paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

İŞTE ŞEHRİN EN BÜYÜK SORUNLARI

Son Güncelleme : 06 Aralık 2018 08:12
İŞTE ŞEHRİN EN BÜYÜK SORUNLARI

Sakarya Gazetesi İstihbarat Servisi, yerel seçimler öncesi vatandaşa 'Eskişehir'in en büyük 3 sorunu nedir?' diye sordu. Cevap; 1)Trafik 2)Tramvaylardaki yoğunluk 3)Otopark sıkıntısı

Samiye Eren – 45 – Hemşire : Kazı çalışmalarından dolayı özgürce araç kullanamıyorum. Uyarı tabelası olmuyor. En büyük sorun trafik ve otopark sıkıntısı.

Hasan Çaylak – 49 – Emekli : Eskişehir'in en büyük sorunlarından biri alt yapı sorunu. Bir diğer büyük sorunda şehir içi trafiğinin gittikçe artan büyük sorunlarla karşı karşıya kalması.

Selda Çam – 45 – Kuaför : Tramvayların çok yoğun olması. Trafiğin çok yoğun olması. Bunlardan çok şikayetçiyiz. Bunun dışında başka sorunu yok Eskişehir'in.

Ali Örücü – 30 – Memur : En büyük sorun trafik. Caddeler dar. Bir diğeri de otopark problemi. Ve insanların birbirine karşı saygısı eksik. Bunun için her kurumda eğitim programı düzenlenmeli.

Ebru Nur Kalender – 18 – Öğrenci : En büyük sorunlarımızdan biri tramvayla yolculuk. Oldukça zor oluyor. Binemiyoruz bile. Yaşlılara ücretsiz kart olduğu için daha çok kalabalık oluyor.

İbrahim Bozkurt – 61 – Emekli : En büyük sorun Eskişehirspor. Destek yok. İkincisi yolların yeterli olmaması. Trafik oldukça sıkışıyor bu sorun yüzünden. Üçüncüsü Suriyeliler.

Semra Elduran – 54 – Ev hanımı : En büyük sorun trafik. Eskişehirspor sorunumuz var. Destek yok çok büyük yazık. Eskişehir'in içinde bulunduğu durumda milletvekillerine de destek yok.

Mehmet Özcan – 52 – Emekli : En büyük sorun trafiktir. Eskişehir'in milletvekilleri Eskişehir için bir şey yapmıyor. Kulaklarını kapatmışlar duymuyorlar hiçbir şeyi.Başka bir sorunda göremiyorum.

Gönül Çınar – 52 – Çaycı : En önemli sorun trafik. Akşamları trafikle boğuşuyoruz. Engelli geçiş güzergahlarına araç park ediyorlar. Tramvaya binerken yardımcı olmayıp aksine engel oluyorlar.

Yorumlar (34) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ibrahim

06 Aralık 2018 07:06
dün akşam 18:30 kırım cd. trafiği malüm adım adım ambulans geldi sirenleri çalıyor ama ne mümkün sağlı sollu araba park edilmiş 2 şerit yol ne ileri ne geri gidecek yer yok ambulans nasıl yetişsin veya yetiştirsin böyle plansız bir şehir olamaz. Bu trafik yüzünden insan ölse mahkemede hesabını verebileceklermi?

E. H

05 Aralık 2018 22:35
Eskişehir tarihçesi okunursa kent nerede kurulmuş, sonra ne olmuş, kent zamanla ovaya inmiş, o zamandan bu yana bu kent kimler tarafından yöneltilmiş, şehir planlaması kime, neye göre planlanmış, bu gözden bakmalı, Eskişehir kentsel tasarımı yapılmalı, kentsel dönüşüm bu tasarıma göre imar edilmeli, zaman alır, katlanılmalı,

vv

06 Aralık 2018 08:32
en büyük sorun trafik ve belediye bu konuda hiç bir şey yapmıyor gelecekte trafik daha buyuk sorun olacak çünkü yeni yapılan cadde ve sokaklara bakın aynı 40-50 sene önce yapılan zihniyetle yapılıyor maalesef yılmaz beyde büyük geniş cadde yollara karşı bir negatif görüş var Avrupa da ki toplu ulaşımı savunuyor, insanlardaki araba arzusunu artan araç sayısı yılmaz beyin savunduğu düşünceden çok çok daha kuvvetli bir olgu ama o bunu anlamıyor.

vv

06 Aralık 2018 08:35
emek 71 evler(yeni kısımları) vadişehir ıhlamur kent batıkent bunlar son 15-20 sende meydana gelen yerleşim yerleri buralarada Atatürk bulvarı gibi caddeler yapılamaz mıydı sağı boş solu boş arsa imara sokarken planın ona göre yapacaksın istimlakla da uğraşmayacaksın hoş istimlak edecek parada yok belediyelerde(sadece eskişehir bel. değil) ama yapmıyorlar buda bu şehre yapılan en büyük kötülüklerden biri

