KAHREDEN CİNAYET

Son Güncelleme : 23 Ekim 2017 10:10
KAHREDEN CİNAYET

Barlar Sokağı'nın tanınmış işletmecilerinden Bayram Akın'ın oğlu Durmuş Akın (22), tartıştığı Ali.D. (33) tarafından bıçaklanarak öldürüldü. Durmuş Akın'ın ölümü büyük üzüntü yarattı. Şüpheli ise polis tarafından yakalandı.

Vural Sokak'ta Durmuş Akın'ın kullandığı araç (22) ile Ali D'nin (33) ayağının üstünden geçti. İkili arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyüyüp kavgaya dönüşmesi sonucu Ali D, Durmuş Akın'ı bıçakla göğsünden yaraladı. Ağır yaralanan Durmuş Akın, 112 Acil Servis ekipleri tarafından Yunus Emre Devlet Hastanesine kaldırıldı. 22 yaşındaki genç tüm müdehalelere rağmen kurtarılamadı. Olay yerinden kaçan şüpheli Ali D, İl Emniyet Müdürlüğü Gasp ve Cinayet Büro ekiplerince yakalandı. Adliyeye sevk edilen zanlı, tutuklanarak cezaevine gönderildi. Durmuş Akın'ın cenazesi bugün Cemevi'nde kılınacak öğle namazının ardından toprağa verilecek.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

mertcan

23 Ekim 2017 10:36
belediyenin eskişehire en büyük kazığı barlar sokağıdır. ya da bir tanesi diyelim. öyle bir yer bu işler için uygun değil ne altyapısı var ne otopark ne yol ne bir afet de kaçılabilecek alan 50 yıllık binaların altına barlar açmak üstünde ailelerin oturduğunu hiçe saymak esnafın mağdur olması geçiş yolu olan sokakların yani doktorlara bağlanan yerlerin akşam insanlar tarafından geçmeye korkulu yerler olarak görmesi gürültü kirliliği fuhuşa teşvik daha liste uzar gider . ŞİMDİ SİZ DESİNİZ ALKOL DÜŞMANI ZART ZURT KISACA .... bu işler için daha uygun bir yer gerekli nezih tesislerin kurulması ve denetimlerin sıkı olması insanların eğlenme kültürüne bakış açısı değiştirilmeli eğlenmeyemi gidiyorsun adam kesmeyemi barlara

KAHRAMAN

23 Ekim 2017 00:11
Barlar sokağı maalesef ilk açıldığı yıllardaki insan kalitesi ve nezih ortamından gitgide uzaklaştı. Şu an suçlar ve çirkinlikler sokağına doğru hızla gidiyor.

esnaf

23 Ekim 2017 09:55
ne ıçmeyı bılıyoruz ne eğlenmeyi.yazıklar olsun .

Serhan beyaztaş

23 Ekim 2017 11:44
Barlar sokağı kapatılsın

Aras

23 Ekim 2017 12:00
Maalesef bu kadar ruh hastasının içinde Allah a emanet yaşıyoruz

KAAN26

23 Ekim 2017 10:17
arkadaşlar burada genç bir fidan hayatından oldu CENGİZ bey sen burada neden siyaset yapıyorsun ayıptır günahtır

Aras

23 Ekim 2017 09:07
Böylelerini içeri atmaları şart

camaloqqo

23 Ekim 2017 08:32
nasıl bir millet olduk biz yaa. şimdi o vuran kişi ben otopark yüzünden adam vurdummu diyecek. bunun hesabını önce kendisine nasıl verecek. Allah görünür görünmez kazalardan esirgesin.

Uğur

23 Ekim 2017 10:31
Tebrik edin hocanızı Vural sokak hergün bir olay al sana medeniyet

Haydar Şahin

23 Ekim 2017 13:45
İnsanlarımıza yazık oluyor!!!!! Son 10 yıl içinde barlar sokağında ölen insan sayısı 10-15 civarında,savaş mı var.. Önceki ölümlerin birkaçı da trafik nedeniyle meydana gelmişti.Otopark var diye Belediye görevini yapmıyor,araç trafiğine kapatmıyor.1800 den sonra trafiği kapat!!!! BELEDIYECILIK OGRENIN BIRAZ!!!!!!!!!

