KALİTELİ HİZMET SUNUYORUZ

Son Güncelleme : 26 Eylül 2019 17:09
KALİTELİ HİZMET SUNUYORUZ

Zorlu Enerji, Eskişehir’de açtığı yeni ofisinde, yepyeni bir hizmet kültürü ve müşteri ilişkileri yönetimi ile abonelerine kesintisiz ve kaliteli bir hizmet sunacağını duyurdu.

Zorlu Enerji Ticaret Direktörü İnanç Salman, "Şirket olarak faaliyette bulunduğumuz Osmangazi bölgesine, dağıtım ve satış operasyonları kapsamında bugüne kadar 1 milyar TL’den fazla yatırım yapıldı. İçinde bulunduğumuz bu hizmet binası için 3,2 milyon TL yatırım yaptık. Eskişehir’de toplam 118 arkadaşımız ile en iyi ve en kaliteli hizmeti sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz” dedi.

Şirket olarak faaliyette bulundukları bölgelerde sadece bugünü değil geleceği de düşünerek yatırım yaptıklarını dile getiren İnanç Salman, "Yoğun öğrenci nüfusun olduğu bir şehir olan Eskişehir’in yeni neslin istek ve beklentilerini yönetme konusunda ne kadar başarılı olduğunu görüyoruz. Biz de yeni nesil bir enerji şirketi olarak geleceğin enerjisini bugüne taşımaya başlamış bir şirketiz. Bu anlamda yeni neslin tercihlerini yansıtan işlere imza atıyoruz" diye konuştu.

Yorumlar (3) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

kullanıcı

27 Eylül 2019 07:52
Gerek OEDAŞ gerek zorlu enerji çalışanları son zamanlarda sorunlarımızı çözümlemek adına yoğun çalıştıkları şahsen görmekteyim teşekkrler

Es Es

27 Eylül 2019 17:12
Tedaş elektrik almak kız almaktan daha zor. Biraz oradaki personel vatandaşa yakın olsunlar. Bir şey sorduğunda elektrikçin gelsin vatandaşı kabul etmiyor. Biz vatandaş olmasak siz orada kime elektrik satacaksın. Yeni aboneliği uyguladınız sistemi eski abonelerine yeniden kontrol etmiyorsunuz. Vatandaş dükkanından veya evini boşaltmış. Yeni abone eski abone üzerinden elektrik kullanıyor. Bunları yerinde niye tesbit etmiyorsunuz. Bu durumda mülkiyet sahibide zor durumda kalıyor.

xxxxxx

27 Eylül 2019 16:48
bence en kötü hizmeti siz veriyorsunuz.sorma ver parasından ne zaman vaz geçeceksiniz.