paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

İŞTE CHP’NİN ESKİŞEHİR ADAYLARI

Son Güncelleme : 22 Mayıs 2018 00:05
İŞTE CHP’NİN ESKİŞEHİR ADAYLARI

CHP’nin Eskişehir milletvekili adayları belirlendi.

CHP Eskişehir Milletvekili aday listesi:
1-UTKU ÇAKIRÖZER
2-JALE NUR SÜLLÜ
3-NURAY AKÇASOY
4-MEHMET ENGİN ÇAKMAK
5-SİNAN ÖZKAR
6-RECEP CENGİZ
7-METİN TOMSUK

1-UTKU ÇAKIRÖZER

 

Çakırözer halen CHP Eskişehir Milletvekili

2-JALE NUR SÜLLÜ 

Jale Nur Süllü CHP Tepebaşı ve Büyükşehir Belediye meclis üyeliği görevinden istifa edip aday adayı olmulştu.  

3-NURAY AKÇASOY

Nuray Akçasoy da CHP Tepebaşı Meclis üyeliğinden istifa etmişti. Akçasoy ayrıca Eskişehir Kent Konseyi Başkanı..

4-ENGİN ÇAKMAK

Engin Çakmak, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreterliği görevinden istifa edip aday adayı olmuştu. 

5-SİNAN ÖZKAR

Sinan Özkar, İl başkanlığı görevini bırakıp milletvekilliği için aday adayı olmuştu. 

6-Sibel Yeşildal

7-Metin Tomsuk 

Yorumlar (51) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Fena değil

20 Mayıs 2018 23:48
Eskişehir chp listelerinin hep bir sorunu oluyor. Ya Türkiye'de tanınan ama Eskişehir'e uzak isimler yer alıyorlar ya da eskişehir'de yaşayan ancak çoğunlukla akademisyen vb. oldukları için elit olarak algılanan, halkın nezdinde bilinirliği düşük insanlardan oluşuyor liste. Yine benzer bir liste meydana gelmiş. Hayırlısı olsun diyelim bakalım. Ben 5. sıradaki adayın listede yeri olmadığını düşünüyorum. Belki 7. sıra. Kusura bakılmasın ama Eskişehir gibi zaten Yılmaz Hoca sayesinde kemik potansiyeli olan bir şehirde chp'nin genel seçimlerde akp'nin arkasında kalması il teşkilatındaki beceriksizliği göstermektedir. İlgili şahıs başarısızdır ve 5. sıra bile ona ödül sayılır.

yolunuz acik olsun

21 Mayıs 2018 11:15
süper bir liste!!!!!!!!! Il baskani Sinan Özkar 7.sira olmaliydi.

eses

22 Mayıs 2018 08:31
chp listesi akp listesine göre daha yenilikçi olmuş.doğru seçim 4. vekil alınabilir.

Nadır Yaz

21 Mayıs 2018 11:53
Hayırlı olsun... Hepsi de iyi insanlar... Umarım Eskişehir için ellerinden geleni yaparlar...

smö

21 Mayıs 2018 15:18
tek politikacı U Çakırözer, gerisi sosyete. 2,5+2,5+ 1+(1) olur.

AhaHaHa

20 Mayıs 2018 21:57
Birileri memnun olmayıp listeyi değiştirmeye çalışmasın

göz göz göztepe

21 Mayıs 2018 08:42
gaye hanım a yazık oldu , ank , izmir e çok çalışıyordu . hele göztepe liler çok üzülmüştür .

MUSTAFA ŞİMŞEK

21 Mayıs 2018 10:16
jale hanımın listeden çıkmasına sevindim. göztepeyi tebrik edip Eskişehir için bir faydası olmayan birisine Eskişehirin vekilliği yakışmıyordu.

necati

21 Mayıs 2018 21:23
Necati ÇAKMAK tan başkası yokmuydu Cemal Okan YÜKSEL i tekrar mecliste görmek isterdik

Veli Özkara

20 Mayıs 2018 22:24
Eğer böyle bir liste çıkarsa yazık olur bir chpli olarak kesinlikle chp ye oy vermem. Bu adayların hangisi eskişehir için bişey yapmış. Bu adaylardan daha iyi chpli ve mücadele etmiş adaylarımız vardı.

sldkksd

22 Mayıs 2018 08:18
elle yazılan listelerden artık bıktık. bütün partiler aynı şeyi yapıyor. listelerinizde artık görmek istemediğimiz kişiler var.demokrasi kendi içinizde başlamalı

Emin emin

21 Mayıs 2018 03:19
Boyle bir liste olurmu yaaa chp nin neden muhalefet olduğu belli

Ali Al

21 Mayıs 2018 12:22
Her seçimde standart bir şekilde millet vekili adayı olan şahıslar yeter artık sıktınız,tamam sıktınız.

selam

22 Mayıs 2018 09:19
Sinan Özkar ve Erdal Çakıcer milletvekili olamasın diye çok uğraştım başardım çok mutluyum adamların suratındaki samimiyetsizliğe bakarsanız anlarsınız,

ŞERİF e Kurtulus

21 Mayıs 2018 14:11
Daha tabandan gelen daha halkın içinden halka yakın isimler olmalıydı Muharrem İnce yle gelen coşkumuz kırıldı maalesef

Semih

22 Mayıs 2018 09:16
Bu adayların halkçılıkla ilgisi yok.

onuris

21 Mayıs 2018 09:07
partide kaos var parti kendi içinde mücadele ediyor ince ye destek yok ince nin adamları partiden tasfiye edilmiş ince adaylıktan çekilebilir

MOT

21 Mayıs 2018 14:24
3 Chp, 3 Akp, 1 İyi parti alır.

yasin

20 Mayıs 2018 23:44
Yazik olacak bu liste ile 2 vekil zor. Engin bey liste başı olmalıydı.

gürcan

22 Mayıs 2018 23:53
ben atmış yaındayım seçilmek ne gerekiyorsa yapıyorlar seçildikten sonra bir daha görünmez oluyorlar daha hiç görmedim herkesi kendi kaderine terkedip gidiyorlar bul bulabirsen yanlarına girmek mümkün değil bendede oy yok

Emre

22 Mayıs 2018 22:19
Bunlar vatandaşa selam bile vermez birader. Milletin vekili diye oy istiyorlar birde. Chp nin her yaptığı şey iyi partiye yarıyor

esesli

21 Mayıs 2018 16:42
ne bu ya kim bunlar halktan kopuk parti

bülent

22 Mayıs 2018 09:08
2. sıra Jale hanımın konması chp nin halktan kopuk sadece (kendince) elitlere hizmet ettiğinin göstergesidir. odunpazarı belediye başkan adaylığında at sırtındaki halka tepeden bakan ve ben burjuvayım afişi bunun ispatıdır.

Açık Yürek

21 Mayıs 2018 22:17
Eskişehir Vekil açısından kendi öz evlatlarını maalesef Meclise çoğunluk olarak gönderemedi...CHP üç Vekil çıkaramaz... CHP : 2 AKP : 3. İYİ : 2. çıkarır görüşündeyim.... Iyi parti adayı Arslan hoca çok seviliyor...2.aday Emirdağlı ve Emirdağlılar yüklenirler gibime geliyor. %100 Sonuçlar bu şekil çıkar,bir kenara yazın.

Ali

21 Mayıs 2018 00:05
Süper olmuş valla kim yaptıysa artık listeyi eline sağlık listeyi katletmiş gine

özkan

21 Mayıs 2018 13:50
Bir chpli olarak bunlardan bir şey olmaz hocanın takımı, gerçi hocanında işide zor buradan en fazla iki çıkar oda zorlar

seçmen

22 Mayıs 2018 13:13
Şehir elden gidiyeaaah

111

21 Mayıs 2018 02:52
Farkındalık yaratmaya calismamak bu demeki biz hep muhalefet kalalim ama devlet kadrosunda olmayalim biseyler yar gibi gozukup kacamak oynayalim listesi gorun bak buyuksehir adayida gene Y.Buyukersan olur hantal bir yapı iskeleti hic bisey degismemis sizde degismeyecekte

şimşek

22 Mayıs 2018 08:53
keşke İrfan Değirmenciyi ilk 3 e yazsaydılar daha faydalı olurdur. En azından halkın ne demek istediğini anlayan, bir insan.

şeh şamil

21 Mayıs 2018 08:55
peh peh erşen oğlu mıstafa hey

Bektaşi

20 Mayıs 2018 22:31
Tamamen yılmaz hocanın listesi ....

Oyun oynamak

21 Mayıs 2018 03:01
Hem aday Muarem İnce hemde liste ona karsi . Siz sadece oyun oynamak icinmi varsiniz Muarem İnce ye inat olsun diye yapilan bir liste siz ayrismissiniz artik bu saatden sonra isiniz cok zor olmali.

yusuf

22 Mayıs 2018 09:20
Hayırlı uğurlu olsu. Bu listeye göre Ak Parti Tulum çıkartır. Bunların Eskişehire ne faydaları olmuş şimdiye kadar

eses

21 Mayıs 2018 08:23
milletvekilliği için ilk 3 garanti 4.zorlayabilir....

hamdi

21 Mayıs 2018 01:52
bu listeden cacik olmaz. OLAN YOGURDA OLUR. SARIMSAGA OLUR. TUZ BILE KATILMAZ BU CACIGA. PATRONLAR CEMIYETI. SIZ ISINIZI YAPIN.

