KAHREDEN CİNAYET

Son Güncelleme : 23 Ekim 2017 10:10
KAHREDEN CİNAYET

Barlar Sokağı'nın tanınmış işletmecilerinden Bayram Akın'ın oğlu Durmuş Akın (22), tartıştığı Ali.D. (33) tarafından bıçaklanarak öldürüldü. Durmuş Akın'ın ölümü büyük üzüntü yarattı. Şüpheli ise polis tarafından yakalandı.

Vural Sokak'ta Durmuş Akın'ın kullandığı araç (22) ile Ali D'nin (33) ayağının üstünden geçti. İkili arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyüyüp kavgaya dönüşmesi sonucu Ali D, Durmuş Akın'ı bıçakla göğsünden yaraladı. Ağır yaralanan Durmuş Akın, 112 Acil Servis ekipleri tarafından Yunus Emre Devlet Hastanesine kaldırıldı. 22 yaşındaki genç tüm müdehalelere rağmen kurtarılamadı. Olay yerinden kaçan şüpheli Ali D, İl Emniyet Müdürlüğü Gasp ve Cinayet Büro ekiplerince yakalandı. Adliyeye sevk edilen zanlı, tutuklanarak cezaevine gönderildi. Durmuş Akın'ın cenazesi bugün Cemevi'nde kılınacak öğle namazının ardından toprağa verilecek.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

mertcan

23 Ekim 2017 10:36
belediyenin eskişehire en büyük kazığı barlar sokağıdır. ya da bir tanesi diyelim. öyle bir yer bu işler için uygun değil ne altyapısı var ne otopark ne yol ne bir afet de kaçılabilecek alan 50 yıllık binaların altına barlar açmak üstünde ailelerin oturduğunu hiçe saymak esnafın mağdur olması geçiş yolu olan sokakların yani doktorlara bağlanan yerlerin akşam insanlar tarafından geçmeye korkulu yerler olarak görmesi gürültü kirliliği fuhuşa teşvik daha liste uzar gider . ŞİMDİ SİZ DESİNİZ ALKOL DÜŞMANI ZART ZURT KISACA .... bu işler için daha uygun bir yer gerekli nezih tesislerin kurulması ve denetimlerin sıkı olması insanların eğlenme kültürüne bakış açısı değiştirilmeli eğlenmeyemi gidiyorsun adam kesmeyemi barlara

KAHRAMAN

23 Ekim 2017 00:11
Barlar sokağı maalesef ilk açıldığı yıllardaki insan kalitesi ve nezih ortamından gitgide uzaklaştı. Şu an suçlar ve çirkinlikler sokağına doğru hızla gidiyor.

esnaf

23 Ekim 2017 09:55
ne ıçmeyı bılıyoruz ne eğlenmeyi.yazıklar olsun .

Serhan beyaztaş

23 Ekim 2017 11:44
Barlar sokağı kapatılsın

Aras

23 Ekim 2017 12:00
Maalesef bu kadar ruh hastasının içinde Allah a emanet yaşıyoruz

KAAN26

23 Ekim 2017 10:17
arkadaşlar burada genç bir fidan hayatından oldu CENGİZ bey sen burada neden siyaset yapıyorsun ayıptır günahtır

Aras

23 Ekim 2017 09:07
Böylelerini içeri atmaları şart

camaloqqo

23 Ekim 2017 08:32
nasıl bir millet olduk biz yaa. şimdi o vuran kişi ben otopark yüzünden adam vurdummu diyecek. bunun hesabını önce kendisine nasıl verecek. Allah görünür görünmez kazalardan esirgesin.

Uğur

23 Ekim 2017 10:31
Tebrik edin hocanızı Vural sokak hergün bir olay al sana medeniyet

Haydar Şahin

23 Ekim 2017 13:45
İnsanlarımıza yazık oluyor!!!!! Son 10 yıl içinde barlar sokağında ölen insan sayısı 10-15 civarında,savaş mı var.. Önceki ölümlerin birkaçı da trafik nedeniyle meydana gelmişti.Otopark var diye Belediye görevini yapmıyor,araç trafiğine kapatmıyor.1800 den sonra trafiği kapat!!!! BELEDIYECILIK OGRENIN BIRAZ!!!!!!!!!

Deniz

23 Ekim 2017 10:13
cengiz lakaplı şahıs Türkiyeyi dünyaya rezil eden AKP lilerin yaptığının yanında CHP nin yaptıkları sinek vızıltısı kalır...önce kendinize bakın...sizin yüzünüzden Türkiyenin şerefi namusu bayrağı herşeyi ayaklar altına düştü...sarhoşmusunuz desem siz alkol düşmanısınız istisnalar hariç ama ayıkken bile kafanız çalışmıyor...yazık ettiniz bu güzel ülkeye yazık...

Fatma

23 Ekim 2017 23:28
Bugunde 1olu varmıs artık bu sokakda oturmakdan nefret edıyorum

Barbaros

24 Ekim 2017 21:46
Çünkü beyin o kadar müsade ediyor Cengiz beyin.

cengiz

23 Ekim 2017 01:40
iste dunya birincisi chp'li belediyelerin yaptigi bu.
VATANDAŞ DÜŞÜK  MODELLİ ARAÇ ALIYOR
VATANDAŞ DÜŞÜK MODELLİ ARAÇ ALIYOR
Son aylarda yaşanan kur artışlarının ekonomik dalgalanmalara neden olmasından dolayı vatandaşlar sıfır kilometre araç almak yerine düşük modelli araçlara göz dikti.
ODUNPAZARI  AŞURE DAĞITTI
ODUNPAZARI AŞURE DAĞITTI
Odunpazarı Belediyesi, Muharrem Ayı nedeniyle Reşadiye Cami, Çarşı Cami ve Tarihi Bölge’de yer alan Kurşunlu Külliyesi önünde Cuma Namazı Çıkışı’nda aşure dağıttı.
KRİZ YOKSULA YÜKLENDİ
KRİZ YOKSULA YÜKLENDİ
CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer Beylikovalılar Derneği’ni ziyaret etti. Çakırözer hükümetin önceki gün açıkladığı Yeni Ekonomi Programı’nı eleştirerek, “Krizin yükünü yoksulun sırtına yüklediler. Bu programda daha fazla işsizlik, daha fazla yoksulluk, daha fazla zam var” dedi.
KAÇAK SİGARA  OPERASYONU
KAÇAK SİGARA OPERASYONU
Eskişehir'de pilos ekipleri tarafından bir iş yerine düzenlenen operasyonda 233 paket kaçak sigara ve 1 adet kuru sıkı tabanca ele geçirdi.
GENÇLER İŞ DÜNYASINA HAZIRLANACAK
GENÇLER İŞ DÜNYASINA HAZIRLANACAK