KARACAN:YEREL SEÇİMDE İDDİALIYIZ

11 Eylül 2018 15:03
KARACAN:YEREL SEÇİMDE İDDİALIYIZ

AK Parti Eskişehir Milletvekili Harun Karacan, Mahmudiye ve Çifteler İlçesi’nde gerçekleştirilen danışma toplantısına katıldı.

Vatandaşı dinleyeceğiz

Danışma toplantısında konuşan Karacan, “Vatandaşımızı dinleyeceğiz, onların sesine kulak vereceğiz, dertleriyle hemhal olacağız, çözüm bulacağız ve Allah’ın izniyle tüm ilçelerimizle beraber Eskişehir’i AK belediyeciliğe kavuşturup, halka hizmet nasıl yapılıyormuş göstereceğiz” dedi.

Sahip çıkacağız

Yerel seçim süreci ile ilgili konuşan Karacan, “İlimize sahip çıkacağız, ilçemize sahip çıkacağız, mahallemize de vakti gelince sandıklarımıza da sahip çıkacağız. Bu ilçenin tozunu yutan, havasını soluyan, ilçenin dilinden ve derdinden anlayan adaylarla zafere ulaşacağız inşallah” diye konuştu.

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

bayram k

11 Eylül 2018 16:15
memleketin içini boşaltıp, borçlandırıp batırdınız. sıra ESKİŞEHİR de mi? Eskişehir için şimdiye kadar ne yaptın, yemeyiz başka kapıya...

hamdi

11 Eylül 2018 16:02
sayin karacan. evet HAVAYI soluyacagiz ama KOMUR DUMANI. agzindan TERMIK SANTRAL icin bir kelam cikmiyor. SIZ ESKISEHIR e boylemi sahip cikacaksiniz? ESKISEHIR HALKINA ZEHIR solutarakmi???? VERIMLI TARLALARIMIZ/ AKP sayesinde yok olacak.

cemal

11 Eylül 2018 15:36
İddia oynadım kaybettim...!

İsmet

12 Eylül 2018 00:19
Afyonkarahisar, Eskişehir il sınırına kadar duble yolunu bitirmiş. İl sınırına kadar keyifli bir sürüş yaptım. Bizim yol unutuldu sanırım.

yirmialtı

12 Eylül 2018 10:22
eğitimi,ekonomiyi,herşeyi mahvettiniz.türkiyeyi ve eskişehiri alamıyacaksınız.çocuklarımız geleceklerinden endişeli.herkes burnundan soluyor.

Nasrettin Hoca

12 Eylül 2018 09:41
Harun Bey, öncelikle hızlı tren imalatını Tülomsaş'a verin. Düşünürüz

Hakan

12 Eylül 2018 08:36
16 Yıldır sahip çıktığınız gibi dimi Ülke ve Eskişehir ekonomisini bitirdiniz yandaşlarınızı zengin bizleri perişan ettiniz şimdide kalkmış ahkam kesiyorsunuz yazıklar olsun hepinize

Seçmen

11 Eylül 2018 19:02
Yenilen pehlivan doymazmış

NECMİ

12 Eylül 2018 08:46
Termik santrale HAYIR demedikçe...hiiiiçç şansınız yok..Önce insan ve çevre

süleyman

11 Eylül 2018 22:50
işiniz çok zor ekonomi ortada birde termik santral var

Hülya

12 Eylül 2018 10:59
YHT gelen, giden yolcu için park yeri yok. Lojmanlar yıkılsın halkın hizmetine sunulsun Gar şehrimize yakışır hale gelsin

mustafa ceylan

12 Eylül 2018 13:49
eskişehir sarıcakaya yolu ne oldu sayın harun bey 31.12.2017 sonu bitiyor idi daha muttalıp bozdağ dibine kadar gelemediniz hepsi hikaye

Seçmen

12 Eylül 2018 14:49
Sn Karacan Odunpazarına aday olursa kazanma ihtimali olabilir

Gamze

12 Eylül 2018 13:02
Fevziçakmaga 20 senedir ne hizmet yaptın hangi yüzle şimdiki belediyeler oy istemeye gelecekler 20 senedir şehir merkezinden çıkamadınız Bir yörenin kalkınması için belediye öncü rol oynar Sazla sözle olmaz bu işler AİNEDİ İŞDİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ

İpek

12 Eylül 2018 10:51
Fevziçakmak mah belediyecilik hizmetlerinde yok mah sayıldı Kenar mah proje üretemeyen Kazanamaz 2 seçim dönemi propagandalarında Fevziçakmak mah TRANWAY gelecekti yalan dolan içraat yok

mustafa

11 Eylül 2018 16:57
Odunpazarını kurtarın sayın vekilim.
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
Park halindeki araçlardan yakıt çaldıkları iddiasıyla adliyeye sevk edilen 4 şüpheli tutuklandı.
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
Anadolu Üniversitesi Rektörü Şafak Ertan Çomaklı, Mardin’de bir dizi ziyaretlerde bulundu.
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyon toplantısında eşi cezaevinde olan kadınların ve ailelerin birçok sorunla mücadele etmek zorunda bırakıldığını söyledi.
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
Büyükşehir Belediyesi’nin kırsalda hayata geçirdiği alt yapı ve üst yapı çalışmaları nedeniyle Danişment, Kızılcaören, Yakakayı, Gündüzler ve Beyazaltın Mahalle sakinleri Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e teşekkür ziyareti gerçekleştirdi.
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt Eskişehir Malatyalılar Derneği’ni ziyaret etti.
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
Eskişehir İl Jandarma Komutanlığınca, eski bir tuğla fabrikasına kumar operasyonu düzenlendi. Gerçekleşen operasyonda 3 kişi gözaltına alınırken, 74 kişiye 259'ar lira ceza kesildi. 
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
Eskişehir’de, açıkta uygunsuz bir şekilde satışı yapılan toplam 59 ekmeğe zabıta ekipleri el koyup imha etti. 
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
Eskişehir’de, doğuştan hidrosefali hastası olan 2 yaşındaki Azra bebek, ameliyat masraflarının karşılanması için yardım ellerinin uzanmasını bekliyor.