İSMAİL ILGAZ İSTİFA ETTİ

Son Güncelleme : 13 Ağustos 2017 13:08
İSMAİL ILGAZ İSTİFA ETTİ

Eskişehirspor'da Başkan Yardımcılığı görevini yürüten İsmail Ilgaz görevinden ayrıldığını açıkladı.

Ilgaz yönetime istifasını sunarken, açıklamasında şu görüşlere yer verdi:

"13.07.2017 tarihinde yapılan yönetim kurulunda, Yönetim kurulu üyeliğinden işlerim yoğunluğu nedeniyle ayrılamk zorunda olduğunu üzülerek bildirir, bu vesile ile saygılarımı sunar gereğinin yapılmasını arz ederim."

Yorumlar (28) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hasan Ali İNCEER

12 Ağustos 2017 19:18
Batan gemiyi önce fareler terk edermiş,liste oluşturulurken işlerin yoğun değilmiydi ayıp çook ayıp

26estd

13 Ağustos 2017 01:13
Madem niyetin yoktu baştan neden umut verdin görevi kabul ederek, sana güvenip yola çıkan insanları yarı yolda bırakmak ayıp değil mi ? Allah başkana sabır ve güç versin..Bunun adına kazık atmak denir ...İşleri çokmuş , diğerlerinin işleri yok mu ? İnsanları salak yerine koyma bari..Bir de bu adamı başkanlığa aday olmasını destekleyenler olmuştu..Ne başkanlık yaparmış ama ha, yakacakmış EsEsi , bırakıp kaçmaya hazırmış Sayın Ilgaz Efendi..Bunların isimlerinin bir daha Eskişehirspor 'la anılması bence haram..Yazıklar olsun!! Ha, bilmediğimiz başka birşey varsa çıkıp açıkla , belki de geçerli bir nedenin vardır kim bilir ?

Eses

12 Ağustos 2017 20:55
Bu istifanın anlamı şu. "Para isteme benden, buz gibi soğurum senden."

26estd

13 Ağustos 2017 02:10
Transfer yasağı alınmasına önlem alınmaz ya da alınamaz , saklanır , vaktinde bildirilmez , kaçılır , transfer cezası gelir , borçlar net açıklanmaz , az gösterilir , zaten para yokken hiç oynamamış futbolculara milyon avrolar ödenmek zorunda kalınır , EsEsin paralarını sorumsuzca çar çur edenler , sanki hiç suçları yokmuş gibi elini kolunu sallayarak ortalıkta dolaşır , destek sözü verenler bir bir kaçar( emek harcayıp uğraş verenleri tenzih ederim ) , puan silme cezası kapıya dayanır ... Bütün bunlara rağmen helal olsun , Sayın Sinan Başkan ve yönetimdeki değerli insanlar büyük uğraş vererek EsEsimizi düştüğü durumdan çıkarmak için sağlıklarını , zamanlarını bütün mesailerini ortaya koyarak büyük uğraş veriyorlar ..Ki Başkan basketbol takımını şampiyon yapmış , sırtını dayayıp keyfini çıkarabilirdi , bu işlerle uğraşmak yerine..Birileri arkandayız, yanındayız dedi , duyarsız kalamadı , EsEsi kaderine bırakamadı..Şimdide bazıları beraber çıktıkları yolda yalnız bırakıyor , gemiyi terkediyor..Allah yardımcın olsun Başkan, Allah sana sağlık ve güç versin , elimizden dilimizden ancak bu geliyor..Keşke daha çok şeyler yapabilseydik..

