İŞTE PROJENİN DETAYLARI

04 Ağustos 2018 15:02
İŞTE PROJENİN DETAYLARI

Valimiz Sayın Özdemir Çakacak önderliğinde yürütülen, “Hayata Bir ES ver, Eskişehirspor’a Nefes Ver ve 26’da 26 projesi başladı. Projenin detayları açıklandı.

Eskişehirspor'dan yapılan açıklama şöyle: 

“Eskişehirsporumuzun, TRANSFERE ENGEL ve PUAN SİLME “ cezalarına sebep olan borçlarımıza kaynak oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen proje şu şekilde gerçekleşecektir.

  • Projenin Tutarı: Aylık = 26 TL
  • Projenin Süresi: 1 yıl = 312 TL
  • Ödeme şekli: Kredi kartı taksit sistemi ya da banka hesabından ödeme
  • Uygulama şekli: Proje kapsamında çalışan SATIŞ ASİSTANLARI aracılığıyla, dosya kayıt sistemiyle gerçekleştirilecektir.
  • 15 Ağustos Çarşamba günü  itibariyle, İnternet sitemiz üzerinden de kampanyaya katılım yapılabilecek.
  • Kampanya kapsamında toplanan para kulübe değil, sadece bankalara yatırılacak. Eskişehirspor dışında profesyonel bir yapı tarafından uygulanan bu oluşum Eskişehir Valiliği ve Odaların belirlediği kişiler tarafından aylık denetlenecek.
  • Yapılan faaliyetlerin ifade edildiği bilanço internet sitesi ve basın aracılığıyla paylaşılacak.
  • Ayrıca, Dublin Cafe yanında bulunan PassoLİG satış ofisinden de kampanyaya katılım sağlanabilir.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

04 Ağustos 2018 19:01
EsEs diyoruz, EsEs' le yatıp kalkıyoruz , hepimiz EsEs' i çok seviyoruz , öyle ise günde bir çay eksik içip fedakarlık yapma zamanı...Herkesin ekonomik şartları belli ama vazgeçilmez sevdamız için el birliği ile bu çıkmazdan kurtulmalıyız...Karşı çıkıp ben mi yaptım bu borcu ?diyenlere de saygı duyulmalı mutlaka ama hasta Eskişehirspor' umuzu bu hastalıktan kurtarmalıyız... Yoksa her gün borç lafını duymaktan hepimiz hasta olacağız...Kimse nasıl olsa birileri bu kampanyaya katılır diye beklememeli , aynı anda büyük bir katılımla bu sürece destek olmalıyız , ben veriyorum ama başkaları verecek mi ? gibi fesat düşüncelerden uzaklaşıp , sözde değil özde EsEs' li olduğumuzu ve EsEs' in büyüklüğünü cümle aleme göstermeliyiz...

mustafa

04 Ağustos 2018 16:39
umarım istenilen seviyede katılım olur. Es Es için son viraj. Destek olmak lazım.

EsEs

05 Ağustos 2018 13:53
o katıldı mı bu katıldı mı gibi düşünceleri bir tarafa bırakalım.EsEs süper lige çıksın.ayda 2 sigara parası ...bir yıl fedakarlık yapalım.Yönetim bir daha hata yapmaz sanırım.Bütün kurum ve kuruluşlara gidilip destek istensin.Prole ancak öyle başarılı olur.Haydi o sene ,bu sene...

2626

05 Ağustos 2018 13:54
Tam destek verelim.EsEs hakettiği yere gelsin

Ayıp sa Ayıp

05 Ağustos 2018 13:24
Seviyoruz işte , var mı diyeceğin?Eses'le işi olmayanın bunu anlaması çok zor.Sen verme be kardeşim , destek olmanı da beklemiyoruz , maydonoz olupta milleti zehirleme bari.

es es li

04 Ağustos 2018 22:42
nasıl yatıracaz şunu detaylı bi şekilde anlatın yavu .hangi bankaya yatırcazzz. benim sadece maaş kartım var. kredi kartım yok. nasıl yatırcazz anlatınnn

Kemal

04 Ağustos 2018 21:59
Kulüplerimiz şeffaf olmalı. Gelir ve giderler aylık bilonçolar halinde taraftarla paylaşılmalı. Eses süperligte mücedele ederken ard arda 4-5 yıl ligdeki en güzüde oyunculur bu kulüpte parladı ve satıldı paralar ne oldu.

Ayıp

05 Ağustos 2018 00:21
Hiç kimse kusura bakmasın birilerinin çocukları milyonluk arabalarla gezecek sonrada kampanya adı altında milletten para toplanacak. Ayıptır ayıp.
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
Hasan Tuç Tepebaşı Belediye Başkanlığı için AK Parti'den aday adaylığını açıkladı. Tuç "Seçimlerden sonra Tepebaşı'nı herkese kapısı ve gönlü açık yönetim anlayışına kavuşturacağız" dedi.
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Almanya’nın çeşitli kentlerinden Türkiye’ye gelen gazeteciler, Eskişehir’e hayran kaldı. Kent gezisi sonrası Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret eden gazeteciler, hayata geçirdiği başarılı projelerden dolayı Başkan Büyükerşen’i tebrik ettiler.
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
Vali Özdemir Çakacak, tüm poliklinikleriyle hasta kabulüne başlayan Eskişehir Şehir Hastanesini gezerek, yapılan çalışmalar hakkında İl Sağlık Müdürü Uğur Bilge’den bilgi aldı.
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, hafta sonunda da mesai yapacak. Hizmet almak isteyen vatandaşlar, 09.00-16.00 saatleri arasında vezneleri kullanabilecek.
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalarda yakalanan İran uyruklu uyuşturucu satıcısı adliyeye sevk edildi.
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
Eskişehir'de, bir kadının çantasından yankesicilik yöntemiyle bin 40 lira çaldığı öne sürülen, kadın hükümlü, polis ekipleri tarafından suçüstü yakalandı. 
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
Eskişehir'de yaşayan Spinal Muskuler Atrofi (SMA) tip-1 hastası 2,5 yaşındaki Çağan Meriç Demir'in ailesi, Sağlık Bakanlığı tarafından tüm SMA hastalarına ilaç temini için süreç başlatılmasını mutlulukla karşıladı.
ÖRNEK UYGULAMA
ÖRNEK UYGULAMA
Eskişehir'de bir işletme sahibi, sokak hayvanları için mama getiren müşterilerine yüzde 50 indirim yapmasının yanı sıra kafedeki oyun konsollarında biriken paralarla aldığı mamaları, sokak hayvanlarını besleyenlere ücretsiz temin ediyor.
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.