KAPTAN SEZGİN YENİDEN ESKİŞEHİRSPOR'DA

24 Temmuz 2018 17:34
KAPTAN SEZGİN YENİDEN ESKİŞEHİRSPOR'DA

Eskişehirspor'da uzun yıllar futbol oynayan Sezgin Coşkun yıllar sonra tekrar siyah kırmızılı camiaya döndü. Kaptan Sezgin kulüp binasında Başkan Halil Ünal'ın yanında bir yıllık imzayı attı.

Eskişehirspor'da şampiyonluklar yaşayan ve 2016 yılında siyah kırmızılı formaya veda edip Ankaragücü, Elazığspor, Sakaryaspor gibi ekiplerde forma giyen Sezgin Coşkun yeniden Es Es'e döndü.  Başkan Halil Ünal ile görüşen deneyimli isim bir yıllık sözleşmeyi imzalayıp Bolu kampına katıldı.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

25 Temmuz 2018 01:28
Hayırlı olsun kaptan...Zaten baştan gönderilmen yanlıştı...Ayrıca kimse kimseyi kandırmıyor sakin ya sakin.Kimse aptal değil , esas bu ekonomik yoklukta yapılan bu transferlerin nimet olduğunu anlamayan zavallılara yazık...Kale , defans ve forvete yapılacak transferlerle , sürpriz çıkış yapabilecek gençlerle ve transferi gerçekleşenlerle taş gibi kadro oluşturulabilir.. Yok A.demirspor onu bunu almış, yok Osmanlıspor , Gençlerbirliği şöyle takımlarmış , bu ne karamsarlık .Ferhat Kiraz , Hakan Aslantaş , Kerim Avcı , Marko Milinkoviç , Kamal İshah , Tanese az transferler mi? Bence bu ligde oynayan oyuncularla karşılaştırıldıklarında mevkilerinin en iyileri..Sissoka' yu yabana atmayın , ayrıca Jesse Sekidika bu ligin sürpriz yıldız adayı olabilecek yetenekte bir oyuncu , bir kaç maç sonra bunu herkes görecek bence..Yani olaya nerden bakacağına bağlı.Bakıyorum sürekli yönetimi ve yaptığı transferleri aşağılayarak ,baştan beri olumsuz hava yaratmaya çalışanlar hep aynı kişiler....Amacınız nedir? Siz kimin tarafında sınız?Biz mi? Bizi bilen biliyor , o kandırıldığını düşündüğünüz ,zavallı gördüğünüz , iyi gününde değil ,her şartta takımına ve camiasına sahip çıkan ASİL (Asıl) TARAFTARLARIZ!!!

HEKTOR KARDEŞİM.....

25 Temmuz 2018 09:28
YORUMUN NE KADAR GICIK .MADEM O KADAR GEREKSİZ DİYORSUN,BARİ SEN GEREKLİ BİR TRANSFER YAPTA ALKIŞLAYALIM NE KADAR GÜZEL DEĞİLMİ LAF KALABALIĞI SİZ BUYSUNUZ .....

Hasan

24 Temmuz 2018 22:12
Dürüst adam hoş geldin.Çok faydalı olacağına eminiz.

Fedakar insan

24 Temmuz 2018 22:13
Fedakar insan,büyük kaptan.Hedef süper lig.

EsEs

24 Temmuz 2018 22:11
Kaptan hayırlı olsun.

bugra

26 Temmuz 2018 09:08
sahte cuper laf kalabalığı yapma..yönetim transferde iyi gidiyor

veli

25 Temmuz 2018 08:56
Sezgin gençken takıma giremiyordu.Yaşı 40 oldu.artık takıma girer.:)))

Hüseyin Özkan

24 Temmuz 2018 19:36
Bu kadar genç oyuncularla şampiyon olunmaz! Şöyle 45-50 yaşlarında daha tecrübeli oyuncular bulmanız gerekir! Hey benim zavallı taraftarım, kandırılmaya devam!

Hektor

24 Temmuz 2018 18:30
Gereksiz bir transfer.. ödenecek paraya yazık.
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
Park halindeki araçlardan yakıt çaldıkları iddiasıyla adliyeye sevk edilen 4 şüpheli tutuklandı.
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
Anadolu Üniversitesi Rektörü Şafak Ertan Çomaklı, Mardin’de bir dizi ziyaretlerde bulundu.
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyon toplantısında eşi cezaevinde olan kadınların ve ailelerin birçok sorunla mücadele etmek zorunda bırakıldığını söyledi.
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
Büyükşehir Belediyesi’nin kırsalda hayata geçirdiği alt yapı ve üst yapı çalışmaları nedeniyle Danişment, Kızılcaören, Yakakayı, Gündüzler ve Beyazaltın Mahalle sakinleri Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e teşekkür ziyareti gerçekleştirdi.
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt Eskişehir Malatyalılar Derneği’ni ziyaret etti.
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
Eskişehir İl Jandarma Komutanlığınca, eski bir tuğla fabrikasına kumar operasyonu düzenlendi. Gerçekleşen operasyonda 3 kişi gözaltına alınırken, 74 kişiye 259'ar lira ceza kesildi. 
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
Eskişehir’de, açıkta uygunsuz bir şekilde satışı yapılan toplam 59 ekmeğe zabıta ekipleri el koyup imha etti. 
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
Eskişehir’de, doğuştan hidrosefali hastası olan 2 yaşındaki Azra bebek, ameliyat masraflarının karşılanması için yardım ellerinin uzanmasını bekliyor.