Kargoya Güvenme, Canını Aç Koyma!

23 Kasım 2015 01:30

Hayvanseverler, can korumacılar, yoğun olarak, inanıp güvendikleri firmalara kargoyla mama siparişi verirler. Evine, kapına kadar gelen, ciddi kiloları bulan mamalar ilaç gibidir. Beslediğin çok sayıda kedinin, köpeğin hayatta kalmaları, yaşama biraz daha sıkıca sarılmaları adına büyük önem taşır bu çuvallar.Geçtiğimiz hafta teknoloji ile arası çok iyi olmayan bir arkadaşımın ricası üzerine, kendisine internetten 15 kg lık bir torba kedi maması siparişi için aracılık ettim. Mama firması iki kargo şirketiyle çalışmakta. Siparişin her zamanki kargo şirketiyle değil de bu kez Aras Kargo’yla gönderilmesini istedim. Sonrasında da iki gün boyunca bu tercihim için bin kere pişmanlık duydum.Aras Kargo’dan telefonuma, “kargonuz yola çıktı” şeklinde bir mesaj geldi, ertesi gün de, “mesai saatleri dahilinde teslimat yapılacaktır” şeklinde bir ileti. Buraya kadar her şey iyi güzel gibi. Kargoyu alacak olan arkadaşıma söyledim, “evden çıkma, bekle” dedim. Kadıncağız sabahtan akşam 18:00 e kadar evde hapis bekledi. Aslında o gün doktora gidip ilaç yazdırması gerekiyordu. Bu nedenle ben yine gün içinde birkaç kez şirketi arayıp, kolinin ne zaman geleceği konusunda bilgi edinmeye çabaladım.Sonuçta mesai saati bitimine çok az kala firmayı tekrar arayıp, söylenen saatler içinde kargomuzun gelmediğini söyledim, bana “gelir, daha vakit var” denildi. Ve o gün böyle umutsuzca beklemeyle geçti. Ertesi günü sabah saat 10:00 sularında tekrar aradım, “dün çok yoğunluk vardı” bugün bırakılacak” denildi. Durumu anlattım, arkadaşımın yalnız yaşadığını, acilen evden çıkıp doktora gitmesi ve ilaç yazdırması gerektiğini, ayrıca beslediği canların aç kaldığını söyledim. Dağıtımdaki bir genç, ismini verip “söz saat 14:00’e kadar bırakacağım” dedi.İşte işkence, o söylenen saat geçip de koli yine eve ulaşmayınca ciddi şekilde başladı. Kargo şirketinin çağrı merkezi, ilgili mama firması ve Eskişehir 2. Eylül Aras Kargo telefonlarını belki de üçer beşer kez aradım. Dağıtımı yapan araca ulaşılmasını rica ettim. Ama sonuç alamadım. Baktım olmayacak, 2. Eylül şubesine gittim orada adeta kamp kurdum, saat akşam 18:00’e yakın nihayet şubedeki bayan dağıtım yapan araçla bağlantı kurdu. Ve son olarak 17:00’de teslim edileceği söylenen mama çuvalı 18:00 de arkadaşıma verildi.Bunca sıkıntı ve sinir harbinin nedeni 2. Eylül şubesindeki yetkili bayanın söylemine göre, “işe yeni giren ve adresleri tam bilemeyen” acemi dağıtıcılarmış. E yani pes! Araçta navigasyon diye bir sistem yok mu? Ayrıca o dağıtıcıların acemiliklerinin ceremesini bizler çekmek zorunda mıyız? Elbette değiliz. Sürekli çalıştığımız, doğru düzgün kargo şirketleriyle alışverişlerimize devam ederiz olur biter.Bu telefon muharebesinin ardından bana Aras Kargo firmasından iki kez mesaj geldi, şikayetlerimin değerlendirilip tarafıma bilgi verileceğine dair. Mesajın üzerinden beş gün gibi bir süre geçti, şu ana kadar herhangi bir bilgi dönüşü de olmadı.Bu arada, hayvan korumacıların sosyal paylaşım sitelerinde dertleşme amaçlı yaşadığım bu maceraya, bir de baktım çok sayıda arkadaşımdan aynı firmadan, aynı doğrultuda çok sayıda şikayet mesajları geldi, yani sırf ben değilmişim bunları yaşayan.Sözün özü; siz siz olun, her kargo firmasına güvenip de siparişinizin zamanında geleceğini beklemeyin, canlarınız aç, kendiniz de sinir içinde kalırsınız, benden uyarması.

Yorumlar (0) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle