KALABAK SUYU'NDA AZALMA VAR

10 Aralık 2019 08:10
KALABAK SUYU'NDA AZALMA VAR

Eskişehir Sucular Odası Yönetim Kurulu Başkanı Gazi Kaya, Kalabak Suyu'nda yaşanan sıkıntıyla ilgili açıklama yaptı.

Baş gösterdi

Eskişehir'de yağışların azlığı nedeniyle suların çekilmesiyle birlikte içme suyu sıkıntısı da baş gösterdi.

Dağlardan gelen suların azaldığını belirten Başkan Kaya, yaşanan su sıkıntısının nedeninin kuraklık olduğunu belirtti. Gazi Kaya, Kalabak Suyu'ndaki bu azalmayla birlikte dağıtıma çıkan suyun da yetersiz olduğunu dile getirdi.

Yorumlar (50) / Onay bekleyen (8)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

yetersiz.

10 Aralık 2019 08:27
Kalabak suyu şehrin en önemli konus değil mi neden 3 satırlık haber yaptınız 1 yeterdi.

usta

10 Aralık 2019 08:34
Sakalar bakkallara, bayilere toptan verip sokaklardan geçmemeye başladılar, fırsatçılık yapıyorlar....

Malum kişi

10 Aralık 2019 09:19
Kaç gündür suçu gelmiyor. Anca daha yeni haber oldu!!!

mustafa

10 Aralık 2019 12:26
sucular odası nedir ya? Allah aşkına ne kadar boş işler var sucular odası ne iş yapar acaba su buluyor şehirde su mu arıyor.

Birey

10 Aralık 2019 15:27
Zaten her tarafımız zam zam zam şu azaldı diye bir haber ondan sonra zam yolda

HALK

10 Aralık 2019 09:57
YALAAAAAN ZAM YOLDA

vayy bee

10 Aralık 2019 11:45
ağustos böceği hikayesi gibi ,- yazın opera , konser , festival - kış gelince işte böyle su bitmişmiş , suya zam -- yollar rezil çöp çamur çukur .

F.cakır

10 Aralık 2019 15:21
Zam mı yapmak gerekiyor.

kamil

10 Aralık 2019 12:42
hazır olun kalbak su 7.00 veya 8.00 tl olur

Arif.

11 Aralık 2019 07:13
Madem kalabak suyunda azalma var bardak ve şişe su satışını durdursunlar. sadece 12 litre damacana dolumu yapılsın.

İbr yildrm

10 Aralık 2019 16:41
Şehir dışına satışlar durdurulsun o zaman

Münir

10 Aralık 2019 09:15
Kalabak su deponun önüne heykel dikin su çogalır. Halkdan uzak sosyal demokratlar.

BİROL

10 Aralık 2019 13:44
ZAM GELECEK BENCE ENGÜZELİ, TANKER SİSTEMİ NERDE O ESKİ KALABAK SUYU?

ferxi

14 Aralık 2019 15:25
Fiyattı artınca kaynak gürül gürül çağlar

HÜLYA

11 Aralık 2019 07:49
ERTUĞRULGAZİ MAHALLESİNE 4 GÜNDÜR SU GELMİYOR NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ SU AZALDI BÖYLE OLDU BÜYÜKŞEHİR NE YAPIYOR YÖNETTİĞİ ŞEHRİN NÜFUSUNDAN HABERDAR DEĞİL HERHALDE... TEDBİRİNİ ALIRSIN YUMURTA DAYANDI MI AĞIZA FOLLUK ARAMA

HALK

11 Aralık 2019 08:07
Yukarısöğütönü Mahallesine yaklaşık 1 haftadır kalabak suyu gelmiyor.

Yonetici

10 Aralık 2019 22:00
Milleti zorla başka markalara itmeyin 19 litre lik sular 8 tl 10 arası kapina kadar birakiyorlar zaten kalabak suyu diye birşey kalmadı 100 de 30 kalabak 100 de 70 si gecek bence şansınızı zorluyorsunuz

İshak Yılmaz

11 Aralık 2019 12:12
Zam yapılırsa çoğalır mı?

Vatandaş

10 Aralık 2019 16:25
Yil 2020 millet hala elinde damacana sucu geldimi gelecekmi bugundemi gelmicek yoksa gectimi derdini dusunuyor bnce kapatin gitsin millette bu dertten kurtulsun

Hünkar

10 Aralık 2019 10:42
Cumhuriyet kutlamalarına şarkıcı getirecegiz. Şarkıcı parası nereden çıkacak. Şov öncelikli olamaz öncelik belediyecilik hizmeti

