çarpması sonucu 1 kişi yaralandı. Tramvayın altına kalan genç, çevredeki vatandaşların yardımıyla kurtarıldı.
GÜNYÜZÜ'NDE FECİ KAZA
GÜNYÜZÜ'NDE FECİ KAZA
Günyüzü ilçesi Gümüşkonak mahallesinde meydana gelen trafik kazasında, 1'i ağır 2 kişi yaralandı. 
YOLCU OTOBÜSÜ KAZA YAPTI
YOLCU OTOBÜSÜ KAZA YAPTI
Afyonkarahisar'da bir yolcu otobüsü refüjdeki su kanalına devrilmesi sonucu 25 kişi yaralandı, 8 kişi hayatını kaybetti.
ÖNEMLİ İSİMLERİ ZİYARET  ETTİ
ÖNEMLİ İSİMLERİ ZİYARET ETTİ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, Avrupa Konseyi Parlamenterler Meclisi’ndeki görevi için yurtdışına çıkmadan önce önemli temaslarda bulundu.
ŞANSLI ÇİFT
ŞANSLI ÇİFT
Özdilek Alışveriş Merkezleri 47. Yılına özel düzenlediği araba kampanyası kapsamında 3 adet BMW 418 Gran Coupe sahiplerini buldu.
100 AFİŞLE GEÇMİŞE YOLCULUK
100 AFİŞLE GEÇMİŞE YOLCULUK
Büyükşehir Belediyesi Senfoni Orkestrası’nın gerçekleştirdiği yüzlerce konserin afişleri arasından seçkin 100 afiş, sanatseverlerin belleklerini tazelemek amacıyla Atatürk Kültür Sanat ve Kongre Merkezi Sanat Galerisi’nde sergilenecek.
GEREKSİZ ZAMMI ŞİKAYET EDECEĞİZ
GEREKSİZ ZAMMI ŞİKAYET EDECEĞİZ
Türkiye Lokantacılar Federasyonun önderliğinde ,Eskişehir'de 'Ben Bir Esnafım Benim Sesim Olur musu?' toplantısı yapıldı.