KALABAK SUYUNA ZAM GELİYOR

29 Haziran 2019 10:59
KALABAK SUYUNA  ZAM GELİYOR

Eskişehir'de sakalarda satılan damacana kalabak suyuna zam geliyor.

3,5 TL'den satılan kalabak suyu 2 Temmuz Salı gününden itibaren 5 TL'ye satılacak. Zam kararı ESKİ yönetim kurulu tarafından alındı. Esnaf Odaları Birliği tarafından onaylandıktan sonra 12 litrelik kalabak suyu yeni fiyatından satılmaya başlanacak.

Yapılan zammın gerekçesiyle ilgili önümüzdeki günlerde ESKİ tarafından kamuoyuna bir açıklama yapılacağı öğrenildi. 

Yorumlar (111) / Onay bekleyen (10)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Vatandaş

29 Haziran 2019 11:19
%42.85'lik fahiş bir zammın nasıl bir açıklaması olabilir? Halka yazık. Peşinden tramvay ve otobüse de hop bir %25zam.

Esra

29 Haziran 2019 12:04
5tl nedir ya sudami icmeyelim

Vatandaş

29 Haziran 2019 12:11
Birden nerdeyse %50 zam olurmu yaw.nerde kaldı halkçılık.!!!!!

Ahmet keskin

29 Haziran 2019 15:09
2 temmuzdan itibaren kalabak damacana su zammı 5 TL yapmışsınız.  Bu %43 zammı halka anlatamazsınız. Bu fahiş zammı geri çekmenizi talep ediyorum. bir ESkişehir vatandaşı olarak bende çevreme anlatamam. Lütfen bu yanlış adımdan ve hatadan geri dönünüz.

Vatandaş

29 Haziran 2019 12:09
İstanbul ve Ankara'da belediyeler indirime giderken bu fahiş zam nedir mumya müzesine giriş 14 TL insanlar hak ettiği şekilde yönetilir nokta.

TÜRK VATANDAŞI

29 Haziran 2019 13:34
SAÇMALAMAYIN ALLAHTAN KORKUN YA BU NASIL ZAM ???

ali

29 Haziran 2019 12:52
Hangi partden olursan ol Aziz nesini zamanında sevmezdim ama adam doğru söylemiş

Tarık

29 Haziran 2019 12:16
Her şey güzel olacak. Aslan sosyal demokratlar. Halkcılar. Fakir halkdan yana olan çagdaş, ilerici, demokrat, laik, özünü kaybetmiş tam batılı uygar, medeni say sayabildigin kadar. Hak eden hak ettiğini görür. Akil olan anlar.

Zihni

29 Haziran 2019 16:42
Bu kadar zamda fazla 4tl belki normal ama bir seferde yüzde 50ye yakın artış çok anormal

Ekrem

29 Haziran 2019 13:45
Sen halkın yanındasın diye verdik o oyları demekki iktidara gelseniz daha beter olacak size bi daha oy değil günahımı vermem

Cicek

29 Haziran 2019 12:22
Bu kadarda olmaz

O.k.

29 Haziran 2019 14:22
Seçimde oy vermenin karşılığı bu şekilde zamlarla karşılık bulacağı kesindi ama eleştirdikleri beğenmedikleri iktidardan farkları ne acaba ?

Vatandaş

29 Haziran 2019 13:01
Seçimi kazandı artık halk önensiz

Murat Erten

29 Haziran 2019 16:11
Eskişehir Kalabak suyu 2 temmuz 2019 dan itibaren 3,5 TL.den 5 TL. ye çıkartılmış. Eskişehir B.Şehir Bld. Bşklığını yapılan bu aşırı zamla ilgili olarak kınıyorum. Daha geçen yıl suya 75 krş.zam yapılmıştı. Konuya partizanca yanaşanlara da diyorum ki onlarda artık zıkkım içerler. Bu zam geri çekilmelidir.