Cobuduk

20 Mayıs 2018 23:59
Bu liste CHP nin yenilgi skorudur...Bir CHP li olarak oyum OYU PARTIYE.

Garib Adam

21 Mayıs 2018 16:45
Neden herkesi kendi memleketinden aday yapmıyorlar?CHP Esk.de 1.Mv.çıkarır...AK 4 1.Mv.çıkarır İYİ Parti 2 çıkarır. CHP TÜRKIYE GENELI VATANDAŞIN OTAĞINA BIR TÜRLÜ INEMIYOR?HÂLÂ TEPEDEN BAKMAYA DEVAM EDIYORLAR ÇOK YAZIK ÇOK?

Levent

21 Mayıs 2018 00:19
Jale hanim goztepeyi tebrik edip alkış tutan vekil degilmiydi benim yanlış hatırlıyorum

usta

20 Mayıs 2018 23:28
Listenin llk dördünde bir tane partide çalışan yok ben chp li üyelerin sağılmasına devam edildiğinin ve belediyelerden delegelere sus payı mama vermeye devam....

Objektif Vatandaş

21 Mayıs 2018 12:10
Bu liste AKP' ile İYİ Partiyi potaya sokar...CHP ise üçüncü parti olur. Türkiye geneli CHP üçüncü parti olur.

VEFA

22 Mayıs 2018 09:23
Gaye hanım ile Sinan Özkar ın özel cep nosu var bin kere aradık ulaşamadık çalacak kapı bulamadık,açmadılar bakmadılar,şimdi cipsimi aldım izliyorum bu iki eleman milletvekili olmayacak,siz bizi arayın şimdi oy için verirmiyim hiç sanmıyom 80 yıllık 3 chp li alevi oyu ak partiye gidecek.(3.2=6 hacim=6)

selam

21 Mayıs 2018 11:24
Aleviyim artık sizleri desteklemiyorum umarım 3 vekil çıkaramazsınız,Sevgilerimle

vatandaş

22 Mayıs 2018 12:13
birisi yazmış adaylardan ikisini aramış ulaşamamış işini gördürememiş 60 yıllık chpliymiş aleviymiş asla oy vermezmiş noldu belediyeye aldıramadınmı çoluğunu çocuğunu zaten 1000 kişi çalışıyosa 900ü alevi yeter zaten bukadar chp alevi partisi değildir senin yorumuna göre diyorum

chp

22 Mayıs 2018 18:44
dalaylama yorum yapmış chp alevi partisi değildir diye; chp köküne kadar alevi partisidir,bunu açıklamak için herhangi bir kelime harcamak dahi hata olur.

KAYMAK TABAKA

21 Mayıs 2018 15:04
4 akp .... 2 chp ..... 1 .ip alır . chp nin bu listesi gene elit kesimden , üst kaymak tabakadan oluşturulmuş .. bunlar kendi işlerini takip eder . vatandaşa hiç faydası olmaz bunların .

Ayhan

21 Mayıs 2018 00:43
Hocanin listesi

Musti

20 Mayıs 2018 23:32
Cemal Okan Yüksel artık kurban da 1000 Tl emekli ikramiyesini alır. Yat kalk hükümete dua et.

MİNE

21 Mayıs 2018 09:49
Büyükerşenin yandaşlarına göre yapılmış bir liste .(Çakırözer hariç. Eskişehire hizmeti geçmeyenler listesi.çok yazık eskişehire.

Mhgsrc

21 Mayıs 2018 01:10
Engin Çakmak yüzünden chp ye oyumu vermiyorum ve 25 oy daha verdirmiyorum

heykelciiiiii.....

21 Mayıs 2018 00:05
Tamammmmmmm tam eskişehire yakıştı.

Hasan

20 Mayıs 2018 23:20
Engin çakmak'a yazık olacak
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
Eskişehir Kent Konseyi, sokak hayvanlarının barınabilmesi için özel olarak yapılan 5 kulübeyi şehrin belirli noktalarına yerleştirdi.
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.
FACİADAN DÖNÜLDÜ
FACİADAN DÖNÜLDÜ
Çevre yolu üzerinde seyir halinde olan şehir içi toplu taşımada kullanılan Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüste yangın çıktı. Otobüste yolcu olmaması olası bir facianın önüne geçti.
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir'de düzenlenen drone destekli uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan 5 kişi adliyeye sevk edildi. 
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.