KAYBETMEYİ HAK ETTİK!

16 Aralık 2017 16:27
KAYBETMEYİ HAK ETTİK!

Eskişehirspor Teknik Direktörü Yücel İldiz ise haftalardan beri süre gelen iyi futbolumuz ve mücadelelerini bugünkü karşılaşmada sahaya yansıtamadıklarını belirterek, “İlk 45 dakikası dengede geçen müsabaka ama bütün bunlara rağmen istediğimiz oyunu ortaya koyduğumuzu söyleyemem. İkinci yarının başlarında kendi hatalarımızdan dolayı golü yedikten sonra biraz oyundan düştük. Açıkçası deplasmanda oynayıp da kendi istediğiniz oyunu oynayamazsanız zaman zaman mağlubiyet kaçınılmaz oluyor. Bugün bir türlü son haftalardaki Eskişehirspor’u sahaya yansıtamadık. Bu da bize pahalıya patladı. İyi oynamadık ve kaybetmeyi hak ettik” şeklinde konuştu.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Bülent

17 Aralık 2017 09:44
Bu forma rezaleti nedir yahu Bolu spor formasıyla sahaya çıkıyoruz,onlarda bizim formamızla yakıştımı hiç ayıp.

2626

16 Aralık 2017 17:39
İsteksiz oynamak sonucu belirledi.Kayacan sana helal olsun.

EsEs

16 Aralık 2017 17:38
Bu kadar taraftara yazık oldu.

İlk 6

17 Aralık 2017 06:21
Puan kayıpları olur, daha da olacaktır. İlk 6' yı yakalarsak bu takım süper lige bu kez döner.

Helal olsun

16 Aralık 2017 16:34
Oynayın yenilin aslanlar

rahmi

16 Aralık 2017 17:39
Tek. Direk. dediği gibi ilk gölü kendi hatalarımızdan dolayı yedikten .Kale önünde rakip üzerine yoğun geliyor ise topu uzaklaştıracaksın paslaşmayacaksın.Birçok oyuncu koşmuyor , koşmayı lüks olarak görüyor , gereksiz yere olumsuz tavırl segiliyor, birbirinin moralini bozuyor....Bundan vaz geçilsin.

Es es li

20 Aralık 2017 23:58
Bolu sert futbol oynadı ikili mücadelelerin hepsinde ustundu,hakem hiyarida boluya yardım edince maci kazanmak imkansızdır...

2017

20 Aralık 2017 10:23
bir hafta önce 7 gol at eee sonra 3 0 yenil hiç umut vermiyorsun eses şampiyonluk nasıl gelecek??? düşmeyin yeter.

cemal

16 Aralık 2017 20:54
Haberin başka bir yorumu : " Atla çekirge! Zıpla çekirge! Ahhh! Ne yaptın çekirge ? "

Gb26

16 Aralık 2017 18:15
Hoca iyi güzel de bizim gibi maçı izlemese keşke. Kenardan maça etkisi hiç yok. Geriye düştüğümüz maç gidiyor. Değişiklikle ya da taktik vererek skora etki edebileceğine inanmıyor galiba

veli

16 Aralık 2017 16:57
Şimdi sana delikanlı adam mı diyeceğiz.

ali

17 Aralık 2017 01:49
Hocam sen dahil hepiniz havalara girmişsiniz maalesef!