Tacettin avcı

11 Aralık 2019 10:37
Deliklitaş hamidiye sokağa 6 gün sucu girmedi(2-7 aralık). Pazar günü gelmiş o günde biz evde yoktuk.hep aynı noktadan başlıyor bize gelince su bitiyor.tersten başlasın bizede sıra gelsin.ayrıca Bakkallar a ve küçük marketler e 20 şer damacana veriyorlar.evlerede 7 tl ücret alınıyor.şikayetçiyim magdurum gereginin yapılmasını arz ederim

sütlüce

11 Aralık 2019 06:56
yeni yolları yapın artık kaldırım bile yok

Eses

10 Aralık 2019 21:26
Elektriğe 01.01.2018 de Yüzde 8,8-01.04.2018 de yüzde 2,89-01.08.2018 de yüzde 9-01.09.2018 de yüzde 9-01.10.2018 de yüzde 9- 01.07.2019 da yüzde 15-29.09.2019 da yüzde 14,9 zam yapılmış. Hükümetin taktiği ile elektrik zamları ile aynı anda aynı oranda zam yapılsa 31.12.2017 de 100₺ aylık su kullanan Eskişehirlinin cebinden 25 ayda toplam 3.369,56₺ çıkacaktı. Bu süreçte zam yapılmaması ile 25 ayda toplam ödediği su bedeli 2.500,00₺ dir. Bu bile vatandaşın cebinden 869,96₺ az çıktığını gösterir. Ayrıca azar azar zam yapılması sonucu bu süreçte suya yüzde 60 değil, yüzde 91,56 zam yapılmış olacaktı. Yani kısacası keriz tokatlar gibi azar azar çaktırmadan zam yaparsan hiç bir şey yok. Ama bir defada yüzde 60 olunca vay anam vay. Uyanın artık. Hesap sorulacak bir yer varsa o da enerji ve tabii kaynaklar bakanlığıdır. Yıllardır bu milleti cebinden doğuda, güneydoğuda kaçak elektrik kullananlardan alamadıklarını bizim cebimizden aldılar. Almadan vermek Allaha mahsustur. Belediye ne yapsın?

Rafet

10 Aralık 2019 17:11
Çeşme suyumuz Porsuk suyu,hazır al sisteme bas. Oldu olcak Kalabak suyunu da damacanalara basarsın Super Belediyemiz ;)

eskiler çok haklıymış

10 Aralık 2019 09:57
daha bunlar iyi günler - geldi ismet kesildi kısmet - şimdi su kesildi , yakında yiyecek ekmek bulabilirsek çok iyi .

SU YOKMUŞ

10 Aralık 2019 13:01
HEYKEL E VARDA BİZE YOKMU .

Fenasi

11 Aralık 2019 10:52
Bu sucular halkı düşündüğü için mi açıklama yaptılar, bu kalabak suyunda çok dolaplar dönüyor hepside işin içinde

Esesli

10 Aralık 2019 17:15
Zamlardan önce planladiginiz bu numaralari yedik mi sandiniz suya zam vermek icin baska bahane bulamadiniz mi daha yeni zam yapmistiniz

Naz

31 Aralık 2019 18:39
Yıl içinde ikikez zam yapıyorlar

Naz

31 Aralık 2019 18:37
Yaptıkları zamlar yetmedimi

11 Aralık 2019 15:54
heykel veya hayvanat bahçesi ile ilgilenin su ne alaka

Rumuzsuz

11 Aralık 2019 14:21
Gecek alın kapı teslim 19litre damacana suyu, KALABAK SU VE YÖNETİMİNİ ÇOK keyfi kullanıyorlar CHP zihniyeti mahvetti güzelim Eskişehir i...

Kk

10 Aralık 2019 21:18
Ersana aferin haktir bu eskisehire. Dahada beter olurlar. 2 liralik suyu 5 liraya satarsa. Eskisehirin suyunu peskes ederse dahasinida hak eder eskisehir

deniz

10 Aralık 2019 19:35
kalabak suyu neden geçmedi .susuzmu kalcaz

mızrak

10 Aralık 2019 15:08
En küçük aksaklık muhaliflerin salyalarını akıtmış. Yozgat'a Çorum'a falan taşınsanıza oralarda sizin gibileri bol, mutlu mutlu yaşar gidersiniz. Eskişehir neyinize sizin.

Şafak

10 Aralık 2019 10:53
%53,46 KALABAK SU - %28,71 PORSUK SUYU - %17,83 MAMUCA GÖLET SUYU karıştırılarak bu sorun çözülmüş olur. nasılsa porsuk suyu sağlıklı ve içilebilirmiş.