Ekrem

29 Haziran 2019 13:46
Hocam öbür tarafta para geçmiyo hatırlatayım dedim

Samet

29 Haziran 2019 13:40
5 TL zam çok fazla olmuş suda içmeyelim artik

Bilal

29 Haziran 2019 12:22
Neyse çeşmeden içeriz artık

Keops

29 Haziran 2019 14:53
Her şey güzel olacak. Aslan sosyal demokratlar... Yürüyün, kim tutar sizi. Yürüyün, şafakta yeni zamlar doğacak. Yeni mumya müzeleri ve heykeller için para lazım.. 5 tl az..

İsmail

29 Haziran 2019 14:12
Asgari ücretlilerin, aylık 150 TL damacana su giderine katılıp ekonomi çarkının dönmesine katkı sağlaması düşünülemez.

vatandaş

29 Haziran 2019 11:38
olsun hoca eskişehirin merkezini turist için çok güzel yaptı 2 büyük park yaptı hernekadar 10 yıldır ağaçlar büyümesede olsun alt yapıyada zaten gerek yok eskişehirde belediyenin en kutsal görevi her yere çook önemli olan ot dikmek çiçek dikmek isterse 10 tl olsun su

Nafiz

29 Haziran 2019 14:23
Hayır bide ülke yonetseniz tm milletin sizi niye iktidar yapmadığı belli su len bu

Vatandaş

29 Haziran 2019 12:41
HER ŞEY GÜZEL OLACAK

Vatandaş

29 Haziran 2019 15:49
Arıtma cihazı almak şart oldu herhalde

Osman

29 Haziran 2019 12:25
Sosyal demokrat cizgisi halkı bıktırıp isyan ettirme felsefesi güder. Halkın hoşuna gidecek kelimeleri kullanarak kafa karıştırırlar. BU GÜN SU 5.00 TL OLMASI ÇOK UYGUNDUR.

Onur

30 Haziran 2019 01:00
Zamanında hep söyledik kimseye dinletemedik sözümüzü... Yazıklar olsun. Yüzde 43 zam mı olur. Ulaşım desen Tramvaylarda insanlar cama yapışıp gidiyor her gün kavga her gün kaos... Sefer sıklığı azalmış vaziyette. Eskişehir Burhan Başkan’ı tercih etmeyerek çok şey kaybetti.

Melek

29 Haziran 2019 12:18
Fevziçakmak mah. Sakinleri 25 senede belediyecilik hizmeti istiyorsanız su 7.5 TL olmalıdır

Mustafa

29 Haziran 2019 16:28
Yuh size.

Zafer

30 Haziran 2019 10:33
Hocam size hiç yakışmadı insanların böylesine ekonomik anlamda zorlandığı bir dönemde bir darbede sizi vurmanız hiç olmadı.Bu kadar yüksek oranda zam yapılması kabul edilebilir değil.Halkçı belediyeyim halktan yanayım deyip böyle zam yaparsanız diğerlerinden ne farkınız kaldı.

ZAFER E.

30 Haziran 2019 10:42
Eskişehir halkına sesleniyorum.Eskişehirliler olarak kendi aramızda 5TL toplayalım elinde damacanalı hocanın köprü başında bir heykelini yaptıralım Buda hocaya hemşehrilerinden bir hediye olsun.

Hakan

29 Haziran 2019 13:17
Farketmez ben hep 50 tllik aliyorumdiyen zihniyet.simdide farketmez zaten bir damacana aliyorum diyebilecek mi?

Ahmet yildiz

29 Haziran 2019 14:08
HERSEY COK GUSEL OLACAK

Ayfer

29 Haziran 2019 12:22
Ama turist geliyor, iki parkımız var. Çagdaş sanatlar ilerledi güzel demokratik heykellerimiz var kaç senede 21. Senede. Ben sandım 5 senede yapıldı. Fevziçakmak mah. Taş üstüne taş konmadı hizmet istiyorsan SU 10.00 TL OLMALIDIR