Mert

06 Aralık 2018 07:42
Ah be canlarım herkes trafik konusunda hem fikir ve şu anda trafiği kaldıran caddelerede tramvay hatti geldiğinden şehir daha da çıkılmaz bir hale gelecek belediyenin zihniyeti ise plastik dubalarla trafik sorununu çözmeye çalışmak

kamil

06 Aralık 2018 08:06
şehrin en büyük sorunu trafik, yollarımız zaten dardı, sende hazır yola getir rayı döşe alsana tramvay, bunun sayesinde 20 yıldır o koltukta oturan gösteriş meraklısı bir başkan, şehrimize halkımıza yapılmış çok büyük kötülük atılmış bir kazık tramvay olayı, ve insan sormadan edemiyor, neden ithal yolla aldın diye, yerli üretim varken...

Ahmet

05 Aralık 2018 22:51
Şehrimizde en büyük sorunu trafik, otopark ve caddelerin çift yönlü olmayışıdır. Akşamları 17.00 - 19.30 arası ana caddelerde trafik kilitlenmektedir. Yeni seçilecek belediye başkanları bunlara acil çözüm bulmalıdır. Trafikte kayıtlı 284.00 araç vardır. Bunun 167.000 hususi araç ve taksilerdir.

Hilal CcC

06 Aralık 2018 10:01
En büyük sorun trafik ana cadde kalmadı belediye kâr amacı ile birde otopark neymiş araçlar otopark a konulacak Eskişehir deki otopark lar kimin bi bakılsın ana cadde trafiğe kapatılıp ulaşım imkansız hale geldi ambulans itfaiye polis yol bulamazken vatandaş napsın

Pusat

06 Aralık 2018 12:48
Bu şehrin en büyük problemi tramvaydır. Tramvay bu şehri her anlamda mahveden tek şeydir. Şehri katlettiler. Trafiğin nedeni de, otopark sorununun nedeni de, toplu ulaşım sıkıntısının nedeni de tramvaydır. Tramvay yerine otobüs ile ulaşımın olsa daha iyi olurdu. Tramvaya karşı değilim ama böyle plansız ve projesiz bir sistem olamaz.

Ülkücü

06 Aralık 2018 06:12
Eskişehir'in trafik yoğunluğu, yetersiz tramvay, otopark, altyapı ve yeniden yapılanması gereken imar sorunları var. Seçim üzeri 2 heykel dikip, park açılışı yapmak ve tramvay hattını uzatmak çözmüyor bu problemleri. Muhalefet ve İktidar partilerinin çekişmesinden şehrimiz yıllardır yerinde sayıyor. Belediyecilik bir siyasi partinin bayrağını sallamak değil, vatandaşa hizmet işidir. Kim gelecekse gelsin, Yılmaz Büyükerşen ve kadrolarından yorulduk artık.

MERCAN

06 Aralık 2018 14:37
YORUMLARI OKUYUNCA ESKİŞEHİR İN GENEL SORUNU TRAFİK. E HAKLILAR TABİ AMA ÇÖZÜM ARABA KULLANMAMAK VEYA OTOPARK DEĞİL ŞEHİR MERKEZE SIKIŞMIŞ HALDE BUNUN ÇÖZÜMÜ BANA GÖRE ŞEHİRİ AÇMAK GENİŞLETMEK VE GENİŞLETİRKEN ÇALIŞMA , EĞLENCE ,EĞİTİM, CAZİBE ALANLARINI BUNA KATMAK EN GÜZEL ÖRNEĞİ KAYSERİ.DOĞRU YA BİZ SADECE 20 SENE SONRA 1/25000 LİK PLAN ÇİZDİRDİK ESKİŞEHİRLİLER OLARAK Bİ 20 SENE DAHA BEKLEDİKTEN SONRA TRAFİK SORUNUMUZ KALMAZ.TÜM ESKİŞEHİR DE YAŞAYAN VATANDAŞLARIMIZA ÖNCE SABIR SONRA SAĞLIK VE MUTLULUK DİLERİM.

Başkana

06 Aralık 2018 09:24
Büyükşehir belediye başkanının açıklamalarına bakarsan bir O Akılli başka kimse bir şey bilmiyor.Yaptığı iş belli tramvay hatları ana arterleri kesiyor ve trafik kilitleniyor.Trafik her zaman akıcı olmalı.