Gökhan

11 Aralık 2019 11:04
Sucular odası ,başkan,baskan yardımcısı bir sürü gereksiz kurumlar var.Ayni zamanda satış kamyonu onun su satacam diye son ses gürültüsü Bunlara gerek yok. Öbür su şirketleri gibi başka büyük şehirlerde olduğu gibi ihtiyacı olan Alo desin gelsin.

Fenasi

11 Aralık 2019 11:02
Bakın çok uzaklardan su markaları geliyor aynı fiyata satıyorlar, kar etmeseler ya bu il'e girmez yada fiyatını artırır. Kalabak suyu kullandığı damacanada çok eski kullanıyor 10 yıla varıyordu 2 yıldır yazmadığım kuruluş kalmadı hep sorun yok dendi ama hiç 2-3 yıllık damacanaya rast gelmedik. Ancak daha 6ay önce hammadde maliyeti yükseldi diye zam yaptılar ama 6-7yıllık damacanalar geliyor. Tekrar ediyorum kalabak suyunda oyun var akpliler hemen atlamasın devlet kurumları da hiç birşey yapmadı dalga geçer gibi biz baktık sorun yok dediler

gerçekler

12 Aralık 2019 00:11
su vardıda biz mi içtik? memleket araplardan suriyelilerden geçilmiyor bunlar kuşlar gibi porsuk kıyısından kafalarını sokup su içmiyorlar herhalde ekonominin kuralıdır arz ve talep meselesi pazarlara bakın her yer arap fiyatlar hiç düşmüyor çünkü şehir kalabalıklaştı..yakında Türkler yatacak mezar yerlerini bile zor bulacaklar çünkü ölen suriyeliler yine burada kalıyorlar..Avrupalı hemen postalıyor biz bayılıyoruz suriyelilere..

deniz

10 Aralık 2019 19:33
kalabak suyu neden geçmedi

FTh-Eski kalabak su icicisi

17 Ocak 2020 19:58
Biz ailecek su icmeyi biraktik, kola icmeye basladik. Sikinti yok.

Sanane

10 Aralık 2019 09:08
Latif bi yürü git birader hayal kurma ..

mehmet akif doğan

10 Aralık 2019 16:22
biz su sıkıntısı yok kaç tane bidon varsa arkadaş doldurup gidiyor on gunde bır bazen ayda bır toptan ödüyürum hiç te sıkıntı yok zamları abartacağınıza elektrik dogalgaz peynır zammını zeytin zammını yazın

Jeotermal Mühendis

10 Aralık 2019 08:51
Latif bilmiş bilmiş konuşma be....Sabah sabah kimin ne içtiğini nerden biliyorsun...herşeye zammı bahane ediyorsunuz....yağış yok her yer kurudu....her gün sakalar da geliyor....başka markalar bedava mı ? yatın kalkın dua edin kalabak suyunun fiyatına....be hey bilmiş ukalalar !!!!!!!! ananızın şeyinde 9 ay nasıl durdunuz...

Recep

10 Aralık 2019 12:19
Arkadaş şirintepede yaşıyorum hergün su geliyor. Bugün akarbaşındaydım annemlere de su geldi. Millet olarak birilerine zarar vermek, yıpratmak, partizanca tavırlar sergilemek için herşeyi biraz abartıyor muyuz acaba...

Kamil

10 Aralık 2019 18:51
Bizi boyle abdestsizler yonetirse daha iyi gunlerimiz putperstler

Halil Toksöz

11 Aralık 2019 01:37
Yağışlar azaldı, insanlar karınca gibi çoğaldı , su filan yetmez. Daha hala 3 çocuk yetmez 5 yapın diyor mu acaba sayın büyüklerimiz?

Eses

10 Aralık 2019 20:59
Bir de kalabak suyunun evlerde çeşmelerden akmasını isteyen aklı evveller vardı. Damacana ile zor yeten su kilometrelerce şebekede gezinecek. Yakında doğa olaylarını da CHP den bilecekler de çok maalesef.

Latif

10 Aralık 2019 08:24
sularda azalma falan yok kalabak suya zam yapılınca vadandaş farklı markalara yöneldi. böyle olunca kalabak su satışları azaldı . sakaların karı azalınca 2 yada 3 günde gezmeye başladılar. sakalar kaldırılsın . halkekmek-halksüt-halkyumurta büfelerinde HALKSU satılsın

mustafa

10 Aralık 2019 12:24
bırakın sucu peşinde koşmayı. Bakkalar ve bayilerde kalabak suyu var. Bir sürü su markası var kalabak olmasa ne olacak sanki. Abartmayın bu kadar. Belediyemiz 0,5 lik pet şişlerle bardaklarda satıyor yeter.