İZOLASYONDA OLMALILAR

26 Mart 2020 16:51
İZOLASYONDA OLMALILAR

Eğitim Sen Eskişehir Şube Başkanı Faik Alkan, Gazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde maske üretimi yapılmasının Evde Kal Türkiye uygulaması ile çeliştiğini dile getirdi.

izin hakkı

Okulların kapalı kalma süresinin uzatılma kararını olumlu bulduklarını aktaran Alkan, kamuda ve özel sektörde çalışan velilerin izin problemi yaşadıklarını ve çalışanlara ücretli izin hakkı tanınması gerektiğinin altını çizdi. Alkan açıklamasında; " Eskişehir öğretmen evinin sağlıkçılara tahsis edilmesi önemli bir adımdır. " diye konuştu.

Işletme değil

Açıklamasının devamında da Alkan; "Yalnız hijyen, ekipman ve en önemlisi personelin korona virüs konusunda yeterli eğitimi sağlanması sağlanmalıdır. Gazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde başlayan maske üretimi # EvdeKal Türkiye # uygulaması ile çelişmektedir. Burası bir okuldur işletme değildir. Öğrenciler ve öğretmenler evde izolasyonda olmalıdır." dedi.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ATİLLA

27 Mart 2020 09:59
Yararsız faik bey siz mümkün olduğunca konuşmadan evde kalın hiç değilse zararınız dokunmasın.Buradan size ekmek çıkmaz millet burnundan soluyor, başka kapıya.

ATİLLA

27 Mart 2020 09:55
Sizin maske üretimi için öneriniz nedir acaba öğrenebilirmiyiz?Avrupa ve Amerikada doktor ve hemşireler çöp torbalarını kullanıyorlar.Ne olmasını istiyorsunuz açıkça söyleyin karın ağrınızı.

sendika ayağına

27 Mart 2020 09:27
bu tip odalar modolar , luzumsuz sendikalar ( bu corona) sayesinde kapatılmalı , kapılarına kilit vurulmalı bu işler artık rant kapısına dönmüş .

serdars

26 Mart 2020 17:27
siz neyi beğenirsiniz şube başkanı hangi açıklamanızı okusak hep bir şikayet.

serdars

27 Mart 2020 17:19
sayın murat kendim çalışıyorum önlemlerimi alarak.Eğer ki çocuğum böyle bir hayır işine girişecekse engel olmam sadece uyması gereken kurallara uymasını isterim.

mustafa

27 Mart 2020 14:42
Savaş çıksa meslek liseleri mermi üretecek deseler onada karşı çıkar bu zihniyet. Ülke de o zaman bilim adamları ilaç yapmasın, fırıncı ekmek yapmasın, herkes evde kalsın. Polis evde kalsın. saçma sapan konuşmuş haber olma niteliği bile taşımıyor.

Yiğit

27 Mart 2020 13:39
O okulda görev yapsaydınız ve döner sermayeden de para alsaydınız maske üretimi ile! Aynı lafları edermisiniz? Geçin bu işleri! Sendika vs. Boş boş gereksiz açıklamalar

Semra

28 Mart 2020 21:38
Merhaba, Bazı aklı evvellerin yorum ve eleştirileri ile köşe yazılarına cevaben: Sağlık çalışanları canla başla mücadele verirken, maske sıkıntısı yaşamaktadır. Maske gibi basit ve benim elimden gelebilecek bir iş varken maaşımı alıp evimde oturmak istemedim. Hepimiz aramızda Güvenli mesafeyi bırakarak hijyen kurallarına uygun bir biçimde çalıştık. İddia edildiği gibi Beş kuruş para (!) almadan kendi hür irademle çalıştım. (DÖSE çalışanı değilim. ) Benim gibi gönüllü çalışan arkadaşlarımın varlığıyla da onur duydum. Dün bir doktor annesi ile tanıştım. Haberleri okuyup gelmiş. Gönüllü olarak gelip bizimle çalıştı. "Tek hayali Osmangazi Üniversitesinde çalışan oğlu ile telefonun dışında yüzyüze görüşüp ona tekrar sarılabilmekti." Yaptığımız maskelerin Osmangazi üniversitesine gidecek olması onun için çok anlamlı ve önemliydi. Umarım en kısa sürede sağlık ve mutluluk içinde hayaline kavuşur. Bize gelince biz tedbirimizi alarak çalışıyoruz. Vürüs ile mücadele veren sağlık çalışanlarımıza sadece alkışlarla destek olmayı yeterli görmedik. Bir gün sağlık hizmetine ihtiyaç duyar da destek alacak kimseyi bulamazsanız o zaman evde kalmanın yeterli olmadığını alayacaksınız. Bunun yaşanmaması en büyük dileğimdir. Bizim için endişelenmeyin. Kurtuluş savaşında siviller cepheyi askere havale edip evde otursaydı bu gün hiç birimiz var olmazdık. Bu bir kurtuluş mücadelesi ve bu mücadeleye herkes imkanları ölçüsünde destek vermelidir. Kimi evde kalarak, kimi tıbbi müdahale ile, kimi güvenlik hizmeti sunarak, kimi satış reyonunda, kasada hizmet vererek , kimi sokak süpürerek, kimi dua ederek, kimi maske dikerek. Bu günleri de gülerek anımsayacağımız günler gelecektir. KIŞIN SONU BAHARDIR, GECENİN SONU GÜNDÜZ. DAYAN GÜZEL ASİL VE YALNIZ ÜLKEM.

Semra

28 Mart 2020 18:26
Merhaba, Sağlık çalışanları canla başla mücadele verirken, maske sıkıntısı yaşamaktadır. Maske gibi basit ve benim elimden gelebilecek bir iş varken maaşımı alıp evimde oturmak istemedim. Hepimiz aramızda Güvenli mesafeyi bırakarak hijyen kurallarına uygun bir biçimde çalıştık. Beş kuruş para (!) almadan kendi hür irademle çalıştım. Benim gibi gönüllü çalışan arkadaşlarımın varlığıyla da onur duydum. Dün bir doktor annesi gönüllü olarak gelip bizimle çalıştı. Tek hayali Osmangazi Üniversitesinde çalışan oğlu ile telefonun dışında yüzyüze görüşüp ona tekrar sarılabilmekti. Yaptığımız maskelerin Osmangazi üniversitesine gidecek olması onun için çok anlamlı ve önemliydi. Umarım en kısa sürede saülık ve mıtluluk içinde hayaline kavuşur. Bizim için endişelenmeyin. Bize gelince biz tedbirimizi alarak çalışıyoruz. Vürüs ile mücadele veren sağlık çalışanlarımıza sadece alkışlarla destek olmayı yeterli görmedik. Bir gün sağlık hizmetine ihtiyaç duyar da destek alacak kimseyi bulamazsanız o zaman evde kalmanın yeterli olmadığını alayacaksınız. Bunun yaşanmaması en büyük dileğimdir.

Murat

27 Mart 2020 10:15
Sayın serdars, o okulda üretim yapan öğrencilerden birinin kendi çocuğunuz veya öğretmenlerden birinin bir yakınınız olduğunu düşünün, bu açıklamaya yine aynı şekilde mi yorum yapardınız? Burada hiçbir sorumluluk ve yükümlülükleri yokken sağlıkları tehlikeye atılan öğrenci ve öğretmenlerden bahsediliyor. Biraz empati, biraz sağduyu lütfen. Bu günleri böyle aşacağız.

depolama

evden eve nakliyat çeviri şehirler arası nakliyat ofis taşıma