KATILIMCI ANLAYIŞ SÜRECEK

21 Ocak 2020 16:17
KATILIMCI ANLAYIŞ SÜRECEK

Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Dernek Başkanları Başkan Kurt’u ziyaret etti

Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Dernek Başkanları Başkan Kurt’u ziyaret etti

Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen ziyarete Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı Ali Ulu ve yönetim kurulu üyeleri ve Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Derneği Başkanı Mahsuni Ilgın ile yönetim kurulu üyeleri katıldı. Odunpazarı Belediyesi’nin çalışmalarını yakından takip ettiklerini belirten Ulu, Odunpazarı’nda görev sürecinde pek çok projenin gerçekleştiğini dile getirerek, hayata geçirdiği başarılı çalışmalar için Başkan Kurt’a teşekkür etti.Sivil Toplum örgütleri sürekli temas halinde olduklarını ve onların düşüncelerini, görüşlerine büyük önem verdiklerini söyleyen Başkan Kurt, bu katılımcı anlayışı sürdüreceklerini ifade etti.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Rahmi şengöz

21 Ocak 2020 21:31
Katılımcılık diye bir kandırmaca çıktı gidiyor . Hadi bende katılıyorum odunpazarında bir kaç kavşakta düzenleme çalışması yapılırsa trafik rahatlayacak ve akıcı hale gelecek , kavşaklarda dakikalarca mal gibi birbirimize bakıp durmayacağız . Milleti dört duvar arasına kapatıp bez bebek vs yaptırıp sonra sergi fuaye alanlarında törenlerle sergileyip onbeş yirmi kişiyi mutlu etmek katılımcılıkmıdır ???

iade-i ziyaret olmuş

21 Ocak 2020 19:16
Daha yakın bir zamanda başkan ziyaret etmişti kendilerini. Bu ne hız böyle. Maşaallah. Biz zaten aynı sofrada aynı topraklarda kenetlenmiş olarak yaşıyoruz. Kimsenin farklı bir şekilde baktığı yok birbirine. Ama siz bu ayrımcılığı yaparak kardeşlerin arasına nifak tohumları ekiyorsunuz. Burakın artık oyunları. Kimseyi siyasetinize alet etmeyin sayın başkan.

gani ercetin

22 Ocak 2020 07:26
Ziyaret , iade-i ziyaret , yok başka mazaret.birbirinize plaket verseydiniz bari...geri dönüşüm işi ne oldu Kazım başkan ?

Kim katılımcı

22 Ocak 2020 23:39
Biz zaten millet olarak katılımcı anlayış ile yaşıyoruz binlerce yıldır. Ayrım yapmadan ayrışmadan yasayıp güdiyoruz. Siz hangi katılımdan bahsediyorsunuz? Bu milleti ötekileştirilen siyasi emelleriniz için kullanan sizlersiniz! Madem katılımcı anlayış diyorsunuz her vakfa her derneğe her stk' na yapılsın bu ziyaretler. O zaman katılımcı anlayışı bu millet anlar. Bu arada unutmadan söyleyim. Belediyeden hizmette bekliyor bu halk. Malûm belediyenin asli görevi hizmet!

Başkana enerji lazım

22 Ocak 2020 23:26
Kazım başkana lazım enerji. Bu ziyaretler sürdükçe böyle karşılıklı hizmet etmek zor Odunpazarı halkı için. Ama katılımcı anlayış için bu ziyaret ve iade-i ziyaret çok önemli. Ama bu gidişle diğer seçime kadar böyle gider bu ziyaretler. Zaten geçti 9 ay. Tam ziyaretler biter bir bakmışsın yine seçim zamanı. Ama işte burada ziyaretlerin önemi ortaya çıkar. Kim oy verecek başka türlü olmayan hizmete olmayan projelere!

Gez babam gez

22 Ocak 2020 23:14
Başkan başka işiniz yok galiba. 9 ay oldu seçimden bu yana. Ki zaten başkandınız. Ne projeleriniz vardır eminim belediyenin ama bu ziyaretlerden vakit kalmıyor eminim. Günler böyle geçiyor. Sizin işiniz de zor be başkan. Çay, kahve bardağını kaldır indir. Zor işler zor.

Xxx

22 Ocak 2020 16:33
Faso fiso boş işler

ali gür

22 Ocak 2020 16:14
Kazım başkan sana kötünün iyisi olduğun için oy verdik. Pişman etme.