KAYBETTİK AMA...

Son Güncelleme : 26 Ağustos 2018 21:08
KAYBETTİK AMA...

Eskişehirspor transfer tahtasının kapalı olması nedeni ile üçüncü lig maçına da gençlerle çıktı. 

Ankara'nın tecrübeli ekibi Gençlerbirliği karşısında onurlu bir mücadele veren siyah kırmızılı gençler rakibine 5-0 yenilmesine rağmen oynadıkları futbolla alkış aldılar,

OYUNU BIRAKMADILAR

Ev sahibi Gençlerbirliği 21. dakikada Mert Nobre ile öne geçti.

İlk yarı bu skorla kapanırken, Eskişehirspor'un gençleri oyunu hiç bırakmadı.

İkinci yarıya da istekli başlayan Eskişehirspor 47. dakikada Cemali'nin gole giden rakibini düşürmesi ile 10 kişi kaldı.

Bu dakikadan sonra rakip takımın atakları çoğaldı.

61 ve 67. dakikalarda Sessegnon75. Dakikada Bekir Yılmlaz ve 80. dakikada da Nadir Çiftçi maçın skorunu belirlediler.

KAHRAMAN TARAFTAR

Kendilerine ayrılan tribünde maçın başlangıcından sonuna kadar takımlarını destekleyen taraftar maçın kahramanıydı.

Kendilerine ayrılan tribüne zorlukla sığan yaklaşık bin Es-Es taraftarı takımını alkışlamaya bir dakika bile ara vermedi.



Goller: Dk.21 Mert Nobre, Dk.61 ve Dk.67 Sessegnon, Dk.75 Bekir Yılmaz, Dk.80 Nadir (Gençlerbirliği)

Kırmızı kart: Dk.47 Cemali Sertel (Eskişehirspor)

Yorumlar (19) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Akın

26 Ağustos 2018 22:11
Bir an önce as kadro ile maçlara çıkmamız gerekiyor.Mücadele iyi ama sonuçta 5 gol yiyerek mağlup oluyoruz.Büyük camia gençlerle yola devam edemez.Lisanslar çıkınca gençlerden hiçbiri kadroya giremez. Sezon başında kaybettiğimiz puanları her zaman arıyoruz.

Üzgünüz ama

27 Ağustos 2018 00:26
EsEs futbolun rengi, tatı tuzu.Taraftarı bir numara.Zor günler bunlar.Elbette iyi günler gelecek.

Taraftar

27 Ağustos 2018 00:30
Takım neyse....Taraftar muhteşem.Helal olsun size.

bekir yıldırım

27 Ağustos 2018 11:57
Ama nedir ya? 5 gol yemişsin kıl payı kaçırdık gibi haber yapıyorsunuz hayal satmayın,gerçekçi olun. Gençlerle mücadele edersin ama gücün yetmez küme düşersin gerisi lafü zaf

misafir

26 Ağustos 2018 21:45
Rezaleti bile başarı gibi göstermek için başlık atılıyor.Keşke 1-0 yenseydikte alkışlanmasaydık.

aras

26 Ağustos 2018 22:52
efsane yavaş yavaş sona yaklaşıyor. buna neden olanlar hayat size güzel çünkü üzülecek olan yine taraftar.

26EsEs

27 Ağustos 2018 00:28
Amatörle de sahaya çıksak armanın şerefi yeter.Her zaman En büyük EsEs

YAVUZ YILMAZ

27 Ağustos 2018 15:46
Takım 5-0 yenilmiş hala çok güzel oynadık diye avunuyoruz.Bu takım bir alt lige gidiyor biz hala onurlu mücadelemizle övünüyoruz.Takım için elini taşın altına sokmayanlar lütfen başkanlık için bir daha öne çıkmasınlar.

cemali

27 Ağustos 2018 01:26
Rahmetli Erbakan'da davayı kaybettik ama temyiz hakkını kazandık demişti.Peki şimdi Eskişehirspor ne kazandı

