KABUS GİBİ AKŞAM

Son Güncelleme : 14 Eylül 2019 21:09
KABUS GİBİ AKŞAM

Eskişehirspor deplasmanda karşılaştığı Altınordu'ya 4-1 gibi farklı bir skorla mağlup oldu. Kırmızı Şimşekler karşılaşmada iki penaltı atışından yararlanamadı.

Eskişehirspor ligin dördüncü haftasında deplasmanda Altınordu ile karşılaştı. Fuat Çapa'nın takımdan ayrılmasının ardından çıkılan ilk maçta Eskişehirspor rakibi karşısında etkisiz kaldı. Altınordu maçın 8. dakikasında Sinan Osmanoğlu ile 1-0 öne geçti. Eskişehirspor'da 16. dakikada Emre Güral 38. dakikada da İbrahim Sissokko penaltı kaçırdı. 74'te Halil İbrahim Öner beraberliği getiren golü kaydetse de, 77 ve 80'da Anıl,82. dakikada Yusuf Aslan'ın golleriyle Altınordu karşılaşmayı 4-1'e getirdi. Maç bu skorla sona erdi. Eskişehirspor bu mağlubiyet sonrası - 5 puanda kalmaya devam etti. Alınan sonuç taraftarda büyük üzüntü yarattı. 

Maçtan dakikalar


2. dakikada Egehan’ın pasıyla ceza sahasına sokulan Anıl’ın şutunda meşin yuvarlak direğin üstünden auta gitti.
8. dakikada Berkay’ın kullandığı serbest vuruşta meşin yuvarlağa kafayla dokunan Sinan, takımını öne geçiren golü kaydetti. 1-0
16. dakikada Ali Mert’in ceza sahası içinde Emre’ye yaptığı müdahalenin ardından hakem Eskişehirspor lehine penaltı noktasını gösterdi. Emre’nin kullandığı penaltıyı kaleci Erhan çıkardı.
21. dakikada Altınordu savunma arkasına atılan topla kaleci Erhan kafasıyla topu uzaklaştırmak istedi. Topu önünde bulan Sissoko, boş kaleye şutunu çekti ancak çerçeveyi bulamadı.
23. dakikada Berkay’ın kornerden doldurduğu topa müsait pozisyonda kafayı vuran Kerim, meşin yuvarlağı direğin dibinden auta yolladı.
26. dakikada Cemali soldan kesti, kale önünde Emre’nin vurduğu kafa vuruşunda kaleci Erhan topu direğin dibinden kornere çeldi.
38. dakikada Milinkovic’in şutunda top ceza sahasında Oğulcan’ın eline çarpınca hakem Eskişehirspor lehine ikinci kez penaltı noktasını gösterdi. Sissoko’nun kullandığı penaltı atışında kaleci Erhan bir kez daha gole izin vermedi.
59. dakikada Sissoko’nun şutunda savunmadan seken topu önünde bulan Emre’nin bekletmeden yaptığı vuruşta top üstten auta çıktı.
74. dakikada Sissoko’nun ara pasında topla buluşan Halil İbrahim, kaleci Erhan’ı geçip vurdu ve takımına eşitliği getiren golü kaydetti. 1-1
77. dakikada Atakan’ın pasıyla ceza sahası içinde topla buluşan Anıl’ın düzgün vuruşunda meşin yuvarlak filelerle buluştu. 2-1
80. dakikada topla beraber son çizgiye giren Atakan, kale önündeki Anıl’a çıkardı. Anıl da meşin yuvarlağı boş ağlara yolladı. 3-1
82. dakikada Yasin’in ara pasında ceza sahasına giren Burak İnce, rakibin, geçip şutunu çıkardı ve ağları havalandırdı. 4-1

Stat: Bornova Aziz Kocaoğlu
Hakemler: Murat Erdoğan xx, Mehmet Emin Tuğral xx, Adnan Deniz Kayatepe xx
Altınordu: Erhan xxx, Kerim xx, Ravil xx, Sinan xxx, Ali Mert xx, Oğulcan xx, Egehan xx (Burak dk. 46 xx), Berkay xx (Yusuf Yalçın dk. 86 ?), Atakan xxx, Anıl xxx, Ersel xx (Yasin dk. 46 x)
Yedekler: Ali Emre, Kahraman, Ufuk, Engin, Yalçın, Taha, Fatih
Teknik Direktör: Hüseyin Eroğlu
Eskişehirspor; Ekrem xx, Bedirhan xx, Sezgin xx, Erdal xx, Cemali xx, Mehmet xx, Issah xx, Sissoko xx, Jesse xx, Milinkovic xx (Ferhat dk. 86 ?), Emre xx (İbrahim Halil dk. 63 xx)
Yedekler: Melih, Mevlüt, Tolga, Feyzi, Furgan, Tolga, Kıvanç, Talha
Teknik Sorumlu: Ergin Işık
Goller: Sinan (dk. 8), Anıl (dk. 77 ve 80), Burak (dk. 82) (Altınordu), İbrahim (dk. 74) (Eskişehirspor)
Kırmızı kart: Issah (dk. 76) (Eskişehirspor)
Sarı kartlar: Ersel, Yasin (Altınordu), Erdal, Ekrem (Eskişehirspor)

