KAHREDEN CİNAYET

Son Güncelleme : 23 Ekim 2017 10:10
KAHREDEN CİNAYET

Barlar Sokağı'nın tanınmış işletmecilerinden Bayram Akın'ın oğlu Durmuş Akın (22), tartıştığı Ali.D. (33) tarafından bıçaklanarak öldürüldü. Durmuş Akın'ın ölümü büyük üzüntü yarattı. Şüpheli ise polis tarafından yakalandı.

Vural Sokak'ta Durmuş Akın'ın kullandığı araç (22) ile Ali D'nin (33) ayağının üstünden geçti. İkili arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyüyüp kavgaya dönüşmesi sonucu Ali D, Durmuş Akın'ı bıçakla göğsünden yaraladı. Ağır yaralanan Durmuş Akın, 112 Acil Servis ekipleri tarafından Yunus Emre Devlet Hastanesine kaldırıldı. 22 yaşındaki genç tüm müdehalelere rağmen kurtarılamadı. Olay yerinden kaçan şüpheli Ali D, İl Emniyet Müdürlüğü Gasp ve Cinayet Büro ekiplerince yakalandı. Adliyeye sevk edilen zanlı, tutuklanarak cezaevine gönderildi. Durmuş Akın'ın cenazesi bugün Cemevi'nde kılınacak öğle namazının ardından toprağa verilecek.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

mertcan

23 Ekim 2017 10:36
belediyenin eskişehire en büyük kazığı barlar sokağıdır. ya da bir tanesi diyelim. öyle bir yer bu işler için uygun değil ne altyapısı var ne otopark ne yol ne bir afet de kaçılabilecek alan 50 yıllık binaların altına barlar açmak üstünde ailelerin oturduğunu hiçe saymak esnafın mağdur olması geçiş yolu olan sokakların yani doktorlara bağlanan yerlerin akşam insanlar tarafından geçmeye korkulu yerler olarak görmesi gürültü kirliliği fuhuşa teşvik daha liste uzar gider . ŞİMDİ SİZ DESİNİZ ALKOL DÜŞMANI ZART ZURT KISACA .... bu işler için daha uygun bir yer gerekli nezih tesislerin kurulması ve denetimlerin sıkı olması insanların eğlenme kültürüne bakış açısı değiştirilmeli eğlenmeyemi gidiyorsun adam kesmeyemi barlara

KAHRAMAN

23 Ekim 2017 00:11
Barlar sokağı maalesef ilk açıldığı yıllardaki insan kalitesi ve nezih ortamından gitgide uzaklaştı. Şu an suçlar ve çirkinlikler sokağına doğru hızla gidiyor.

esnaf

23 Ekim 2017 09:55
ne ıçmeyı bılıyoruz ne eğlenmeyi.yazıklar olsun .

Serhan beyaztaş

23 Ekim 2017 11:44
Barlar sokağı kapatılsın

Aras

23 Ekim 2017 12:00
Maalesef bu kadar ruh hastasının içinde Allah a emanet yaşıyoruz

camaloqqo

23 Ekim 2017 08:32
nasıl bir millet olduk biz yaa. şimdi o vuran kişi ben otopark yüzünden adam vurdummu diyecek. bunun hesabını önce kendisine nasıl verecek. Allah görünür görünmez kazalardan esirgesin.

KAAN26

23 Ekim 2017 10:17
arkadaşlar burada genç bir fidan hayatından oldu CENGİZ bey sen burada neden siyaset yapıyorsun ayıptır günahtır

Aras

23 Ekim 2017 09:07
Böylelerini içeri atmaları şart

Uğur

23 Ekim 2017 10:31
Tebrik edin hocanızı Vural sokak hergün bir olay al sana medeniyet

Haydar Şahin

23 Ekim 2017 13:45
İnsanlarımıza yazık oluyor!!!!! Son 10 yıl içinde barlar sokağında ölen insan sayısı 10-15 civarında,savaş mı var.. Önceki ölümlerin birkaçı da trafik nedeniyle meydana gelmişti.Otopark var diye Belediye görevini yapmıyor,araç trafiğine kapatmıyor.1800 den sonra trafiği kapat!!!! BELEDIYECILIK OGRENIN BIRAZ!!!!!!!!!