MUSTAFA KÜÇÜK

01 Temmuz 2019 09:36
İNSAF 1.5 sene önce kalabak suyu 2.5 TL idi ocak 2018 de 2.75 TL oldu bu %10 luk artış olması gereken bir şeydi ancak 2018 ortasnda 3.5 TLyapılarak yılbaşındaki ile birlikte %40 zamlanmış oldu seçimden dolayı ocaktaki zammı temmuza ertelediniz zam olabilirdi ancak 4 TL olmasını bekliyordum yaklaşık % 15 olurdu makul karşılanabilirdi ey insafsızlar % 43 zam yapmak reva mı bu millet nasıl olsa bize oy veriyor % kaç zam yaparsak yapalım fark etmez mi diyorsunuz 1.5 sene önceye göre su % 100 zamlanmış oldu milletin geliri ne kadar arttı bu arada ben memuru örnek vereyim temmuz la beraber % 25 ha bir şey daha söyliyeyim 35 yıllık müşterinizi kaybediyorsunuz çünkü bugün araştırmaya başlayıp arıtma takacağım...

dadas

30 Haziran 2019 08:28
hoca allahtan kork su 5tl olurmu hiç bu halk seni seçti diye yanlışmı yaptı her şey çok güzel olacak dediniz ama dahada berbat ettiniz bırakın o koltuğu

Muzaffer

29 Haziran 2019 16:47
Şehir şebeke suyu içilebilir olsa neyse diyecem ama şehir şebeke suyundan resmen amonyak akıyorken içme suyuna %42 zam akla ziyan.

Cansu

01 Temmuz 2019 11:59
Fahiş bi fiyatla zam yapılması gerçekten çok üzücü. Bu halkı aptal yerine koymaktan başka bişey değildir.Gider arıtma cihazı alırım o parayı asla ama asla vermem. Kalabak suyu bitmiştir bizim için.

Hasan

30 Haziran 2019 12:19
Aferin hocaya yılın en güzel zammı hocadan geldi.Büyükşehir çalışıyor.

YAZIK

30 Haziran 2019 07:04
2018 HAZİRANDA 2.75 OLAN SU NASIL OLURDA BİR YILDA %100 ZAMLANIR BUNU BÜYÜKERŞEN AÇIKLASIN BU VATANDAŞA BAKALIM

Mülayim

29 Haziran 2019 15:15
Yılmaz Hocam, lütfen aklınızı başınıza alın..Istanbul'u AKP ekonomik bozukluk ve zamlardan dolayı kaybetti. Şu zammı yapmayın, Eskişehir halkı gelecek seçimlerde CHP yi cezalandırabilir. Yapmayın,bu Halk sizi seviyor.

Berkant Bey

30 Haziran 2019 00:26
Artık başka markaların suyunun içmek Farz oldu.Tek kelimeyle YAZIKLAR OLSUN.Bir kaç lira daha fazla veririm başka marka sulara,Sucu beklemek,arkasından koşmak,1-2 günde suyun bitmesi sorun olmaz.Burnumuzun dibindeki suyun 5 Tl mi olması mı pahalı yoksa Bursa’dan,Sakarya’dan kaç türlü tedarik zincirinden geçerek kapımıza gelecek suyun 10-15 Tl olması mı pahalı?

Vatandaş

30 Haziran 2019 18:33
TÜİK verilerine uygun bir şekilde %20 civarında bir zam ile 4.00 - 4.25 arası bir fiyat daha makul olacaktır. ESKİ yetkilerinin kararlarını tekrar gözden geçireceğine zammı aşağı çekeceklerine inanıyorum.

Eskişehirli

30 Haziran 2019 10:38
Bu zam nedir yaa hiçmi ALLAH tan korkunuz yok su eskişehirin suyu rezerv bizim su bizim kimin malına ne zammı yapıyosunuz siz

seda kAya

30 Haziran 2019 01:09
HOCAM SAGOLUN. TRAMVAYA DA ZAM ISTIYORUZ ÖNERİM TAM 5 TL OGRENCI 4 TL OLSUN

Beytullah

01 Temmuz 2019 10:08
Aynı su Kütahya nın her mahallesinde çeşmelerden akıyor ey halkçılar

mehmet yüreklier

30 Haziran 2019 19:34
TÜM BELEDİYELER Kİ BAŞTA İSTANBUL OLMAK ÜZERE SUYU VE DİYER UNSURLARI İNDİRDİĞİ HALDE KALABAK SUYUNA YÜZDE ELLİYE VARAN BİR ZAM YAPILIYOR YOKSA BU DA ÖTV VERGİSİNE TABİ'Mİ LÜTFEN ALDIĞINIZ OYLARI BİZLERE BU ŞEKİLDE HİZMET VERMEYİN BU BELEDİYE YE YAKIŞMIYOR