Yorumlar (31) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

şahin

14 Eylül 2019 22:01
maçın tek bir suclusu var 7 tane as futbolcumuzu paralarını vermeyip kamp yuzu göstermeyen yönetim bu topcular lige hazır olsaydı bu mac altınorduyu rezil aderdik ama maalesef olan eses taraftarına oldu izmirdekı eses taraftarı ve ekranlardan macı seyreden bizler kahrolduk bu takımı bu hale getirenleri eger düsersek tarih affetmeyecektir hele bu kadro ile

Ismail

15 Eylül 2019 10:31
Kalecimiz Ekrem in maşallahı var.Yine geceye damgasını vurmuş.Gününde olunca en az üç yerdi bu akşam arkayı dörtlemiş.Osman Taş başkan bey senide tebrik etmek lazım.Tünelin ucunda ikinci lige gider yazısı göründü.BAŞARDINIZ..

ilkay sadı

14 Eylül 2019 21:50
nerede bu mıllet nerde bu eses liler osman taş kulübü bitirmye gelmiş hala susuyorusnz murat diri sizin neden sesiniz cıkmyorz nalet olsun sizeeeeeee

Cem

14 Eylül 2019 23:00
Kusura bakmayın bu takım yavaş yavaş 1990 91 yıllarında yaşadığımız gibi 3 lige doğru gidiyor bizimkiler bir birleriyle uğraşa dursun takım gidiyor bakın gaziantepe esas takımı 2 lige düştü ama onur takımı şu an süper ligde millet nasıl yapıyor koskoca bir eskişehir hiç bir şey yapamıyor işimiz zor

3534

14 Eylül 2019 22:15
Kaleciyi dinlendirin.Birisi de yenilen gollere bir baksın.Gözünüz kör mü.Kaleci maalesef hata yapıyor...dinlendirin. Ekremi de harcamayın.Gol manyağı oldu.Kendine gelsin.

Dgn

14 Eylül 2019 22:06
Daha yeni basliyor kabus !!!

Yunus

15 Eylül 2019 11:27
Rakibin kalecisi 2 penaltı kurtarıyor.Bizim kaleci toptan korkuyor.Ceza sahası içinde çıkıp topa yumruklayabilir veya faul alır. Ceza sahası kalecinin hakimiyetde olmalı.Kalecimiz biraz dinlensin,kafasını toplasın.

Yavuz

15 Eylül 2019 11:23
Kız gibi penaltı atılır mı.Topa o kadar yavaş vuruyor ki kaleci rahatlıkla çeliyor.Peki neden daha şut atmadılar.

Yuh olsun

14 Eylül 2019 23:22
Yönetim tutarsız.oyuncu isteksiz.kan ağlayan taraftar.Ne diyelim ..yuh olsun

Kırmızı -siyah

14 Eylül 2019 22:05
Yeteeer artık.bu ne rezalet .beceriksiz ve ruhsuz futbolcu istemiyoruz artık.yönetim de bir an önce istifa edip ,Eskişehirsporumuz yok olmadan bırakıp gitsinler .çok yazık oluyor armamıza.

Ertuğrulgazi

15 Eylül 2019 11:30
Eserinizle gurur duyun..Bu mu Eskişehirspor sevdası? Ha di oradan..

3534

14 Eylül 2019 21:59
Çoğu oyuncu yenilmek için anlaşmış herhalde.Bu maç normal değil.

kd

14 Eylül 2019 21:42
Başkan...kalacaksan..transfer tahtasını açtırmak şart.Ya da gereğini yap.Bu oyuncuların bazıları mücadele edemiyor veya etmiyor. Bunlarla 2.lige yol alıyoruz.Şu şartlarda 2 penaltı kaçmaz.Son 10 dk. 3 gol yenmez.