Deniz

23 Ekim 2017 10:13
cengiz lakaplı şahıs Türkiyeyi dünyaya rezil eden AKP lilerin yaptığının yanında CHP nin yaptıkları sinek vızıltısı kalır...önce kendinize bakın...sizin yüzünüzden Türkiyenin şerefi namusu bayrağı herşeyi ayaklar altına düştü...sarhoşmusunuz desem siz alkol düşmanısınız istisnalar hariç ama ayıkken bile kafanız çalışmıyor...yazık ettiniz bu güzel ülkeye yazık...

Fatma

23 Ekim 2017 23:28
Bugunde 1olu varmıs artık bu sokakda oturmakdan nefret edıyorum

Barbaros

24 Ekim 2017 21:46
Çünkü beyin o kadar müsade ediyor Cengiz beyin.

cengiz

23 Ekim 2017 01:40
iste dunya birincisi chp'li belediyelerin yaptigi bu.
ESKİŞEHİR’E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR’E HAYRAN KALDILAR
Türkiye Kent Konseyleri Birliği Buluşması için Eskişehir’e gelen Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve Balıkesir Karesi Belediye Başkanı Yücel Yılmaz, Eskişehir'e hayran kaldılar.
KADINLAR SİYASETTE OLMALI
KADINLAR SİYASETTE OLMALI
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Cumhuriyet Halk Partisi Eskişehir İl Kadın ve Gençlik Kollarını ziyaret etti.
PROTOKOLÜ YENİLEDİLER
PROTOKOLÜ YENİLEDİLER
ESOGÜ ile İl Sağlık Müdürlüğü arasında Eskişehir’de sığınmacı ve mevsimlik tarım işçisi olarak bulunan kadın ve kız çocukları için yürütülen ortak çalışmaların önümüzdeki yıl da devam etmesi konusunda işbirliği protokolü imzalandı.
MİTİNG ÇAĞRISI
MİTİNG ÇAĞRISI
Alpu Ovası'na kurulması planlanan termik santrale tepki karşı 24 Şubat'ta düzenlenecek mitinge çağrı yapıldı. Miting tertip komitesi adına konuşan ÇYDD Başkanı Sevgi Akmen "Kentimizin geleceğine sahip çıkan duyarlı Eskişehirlileri mitinge bekliyoruz" dedi.
KARACAN: KAPAK OLDU
KARACAN: KAPAK OLDU
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Eskişehir Milletvekili Harun Karacan, Eskişehir 6. Olağan Kongresi'ne ilişkin mesajlarını dün sosyal medya hesabından paylaştı. Karacan yerel yönetimlere gönderme yaparak "Engelleniyoruz propagandası ile çirkef algı yönetimi yapanlara Modern Sanat Müzesi kapak oldu" dedi.
OKUL DEĞİL SERSERİ YATAĞI
OKUL DEĞİL SERSERİ YATAĞI
Huzur Mahallesinde132 kişinin arsası olması nedeniyle tadilat yapılamayan Şehit Serkan Özaydın İlköğretim Okulu serseri yatağı haline geldi. 6 yıldır eğitim-öğretime açılamayan okul mahalleliyi mağdur ediyor.
ÖRNEK İŞBİRLİĞİ
ÖRNEK İŞBİRLİĞİ
Odunpazarı Belediyesi ve Arama Kurtarma Derneği (AKUT) Osmangazi Üniversitesi Öğrenci Topluluğu ile birlikte ihtiyaç sahibi öğrencilere kırtasiye yardımı yapacak.
GÜVENLİK ÖNLEMİ ÇİLEYE DÖNÜŞTÜ
GÜVENLİK ÖNLEMİ ÇİLEYE DÖNÜŞTÜ
Demokrat Parti İl Başkanı Nazım Dölekçekiç,  Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da katıldığı, AK Parti İl Kongresi için alınan güvenlik önlemlerini eleştirdi. Alınan önlemler trafik yaşamını felç etti diyen Dölekçekiç, önemlerin çileye fönüştüğünü belirtti.
OLCAY GÜVEN TAZELEDİ
OLCAY GÜVEN TAZELEDİ
Eskişehir Kırım Türkleri Kültür Yardımlaşma ve Spor Kulübü Derneği 22. Olağan Genel Kurulu Toplantısı gerçekleşti. Kongrede iki aday yarıştı. Metin Gündoğan 572 oy alırken, Evren Olcay 642 oy alarak güven tazeledi.