İŞTE GERÇEK ES- ES 5-0

Son Güncelleme : 15 Nisan 2018 17:04
İŞTE GERÇEK ES- ES 5-0

Eskişehirspor, Samsunspor’u kendi evinde ağırladı.

Eskişehirspor, Samsunspor’u kendi evinde ağırladı. Karşılaşma Eskişehirspor’un 5-0 üstünlüğü ile tamamlandı.

Eskişehirsporlu taraftar Samsunspor maçında takımını yine yalnız bırakmadı. Maçı 15 bin 950 biletli seyirci izledi. Coşkularıyla yine takımına tam destek verdi. Eskişehir'i mutluluğa boğan golleri: Bruno Mezenga, Hasan Hüseyin, Hasan Ayaroğlu, Kaan Kanak ve Hasan Ayaroğlu attı.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

16 Nisan 2018 01:34
Yılmaz hocayı hafife alıp,onunla alay edenlere selam olsun.Adama demediğini bırakmayanlar utansınlar.Şimdi söyledikleri kötü sözlerin kendilerine döndüğünü görmüşlerdir...Ruhen ve fiziksel olarak çökmüş , bitmiş futbolcu gurubunu tecrübesi ile ancak Yılmaz Hoca ayağa kaldırabilirdi ve öylede oldu...Yönetimin de ne kadar doğru karar vermiş olduğunu, takım ligde kaldığında herkes görecek .Daha önce de söylediğim gibi , bize Samsunspor mutlak galibiyeti ki oldu , Gaziantepspor galibiyeti ve kalan iki maçtan alınacak bir beraberlik yeterli olacaktır Ama takımımızın bu oyunu ile kalan 3 maçta da galip geleceğine inanıyorum. Bu maçta taraftarlar , akıllı taktik ile oynatan ve futbolculara öz güven aşılayan Yılmaz Vural ve futbolcularımızın istekli , güzel oyunu harikaydı.Emeği geçen herkese TEŞEKKÜRLER.

KAHRAMAN

15 Nisan 2018 15:42
Tebrikler Esesim. Bize bu mutlulugu yasattigin icin. Yilmaz hocanin secilmesinin en onemli sebebi mental olarak tukenen futbolcularin hirs ve motivasyonlarini tekrar geri kazandirarak takimin toparlanmasini saglamakti. Roportaja cikan futbolcularimiz da onun gosterdigi babacanliktan bahsettiler.Macta da gorduk cikan her oyuncumuzu kucaklayip havaya kaldirmasi dahi ne derece futbolcu psikolojisini bildigini gosterdi.

2635

15 Nisan 2018 17:48
EsEs'li taraftara ve oyuncularına selam olsun.

Nankör Kedi

16 Nisan 2018 00:58
Nasıl isteyince oluyormuş, değil mi?Hasan Hüseyin kalan maçlarda da aynı performansı ve isteği görmek istiyoruz.Takımı düşürmemek için önce Eskişehir çocukları hırslı ve istekli oynamalı. Sonuçda hayır için olmasada , aldığınız parayı hak etmek için oynayın.Hürriyet'i örnek alın , kafası,gözü dağılsa da canla başla mücadelesini sürdürüyor.Lig sonunda iyi para veren kulübe satılman gerektiği düşüncesinde de ısrar ediyorum...

Cemali CCCC

17 Nisan 2018 01:19
Evet belki , Şampiyon olmadık, play off 'a kalmadık.Alt tarafı kayyuma kalan Samsunspor' u yendik. Şimdi bu sevinç yumağı nedir? Nedir değilmi ?Nedir yani? Anlatayım:2. Lige düşmemek için alınmış , hemde rakibimizden alınmış, çok önemli bir 3 puan demek. Üzerine ölü toprağı serilmiş futbolcuların tekrar ayağa kalkarak, biz ölmedik daha diyerek, dirilişlerinin destanını yazması demek.Gerçek EsEs sevdalılarının hep birlikte gür sesle, Eskişehir Marşını haykırarak yeni bir zafer yazması demek. Çiçeklerin açması, baharın farkına varmak demek. Kurumuş toprakların yağmura kavuşması demek. Bolluk , bereketin müjdesi demek. Karanlıklardan ışığa çıkmak demek. DEMEK, DEMEK, DEMEK ,demek ler say say bitmez. EN ZORU DA Bunları anlamayanlara , anlatmak olsa GEREK!!!

