paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

İŞTE ESKİŞEHİRSPOR'UN BORCU

30 Mayıs 2018 09:09
İŞTE ESKİŞEHİRSPOR'UN BORCU

Kulübün toplam borcunun herşey dahil 130 milyon lira olduğunu söyleyen Erdal Şahbaz: "Yüksek borç söylemleri yüzünden herkeskulüpten uzak duruyor, gerçek borç 180-200 değil, yaklaşık 130 milyon lira dedi.

KONGREYE DOĞRU

Eskişehirspor kulübü başkan yardımcısı ve basın sözcüsü Erdal Şahbaz; kongreye bir hafta kala çalışmaları hızlandırdıklarını söyledi.

MALİ RAPOR

"Eskişehirspor'un borcu konusunda değişik rakamlar telaffuz ediliyor. Kulübün gerçek borcunu tespit edebilmek Için muhasebecilerle çalışıyoruz. Genel kurul için çok kapsamlı, herkesin anlayabileceği bir mali rapor kitapçığı hazırlıyoruz.

BORÇ NE KADAR?

Kulübün yaklaşık borcu telaffuz edildiği gibi 180-200 milyon değil. Bizim tespitlerimize göre herşey dahil 130 milyon lira civarında. Bu borcun 25-30 milyonu eski yönetecilerin alacakları.

Borcun yüksek söylenmesi taraftarı iş adamlarını belediyeleri ve siyasetcileri yoruyor, kulüpten uzak durmaya zorluyor.

POLEMİKLERİ KALDIRALIM

Öncelikle kendi içimizde oluşturulan polemikleri kaldıralım. Bu kulübe herkesin güvenmesi gerekir. Biz borçları madde madde sıralayacağız. Kimin ne alacağı var, kimin ne borçu var herkes görecek.

KAYNAĞI BELİRSİZ BORÇLAR

2013 yılından bir menejerin 200 bin lira alacağı olduğunu öğrendik, araştırıyoruz. Senet mi verilmiş, nedir diye. Böyle kaynağı belirsiz borçlar var. Hepsini araştırıp belgeye dökeceğiz. Hafta sonu TFF'Yİ ziyaret ettik. Kaynak için değerlendirmeler yaptık." şeklinde konuştu.

Yorumlar (22) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

mustafa şimşek

30 Mayıs 2018 09:40
ETİ ESKİŞEHİRSPOR. Zaten formamız ETİ logosu ile özdeşleşti.

Cemali CCCC

30 Mayıs 2018 20:17
130 milyon tl de az değil ama 200 olmasından iyidir... Bu doğru ise EsEs'in borcunu yüksek göstererek marka değerini düşürenler kim ? Bu EsEs' e zarar veriyor , herkes kaçar oldu , sahada hakem bile bu takım nasıl olsa batmış deyip takdir hakkını bizim aleyhimize verir oldu...Bu borç aslında çok değil , diğer takımların çok daha büyük borcu var ama ağlamıyorlar , kuyruğu dik tutuyorlar....Bizde öyle yapmalıyız , ağlaya ağlaya bu hale geldik...Birlik beraberlik içinde , profesyonel çalışmalar yapılarak bu işten kurtulmalıyız...Bu şehir bu kadar aciz değil....

hasan

30 Mayıs 2018 09:19
"Borcun yüksek söylenmesi taraftarı iş adamlarını belediyeleri ve siyasetcileri yoruyor, kulüpten uzak durmaya zorluyor." ifadesi her şeyi açıklıyor.

Tebrikler

31 Mayıs 2018 20:10
Aciklasinlar..şaksak yapip baskan hoşcan diyenler yüreginiz varsa aciklayin halil ünal döneminde birakilan borc ve takimin degeri ile tribunlerde hoscan baskan diye getirdiginiz donemi ve oyuncu degerini karsilastirin herseyi göreceksiniz!!!

hasan

31 Mayıs 2018 10:40
Eti eskişehirspor olması durumu değiştirmez. yine dernek yine dernek. Anonim Şirket olacak. önünde eti, tusaş, alp ne olursa olsun şirket olacak. çünkü her türlü borcun tahsili için yönetim kurulu üyelerine gidilebilecek. dernekler böyle değil.

es esli

30 Mayıs 2018 10:41
birde kulubü bu kadar borca sokan kim..batıran kim...

ES-ES'li

30 Mayıs 2018 12:22
bence de ETİ ESKİŞEHİRSPOR. olmalı artık Eskişehir de yönetici kalmadı hep aynı kişiler başkan oluyor en iyisi bu taraftarlar bunu anlamalı

Az mı?