Necati sorgun

29 Haziran 2019 23:46
Diğer suların 13-15 hatta 18 tl olduğunu yazanlar onlar nereden geliyor vede kaç tane dağıtıcının kar payı koyduğunu düşünemiyormusunuz ? Kalabak suyu şehrin merkezinde rahmetli aydın ARAT'IN yaptığı tesiste dolum yapılıyor . Sakaların dağıtım bedeli var o kadar . Hem türkiyede hangi belediyenin böyle bir gelir kaynağı var hiç düşündünüz mü ? 250.000 konutun 200.000 'i her gün bir damacana alsa vede sucuların payı hariç adet başı 3tl belediyeye kalsa 750.000tl vede ayda iki trilyon ikiyüzelli milyar para yemede yanında yat . Hiç bir belediyede böyle ballı ekmek kadayıfı yok . Siyaseti hocayı hacıyı bırakın akıl yürütün arkadaşlar

KAMİL

01 Temmuz 2019 10:09
İNSAFINIZ BATSIN

Huseyin

30 Haziran 2019 19:28
Herkese duyurulur internette 300 tl den başlayan 5 kademeli arıtma cihazlari var alın ve kalabak suyu tadinda su için. Bakalım kime satacaklar.

Huseyin

30 Haziran 2019 19:25
Çok ayıp. Bu kadarda olmaz...

Musa Parlar

30 Haziran 2019 18:49
Çok fazla

yavuz yavuz

30 Haziran 2019 11:58
HERŞEY DAHADA GÜZEL OLACAK GÜZELLEŞMEYE HAZIR OLUN.......GÜZELLİKLER BİZLERİ BEKLİYOR....YAZIKLAR OLSUN...ESKİŞEHİR BUNU HAKETMİYOR.....

Tam Yetkiyi verdik

30 Haziran 2019 11:11
Bundan önceki dönemlerde hoca meclis çoğunluğu AK partide istediğimiz gibi çalışamıyoruz. Benim elim kolum bağlı diyordu. Eskişehir halkıda hoca ya hadi bakalım mecliside verik buyur dedi. Hocam sağolsun ilk golü doksana taktı. Yakışır iyi ki varsın hocam şimdiden meclisi çoğunluğunun hakkını veriyorsun.

nedim

30 Haziran 2019 03:31
Sakarya gazetesi nasıl bir demokrasi ve eşitlik anlayışın var senin? Yorumların yarısını bloke etmişsin. Bu kadar yalakalık yeter.

Gürel kucuk

29 Haziran 2019 16:20
Çok pahalı 12 lt su 5tl 20 lt 3 tl olmali

Şehir dışı

29 Haziran 2019 14:24
13 TL veriyoruz diyenler bizdemi verelim 13 TL gidin Kendi belediyenize bakın

Burak kahraman

01 Temmuz 2019 02:20
6 Temmuz’da zaten 2.75 ten 3.5 tl ye çıktı. Bir yıl dolmadan %100 e yakın zam ne demek?

Ali

30 Haziran 2019 11:16
Temmuz 2018 den bu yana 82% zam yapıldı.Neden?

Uzman

30 Haziran 2019 10:58
Her şey çok güzel olacak. Oy verenler de dahil ayaklanmalı bu zamma Allahın suyunu bu fiyata satılırmı hiç yaaaaa.Resmen kazıklamak bu vatandaşı.Nerede vatandaşa hizmet ?Uyumayalım uyandıralım!

