İŞTE OSMAN TAŞ'IN LİSTESİ

Son Güncelleme : 14 Ekim 2019 11:10
İŞTE OSMAN TAŞ'IN LİSTESİ

Eskişehirspor kongresinde tek liste çıktı. Liste oy çokluğuyla kabul edildi. Osman Taş yeniden başkan seçildi.

Eskişehirspor’da düzenlenen olağanüstü seçimli genel kurula tek aday olarak giren eski başkan Osman Taş yeniden başkan olarak seçildi.
Bir otelin toplantı salonunda düzenlenen genel kurula 192 delege katıldı. Genel kurul, Barış Pınarı Harekatı'nda verilen şehitler için saygı duruşunda bulunulması ile başlarken İstiklal Marşı ile devam etti. Mali tabloların incelenmesi ile katılımcıların konuşmalarının ardından son değerlendirmelerin yapılması ve başkan adaylığı için listelerin divan kuruluna verilmesi için toplantıya ara verildi. Verilen aranın ardından istifa ederek olağanüstü seçimli genel kurul kararı alan eski başkan Osman Taş, tek liste ile seçime girdi. Geçici divan kurulunun oluşturduğu kurulda Osman Taş’ın hazırladığı liste Eskişehirspor’un yeni yönetimini oluşturdu. Böylece tepkiler üzerine başkanlığı bırakan Osman Taş, yeniden başkan seçildi.

Osman Taş başkanlığında oluşturulan yönetim kurulu listesi şu isimlerden oluştu. 

YÖNETİM KURULU ASİL: 

Osman Taş

Cemil Nazlı

Ertuğrul Nazlı

Taner Özcan

Ali Çalışkan

Hakan Sayın

Fatih Akköprü

Hatice Çelik İlközen

Hasan Hüseyin Ertuğrul

Ayhan Taşkınlar

Cem Nakışçı

Behçet Han Aktaş

Bilal Seçer

İsmail Boğa

Bekir Kahraman

Sponsorumuz hazır 

Kongre sonrası değerlendirmede Osman Taş, "Ödemelerimizi halledersek engelimiz kalmaz. Yolumuz açık. yarından itibaren ödemelerimize başlayacağız. Ana sponsorumuz hazır. Sözleşmeler imzalanacak" dedi.  

Yorumlar (33) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Zfr

13 Ekim 2019 16:44
Yazıklar olsun diyorum

Şeker'li

14 Ekim 2019 08:14
Yahu adam seçildikten 2 ay sonra beceremedim dedi istifa etti. Sonra vazgeçtim görevimin başındayım dedi. Sonra böyle olmuyor olağanüstü genel kurula gidelim dendi yine aday oldu. Hayır bide seçmişler. Sonra ağlanıyorlar tek çare özeçoğlu diye. Seçmeyin kardeşim.

sakine

14 Ekim 2019 09:00
Çok şanssız ve sahipsiz bir takımımız var. Listeye dikkatle bakın kimlerin eline kaldı takım. Yakında kokusu çıkar.

mustafa

14 Ekim 2019 08:59
Başkası zaten gelmezdi. Osman Başkan takımı bu yıl düşürmezse EFSANE BAŞKAN olarak taraftarın ve Eskişehir'in gönlüne girer. İşi zor Allah yardımcısı olsun. Başkanım lütfen şu amigoları da artık tesislere sokma.

ali yasa

14 Ekim 2019 07:59
sadece gülüyorum.

sinan

14 Ekim 2019 10:35
bu sene amatöre kadar düşüşümüzün başlangıcıdır.

uğur

14 Ekim 2019 09:52
düştüğümüzün resmidir

Türk Yılmaz

13 Ekim 2019 22:53
Asama bak. "Ödemelerimizi halledersek engelimiz kalmaz" diyor. Biz 2 yıldır aynı şeyi söylüyoruz. Ödemeleri hallederseniz engel kalmaz. Ödemeleri yapmıyorsunuz ki. Komik adamsın vesselam

kenan

14 Ekim 2019 09:00
yönetimin içinde eskişehirli yokki esesli olsun .nasıl iş bu iş

KIRMIZI SIYAHLI NİCKE CEVAP

14 Ekim 2019 10:11
850 BİN KİŞİ DİYORSUN KIMSE 340 TRİLYON VERECEK KADAR APTAL VE KERİZ DEĞİL YEMESELEEDİ BORÇ YAPMASALARDI VARSA OKADAR PARAN SEN OLAYDIN BAŞKAN NİCKİN SİYAH KIRMIZI NERELİSİN SEN OZAMAN BİRADER SEN ? MİLLET GEÇİM DERDİNDE GİDİN ESKİ BAŞKANLARDAN TAHSİS EDİN KİMSE HALİL ÜNAL MESUT HOŞCAN DEMİYOR BATIRAN ONLAR HESABINI ONLARDAN SORUN Bİ TARAFINIZ YİYORSA TABİİ

Yerlilik nerede?