30 Mayıs 2018 11:25
130 M.Tl. az mı? Normal bir meblağ gibi söylemek acayip. Neye istinaden bu kadar borç oldu? Ne kazandırdı bu kadar borçlanmak? Karşılığı kulüp batma noktasına geldi. Son 10 senedir aynı tayfayla? Bayrak yarışı misali birbirlerine devrederek kulübü kullandılar. Şimdi de temizleme derdine düştüler. Kulübün değil, kendi borçlarının peşindeler.

TURUNCU

30 Mayıs 2018 16:52
BU BORCU KİM YAPTI.GEÇMİSTE HALİL ÜNAL VE MESUT HOSCAN.BURAKIN KAYYUM KALSINKİ BUNLARDAN DEVLET HESABI SORSUN...

BIR ES ES SEVDALISI DOKTOR

30 Mayıs 2018 13:20
BB BIR DOSTUM ŞAHIT OLMUŞ BURSADA MERDIVEN ALTINDA DIKTIRILEN FORMALAR BASKA BIR FIRMA KANALI ILE KULUBE SATIN ALINDI KIM ARACILIK YAPIP AVANTAYI KAPTI ACABA

111

30 Mayıs 2018 11:10
Sanki aradaki makas cok ha 200 ha 130 bu para nerde para bos lafları gecin yiyenler belli ama bi mudahale yok satin etiye katarliya rusa roben ronaldinyo gibi isimleri caakin bak dunya bizi konusup 1 milyar ediyomu etmiyomu degrri gorun TARAFTAR var bu sehirde sen marka adamları getir bak bu borc komik kaliyomu kalmiyomu gor ama nerde kulubu biterenler rahat YAZIK ettiniz Para nerde para siz onun cevabini verin para 130 mus 200 degilmis olsa siz 300 de yerdiniz...bide duygu somurusu 130 mus yapmayın artik ya dalga gecmekten vaz gecin sattiginiz super adamlar bu parayi zaten karsiliyor son 5 senede para nerde para siz onu soyleyin gerisi kolay para para nerrde cevap istiyoz ...PARAMIZI GERİ VERİN VE GİDİN......

Eses

31 Mayıs 2018 16:38
Yanılmıyorsam Erdal Şahbaz geçen yıl yönetim değiştiğinde kendi düzenlediği senetle kulüpten 500.000TL talep etmemişmiydi? Bunları söylerken eski yöneticilerin şu 30milyon TL yi almayacağını ilan etmelerini bekliyoruz. Herkes kulüpten nemalanmak için geliyor, Bir şeyler bırakayım diyen yok. Turuncu rumuzlu arkadaş ta kayyuma kalsın gereği yapılsın diyor. O dediğiniz geçen sene yapılsa 2008 yılının hesabını sormak mümkündü. Artık değil. Çünkü 10 yıllık zaman aşımı doldu.

Bombacı Mülayim

31 Mayıs 2018 08:08
130'sa sorun yok, 180 sanıp korkmuştum ben de.

Saffet Korkmaz

30 Haziran 2018 22:08
Eskişehir spor'un başarılı olması sadece eti ile olur eti şirketler grubu başkanı firuzan kanatlı buna el atmalı hatta Eskişehirspor es-es markası ile özdeşleşen takımı ancak sen satın alarak kurtarabilirsin Eti Eskişehirspor spor olsun biz yine es-es diye bağıralim sizde reklam yapmış olursunuz

esesli

02 Haziran 2018 18:11
En büyük başkan halil diyenler ...Büyük adamın büyük Borcu olur Dimi.. Kayyum açacak defterleri o zamanda büyük adamın büyük cezası olur dikkatinize...

hsn

30 Mayıs 2018 12:43
"Kulübün gerçek borcunu tespit edebilmek için muhasebecilerle çalışıyoruz" diyor. Demek ki kulübün borcunu kendisi de bilmiyor. Şu anda söylemediğiniz ama yeni yönetime ödeteceğiniz yoktan çıkan borçlar da var mı yok mu...