ismail

30 Haziran 2019 02:22
yazık günah iyiki hocaa kalabak suyunu evlere şebekeden vermiyor yoksa tuvelete girmeye korkarız

Salih Baba

30 Haziran 2019 00:59
Köylere tankerlerle bedava kalabak suyu veriliyor. neden onlardan para alınmıyor. Köylere verilen kalabak suyunun zararını DAMACANA SU KULLANANLAR MI ÇEKECEK. Zam konusunda lutfen Makul olun.Kalabak suyu diye damacanalara koyduğunuz suyun büyük bir bölümü dag suyu, gerçek kalabak suyu nerede.. Erıkli 19 lt. 7,50 TL.ya satılıyor.

Muzaffer

29 Haziran 2019 16:53
Diğer sulara yüksek fiyat ödüyoruz diyen arkadaşlar. Ankara'da da Bursa'da da çeşmeden akan su içilebilir. Eskişehir suyunu bi deneyin bakalım sabaha tuvaletten çıkabikecek misiniz.?!

Esesli

01 Temmuz 2019 13:11
Parasi olmayan ölsün zehirli musluk suyunu içerek.

murat

30 Haziran 2019 12:05
yeni heykel projeleri için para lazım. bu fahiş zam ondandır. ayrıca yandaş sakarya gazetesi neden fahiş zam diye başlık atamıyorsunuz? ne kadar taraflı ve yandaş olduğunuz gene ortaya çıkmış. ayrıca başka şehirlerdeki chp li yandaşlar eskişehir hakkında yorum yazmasın. kendi şehrinizle ilgilenin.

Ismail

30 Haziran 2019 09:51
Yılmaz hoca geçen dönemde AKEPE meclis üyeleri engelliyor .Ilıca barajı nı şebekeye bağlatmıyorlar, o bağlansa musluk suları içilebilir durumda olacak demiştiniz.Hala borular ihale edilemedimi..Yoksa vatandaş kalabak suyu içmez diyemi işi savsaklıyorsunuz...

Vatandaş

29 Haziran 2019 23:53
Çoğu ilde herkes suyu şebekeden kullanıyor içilebilir bizde de zam zam ucuz olması gerekirken nasıl belediye anlayışı sonrada ulaşıma gelir

Akayakaka

29 Haziran 2019 23:29
Nerde bu patates, soğan için felaket tellallığı yapan klavye kahramanları, kalabak suyuna teşriflerinizi bekliyoruz...

Elsa

29 Haziran 2019 18:55
5 lira nedir .sudamı içmeyelim Halka yazık para dayanmıyor

Mustafa

29 Haziran 2019 18:10
5 tl su mu olur şişeleyip nakliyesi ni yapıyorsunuz. sanırsın okyanus suyunu arıtıp satıyorlar diğer özel firmalardan ne farkınız kaldı o zaman, eskişehir halkı gelir seviyesi geneli askeri ücretle geçimini sağlıyorlar. yazık.

ertan

29 Haziran 2019 17:45
zam oranı yüzde 43 .elinsaf.yüzde 43 buraya dikkat.çok fazla.zam oranın fazlalığını bakın.başka şehir başka yerde daha pahalıymış banane kardeşim.zam oranı yüzde 43.

Nihat

29 Haziran 2019 17:31
Belediyecibaşısı algı ve öfke yönetimi yapmaya çalışıyor! Herkes hükümete öfkelensin diye kendi yalakalarıyla derin bir çalışma içinde! Sen bir tuzak kurarsan Allah iki tuzak kurar! O tuzakları ayağına dolandırır. Farkında mısınız ne kadar rahat ve pişkinler! Pişkinlik bunların kanında var.

Muzo

02 Temmuz 2019 15:44
Kalabak suyuna yapılan yüksek zammı kınıyorum tatil yörelerinde bile 19 litre içme suyu 9 liraya satılıyor 12'litre kalabak suyuna 5 tl çok yüksektir büyükșehir belediyesi bu karardan geri dönmelidir.

