İŞTE YÖNETİMİN ADAYLARI

Son Güncelleme : 13 Eylül 2019 10:09
İŞTE YÖNETİMİN ADAYLARI

Eskişehirspor yönetimi teknik heyet sorununu Altınordu maçı sonrasına bırakmasına karşın, Mesut Bakkal, Oktay Derelioğlu, Mutlu Topçu, İsmet Taşdemir, Osman Özköylü gibi isimleri listesine aldı

Eskişehirspor'da Teknik Direktör Fuat Çapa'nın yönetimle öncekigün bir kez daha görüş ayrılığına düşmesinin ardından tesisleri terk etmesiyle birlikte yönetimde yeni bir teknik heyeti takımın başına getirmek için Altınordu maçı sonrasında bu sorunu çözmek için adımlar atmaya başladı. Öncelikli olarak Fuat Çapa ve ekibiyle yeniden anlaşma zemini aranacak, olmadığı taktirde yönetim kurulu tek taraflı olarak Çapa ve ekibinin sözleşmesini fesih edecek.

LİSTEDE İSİM BOLLUĞU

Çapa'nın Eskişehirspor'dan ayrılmasıyla birlikte gözler takımın başına gelecek olan yeni teknik heyete çevrildi. Yönetime bir çok isim menajerler vasıtasıyla gelirken yönetimin, bu konuda aceleci olmayacağı ileri sürüldü. Edinilen bilgilere göre listede, Mesut Bakkal, Oktay Derelioğlu, Mutlu Topçu, İsmet Taşdemir, Osman Özköylü gibi isimler bulunuyor. Yönetim kurulu bu isimleri net olarak doğrulamasa dahi dolaylı yoldan bazı girişimlerin olması dikkatlerden kaçmadı.



Yorumlar (17) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Kadir Kaya

13 Eylül 2019 12:42
Eskişehirin öz evladı olan bir hocayı getirin derim. Es ES aşkı olmalı Hocada

Karakaya

13 Eylül 2019 12:32
Şu saydıklarınız Fuat çapanın yarısı etmez daha çok bulursunuz saha içinden çok saha dışına bakacak hoca

Süleyman Orkun

13 Eylül 2019 10:43
Zaten ekonomik sıkıntı içindeyiz şu andaki kadronun yüzde seksenini en iyi tanıyan Serdal Hoca var iken bu cambazlarla ne işimiz var

Dgn

13 Eylül 2019 23:03
Buraya yaziyorum bu çapsızların getirebileceği tek hoca oktay!!! O da hoca değil. Sen elindeki “adamı” nasıl gönderirsin!!! Seninle bu halinle kim çalışır!!! Bu takıma kim sahip çıkar. Eses ne yazıkki devre arası gelmeden düşmeyi garantileyecektir. Yazık size be hey aymazlar !!!!

Turgay

13 Eylül 2019 13:55
Eskişehirspor tarihinin en rezil dönemini yaşatıyorsunuz. Bırakmak neden bu kadar zor geliyor size ? Koca klübü oyuncağınız gibi kullanıyorsunuz. Hiç mi utanmanız yok, hiç mi Es Es sevginiz yok ? Artık bu rezilliğe bir son verin.

Nadir

13 Eylül 2019 23:59
Hele İstanbul takımlarının eski oyuncular hiç gelmesin.Küme düşelim daha iyi.Zaten geleseler bile bolca borca sokarlar..

ekrem dogru

13 Eylül 2019 16:18
DERE GECERKEN, AT DEGISTIRILMEZ!!!!!!!!

Xxl

13 Eylül 2019 16:13
FatihTerimi getirsene osman

Eses

13 Eylül 2019 14:39
Dalga geçmeyi bırakın. Bir an önce lisan, puan silme, küme düşme cezalarının, futbolcu ve çalışanların alacaklarının ödenmesi için çalışın. Reklam yapmanın zamanı değil. Takımı mevcut altyapı hocaları çalıştırır.

Es

13 Eylül 2019 11:01
TEK TEKNİK ADAM FUAT ÇAPA HEY FUAT ÇAPA. BAŞKA TENİK PATRON İSTEMİYORUZ. GERİSİ TEFERRUATTIR.

EsEs

13 Eylül 2019 23:56
Hiç biri uymaz EsEs e..Gelenler oyuncuları tanımıyor.Yeni oyuncu isteyecekler.Transfer kapalı.Para yok.Eldeki oyuncularımız şampıyonluk için gelmiş oyuncular..Getiren de tanıyan da Fuat hoca...Geri dönmesi iyi olur.

İsimsiz

14 Eylül 2019 00:04
Hani hazır dı hoca Osman ne iş ne oldu buda her sözün gibi dümen mi yoksa

Suat AVNİ

13 Eylül 2019 11:57
Tiyatro sürüyor....Mevcut borçların kaynağı araştırılmalı...KAYYUM şart...

ESES1965

13 Eylül 2019 11:52
Serdar,Ergin ve Hakan hocalara şans verilmeli onlarda bu işi yapacak kapasite de insanlardır.

uğur

14 Eylül 2019 11:36
bu saatten sonra karakterli bi hoca gelmez

ESADA

14 Eylül 2019 17:16
Yılmaz hoca inadı bırak ESES in başına BB yap bu millet seni el üstünde tutsun aksi halde bu şehre ve EsEs e en büyük kötülüğü yapmış olursun el yapıyor sen niye YAPMIYORSUN

Hüseyin Akçakoca

13 Eylül 2019 11:32
Oktay Derelioğlu inşallah.