Suat Avni

30 Mayıs 2018 10:14
Faiz hariç olmalı...

cemal

30 Mayıs 2018 14:18
Profesyonel futbol spor değil ve de dipsiz kuyu. Futbolcular da para kazandıkları iş yeri. Birileri cebini doldursun diye yapılan bir organizasyon. Milli Piyango aracılığı ile de ülke çapında yaygınlaştırılmış resmi kumar aracı.

Ahmet Sezgin

03 Haziran 2018 21:21
Külübün başkanı veye yönetim kurulu üyeleri takımı borç veya alacaklarını bilmiyorlarsa külübü nasıl yönetecek. Orası bakkal dükkanı değil . Bakkal dükkanı sahibi bile o külübü sizden daha iyi yönetir.

BB

30 Mayıs 2018 13:11
FORMALAR NEREDE DIKILDI NEREYE VERILIP NEREDEN SATIN ALINDI

Es es

30 Mayıs 2018 21:48
Erdal sahbaz ismi guvensizligin ta kendisi bu sahiz baskan olursa tribunler bos kalir

Tolga

31 Mayıs 2018 22:54
Bu takımı halil bey bu hale soktu şimdi tası tarağı toplayıp yol alacak olan taraftara oluyor bir gün protesto görmedi bu yönetim taraftar gruplarna bedava bilet var gerçek taraftar bilet bulamıyor bence taraftar tepkiyi koyamıyor. Her evde iki forma kampanyasıda patladı sanki süper lig takımı forması 100 TL bu şehirde insanlar asgari ücret ile geçiriyorlar beyler uyumayın. Halil Ünal olduğu sürece kimse bu takıma sahip çıkmaz.
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
Eskişehir, Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen şehircilik projeleri ile Dünya’nın dört bir yanından 115 kentin yaklaşık 200 projeyle yarıştığı WRI Ross Ödülü’nde finale kaldı.
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
Erasmus Plus Öğrencileri, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen ziyarette 6 ülkeden 42 katılımcı yer aldı.
MUHTARLARDAN  BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
MUHTARLARDAN BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
Tepebaşı İlçesi Gazipaşa Mahalle Muhtarı Gülnazik Yüksel ve Mihalıççık İlçesi Kayı Mahalle Muhtarı Hüseyin Geren Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e, gerçekleştirilen altyapı çalışmalarından dolayı teşekkür ziyaretinde bulundu.
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
Edebali Anadolu Lisesi öğrencileri, soğuyan hava ile birlikte yemek bulmakta zorlanan sokak canlıları için gönüllü öğretmenlerinin de desteği ile bir farkındalık çalışması başlattı.
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AK Parti Tepebaşı Belediye Başkan aday adayı Ahmet Sivri’nin annesi Hafize Sivri son yolculuğuna uğurlandı.
SIKINTILARI BİLİYORUZ
SIKINTILARI BİLİYORUZ
AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan esnaf ziyaretlerine devam ediyor. Geçtiğimiz gün Asarcıklı Caddesi’nde bulunan esnafları ziyaret eden Çalışkan, vatandaşlarla sohbet etti.
SARAR'I GEZDİLER
SARAR'I GEZDİLER
Ankara Merkezli İslam Ülkeleri İstatistik, Ekonomik, Sosyal Araştırmalar ve Eğitim Merkezi Genel Müdürü Büyük Elçi Musa Kulaklıkaya, BEBKA Genel Sekreteri İsmail Gerim ve Mehmet Fatih Serenli Sarar'ı ziyaret etti.
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
Ressam Eda Baran’ın İçimdeki Kadınlar Resim Sergisi, Büyükşehir Belediyesi Kent Müzeleri Kompleksi Sergi Salonu’nda açıldı.
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
2017 Yılın Dünya Basın Fotoğrafı Ödülü’nü kazanan usta gazeteci Burhan Özbilici, Anadolu Üniversitesi’nde genç gazeteci adayları ile buluştu.