Yusuf

01 Temmuz 2019 14:11
Bu ne Allah bizleri sizin elinize düşürmesin 5 sene seçim yok diye yapıyorsanız bizler unutmayın ellerimiz kurilsaydi size vermeseydik

Ali

01 Temmuz 2019 11:25
5yıldan eski damacanayla su sattıkları halde bu kadar zam yapılıyor ise tümü yenilense ne kadar zam yaparlar. Damacana üretim tarihi 5yıldan eski olan ürün almayın aldırmayın sağlığınız için. Bu uyarıyı her yerde yapıyorum çünkü ne hükümet ne belediye buna çözüm aramıyor

Birisi

30 Haziran 2019 10:19
Seçilene kadar ondan vur paylasin çal oynasin

Bülent

30 Haziran 2019 10:11
Bu zammın hiç bir gerekçesi olamaz. Halkın belediyesi fahiş zammı hangi gerekçe ile anlatacak. Milletin anası ağlamış barı siz yapmayın. Yoksa gün gelir o sularda boğulur gidersiniz.Belediye ticarethane değildir hizmet işidir.

Kemal

29 Haziran 2019 23:59
Müstehak...

Vatandas

29 Haziran 2019 23:53
Hersey guzel oldu .bitmeyen tranvaya kaynak topluyorlar

aydemir a.baş

29 Haziran 2019 23:50
tamaaaam.şimdi sira otobüs ve tramvayda.bastır .Küçükerşen.Herşey çok güzel olduuuu.

BİROL

29 Haziran 2019 21:04
Benzine endeks yapsınlar.İçen ve içemeyen belli olsun.içenlere zengin diyelim.

Zekeriya

29 Haziran 2019 19:31
Yeni yapılacak heykeller/ucubeler için para lazım galiba

ali

29 Haziran 2019 19:18
bu sucular fatura veya fiş vermiyo

gürcan

29 Haziran 2019 19:16
sucular köşeyi döndü tıkır tıkır para bide ağlanırlar artık sekiz katlı apatıman dikerler

Selma pektaş

02 Temmuz 2019 09:39
Aynı damacana diyenler siz kalabak suyun kaç lt olduğunu biliomusunuz fiyat yazmayın lt üzerinden fiyat yazında görelim ne olduğunu. 2 yılda böyle zam olmaz .

Abdullah Akkaya

01 Temmuz 2019 12:34
Şebeke suyuna dayıyor kloru mahkum ediyor kalabak suyunu uyan eskişehirli uyan artık acın gözünüzü, tramvay tutturmuş yol yok park yeri yok satılmış tüm yollar

Firdevs

30 Haziran 2019 11:04
Çagdaş, demokratik, laik, uygar, ilerici vb. HEYKELLER lazım. Sizi gidi edebiyatçılar.

Ramazan

29 Haziran 2019 22:49
Acaba bu zammıda hükümet mi yaptı yoksa chp belediyesi mi yaptı kesin Tayip karşıtarı devlet yaptı deyip eskişehir halkına yutturmaya çalışırlar .Ama bu zammın açıklaması olamaz. Olamaz ... hani chp halkçı mi eğer chp hükümet olsa şu an ülke yabancılara peşkeş çekilirdi ...

Bir yorum.

29 Haziran 2019 22:35
Yeni heykeller ve yeni müzeler bekliyoruz! Bu dangallar her durumda sana methiye düzer merak etme.

26nb64

29 Haziran 2019 22:21
Zamcı Büyükerşen.Halkçılık nerde kaldı.Vatandaşı yolunacak kaz görüyor.Şehri borca soktu yapmaz olsaydın tramvayı.Vatandaşı ezmeseydin.Haram oylar sana.Yazıklar olsun.

