KAAN AY'DAN ÇARPICI AÇIKLAMALAR

Son Güncelleme : 10 Mayıs 2019 12:05
KAAN AY'DAN ÇARPICI AÇIKLAMALAR

Eskişehirspor Başkanı Kaan Ay, çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Karşılığı bu olmamalıydı

Afyonkarahisar maçı sonrası gelişen süreçle ilgili değerlendirmelerde bulunan Başkan Kaan Ay, "Afyon maçından sonra taraftar beni istifaya davet etti. Biz ne yaptık. Biz her şeyi yapmışız bugüne kadar. Bizi niye istifaya davet ediyorlar. Ben bunu anlamadım. Zaten bu kulüp böyle yapıla yapıla bu hale geldi. Tatilde elim telefonda o arıyor bu arıyor. Yalan yanlış bilgilerle insanların beynini yıkadılar. Ben vicdanen rahatım. Ben samimi bir şekilde arma yere düşmesin diye mücadele ettim. Bir gün İstanbul'a bir gün Ankara'ya gittik bu kulübün menfaatleri için. Bunun karşılığı bu olmamalıydı. Ben bunu insanların vicdanına bırakıyorum" dedi. 

Sürekli eleştirildim

Seçildiği günden bu yana sürekli eleştirildiğini belirten Kaan Ay, "Seçildiğim günden beri eleştiriliyorum. Halil Ünal'ın adamı dediler. Ben her şeyi onun yanında öğrendim. Para buluyorsunuz kulübü siyasete bulaştırdı dediler. yatıyorsun eleştiri, kalkıyorsunuz eleştiri. Takım ligde kalıyo. Hepimizin sevineceği bir an. Bir bakıyorsunuz bizi istifaya davet ediyorlar. Bırakıyoruz işte, mutlu olsunlar. Son dönemlerde karalama, iftiralar başladı. Kİmse ben ve ailem hakkında kimse bir şey söyleyemez bu şehirde. İftiranın olduğu bir yerde ben olmam. Ben eleştirilere sonuna kadar açığım. Mantıklı eleştiriler insanları başarıya götürür. Ama iftira atarak eleştiri yaparsan ben orda yokum" dedi.  

Yorumlar (21) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Ceylan

10 Mayıs 2019 13:37
İstifa diye bağıranlar taraftar değil, senin arkandan kuyunu kazan yardımcın Osman Taş'ın satın aldığı grupcuklar. O grupcuklar bilmezler ki Eskişehirsporun büyük münferit taraftarı olmasa , kendileri bir hiçler. Toplasan 2500 kişi bunlar ve kendilerini Eskişehirsporun sahibi sanmaya başladılar. Bir gün gelince yok olacaklardır.

isa sayım

10 Mayıs 2019 13:28
türübün liderlerinin yönettigi bir takım bir bakarmısnz türübün liderlerinin eski halı yeni hali eskişehirsporu resmen yemişler

B.l.ntt.........

10 Mayıs 2019 13:17
Spor, Siyasetle Birlikte Yürümez....En Sevdiğim... Spor Karşılaşmalarını Seyretmekten Siyasetle Karıştırdıkları İçin Bıraktım....Bizim Küçüklüğümüzde Fethi, Nihat,Ender Filelere Gönder...Bir Baba Hindi Sloganları İle Tertemiz Spor Vardı......

26

10 Mayıs 2019 14:17
Murat diriyi mavişi al git giderken lütfen babasının çiftliği gibi kullanıyorlar kulübü rant meselesi şeffaf kulübe menfatsiz kişiler gelsin lütfen

hakan26

10 Mayıs 2019 17:53
tamamen para koparamayan ve kendisine taraftar diyen bikaç kişinin yaptığı olay bunlar gibi akbaba olduğu sürece eses asla başarılı olamaz...

İsmail Nediyeyimki

10 Mayıs 2019 12:39
Tiyatro. Senaryo. Tecrübeliler, talebeler. Figüranlar. Yancılar. Siyaset, ticaret. Sonuç, ortak payda rant menfaat ve gırtlağına kadar borçlu ESES.

Suat Avni

10 Mayıs 2019 12:15
Kayyum gelmeli,defterler incelenmeli....

Essen

10 Mayıs 2019 15:27
Iyi giden düzene çomak sokmasalar olmaz.

Eses

10 Mayıs 2019 15:17
Taraftar sizleri istifaya çağırmadı. Bu menfaatci grup sozculeri diri bu taraftar artik bunlari protesto etmeli maclara artık gitmeyeceğim siz taraftarlarda gitmeyin bu üç beş kendini bilmez takımın gercek sahiplerini görsün.

ibrahim

11 Mayıs 2019 13:06
eskişehirsporu karıştıran murat diri ve yandaşları.

selvin cotu

11 Mayıs 2019 10:19
murat diriyi başkan yardımcısıda maviş midir nedir o olsun eskişehirspor sayesinde o bindigi jipleri bagışlasınlar bakalım görelim o kadar cok seviyorlarya eses herkes görsün

İş bu noktada

10 Mayıs 2019 14:55
Gülüyorum ama sinirden sosyal medyada başkanı kovan algı yaratan bir durumla karşı karşıyayız. He buda bu kadar basit olmamalı Kaan Ay sosyal medyaya kızıp vefa borcu dediğin cümleler EZBERLEME cümle olur. EN BÜYÜK ESKİŞEHİRSPORDUR VE BU DURUM İLELEBET SÜRECEKTİR. Gerçek taraftarıyla gerçek başkanıyla ve o forma için ter döken futbolcularıyla bundan sonra daha iyi ve güzel günler görmek dileğiyle... Sosyal medya

Esn

11 Mayıs 2019 17:18
Hayat mücadele demek..İstafa diye bağrılan ilk başkan değilsin.Her kulup başkanı duyar bu sözleri Hemen istifa etmek niye.Kal ve mücadadele et başkan.

KIRIK

14 Mayıs 2019 11:17
DİRİ SESİNİ KES MACINI SEYRET

şahin

11 Mayıs 2019 10:42
allah onumuzu hayır etsin

KIRIK

14 Mayıs 2019 11:20
MURAT ESES COK DUSUNUYORSAN CEPİNDEN KAC PARA HARCIDIN ONU SOYLE ESES YEMEGİ PIRAK ARTIK

esesli

10 Mayıs 2019 20:22
görev tamam

Aslan

10 Mayıs 2019 20:39
Bu kadar basit çapsız kişilerin baskısını kaldıramadım hiç bir projen Yok Başkan olduğun günden beri bırakacağım diyorsun Kaan sen zaten bu işi yapamazdın ama bırakacaksan fazla konuşma

Faik

11 Mayıs 2019 10:02
Ne oldu durup dururken? Gideceğin varmış demek ki. Bahane yaratmayın.

mustafa

11 Mayıs 2019 08:52
Ustan Halil beye kaç kez istifa dediler hiç kulak asmazda. Sen neden hemen bavulu topladın Kaan bey. Sende biliyorsun bu takım için bişey yapamayacağını, cebinden para koymamak için kaçmak en kolay yol.

mustafa

10 Mayıs 2019 11:58
takımı bu kadar çok seviyorsan ve söylenenler yalansa istifa etme kal ve mücadele et başkan. Demek ki söylenenlerde çokda yalan değil. Bırakıp kaçtığına göre.