Fatih

14 Eylül 2019 21:39
Kale içeriden çökmüş.İnanç yok ruh yok.Belki ihanet bile var.

Artık yeter

14 Eylül 2019 23:20
İktidar savaşlarını kaybeden ne yönetim ne oyuncu..Kaybeden EsEs. Kahrolan taraftar.

alpaslan düven

14 Eylül 2019 21:59
utanın

--

14 Eylül 2019 21:44
Gençlerle oynasak belki bu kadar gol yemezdik.

Murat

15 Eylül 2019 12:41
Bu yenilgiyi Osman başkan ve yönetim kurulu üyelerine armağan ediyorum

Misafir

14 Eylül 2019 22:31
Yazık oluyor Es Es'e..

*

14 Eylül 2019 21:37
Oyuncularımızı alkışlıyoruz.Bravo.

--

15 Eylül 2019 11:42
Bizim takım bu kafayla maç kazanamaz.Bütün takımlar çok hırslı yani iki kişilik oynarken kız takımı gibi oynayanlar nasıl maç kazanabilir ki.

Serkan

15 Eylül 2019 14:43
1-0 kaybederken 2 penaltıyı gole cevirsek Macı farklı kazanırdık iki tane golcü penaltı atamazsa vay bizim halimize bu kadar isteksizlik neden sormak lazım Macı kaybetmek için elimizden geleni yaptık

es es

15 Eylül 2019 13:29
Fuat Capa takima zarar veriyor diyenlere gelsin

Es

15 Eylül 2019 12:34
U15’le maça çıksak bu kadar gol yemezdik.Penaltıları da atardık. Kaleci. EKREM’le olmaz neredeyse apış arasından yiyecek golleri.Adam toptan korkuyor.Nasıl kalecilik yapsın. Bakın Altınordunun kalecisine adam varını yoğunu koydu mücadele etti sahada.

--

15 Eylül 2019 12:53
Seçim zamanı maçalara gelenler şimdi neredesiniz. EsEs parti kursun oyumuza o partiye verelim. 2-3 milletvekili kesin çıkarırız.

HASAN

15 Eylül 2019 12:02
Altınordu En çok Golü Eskişehirspor'a atıyor İçerde 4 Dışarda 4 Başkan bu işi bilmiyorsun hava basmakla olmaz bu iş Fuat Çapa gibi Onurlu kişilikler ve futbolcular lazım

mustafa

16 Eylül 2019 12:58
Son dönemde izlediğim en güzel maçtı!!! pardon komedi filmiydi. Gol atamayan Emre'nin komedi halleri, duran topu atamayan sissoko, gelene geç diyen kaleci, olmayan teknik direktör, kendi kendine halen orda takıma tezahürat yapmaya çalışan bir grup taraftar. durum 4 - 1 olmuş Es Es gol gol gol diye bağırıyorlar aslında yeter Es Es gol yeme diye bağırmak lazım :)))) Bu takım bu maçı cok rahat kazanırdı ama eğer isteler ve oynasalardı.

Ceylan

16 Eylül 2019 09:22
Yenmemek için çıkarsan yenemezsin. Konu bu kadar basit...

Ahmet

15 Eylül 2019 22:49
Parasız oyun bu kadar olur. Beş kuruşa bu kadar. On kuruşa daha fazla.

Yıldırım

15 Eylül 2019 19:18
Boşuna uğraşmayın mahalli kümeye doğru emin adımlarla ilerliyoruz. Boşuna yardım toplamayın nasıl olsa toplananlarda kim vurduya gşdiyor

hamdi

16 Eylül 2019 15:42
tum yorum yazan arkadaslara saygilarimi: sevgilerimi sunuyorum; ilk basta da sayin editore. yine yayinlanmayacak yazdiklarim ama olsun . DIBE VURMADAN SU YUZUNE CIKILMAZ. SU YONETICI VE YARDIMCILARI BU ISI BIRAKSIN. ISIMLERINI OZELLIKLE YAZMIYORUM. SAYIN BASIN MENSUPLARI BU ADAMLARIN REKLAMINI YAPTINIZ YETER ARTIK . ESKISEHIR SPOR DIPTE. INSALLAH SENEYE DE BIR ALT LIGE DUSER. SONUC ORTADA. 3 BELEDIYE BASKANIN DA MABATLARINI YIRTIYOR/ SIRKETLESIN DIYE. NERDE SARAR/ NERDE ARCELIK/ NERDE ETI BISKUVI/ NERDE KANATLI GURUBU/ NERDE NERDE??????????????????????????????????????????????