Mustafa

29 Haziran 2019 19:50
Az bile bu heykel siyasetini sevenlere 100 lira olmalı

CAŞ

29 Haziran 2019 18:17
Yılmaz kokonalara yılbaşı eglencesi, Ahmet kocakarıları Ankaraya nasıl götürecek Su 15 TL olmalı

Kamil atmaca

02 Temmuz 2019 14:52
10 tl olsa bile seçerler seni merak etme başkan yürü kim tutar seni meydan boş.

Mehmet

02 Temmuz 2019 14:07
Bence az bile 10 tl düşünüyorum demiş eski md yapsaydı oy verenler düşünsün hoca bi haber

Saf vatandaş

30 Haziran 2019 19:18
Hadi belediye maliyet artisini sebep gostererek 2.75 tl olan suyu 3.5 tlye cikardi onu anladim.ama parakende satan tuccar neden zammi iki kati ile carpip damacana basina kalan 0.75 krş olan kar marjını 1.5 tl ye cikardi.onlarinda maliyetlerimi artti yoksa petrol urunleri zamalandi dolar zamlandi isci maliyetleri artitida bu parakendeci bu kalemlerden hangisinden etkilendi kar marjini 2 katina cekti.biz maasa zammi dolara endekslimi aliyoruz.enflasyon farki neyse o kadar zam yapin adil olun.yada hükümete soyleyin gercek enflasyon degerlerini aciklasin bizde ona gore zam alip bu maliyetleri karsilayabilecek hale gelelim.elinizi vicdaniniza koyun isinizi layikiyla yapinki sizden bahseden saygiyla sevgiyle bahsetsin.diger turlu nasil bahsedileceginizi az cok anlamisinizdir.

ali bunu tut

30 Haziran 2019 12:11
Allah diyor ki kuluna sakın ha sakın nimetlerimi halka ucuza satmayın ha geldiğinizde hesabını soracağım % 50 &&&&

Ramazan Bayramoğlu

29 Haziran 2019 22:19
Çok güzel bence yemin olsun az bile,İZMİR büyük şehir belediyesi soya % 200.zam yapmış siz %.50 nın lafını yapıyorsunuz,bunlar halkçı belediye bu kadarı da olsun yakında asfalt.paralarıda gelecek AK parti lı lerin red oyuna karşı chp lilerin evet oyu ile odunpazarı belediyesi meclisten asfalt.parasını meclisten geçirdi ,zam geldikçe ben mutlu oluyorum çünki CHP ye oy vermedim daha beter olun editör yayımlamazsan ANLADIN SEN bol bol kulaklarını çınlatırım

Cemile yağlıcan

07 Temmuz 2019 10:40
Ses çıkarılmazsa her şey olur kalabak suyu alacağıma 2 fazla da versem başka marka su alırım, zorla dayatma yaptırılıyor halka bizde su almayarak protesto ederiz

Muzaffer derin

03 Temmuz 2019 10:20
Seçimden sonra yapılması düşündürücü.

Demhan

02 Temmuz 2019 09:37
Burda o kadar kızılıyor söyleniyor ama yine o sular 5 tl ye alınacak el mahkum var mı bi çaresi burada duyuyorlar mı acaba sesimizi

Hak hukuk adalet

29 Haziran 2019 13:11
Kardesim almayin tepki verin erikli soyleyin bakalm hangisi daa ucuz ve ekonomik.Mazota zam caya sekere zam ne bekliyordunuz ki?yillarca bu ülkeyi yonetenlere gik diyemeyen sosyal arkadslar hersey cok guzel olacakta once vicdan hukuk lazm bu ülkeye!!!Dolarin artisinida hersey guzel olacak sloganina bagladiniz ya size yillarca anlatamadk bu saatten sonrada anlayamazsiniz!!!!Hadi dolari indirin 3 e gorelim guzelliginizii sosyalliginizii

Tolga

22 Temmuz 2019 11:10
Sevgili Eskişehir halkı 5 TL ye içecek su alabiliyorsanız ne mutlu size. Vatandaş küçücük ilçelerde bile en az 10 TL ödeyerek su tüketiyor. Parti muhabbeti yapan boş beleşçilere denilecek yüzlerce cümle var. Dolar 2 sene zarfında 2 te katlandı kumda oynamaktan haberiniz yok kafayı kumda bırakıp bedeni gezdirmekle vatandaş olunmuyor.

Öfkeli Vatandaş

08 Temmuz 2019 02:56
Sudan kazanılan parayla ne yapılacak? Bir heykel daha mı?

Vatandaş.