Murat

06 Aralık 2018 07:55
işte avrupa kenti dediğimiz şehrin sorunları . işte yaşanabilir denilen kentin sorunları . işte dışardan herkesin hayran kalıyor dediğiniz şehrin sorunları işte hergün haberini (reklamını) belediye hizmetlerinin durumu

mehmet

06 Aralık 2018 11:22
Haberi biz yorum olarak yazsak trol damgasını vururlardı. Demek ki görünen köy kılavuz istemezmiş.

Vatandaş

06 Aralık 2018 00:03
Sayın Büyükerşen aylar önce istanbuldan belirli bir üniversitenin aracılığıyla şehir içi ulaşıma 50 yıllık çözüm bulmuştu kimse şikayet etmesin böyle giderse daha 3 önemli sorun değil daha birçok sorunlar var daha avrupa şehri olduk

çarşı

06 Aralık 2018 13:21
Belgeli otopark dışında, merkeze araç girmemeli. Esnaf, memur, işci hepsi sabah 07:30 da işyerine tek başına arabasıyla gelip, akşam 22:30 da evine dönünceye kadar o arabayı sokağa çakıyor.. Sonra park yeri yok. E olmaz tabi..

Vatandas

06 Aralık 2018 09:59
Hâlâ bunca sorunu görmeyip kör gibi 2 heykel dikmeyi bir park açmayı seçim zamanı plansız saçma sapan yerlere tramvay hattı döşemeyi belediyecilik sanıp hocayı yere göğe sığdıramayan var

usta

06 Aralık 2018 09:29
Bu şehre bu kadar araba fazla ailelerde 3 er araba var, tramvay olmazsa olmazı insanlar arabaya bineceğine tramvaya binsinler, sıcak sular tuvaletine arabayla gidiyorlar.. birde Devlet'de ödenek verip metro projesi başlatsın tabi yüzme havuzuna benzemesin 5 senedir bitmeyen ??(sn. M.vekilleri mecliste boşa el kaldırmayın.)

Metin

06 Aralık 2018 15:02
Eskişehir seçmeninin çok büyük ezici çoğunluğu tramvaydan yararlanıyor ve "tramvayı getirenlerden Allah razı olsun. Keşke her yerde tramvay olsa" diyor. "Tramvaya karşıyım. Tramvayı kaldıracağım." sözünü kullanan (hatta ima eden ) belediye başkan adayı seçim yarışına 3-0 mağlup başlar. Hodri meydan. Özel arabasıyla milletten kopmuş, milletin içinde yaşamayan, bencil 30-40 bin özel araç sahibinin sözüyle siyaset geliştiren aday çoook pişman olur.

dertli çınar

06 Aralık 2018 16:17
millet amma derliymiş arkadaş kitap yazmış.

bilen

06 Aralık 2018 15:02
2-3 sene sonra iyice keşmekeş trafik. heykel ile belediyecilik olmuyor. ne alt yapı var ne üst yapı çöpler toplanmıyor yollar hep bozuk iki araç yan yana olduğu bi cadde yok Eskişehire yazık oluyor

Onur

06 Aralık 2018 13:22
Eskişehir için 1999 yılı milattır, şimdi salına salına yürüdüğümüz iki eylül caddesi,otobüs durakları olan,toz duman,yağmur yağınca göle dönen bir cadde idi... şimdi yüzbinlerin ziyaret ettiği müzeler yoktu,nefes almak için çoluk çocuk gittiğiniz parklarda yoktu, hayatında opera yada tiyatro görmemiş on binlerce insanımız vardı,porsuk da tekne turları yoktu, bırakın turu kokudan yanından geçilmiyordu,şimdi öve öve anlattığınız odunpazarı maalesef bağımlı gençlerin mesken tuttuğu suç yuvasıydı,gelen turistlerin sayesinde esnafın biraz yüzü gülüyor, Eksiği yokmu Belediye'nin var tabi Çarşamba pazarı acilen bulunduğu yerden kaldırılmalı 65 yaş üstü bedava kartı olan vatandaşlara özellikle iş çıkış saatlerinde toplu taşıma araçları ile bedava ulaşıma kota getirilmeli Belediye nın yasal degnekciler ile caddelere para ile park uygulaması acilen kaldırılmalı Otoparklar için yeni bir düzenleme yapılarak standart ve makul bir fiyat tarifesi yapılmalı Sokak aralarında kurulan pazarlar artık lav edilmeli ve kurulacak semt pazarları ile insanlara kolaylık sağlanmalı Kimse siyasi bakmasın sadece Türkiye 'de değil tüm Avrupa da kabul gören takdir edilen bir başkanımız var değerini bilin lütfen yazdığımız eksikler giderilir ama bu şehire bir YILMAZ HOCA daha gelmez

