KADIN ŞOFÖRLER DİREKSİYONDA

20 Ocak 2020 16:32
KADIN ŞOFÖRLER DİREKSİYONDA

Sosyal medya duyuruları ile kadın otobüs şoförü ve kadın parkomat görevlisi istihdam edeceğini duyuran Büyükşehir Belediyesi’nde parkomatların ardından kadın otobüs şoförleri de göreve başladı.

İlk etapta 5 kadın

İlk etapta 5 kadın şoförün göreve başladığını belirten Ayşe Ünlüce, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi olarak kadın istihdamına büyük önem verdiklerini ve ilerleyen günlerde otobüs şoförü, parkomat görevlisi gibi farklı alanlarda da kadın istihdamını arttırmak istediklerini ifade etti.

Kadınlar her işi yapar

Kadın otobüs şoförleri ise imkan verildiğinde kadınların her işi yapabileceğine inandıklarını belirttiler. ESTRAM’dan sonra otobüslerde de kadın şoförleri görmekten gurur duyduklarını ifade eden vatandaşlar ise, Büyükşehir Belediyesi’ne her alanda kadın istihdamını desteklediği için teşekkür ettiler. (HM)

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Güzel

20 Ocak 2020 18:36
Ablalarımızı tebrik ederim. Allah kaza bela göstermesin.Eskişehirimize hayırlı uğurlu olsun..

Derya

21 Ocak 2020 15:23
Öncelikle hemcinslerime başarılar dilerim . Benim Eşim Gece Gündüz tüm hatlarda çalışıyorsa Eşitlik ilkesine göre bu Bayan otobüs şoförleride aynı şekilde tüm hatlarda ve her vardiyada çalışmaları gerekir.

Şoför

21 Ocak 2020 08:19
İşe başlayan bayan arkadaşlar işe mülakatlamı alındılar yoksa torpillemi bunu zamanla eskişehir trafiģinde hep birlikte göreceğiz.Hayırlı olsun

Döküm

21 Ocak 2020 11:55
Döküm fabrikalarına da bayan istihdamı yapılsın madem her işi yapabiliyorlar hatta erkeklerden daha iyi yaptıkları iddia ediliyor ayrıcalık olmasın. Hatta erkekler işlerini bıraksın(zaten bayan istihdamından iş bulamıyorlar o da ayrı bir konu) bayanlar çalışsın erkek ev erkekliği(ev hanımlığı) yapsın.

Melek vardı

21 Ocak 2020 18:57
Melek hanım vardı yıllar önce. Ilk onu gördüm ben kadın şoför olarak. Onu gönderen kimdi? Şimdi kalkmış kadın şoförler işe başladı diye reklam yapıyorsunuz her fırsatta! Kadınlar başımızın tacı her zaman. Lütuf etmiş gibi davranıyorsunuz her zaman. Kadınlar hayatımızın diğer yarısı. Pozitif ayrımcılık falan bunlar reklam kokuyor!

zfr

21 Ocak 2020 10:03
yorumlardan cahillik akıyor bu kadar bayan düşmanı olunmaz

Orhan

21 Ocak 2020 07:31
Mademki kadınlar her işi yapar. Diğer şoförler gibi araçların küçük bakımlarını da yapsınlar gece vardiyasında da çalışsınlar

Sabri

21 Ocak 2020 20:16
Baylardan daha emniyetli ve güvenli araç kullanacakları kesin. Önce emniyet!!!