İŞTE PROJENİN DETAYLARI

04 Ağustos 2018 15:02
İŞTE PROJENİN DETAYLARI

Valimiz Sayın Özdemir Çakacak önderliğinde yürütülen, “Hayata Bir ES ver, Eskişehirspor’a Nefes Ver ve 26’da 26 projesi başladı. Projenin detayları açıklandı.

Eskişehirspor'dan yapılan açıklama şöyle: 

“Eskişehirsporumuzun, TRANSFERE ENGEL ve PUAN SİLME “ cezalarına sebep olan borçlarımıza kaynak oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen proje şu şekilde gerçekleşecektir.

  • Projenin Tutarı: Aylık = 26 TL
  • Projenin Süresi: 1 yıl = 312 TL
  • Ödeme şekli: Kredi kartı taksit sistemi ya da banka hesabından ödeme
  • Uygulama şekli: Proje kapsamında çalışan SATIŞ ASİSTANLARI aracılığıyla, dosya kayıt sistemiyle gerçekleştirilecektir.
  • 15 Ağustos Çarşamba günü  itibariyle, İnternet sitemiz üzerinden de kampanyaya katılım yapılabilecek.
  • Kampanya kapsamında toplanan para kulübe değil, sadece bankalara yatırılacak. Eskişehirspor dışında profesyonel bir yapı tarafından uygulanan bu oluşum Eskişehir Valiliği ve Odaların belirlediği kişiler tarafından aylık denetlenecek.
  • Yapılan faaliyetlerin ifade edildiği bilanço internet sitesi ve basın aracılığıyla paylaşılacak.
  • Ayrıca, Dublin Cafe yanında bulunan PassoLİG satış ofisinden de kampanyaya katılım sağlanabilir.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

04 Ağustos 2018 19:01
EsEs diyoruz, EsEs' le yatıp kalkıyoruz , hepimiz EsEs' i çok seviyoruz , öyle ise günde bir çay eksik içip fedakarlık yapma zamanı...Herkesin ekonomik şartları belli ama vazgeçilmez sevdamız için el birliği ile bu çıkmazdan kurtulmalıyız...Karşı çıkıp ben mi yaptım bu borcu ?diyenlere de saygı duyulmalı mutlaka ama hasta Eskişehirspor' umuzu bu hastalıktan kurtarmalıyız... Yoksa her gün borç lafını duymaktan hepimiz hasta olacağız...Kimse nasıl olsa birileri bu kampanyaya katılır diye beklememeli , aynı anda büyük bir katılımla bu sürece destek olmalıyız , ben veriyorum ama başkaları verecek mi ? gibi fesat düşüncelerden uzaklaşıp , sözde değil özde EsEs' li olduğumuzu ve EsEs' in büyüklüğünü cümle aleme göstermeliyiz...

mustafa

04 Ağustos 2018 16:39
umarım istenilen seviyede katılım olur. Es Es için son viraj. Destek olmak lazım.

EsEs

05 Ağustos 2018 13:53
o katıldı mı bu katıldı mı gibi düşünceleri bir tarafa bırakalım.EsEs süper lige çıksın.ayda 2 sigara parası ...bir yıl fedakarlık yapalım.Yönetim bir daha hata yapmaz sanırım.Bütün kurum ve kuruluşlara gidilip destek istensin.Prole ancak öyle başarılı olur.Haydi o sene ,bu sene...

2626

05 Ağustos 2018 13:54
Tam destek verelim.EsEs hakettiği yere gelsin

Ayıp sa Ayıp

05 Ağustos 2018 13:24
Seviyoruz işte , var mı diyeceğin?Eses'le işi olmayanın bunu anlaması çok zor.Sen verme be kardeşim , destek olmanı da beklemiyoruz , maydonoz olupta milleti zehirleme bari.

es es li

04 Ağustos 2018 22:42
nasıl yatıracaz şunu detaylı bi şekilde anlatın yavu .hangi bankaya yatırcazzz. benim sadece maaş kartım var. kredi kartım yok. nasıl yatırcazz anlatınnn

Kemal

04 Ağustos 2018 21:59
Kulüplerimiz şeffaf olmalı. Gelir ve giderler aylık bilonçolar halinde taraftarla paylaşılmalı. Eses süperligte mücedele ederken ard arda 4-5 yıl ligdeki en güzüde oyunculur bu kulüpte parladı ve satıldı paralar ne oldu.

Ayıp

05 Ağustos 2018 00:21
Hiç kimse kusura bakmasın birilerinin çocukları milyonluk arabalarla gezecek sonrada kampanya adı altında milletten para toplanacak. Ayıptır ayıp.
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI