KAPTAN SEZGİN YENİDEN ESKİŞEHİRSPOR'DA

24 Temmuz 2018 17:34
KAPTAN SEZGİN YENİDEN ESKİŞEHİRSPOR'DA

Eskişehirspor'da uzun yıllar futbol oynayan Sezgin Coşkun yıllar sonra tekrar siyah kırmızılı camiaya döndü. Kaptan Sezgin kulüp binasında Başkan Halil Ünal'ın yanında bir yıllık imzayı attı.

Eskişehirspor'da şampiyonluklar yaşayan ve 2016 yılında siyah kırmızılı formaya veda edip Ankaragücü, Elazığspor, Sakaryaspor gibi ekiplerde forma giyen Sezgin Coşkun yeniden Es Es'e döndü.  Başkan Halil Ünal ile görüşen deneyimli isim bir yıllık sözleşmeyi imzalayıp Bolu kampına katıldı.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

25 Temmuz 2018 01:28
Hayırlı olsun kaptan...Zaten baştan gönderilmen yanlıştı...Ayrıca kimse kimseyi kandırmıyor sakin ya sakin.Kimse aptal değil , esas bu ekonomik yoklukta yapılan bu transferlerin nimet olduğunu anlamayan zavallılara yazık...Kale , defans ve forvete yapılacak transferlerle , sürpriz çıkış yapabilecek gençlerle ve transferi gerçekleşenlerle taş gibi kadro oluşturulabilir.. Yok A.demirspor onu bunu almış, yok Osmanlıspor , Gençlerbirliği şöyle takımlarmış , bu ne karamsarlık .Ferhat Kiraz , Hakan Aslantaş , Kerim Avcı , Marko Milinkoviç , Kamal İshah , Tanese az transferler mi? Bence bu ligde oynayan oyuncularla karşılaştırıldıklarında mevkilerinin en iyileri..Sissoka' yu yabana atmayın , ayrıca Jesse Sekidika bu ligin sürpriz yıldız adayı olabilecek yetenekte bir oyuncu , bir kaç maç sonra bunu herkes görecek bence..Yani olaya nerden bakacağına bağlı.Bakıyorum sürekli yönetimi ve yaptığı transferleri aşağılayarak ,baştan beri olumsuz hava yaratmaya çalışanlar hep aynı kişiler....Amacınız nedir? Siz kimin tarafında sınız?Biz mi? Bizi bilen biliyor , o kandırıldığını düşündüğünüz ,zavallı gördüğünüz , iyi gününde değil ,her şartta takımına ve camiasına sahip çıkan ASİL (Asıl) TARAFTARLARIZ!!!

HEKTOR KARDEŞİM.....

25 Temmuz 2018 09:28
YORUMUN NE KADAR GICIK .MADEM O KADAR GEREKSİZ DİYORSUN,BARİ SEN GEREKLİ BİR TRANSFER YAPTA ALKIŞLAYALIM NE KADAR GÜZEL DEĞİLMİ LAF KALABALIĞI SİZ BUYSUNUZ .....

Hasan

24 Temmuz 2018 22:12
Dürüst adam hoş geldin.Çok faydalı olacağına eminiz.

Fedakar insan

24 Temmuz 2018 22:13
Fedakar insan,büyük kaptan.Hedef süper lig.

EsEs

24 Temmuz 2018 22:11
Kaptan hayırlı olsun.

bugra

26 Temmuz 2018 09:08
sahte cuper laf kalabalığı yapma..yönetim transferde iyi gidiyor

veli

25 Temmuz 2018 08:56
Sezgin gençken takıma giremiyordu.Yaşı 40 oldu.artık takıma girer.:)))

Hüseyin Özkan

24 Temmuz 2018 19:36
Bu kadar genç oyuncularla şampiyon olunmaz! Şöyle 45-50 yaşlarında daha tecrübeli oyuncular bulmanız gerekir! Hey benim zavallı taraftarım, kandırılmaya devam!

Hektor

24 Temmuz 2018 18:30
Gereksiz bir transfer.. ödenecek paraya yazık.
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.