Onur

15 Nisan 2018 22:55
Kümede kalma yolunda çok önemli bir maçtı ve muhtesem taraftar desteği ile oyuncularımız rahat ve farklı bir galibiyet elde ettiler... hepsini kutluyorum Bugün maraton alt tribündeki yerimizi ihtiyacı olan genç kardeşlerimize devrederek VIP üst tribüne gittik, buradan yetkililere sesleniyorum!!! Toz toprak içinde maç izledik ınanın maraton çok daha temiz ve bakımlı Eve geldiğimizde maçtan mı çıktık? Insaattan mı belli değildi Turkiyenin en büyük taraftarına bunu reva görenler utansın

Fiko

15 Nisan 2018 20:05
Antep 3 bolu 1 puan kumede kaliriz

bursalı eses

16 Nisan 2018 17:37
Mustafa denizlinin yerine Yılmaz hoca gelseydi şimdi süper ligde ifij

rahmi

17 Nisan 2018 17:04
İstedikten sonra oluyor ...

Esesli

15 Nisan 2018 16:59
Belediyenin maç çıkışlarında ki ulaşım sorununu çözmesi lazım. İlave araç koyması lazım. Ben bu konuda çok mağdur oluyorum.

adnan ozkan

15 Nisan 2018 17:45
Huzun ciceklerim! Sagolun.

mustafa

19 Nisan 2018 08:52
yılmaz hocayıda fazla gözünüzde büyütmeyin. Es Es düşerken bu takımın başında yine Yılmaz hoca vardı. 5-0 havasından çıkmak lazım. Çok güzel oynamadık, ama Samsun hiç oynamadı. Eğer karşımızdaki takım farklı oynasaydı ve yenilseydik şimdi herkes burda farklı yorum yapıyordu. Bu hafta gidip antepe yenilirlerse şaşırmam bizim takım malesef öyle. Bu maçta tek güzel şey vardı oda her zamanki gibi TARAFTAR.

samsunlu

16 Nisan 2018 00:10
Son gülen iyi güler.

Realist

16 Nisan 2018 00:15
Bu sevinç yumağı nedir?Şampiyonmu olduk?Playofamı kaldık?Alt tarafı kayyumla idare edilen Samsun Sporu yendik.
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
 Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
Kütahya ve Eskişehir sınırları içinde yer alan Porsuk Barajı'nda binlerce ölü balık ve kerevitin kıyıya vurması vatandaşları endişelendirdi. 
BOKSÖR DOKTORLAR
BOKSÖR DOKTORLAR
Eskişehir'de çeşitli hastanelerde görevli profesörden pratisyene birçok doktor, günün stresini ve yorgunluğunu boksla atıyor.
ES-ES AŞKI
ES-ES AŞKI
Eskişehirspor’un Gazişehir Gaziantep FK’yı konuk ettiği TFF 1. Lig 6. hafta maçında tribünde gelinlik ve damatlıkla maç izlemeye gelen çift ilgi odağı oldu. 
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından gerçekleşen ‘Okul Geçit Görevlileri’ projesi ile okul önlerinde öğrencilerin karşıya daha güvenli geçmeleri sağlanıyor. 
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
Eskişehir'de bir evcil hayvan dükkanının önünde bulunan tavşanı çalan hırsızlar, saniye saniye güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. 
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
 Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesinde bir araya gelen 4 nine, ilerleyen yaşlarına rağmen balkonu sınıfa çevirerek okuma öğreniyor. 
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
Ülke genelinde 65 ilde eş zamanlı olarak düzenlenen "Süslü Kadınlar Bisiklet Turu" Eskişehir’de de renkli görüntülere sahne oldu. 
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI