KAYBETMEYİ HAK ETTİK!

16 Aralık 2017 16:27
KAYBETMEYİ HAK ETTİK!

Eskişehirspor Teknik Direktörü Yücel İldiz ise haftalardan beri süre gelen iyi futbolumuz ve mücadelelerini bugünkü karşılaşmada sahaya yansıtamadıklarını belirterek, “İlk 45 dakikası dengede geçen müsabaka ama bütün bunlara rağmen istediğimiz oyunu ortaya koyduğumuzu söyleyemem. İkinci yarının başlarında kendi hatalarımızdan dolayı golü yedikten sonra biraz oyundan düştük. Açıkçası deplasmanda oynayıp da kendi istediğiniz oyunu oynayamazsanız zaman zaman mağlubiyet kaçınılmaz oluyor. Bugün bir türlü son haftalardaki Eskişehirspor’u sahaya yansıtamadık. Bu da bize pahalıya patladı. İyi oynamadık ve kaybetmeyi hak ettik” şeklinde konuştu.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Bülent

17 Aralık 2017 09:44
Bu forma rezaleti nedir yahu Bolu spor formasıyla sahaya çıkıyoruz,onlarda bizim formamızla yakıştımı hiç ayıp.

2626

16 Aralık 2017 17:39
İsteksiz oynamak sonucu belirledi.Kayacan sana helal olsun.

EsEs

16 Aralık 2017 17:38
Bu kadar taraftara yazık oldu.

İlk 6

17 Aralık 2017 06:21
Puan kayıpları olur, daha da olacaktır. İlk 6' yı yakalarsak bu takım süper lige bu kez döner.

Helal olsun

16 Aralık 2017 16:34
Oynayın yenilin aslanlar

rahmi

16 Aralık 2017 17:39
Tek. Direk. dediği gibi ilk gölü kendi hatalarımızdan dolayı yedikten .Kale önünde rakip üzerine yoğun geliyor ise topu uzaklaştıracaksın paslaşmayacaksın.Birçok oyuncu koşmuyor , koşmayı lüks olarak görüyor , gereksiz yere olumsuz tavırl segiliyor, birbirinin moralini bozuyor....Bundan vaz geçilsin.

Es es li

20 Aralık 2017 23:58
Bolu sert futbol oynadı ikili mücadelelerin hepsinde ustundu,hakem hiyarida boluya yardım edince maci kazanmak imkansızdır...

2017

20 Aralık 2017 10:23
bir hafta önce 7 gol at eee sonra 3 0 yenil hiç umut vermiyorsun eses şampiyonluk nasıl gelecek??? düşmeyin yeter.

cemal

16 Aralık 2017 20:54
Haberin başka bir yorumu : " Atla çekirge! Zıpla çekirge! Ahhh! Ne yaptın çekirge ? "

Gb26

16 Aralık 2017 18:15
Hoca iyi güzel de bizim gibi maçı izlemese keşke. Kenardan maça etkisi hiç yok. Geriye düştüğümüz maç gidiyor. Değişiklikle ya da taktik vererek skora etki edebileceğine inanmıyor galiba

veli

16 Aralık 2017 16:57
Şimdi sana delikanlı adam mı diyeceğiz.

ali

17 Aralık 2017 01:49
Hocam sen dahil hepiniz havalara girmişsiniz maalesef!
TRAMVAYDA GASP İDDİASI
TRAMVAYDA GASP İDDİASI
Eskişehir'de, tramvayda Türkmenistan uyruklu bir kişinin saatini gasbettiği öne sürülen şüpheli gözaltına alındı.
SIRAEVLER TRAMVAY İSTİYOR
SIRAEVLER TRAMVAY İSTİYOR
 Şeker Mahallesi TOKİ Sıraevler sakinleri, Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan Opera-Otogar tramvay hattından bölgeye bir bağlantı hattı çekilmesini istedi. 
 YOLLAR YENİLENİYOR
YOLLAR YENİLENİYOR
Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım Bakım Onarım Dairesi’ne bağlı ekipler iş programları kapsamında üstyapı çalışmalarını sürdürüyor.
NESİLLER ARASI  KÖPRÜ KURUYORLAR
NESİLLER ARASI KÖPRÜ KURUYORLAR
Üç yıl önce kurulan Eskişehir Kayı Boyu Derneği; kültürel, sanatsal ve tarihi organizasyonları ile geçmiş ve gelecek nesiller arasında köprü oluyor.
METALE HAYAT KATANLAR
METALE HAYAT KATANLAR
Eskişehir Sanayi Odası'nın (ESO) sanayicilerin birbirleri daha çok tanımasına ve birlikte iş yapma kültürünün gelişmesine yönelik gerçekleştirilen fuarların ikincisi gerçekleştirildi.
İYİ PARTİ'DEN  ETB'YE ZİYARET
İYİ PARTİ'DEN ETB'YE ZİYARET
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Berna Sukas, Eskişehir Milletvekili Arslan Kabukçuoğlu ve İl Başkanı Ramis Tunca Eskişehir Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan ve Yönetim Kuruluna ziyarette bulundular.
SORUNLARI ELE ALDIK
SORUNLARI ELE ALDIK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, Avrupa Konseyi Parlamenterler Meclisi’ndeki görevi için yurtdışına çıkmadan önce önemli temaslarda bulundu.
ESKİŞEHİR'E AYRI  ÖNEM VERİYORUZ
ESKİŞEHİR'E AYRI ÖNEM VERİYORUZ
AK Parti Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erkan Kandemir, Eskişehir'de parti teşkilatını ziyaret ederek, tanışma ve istişare toplantılarına katıldı.
GAZİLER GÜNÜ KUTLANDI
GAZİLER GÜNÜ KUTLANDI
Eskişehir’de 19 Eylül Gaziler Günü düzenlenen etkinlik ile kutlandı.