İŞTE ES-ES'İN YENİ TEKNİK DİREKTÖRÜ

Son Güncelleme : 15 Eylül 2019 17:09
İŞTE ES-ES'İN YENİ TEKNİK DİREKTÖRÜ

Eskişehirspor'da Fuat Çapa'nın istifasının ardından yeni teknik direktör belli oldu.

Eskişehirspor'un yeni teknik direktörü Coşkun Demirbakan oldu. Tesislerde Kulüp Başkanı Osman Taş'la görüşen Demirbakan sözleşmeyi imzaladı. Coşkun Demirbakan'ın teknik heyetinde, Engin Özdemir, Zafer Şahin, Zafer Karagöz, Sefer Hakan Olgun, ve David Odonkor yer alıyor. 

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

İsmail Nediyeyimki

15 Eylül 2019 18:23
Coşkun hocaya ve ekibine saygımız sonsuz. Yazık olacak kendilerine. Oyun içinde oyun devam ediyor. David ve Osman sıkışınca çeker gider. Kuşa bak kuşa oynanıyor. Kulübü batıran gerçek kahramanlar unutturuluyor. Yazıklar olsun.

işsiz kalmışlar da ondan

15 Eylül 2019 20:38
Bu teknik direktör, birinci devre sonuna kadar yönetime tahammül eder, dayanabilir de ayrılmazsa , bilin ki işsiz kalmışlardır da ondan. Alttan dördüncü takımla 9 puan farkı nasıl kapatıp takımı kümede tutacağını kısa da olsa spor camiasına bir açıklasa. Eskişehirspor'un temel sorunu, Teknik direktör meselesi değildir. Yaygın olan kanaat; Takım artık uzatmaları oynuyor. Seneye kendini 2. lige hazırlıyor. Başka sorusu olan ?

Ceylan

16 Eylül 2019 09:18
En iyisini yapmışlar Coşkun hocayı getirmekle... Bir de kendileri istifa edip gitse çok güzel olacak... Osman Taş istifaaaaaaaa

KAHRAMAN

15 Eylül 2019 19:48
Esesimizin sorunu ve çozum noktası teknik direktor değil maalesef bize geçmiş yönetimleri bile aratır hale getiren yönetimdir.

mustafa

16 Eylül 2019 09:04
inşallah para verip almamıştırsınız. Bu hocadan da ekibinden de birşey olmaz. Olsa idi boşta kalmazdı. Fuat hocayı boşu boşuna harcadınız. O adam takımı gecen sezon ligde tuttu. Bakalım sizde tutabilecekmisiniz. Ben artık hiç bir maca gitmiyorum. tribündeki iki amigo taraftarıda böldü. ARtık Es Es duraklama dönemi bitti ve çöküş dönemi başladı.

uğur

16 Eylül 2019 10:17
acil şekilde yönetim istifa

Eses

16 Eylül 2019 04:20
Sorun hoca değil. Yönetim değişmeli.

şahin

16 Eylül 2019 09:25
eses yönetimi ne yapıp edip istifa etmeli külübün önünü ac malı coskun hocayı son dakikada takımöın basına getirmeleri yaptıkları tek isabetli iş oldu kesinlikle faydası olacaktır serdar eroy ve ergin hocamla çok iyi anlasır yalnız fazla uzerine gidilmemeli diger hocalara gösterilen teloransın dahada fazlası gösterilmeli baska sansdımız yokkkkkkkk

ibrahim eydir

15 Eylül 2019 21:18
çoskun hoca tecrübeli kendi kötümüz alemin iyisinden iyidir

EsEs

16 Eylül 2019 14:04
Başkan bir gömlek giy gözünü seveyim ...

Memur

16 Eylül 2019 11:04
Hocanın yüz ifadesi manidar

2626

16 Eylül 2019 00:19
Hocam çok çalışın. Mahçup etmeyin..Oyuncu ve de yönetim de üzerine düşeni yapsınlar.

b

15 Eylül 2019 17:57
10 tane coşkun demirbakan 1 tane fuat çapa etmez.. küme düşen ilk takım eskişehirspor oldu veya yönetimi tarafından düşürülen mi demeliydim

Faik

16 Eylül 2019 14:40
HOCA BU BAKIŞLA BÖLÜK KOMUTANINA BENZEMİŞ. ŞİMDİKİ NESİLE İNŞALLAH BU BAKIŞ SÖKER DE ES-ES KURTULUR.

KÜSKÜN VE KIRGIN ES ES'Lİ

16 Eylül 2019 18:54
Bu takıma yönetici olan bir şahıs bütün olumsuzlukları kabullenir ve çözüm üretirdi.-6 puan silme cezasının tek sebebi OSMAN TAŞ ve ekibidir.Takımda ruh kalmamış,motivasyon bozulmuş daha neyi tartışıyoruz.Bundan sonra bir alt ligden nasıl çıkabiliriz sorusunun cevabını tartışmamız gerekir.Şahsen ben de artık maçlara gitmeme kararı aldım.Bunun tek sorumlusu başkanlık vasfından uzak olan ve görüntüsüyle hiç güven vermeyen başkandır.

Yesri Asım

16 Eylül 2019 14:38
Hoca hiç bir şeydir. Adı üstünde takımdan bahsediyoruz. Yönetim+Hoca+Oyuncu hep birlikte bir şey oluyor. Hepsi vasat ise hiç bir şey olmuyor. Ben şu an en azından başkan ile hoca uyumu olursa biraz işe yarayabilir diyorum. Yine işe yaramazsa vay haline takımın.

ismet ozcan

15 Eylül 2019 23:28
fuat hocanın 10 biri olamaz vay eses vay ne hallare düştün