Faruk

12 Ağustos 2017 23:17
Doğrusu ne ise açıkla ba kardeşim.İş yoğunluğu..... kendin bile gülmüşündür.

İsmail

12 Ağustos 2017 23:13
Hiç girmeseydin..Başkan iş yapacak birini bulurdu.

Nadir

12 Ağustos 2017 23:10
Milleti yarı yolda bırakma.

Kaisr

12 Ağustos 2017 23:12
2 ayda işlerin birden açıldı mı.Ayıp.

nalıncı keseri

13 Ağustos 2017 10:17
eskişehirin ihalelerini alırken iyi,bu nasıl hemşehrilik?

Ytk26

12 Ağustos 2017 23:55
Tam kenetlenme zamanı.Bu istifa olmadı,yakışmadı sayın Ilgaz.

ümüt

13 Ağustos 2017 10:23
ayıp ya eskişehir den ekmek yiyosunuz zengin oldunuz bu resmen ihanettir yazık

Ender Kara

13 Ağustos 2017 13:13
Batan gemiyi en son kaptanlar terk eder bizde ise ilk kaçan 2. Kaptan oldu. İşlerin 2 aydamı arttı hadi ordan

DARDANELLİ ESES LER

13 Ağustos 2017 12:35
YAKIŞIR SANA ILGAZ?????

Esesli

13 Ağustos 2017 11:18
Bahane hep bahane. Daha göreve geleli 1 ay oldu, işler maşallah birden açılmışmış...

Murat Bakar

13 Ağustos 2017 11:46
Ilgaz'ı yazın bir kenara, bu kadar çabuk gemi terk edilmez, kendisiyle iş yapanı da yarı yolda bırakabilir.

esesli

14 Ağustos 2017 08:53
eskişehirin en cok ekmegini yiyen inşaat vesayre iş yapan firmasın yakıştımı sana .para alacagın hangi inşaatı yarım bırakıp kaçtın..ESKİŞEHİRSPOR O KADAR BÜYÜKKİ altında ezildin kaçtın. yazık cok yazık.

osman yıldırım

13 Ağustos 2017 14:00
bu adamlar para varsa var yemeğe sıraya girerler ne faydası olmuşki şehre

Ali Yelten

13 Ağustos 2017 22:05
Bu arkadaşın da ;Mesut ve Halil'den pek bir farki yok.Bu güne kadar seçimlerde hep boy gösterdi.Icraat yok.Böyle insanlara prim vermeyelim.

Kahraman

13 Ağustos 2017 00:37
Diğer akp ye yakın üyelerinde istifa ettiği dedikoduları dolaşıyor

111

14 Ağustos 2017 21:29
Ee baskan adayiydin bi ara o zaman programinda is yogunlugu yokmuydu hoscan modeli olmicagini anlayinca wH wah

Suat Avni

17 Ağustos 2017 17:17
Baskan olamayınca 2 sekerdi bi sade hadi bana müsade

es esli

21 Ağustos 2017 20:02
işleriniz yoğunsa bu kutsal göreve girilmez.

rahmi

13 Ağustos 2017 12:22
bundan sonra hikayecilerin ve hikaye yazanların açıklamalarına hazır olun.

Metin

13 Ağustos 2017 17:13
Mac çöküyorsa hükümet ten yardım beklemeyin özel sektör sünüz futbolcular milyon doları götürür ken iyi siniz para bittimi hükümet yardım etsin diyorlar yav sen aldığın parayı devlete mi veriyorsun yok vermiyorsun bu resmen iyi bir şey değil bunun için devletin yakasını bırakın askeri ücrete top oynayın billetdende para toplamayın ayıp yav

EsEs li

14 Ağustos 2017 10:02
3 kuruşluk kombine bile almadan buradan ahkam kesmek hepimiz için kolay.. İsmail Ilgaz, Nebi Hatipoğlu ile birlikte Eskişehirspor!u süper lige çıkaran adamdır. Play Off Giresun deplasmanına yol parası bulamayan Eski yönetime destek için gelecek sezon locası alan adamdır. Daha yönetim bile yokken, Takım üzerine giyecek antreman forması bile bulayan takıma, şahsi çekini gönderip formalarını getirten adamdır.. Yönetim oluşur oluşmaz, başkandan sonra kulübe hemen vecisesini yerine getiren adamdır. Tabi bunları bilmeyenler istediği yorumu yapar.. "İşlerimin yoğunluğu" bahanesine bende inanmıyorum. Ancak gerçek sebebi açıklamamasının altında da mutlaka "Eskişehirspor" sevgisi yatan adamdır.

salih

13 Ağustos 2017 18:22
ılgaz ihale alacakki biz işsiz kalmayacağız futbolcular ın bize bir lira faydasımı var hepimiz es es liyiz ama önce ekmek

gürcan

13 Ağustos 2017 17:15
biz ekmeklerini yedik sularını içtik yüzlerce insana iş veriyorlar allah başımızdan eksik etmesin ben bir vatandaşım futbol benim karnımı doyurmuyor ben okuyucu olarak ılgazın vardır bir sebebi ılgaz iş alırsa karnımız doyacak biz futbolcular gibi milyonlar kazanmıyoruz

Sinan

13 Ağustos 2017 00:34
Bence bu istifa takımı yılmaz büyükerşenin takımı haline dönüştürür
BANA 'ADAY OL' DEDİ
BANA 'ADAY OL' DEDİ
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, ETİ'nin kurucusu Firuz Kanatlı'nın cenaze töreninde, Sözcü Gazetesi'nden Derin Gökçe'nin sorularını yanıtladı.
KISITLAMALAR KABUL EDİLEMEZ
KISITLAMALAR KABUL EDİLEMEZ
Torba yasanın 78’inci maddesinde gazi ve engelli yurttaşların alacakları otomobiller için 1600 cc motor hacmi sınırlaması ile aracın vergisiz değerinin 70 bin TL’nin altında olması şartının getirilmesine CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer tepki gösterdi.
HUZUR TOPLANTISI
HUZUR TOPLANTISI
İl Emniyet Müdürü Engin Dinç ve beraberindeki müdür yardımcılarının da katıldığı huzur toplantısı düzenlendi.
ÖLÜMDEN DÖNDÜ
ÖLÜMDEN DÖNDÜ
Eskişehir’de seyir halindeki bir aracın devrilmesi sonucu 1 kişi yaralandı.
HİJYEN MESAİSİ
HİJYEN MESAİSİ
Odunpazarı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün daha hijyenik ve modern bir çöp toplama sistemi için ilçe geneline yerleştirdiği yer altı çöp konteynerleri, Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından düzenli olarak ilaçlanıyor.
ZOMBİ HAPI UYARISI
ZOMBİ HAPI UYARISI
Kimya Mühendisleri Odası Bölge Temsilciliği Başkanı Kenan Çalışır, 'flakka' isimli uyuşturucu maddenin bonzaiden çok daha tehlikeli olduğunu söyleyerek çeşitli uyarılarda bulundu.
ŞEHİT EVİNİ ZİYARET ETTİLER
ŞEHİT EVİNİ ZİYARET ETTİLER
Gençlik ve Spor Bakanlığı Yüksek Öğrenim Kredi Yurtlar Kurumu'na (KYK) bağlı yurtlarda kalan üniversite öğrencileri, Irak'ın kuzeyindeki Zap bölgesinde şehit olan Piyade Uzman Çavuş Seçkin Arıkan'ın Eskişehir'deki ailesine ziyarette bulundu.
RESTORASYONDA TEPKİ ÇEKEN GÖRÜNTÜ
RESTORASYONDA TEPKİ ÇEKEN GÖRÜNTÜ
Seyitgazi ilçesine bağlı Kümbet köyünde Seyyid Battal Gazi’nin silah arkadaşlarının bulunduğu tarihi bölgenin restorasyonunu yapan işçilerin, kullandıkları yemek içme malzemelerini mezarların üzerine bırakmaları dikkat çekti.
Firuz Kanatlı son yolculuğuna uğurlandı
Firuz Kanatlı son yolculuğuna uğurlandı
ETİ Şirketleri Onursal Başkanı ve ETİ Makine Yönetim Kurulu Başkanı Firuz Kanatlı düzenlenen cenaze törenin ardından sevenlerinin gözyaşları arasında toprağa verildi.