13 Ekim 2019 18:44
Listedekileri kim tanıyor acaba. Hiç biri ya bu şehre ait insanlar değil ya spordan anlayan yada camiadan gelen. Hangi gazla geliyorlar anlamıyorum. Gerçekten Eskişehirsporun parasını yiye yiye maskara ettiniz. Yazıklar olsun bu takımı bu hallere getirenlere

Baskann

13 Ekim 2019 17:40
Baskan geldiginden beri tum sozunu tuttun mu?tuttuysan neden biz kongre yaptik.Tutmadiysan amacin ne ?Diyarbakirda telini acmadigin takımı yuz ustu biraktigin dogru mu?

onuncu köy

13 Ekim 2019 21:07
O kadar söyledik. Bu adam güven vermiyor. Topluma sıcak gelmiyor.Temsil kabiliyeti yok. Söylemleri ve tavırları tutarlı değil, Diye. Başta, Eskişehirspora yaraşır biçimde kılık kiyafetini düzeltsin önce. Ne o öyle ? Geçmiş olsun. Bir alt lig ufuktaydı da , şimdi bu adamla freni patlamış kamyon gibi uçuruma yuvarlanıyor. Yazık ki ne yazık. Çok yazık çoook.

Ismail

14 Ekim 2019 10:18
Çocuk oyuncağına döndürdünüz kulüp yöneticiliğini.Seçildiğinden beri yönetime ve kulübe sahip çıkamadın.Şımarık çocuklara benzedin o.taş ...

Suat AVNİ

14 Ekim 2019 09:54
Tabuta son çivi çakıldı...

ertan 2626

13 Ekim 2019 19:16
bu yönetim üyeleri sırf reklam için oradalar baksan banka hesaplarında 1 milyon yoktur ....yazık oldu eses e sonuç malum :(

Xxl

14 Ekim 2019 13:41
Sadece gülüyorum.

şuppuliluma

14 Ekim 2019 11:40
Mazohist nedir derseniz, es-es kongresi seçim sonucu güzel bir örnek olur.

Cafer

14 Ekim 2019 11:15
Hoş geldin amatör kümeye...

Vay arkadaş

13 Ekim 2019 17:22
Yine mi sen? Hani sponsor veya hangi sponsor? Bu sponsor Ne kadar kurtaracak bu takımı? Sen ne kadar bu başkanlığın için de olacaksın? Taraftarı rahatlatacak ne söyledin? Bekleyip göreceğiz bakalım aynı tas aynı hamam Osman taş

osman

14 Ekim 2019 10:00
ESKİŞEHİR de yaşayan herkes es es lidir bırakın bu Eskişehir çocuğu laflarını insanları takımda soğutmayın bu sözler es es i yanlızlaştırıyor

Sinarit

14 Ekim 2019 21:00
Eskisehir sporu bu hale getirenlerin hepsi biliniyor bunların bütün mal varlıklarına eskisehir spor haciz koydursun dernek kanunu da böyle bir yasanın olması lazım çünkü onlar batuk işlerini kurtardılar eskisehir sporu yem yaptılar ama allah büyük gün gelir devran doner

usta

15 Ekim 2019 08:46
kesinlikle takımı kayyuma devredilir...

Sinarit

14 Ekim 2019 21:04
Kendi egolarına eskişehir sporu feda ettiler hiç bir yönetici eses si düşünmedi sadece batuk işlerini kurtar dilar bakın 10 sene için de yöneticilerin hepsinin işi bozuk tu ama sonuç onlar yırttı kefeni bedeli eses ödüyor ve biz eses sevdalısı taraftarlar ödüyor onlar kış kış gülüyor

Eses1

17 Ekim 2019 09:39
Başkan madem devam ilk işin şu amigo liderlerini klüpten içeri sokma.

RG

15 Ekim 2019 19:49
Eyvah ayvayı yemeye devam edeceğiz...

ercan

14 Ekim 2019 17:03
bunların içinde kaç kişi eskişehirli hiç birini tanıyamadık bakalım eskişehir sporu birinci lige çıkaracaklarmı

Yönetimin içi

14 Ekim 2019 20:11
Arkadaş eleştiri yapıyor yönetimin içinde eskişehir li yokki esesli olsun eses bu hale getirenlerin hep eskişehir li mağlesef esesli

mustafa

15 Ekim 2019 09:04
Listeye laf edenler. Hiçliste çıkartmayan sözde Es Es lileride unutmayın. Osman Taş en azından bir liste hazırlamış ve ESES i ssahipsiz bırakmadı. Sanki bundan önceki yönetimlerin listelerindekileri çok tanıyor biliyordunuz. Sizene listedeki adamın kim olduğundan ESES için çalışsınlar bizim için en iyi Eskişehirliden Eskişehirlidir.

Kırmızı-siyah

13 Ekim 2019 17:24
Hayırlı olsun.demek ki 870bin nüfüslu şehirimizde başka başkan olacak bir kişi çıkmıyor .bu kadar sahipsiz bir eskişehirspor u şu anda yine osman taş sahiplendi .inşallah hakkımızda hayırlısı olur.yeni yönetime başarılar diliyorum.işleri hiç de kolay değil.

ARKADAŞLAR HAZIR OLUN

14 Ekim 2019 17:33
ARKADAŞLAR HAZIR OLUN ÖZESKİŞEHİR SPORU KURUYORUM . SIFIR BORÇ SIFIR SABIKA. SIFIR DOLANDIRICILIK. BİLETLER BEDAVA :))))

Duman

14 Ekim 2019 12:12
Osman başkan hayırlı uğurlu olsun Allah tüm camianın yardımcısı olsun. İlk yapmanız gereken trübüne çeki düzen vermeniz göreceksinizki herşey çok daha güzel olacak emin olun. Kulübe daha fazla para gelecektir kimse kendi cebini doduramayacak

EsEs

13 Ekim 2019 22:39
Önümüz açık dedi başkan....Başarılar diliyoruz.