Baran eses

27 Ağustos 2018 13:50
Abi ne zaman çıkacak bu lisans yeter bu ne

vatandas

26 Ağustos 2018 21:56
kaybettik ama... amasi ne? her maç bir kirmizi kart. yenilen golller. ve suçlu kim??? yazik

hepatlon

27 Ağustos 2018 11:47
MECBUR KALDIK....Ellerinden gelen gayreti göstermeye çalıştılar ancak yetenek bu kadar...dünyada 18 -20 yaşında elit takımların 11 inde oynayan futbolcular var. Yetenek kardeşim olmayınca olmuyor? SEMİH BİRAZ BEDİRHAN CEMALİ EH İŞTE BİRAZDA TALHA ...olmaz dahası olmaz ? Yetenek bu hayatta insanların haddini bildiren tek şeydir? Mecburiyetten oynayan her yetenek varsa kendini gösterir? YOKSA...DURUM ORTADA...MÜCADELE ASLA BİR YETENEK DEĞİLDİR...

mustafa

27 Ağustos 2018 11:09
bu işin aması maması yok. taraftar bin kişi değil onbin kişi gitse ne olur. 5 - 0 yenilmiş bir takım. Takımı bu hale getirenler halen daha yönetimde. Bu şehir bu taraftar bu rezaleti hak etmedi. Sebep olanları Allah bildiği gibi yapsın.

Es26Es

28 Ağustos 2018 14:44
Yenildik, ezildik fakat paspas olmadık

İnanıyoruz.

27 Ağustos 2018 00:27
Bu takım küllerinden doğacak.Eminiz.

Kemal

26 Ağustos 2018 23:12
Yönetim istifa

ESESESES

27 Ağustos 2018 09:46
Seneye üçüncü lig takımları stad ve taraftar görecek.

teseliikramiyesi

27 Ağustos 2018 16:11
yenildik ama ezilmedik 6 da yiyebilirdik,sonuçta 5-0 yenildik 6-0 değil 7-0 hiç değil,arkadaşlar bardağın dolu tarafına bakmak lazım önemli olan oyunumuz güzeldi önümüzdeki haftalar için ben ümitliyim birinci olamazsak ikinci olup çıkarız süper lige ne demiş bob marley dayı"no woman no cry" allah rahmet eylesin güzel insandı.şampiyon eses en büyük eses ooooooooooooo

Nurettin

27 Ağustos 2018 13:22
Bu takımla devam edelim Küme düşmeyiz ama seneye Başa oynarız
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
Hasan Tuç Tepebaşı Belediye Başkanlığı için AK Parti'den aday adaylığını açıkladı. Tuç "Seçimlerden sonra Tepebaşı'nı herkese kapısı ve gönlü açık yönetim anlayışına kavuşturacağız" dedi.
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Almanya’nın çeşitli kentlerinden Türkiye’ye gelen gazeteciler, Eskişehir’e hayran kaldı. Kent gezisi sonrası Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret eden gazeteciler, hayata geçirdiği başarılı projelerden dolayı Başkan Büyükerşen’i tebrik ettiler.
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
Vali Özdemir Çakacak, tüm poliklinikleriyle hasta kabulüne başlayan Eskişehir Şehir Hastanesini gezerek, yapılan çalışmalar hakkında İl Sağlık Müdürü Uğur Bilge’den bilgi aldı.
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, hafta sonunda da mesai yapacak. Hizmet almak isteyen vatandaşlar, 09.00-16.00 saatleri arasında vezneleri kullanabilecek.
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalarda yakalanan İran uyruklu uyuşturucu satıcısı adliyeye sevk edildi.
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
Eskişehir'de, bir kadının çantasından yankesicilik yöntemiyle bin 40 lira çaldığı öne sürülen, kadın hükümlü, polis ekipleri tarafından suçüstü yakalandı. 
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
Eskişehir'de yaşayan Spinal Muskuler Atrofi (SMA) tip-1 hastası 2,5 yaşındaki Çağan Meriç Demir'in ailesi, Sağlık Bakanlığı tarafından tüm SMA hastalarına ilaç temini için süreç başlatılmasını mutlulukla karşıladı.
ÖRNEK UYGULAMA
ÖRNEK UYGULAMA
Eskişehir'de bir işletme sahibi, sokak hayvanları için mama getiren müşterilerine yüzde 50 indirim yapmasının yanı sıra kafedeki oyun konsollarında biriken paralarla aldığı mamaları, sokak hayvanlarını besleyenlere ücretsiz temin ediyor.
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.