07 Temmuz 2019 14:47
Eskişehirliler sessiz kaldıkça su 10 TL olur. Zaten su yosun tutuyor. Satıcıya dedim, mümkün değil dedi; pompayı gösterdim yemyeşil. Üç durak gidiyorsun, Tramvay bileti kazık. Millet Eskişehir'i göklere çıkarıyor; ulan hiç mi Avrupa şehri görmedim. Böyle diyenler Budapeşt'eye görsün. Ev kirası kazık, su kazık, bilet kazık, caddeye yürümek imkansız, tramvaya binmek bir dert inmek başka bir dert. Alın sizin olsun Eskişehir'iniz.

Ali

01 Temmuz 2019 21:22
Büyük ersen nerde

Ahmet

30 Haziran 2019 17:24
Yılmaz hocayı seversin. Sevmezsin önemli değil suyun buraya 45 km..geldiği. Burada işçilik elektrik doğalgaz temizlik malzemesi depolama eskiyen damadın değişimi ve sakalara ödenen kar ve belediyenin karı. Bu şartlara güven vatandaş ihale ile belediye den alsın. Vatandaşlarımıza ucuz su satsın. Dışardan davulun sesi iyi gelir.

Vatandaş

29 Haziran 2019 18:06
Bugün Erik li dağıtıcısına sordum erikli kaç para diye. Eskişehir de 10 tl kaynağı Bursa da 11.50 tl İstanbul da semtine göre 14 ila 18 tl arasında değişiyor dedi. Dier uyduruk markalarda 10 ila 12 tl arasında değişiyor. Litre fiyatına vurulunca yine en ucuzu ve içimi en güzel su Kalabak Suyu olduğu çok net. 5 tl yerine 4.5 tl olabirdi ve bir altı ay sonra da 5 tl.

cemal

29 Haziran 2019 21:12
İğneden ipliğe gelen zamlara ses çıkarmayan muhalifler iş belediye olunca karalama için sebep aramaktadırlar. Bugün Türkiyenin en ucuz kaliteli suyunu belirlenen zam gelse bile, Eskişehirli en ucuz suyu içmektedirler. Eskişehirin suyunu belediyeden alıp, ele geçirmek isteyenler almış olsa; Suyu 10 liranın üzerinde içirirler. Eskişehirli çok şanslı.

Nedim Yazıcı

29 Haziran 2019 12:09
Su zammına tepki vermek hakkınız ama önce hazımsızlığınızı yenin. 5 dönem üst üste seçimi sizin seçmediğiniz kazandı. Sonra adınızı yazacak cesaretiniz olsun, sahte nicklerle atıp tutmayın. En azından hakkınızı aramayı biliyorsunuz, darısı uğradığınız diğer haksızlıkların başına diyelim.

Murat

29 Haziran 2019 15:39
Ülke olmus yangin yeri millet konusmak icin konusuyor.Dolar niye düşmüyor papaz da gitti.Bu aralarda zam zam diye haberleri izlemiyorsunuz sanirim?öyle bir tepki veriliyor ki sanki bütun zamlari yapan yilmaz hoca.Erikli var saka var kirazli var almayin kardesim secenegiz var?Bu arada belediyenin ucuz olmali dersenizde hala en ucuzuu kalabak suyu.Siz halkci sosyalist ariyorsaniz baştakilere bakipta konusun...

ömer yüce

29 Haziran 2019 12:58
az bile yapmış bimdeki 5 litre su bile 7 tl olmuş eriklinin suyu ne kadar bilen varmı 18 tl en ucuz yine kalabak suyu

Ankara

29 Haziran 2019 13:08
Saygıdeğer Eskişehir halkı Ankara’da aynı damacanaya 12 tl veriyoruz.Canınızı yerim Ciğerler 5 tl nedir ki

İL DIŞI VATANDAŞ

29 Haziran 2019 12:03
19 lt.damacanaya 13 TL ödüyoruz.Kalabak suyu gerçekten ucuz ve ekonomik.