Deniz

23 Ekim 2017 10:13
cengiz lakaplı şahıs Türkiyeyi dünyaya rezil eden AKP lilerin yaptığının yanında CHP nin yaptıkları sinek vızıltısı kalır...önce kendinize bakın...sizin yüzünüzden Türkiyenin şerefi namusu bayrağı herşeyi ayaklar altına düştü...sarhoşmusunuz desem siz alkol düşmanısınız istisnalar hariç ama ayıkken bile kafanız çalışmıyor...yazık ettiniz bu güzel ülkeye yazık...

Fatma

23 Ekim 2017 23:28
Bugunde 1olu varmıs artık bu sokakda oturmakdan nefret edıyorum

Barbaros

24 Ekim 2017 21:46
Çünkü beyin o kadar müsade ediyor Cengiz beyin.

cengiz

23 Ekim 2017 01:40
iste dunya birincisi chp'li belediyelerin yaptigi bu.
BECERİLER ORTAYA ÇIKARILMALI
BECERİLER ORTAYA ÇIKARILMALI
Vali Özdemir Çakacak, Atayurt Okulları tarafından bu yıl 16'ncısı gerçekleştirilen Bilim Proje Fuarını gezdi.
REDDETTİKLERİNİ VAAT OLARAK SUNUYORLAR
REDDETTİKLERİNİ VAAT OLARAK SUNUYORLAR
Demokrat Parti (DP) haftalık pazar toplantısında konuşan İl Başkanı Nazım Dölekçekiç iktidarı eleştirdi. Dölekçekiç “Daha önce reddettikleri yasa tasarılarını şimdi vaat olarak sunuyorlar” dedi.
SAADETTEN SALDIRI TEPKİSİ
SAADETTEN SALDIRI TEPKİSİ
Saadet Partisi haftalık pazar toplantısında konuşan Halkla İlişkiler ve Karargah Başkanı Mehmetali Perçintürk Saadet Partililere düzenlenen saldırı hakkında konuştu. Perçintürk “Bu yaşananlar siyasetteki şiddet dilinin eseridir” dedi.
TEK İSTEĞİ AKÜLÜ ARAÇ
ATAÇ DAVETİ GERİ ÇEVİRMEDİ
ATAÇ DAVETİ GERİ ÇEVİRMEDİ
Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Oklubalı Mahallesi’nde ikamet eden Dedeoğlu çiftine konuk oldu.
ŞEHRİN GÜZİDE KURUMLARINDAN
ŞEHRİN GÜZİDE KURUMLARINDAN
Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç ve Tepebaşı Belediyesi Meclis Üyeleri, Eskişehir Ticaret Odası (ETO) Başkanı Metin Güler’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ataç “ETO şehrimizin güzide kurumlarından” dedi.
SEVİMLİ YARIŞMA
SEVİMLİ YARIŞMA
Köpek Irkları ve Kinoloji Federasyonu (KIF) tarafından düzenlenen 8'nci Eskişehir Ulusal Irk Standartları Yarışması ve 7'ncı Türkiye Yerli Irklar Yarışması, yerli ve yabancı ırkların katılımıyla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Meşelik Kampüsü’nde gerçekleştirildi.
HÜKÜMETİN FRENİ PATLADI
HÜKÜMETİN FRENİ PATLADI
Odunpazarı Belediyesi Halk Merkezleri Yıl Sonu El Sanatları sergi açılışında konuşan Başkan Kazım Kurt “Bu hükümetin freni patladı, tutmuyor” dedi.
ESKİŞEHİR'DE FETÖ BASKINI
ESKİŞEHİR'DE FETÖ BASKINI
Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ)'nün hücre evlerine yönelik düzenlenen operasyonda yakalanan 2'si kadın 6 şüpheli, taşıdıkları cep telefonlarını balkondan dışarıya attı.