İŞTE STADYUMDA SON DURUM

21 Ocak 2020 16:09
İŞTE STADYUMDA SON DURUM

Eskişehirspor'da merakla beklenen Stadyum kararı 22 Ocak Çarşamba günü (yarın) açıklanacak.

Spor İl Güvenlik Kurulu'nun bugün gerçekleştirilmesi beklenen toplantısı ertelendi. Kurul 22 Ocak Çarşamba günü  saat 10.00'da toplanarak Staydumu konusunu görüşecek. Konu ile ilgili Eskişehirspor yönetimi ise şu görüşleri dile getirdi: “Hafta sonu oynayacağımız Adanaspor maçının yerinin de bu toplantıda sunulan rapordan ve görüşlerden sonra kesinlik kazanacağını beklemekteyiz”

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Kenan

21 Ocak 2020 23:35
Stadyum tamiratı Trabzon,Konya,Erzurum,İstanbulda Gs .Fb.Bjk stadyumlarında olsa kıyamet kopardı.15-20 günde tamirat bitirilir hatta bu takımlara tazminat bile ödenirdi. Eskişehir galiba sahipsiz.Gözden çıkarılmış..

263435

21 Ocak 2020 23:18
EsEs iç saha maçlarını Başka illerde oynamak zorunda kalırsa vay haline..Taraftarından başka gücü olmayan bir takım ..Eksiklikleri giderilip Üniversite stadyumunda oynaması en isabetli yol...

Gazi

22 Ocak 2020 14:50
Bu stad yapılırken, devlet yetkilileri, onların görevlendirdiği firma, mühendisler, denetleyiciler ne yaptılar? Araştırılmayacak mı? Bunun sorumluları herhangi bir soruşturma geçirmeyecek mi? Sonuçta kendi paraları ile yapılmadı. Bizim vergilerimizle yapıldı bu stad. Yine herşey sümen altı edilecek mi?

Naci

22 Ocak 2020 17:09
Birisi kış şartlar demiş.Eskişehirde kaç santim kar yağdı.Bir defa kar yağdı ..yükseklere 10 cm...ovaya 5 santim. Stadyumun çatısı herhalde bu kadarcık kardan etkilenmez .Birileri eksik veya yanlış hesap yaptı.Ne ise önemli olan bir an önce tamiratının yapılması.

Celal

22 Ocak 2020 17:04
Falkaaaooo geliyor Falkaaaaoo........Adlı yorumcu EsEs için senin üzülmene gerek yok.Sen git büyük takım tut.Büyük takım tutma sevdan var belli.

Mert

22 Ocak 2020 13:57
Eskişehirspor un sdatyumu bence tamir edilmeli

263435

22 Ocak 2020 17:12
Koskoca Teknik üniversite stadyumu.Kasaba sahası değil.Elbette belli startları fazlasıyla sahipdir.Tunike ve Yayın alanı da istenirse 2-3 günde yapılır.

seyirci

22 Ocak 2020 12:48
Kimileri, stad çatı onarımının 15-20 günde biteceğinin fetvasını vermiş. Sormak gerekir,evindeki tesisatı yeniden yapmış olsaydı kaç günde yapardı acaba ? 35 bin kişilik stadyumun çatısından bahsediyoruz efendi. Anlaşılıyor değil mi ? . Mevsim şartları nedeniyle, çelik çatının tamamında ayrıntılı inceleme yapıp hasarların tespiti pek mümkün görünmüyor. Bilinmeyen görünmeyen başka hasarlar da olabilir. Bu mümkündür. Doğru olan yapılıp stad hizmete kapatıldı. Bu sezon içinde yetiştirilmesi pek olası değil gibi.

es

26 Ocak 2020 11:23
Stadyum İnşaatının denetimini yapan kurumlar ,uzman kişiler (üniversitesi profesörleri , mühendisle vs. ) nasıl kontrol ettiler.Çay, çorba içerekmi .Hepsi hikaye.

mahalle maçı zannetmiş

22 Ocak 2020 12:58
263435. Üniversite stadyumu ve tesisi, UEFA standartlarına uygun mu ? Sertifikalı mı ? Bir anlatsan da öğrensek. Senin de cehaletin kalkar bizimde. Unutma ,mahalle maçı yapmıyoruz.

Rademel Falcao

22 Ocak 2020 13:54
Eskişehirspor için çok üzüldüm