kenar mahalleli

07 Aralık 2018 00:17
yirmi yılda şehir merkezine on tane otopark yapılsaydı trafik yoğunluğu olan on kavşağa düzenleme ve alt üst geçitli kavşaklar yapılsaydı altarnetif yollarda istimlak ve genişletme yapılarak on cadde ve bulvarın trafiği rahatlatılsaydı beş yere köprülü yoncalı geçitler yapılsaydı eskişehirin trafik sorunu bukadar olmazdı yeni seçilecek başkandan trafik sorununa yönelik çözüm beklesekde işide baya zor

ayşe öz

06 Aralık 2018 17:46
herkezin sorunu aynı...trafik ve tramvay....be arkadaşlar sormazlar mı ozaman daha neden bu hocaya oy veriyorsunuz....ıki dandik parkla bir havuzla belediyecilik olmuyor.....anlayamadınız .....anlamayacaksınız....

sami moy

06 Aralık 2018 17:43
yani özet şu ...sorun neymiş......???? beeelleeeeeediiiyeeee.......

yagız26

06 Aralık 2018 17:06
eskişehirspor sorunmuş 90dk maç için bi dünya para veren ödeyenler düşünsün banane birileri paraları harcayacak hesapsızca halk destek çıkacak yok öle yama belediyecilik mi park heykel ve anaarterleri çogaltmamak tek merkez de toplamak sorun bu bu sorunda 20 yıldır değişmedi inşaALLAH 2019 da değişecek belediyecilik ne demek hizmet ne görülecek

derya kanar

06 Aralık 2018 17:47
yani özet belediye büyük sorun:)))) anlayana:)))

cengiz

06 Aralık 2018 13:06
konuşmak kolay evet trafik sorun,otopark sorun, otopark ücretleri yüksek!ne yapabirsin güzel kardeşim,yolları genişletmek için istimlak yapmak o kadar kolay mı sanıyorsunuz?cadde üstlerinde 30 40 yıllık binalar var bunları hoca mı yaptırdı zamanında.boş konuşmayalım.nüfus artırıyor,ulaşımdaki insan sayısı artıyor.tramvay olmasaydı o zaman görürdük trafiği

Yer recep

06 Aralık 2018 12:33
E y t ve abi oranlari

deniz

06 Aralık 2018 09:53
Trafik sorunu diyenler , otopark sorunu diyenler kusura bakmayın ama Belediyenin hiçbir suçu yok...Suçu kendinizde arayın....Eline para geçen , bankadan kredi çeken , oğluna kızına hediye olsun diye altına son model araba çekenler....! trafiğin tıkanmasına otopark bulunmamasına sebep sizlersiniz....elinizden gelse WC ye bile arabayla gideceksiniz hatta gidenler var...yürüyün sağlık için yürüyün , bisiklete binin...toplu taşıma kullanın....burası dubai değil , katar değil yada ne bilemiyim petrol zengini bir ülke değil...fakiriz ülke olarak fakiriz ama burnumuzdan kıl aldırmıyoruz zengin gibi görünmek için....dediğim gibi kimseyi suçlamayın suçlu sizsiniz....özellikle Eskişehir insanı çok saygısız....aceleci....küfürbaz....

hasan

06 Aralık 2018 09:18
Öncelikle Belediye Başkanımıza Sonsuz Teşekkür Bu şehre Bir kimlik Kazandırdı Eskişehir eski olmaktan çıktı Modern ve yaşanabilir Bir şehir oldu Ama çok göç aldı .Trafik sorunu olmayan Büyükşehir varmı,1970 lerde kömür tozu ve çamurdan geçilmeyen akşamları çöken Kömür dumanı ile nefes alınmayan bir şehirden Türkiye'nin Havası Temiz birkaç şehrinden birisi oldu Ama maalesef Halkının sesine kulak tıkıyan İktidar Alpu ovasına termik santral yapıyor.birde Nurtopu gibi Suriyelilerimiz oldu Ne kültürleri ne yaşam tarzları Atatürk Türkiyesi'ne yakışmıyor Halkça paylaşamamak bence en büyük sorun

Hakkı Yılmaz

06 Aralık 2018 15:42
Desenize Yılmaz hoca gidiyor. 20 yıl önce bu sorunların hiç birisi yoktu. Hıocayla birlikte sorunlar çoğaldı. haberinizle birlikte eskişehir halkının duygularına tercüman oldunuz...

m

06 Aralık 2018 01:36
çoluğu çocuğuyla 750 binlik kentte 200 bin araç olursa olcağı bu.trafikten şikayet eden araç sahipleri, onlarda otopark yerine sokak arası park yaparlar.birde öğrenci memur saatlerinde ihtiyarlara yer yok.

bayram

06 Aralık 2018 11:29